Jestem ekspertem w dziedzinie doradztwa rekrutacyjnego, specjalizującym się w przeprowadzaniu kompleksowych procesów rekrutacyjnych opartych na analizie osobowości kandydatów. Moja działalność obejmuje również szereg innowacyjnych usług, takich jak testy osobowości przed zatrudnieniem, wykorzystanie psychologii w rekrutacji, assessment centre oraz pytania coachingowe, które pozwalają na skuteczne dopasowanie kandydatów do stanowisk pracy. W ramach tych usług oferuję klientom pełen pakiet wsparcia, obejmujący spotkania stacjonarne, online, przygotowanie skryptów, wprowadzenie nowozatrudnionych do zespołu oraz monitoring ich postępów w pierwszych tygodniach pracy. Koszty tych usług są zróżnicowane, zależnie od potrzeb klienta, i oscylują między 3000 a 5000 zł, uwzględniając wszystkie etapy procesu rekrutacyjnego.
Ponadto, specjalizuję się w szkoleniach z zakresu rozwoju osobistego, szczególnie dla kobiet powracających na rynek pracy. Moje warsztaty "Pewni siebie w każdej sytuacji: Warsztaty Rozwoju Osobistego dla kobiet" pomagają uczestniczkom zbudować pewność siebie i umiejętności niezbędne do odniesienia sukcesu zawodowego po przerwie w karierze.
Jako konsultant sprzedażowy i mentor dla początkujących przedsiębiorców, specjalizuję się w zarządzaniu zmianą w przedsiębiorstwach oraz poprawie wyników sprzedażowych. Moja oferta obejmuje kompleksowe wsparcie w analizie i optymalizacji procesów sprzedażowych, w tym identyfikację problemów, budowanie efektywnej komunikacji w zespole, rozwijanie umiejętności relacyjnych oraz wdrażanie nowoczesnych technik sprzedażowych. Dzięki mentoringowi i wsparciu, początkujący przedsiębiorcy mogą skutecznie rozwijać swoje umiejętności i osiągać lepsze wyniki biznesowe.
Wywodzę się ze sprzedaży stacjonarnej, więc swoją ofertę kieruję również do doradców handlowych, doradców pracujących w galerii handlowej, kierowników sklepów.
Proponuję tego rodzaju szkolenia:
” Galeria handlowa w czasach kryzysu: jak uniknąć słabej konwersji i zyskać więcej wejść do sklepu?”- czas szkolenia 1,5 h + 1h dyskusji z projektem zmian wypracowanym wspólnie- cena standardowa: 500 zł brutto cena promocyjna: 349zł
„KPI- wskaźniki i parametry jakościowe– jak sprostać wymaganiom pracodawcy?”- czas szkolenia 3 h dyskusja z opracowaną zmianą podejścia cena standardowa 550 zł brutto cena promocyjna: 299 zł
„ Praca w zespole- jak wykorzystać potencjał zespołu do wypracowania wspólnych targetów? (szkolenie dla kierowników, managerów, osób, które awansowały) cena standardowa: 489 zł cena promocyjna 289 zł
„Kim jestem- typy osobowości w handlu. Jak sprzedać „Apaczowi”? szkolenie dla osób, które nigdy wcześniej nie pracowały w sklepie stacjonarnym- cena standardowa: 389 zł cena promocyjna 249 zł
„Raport konkurencji- jak go robić? Jak skutecznie sprawdzić konkurencję, nie zdradzając własnych zamiarów i jak wykorzystać wiedzę o ich działaniach w praktyce?- cena standardowa : 499 zl cena promocyjna: 299 zł
„Jak przejść rozmowę rekrutacyjną i dostać pracę? Niespotykane techniki weryfkacji i niewygodne pytania, które z łatwością pokonasz”- cena standardowa 299 zł cena promocyjna: 199 zł
„Emocjonalny aspekt rozmów kwalifikacyjnych- jak maskować stres, otworzyć głowę i wykazać się na rozmowie o pracę?- cena standardowa: 299 zł cena promocyjna: 199 zł
„Jak poradzić sobie z fazą oporu?- poznaj techniki radzenia sobie z buntownikami w zespole handlowym- cena standardowa: 299 zł cena promocyjna 199 zł
„Jak ustawiać cele? Wypalenie, brak motywacji, oddech szefa na plecach- jak zrealizować cel mimo osobistych obiekcji?- cena standardowa: 499 zł cena promocyjna 349 zł
„Klienci przed witryną sklepową- dlaczego VM nie wystarcza: poznaj techniki „wejścia” i „zagajenia”, „zamknięcia sprzedaży”- cena standardowa: 399 zł, cena promocyjna: 299 zł
„Dlaczego zebranie z pracownikami mnie stresują– jak nie stracić autorytetu i wyegzekwować zaangażowanie?- cena standardowa: 499 zL cena promocyjna 349 zł (szkolenie dla liderów)
„Czy zwolnienie pracownika musi być trudne”? Metoda FUO, FUKO, FUK- cena standardowa: 399 zł, cena promocyjna 249 zł (szkolenie dla liderów)
„Jak rozmawiać z przełożonym o własnych oczekiwaniach- techniki aktywnego słuchania, skutecznej komunikacji i ustalania priorytetów– cena standardowa: 299 zł, cena promocyjna 199 zł
„Jak wprowadzać zmiany- nowe porządki, nowe budżety, cięcia budżetowe– (szkolenie dla liderów) cena standardowa: 499 zł, cena promocyjna: 299 zł
„Coaching, mentoring, facylitacja- w jaki sposób je wykorzystać w kontakcie z pracownikiem lub klientem ?” Cena standardowa: 559 zł, cena promocyjna 459 zł
„Proces zarządzania sklep w galerii handlowej- kroki do skutecznego zarządzania w czasach kryzysu”- cena standardowa: 599 zł, cena promocyjna 499 zł
Zatem podsumowując w moich usługach znajdziesz szkolenia:
-sprzedażowe,
-rekrutacyjne,
-komunikacja i asertywność,
-coaching sprzedażowy,
-usługę przeprowadzenia profesjonalnej rekrutacji.
Cena ustalana indywidualnie: 500-3000 zł, 3000-5000 zł, 5000-10000 zł.
Śląskie, Kujawsko-pomorskie, Pomorskie, Zachodniopomorskie, Opolskie, Łódzkie, Lubelskie, Warmińsko-mazurskie, Podkarpackie, Lubuskie, Mazowieckie, Świętokrzyskie, Wielkopolskie, Dolnośląskie, Małopolskie, Podlaskie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
7 opinii
Jesteś Klientem firmy?
Pełen profesjonalizm w pełnym słowa znaczeniu, proces rekrutacyjny okazał się być sporym wyzwaniem, sprawdzeniem możliwości kandydata. Kilka etapów, które należy przejść pozwalają lepiej poznać predyspozycje i umiejętności kandydata, Pani Martyna okazała się być bardzo miłą, pomocną oraz pozytywną osobą, Duże zaangażowanie oraz bardzo pozytywne nastawienie w całym procesie. Będę polecał ze szczerego serca.
Pomysłowa, ambitna, zdecydowana i szukająca najlepszych rozwiązań. Nie boi się stawiać na zmianę, jeśli takowa jest potrzebna. Polecam Martynę.
Korzystałem z pomocy i naprawdę fajnie rozwinął mi się biznes, z czystym sumieniem mogę polecić.
Pełen profesjonalizm! Pani Martyna ma ogromne doświadczenie, a w dodatku widać, że uwielbia to, co robi, a do tego zaraża pozytywną energią!
Serdecznie polecam współpracę z Panią Martyną. Szerokie kompetencje, masa wspaniałych pomysłów i ogrom cierpliwości, Pani Martyna to po pierwsze specjalistka w biznesie, a po drugie serdeczna i ciepła osoba. Każdemu bardzo polecam! Współpraca z Panią Martyną to korzystna inwestycja!
Pani Olu współpraca z Panią to czysta przyjemność! Polecam się na przyszłość i życzę powodzenia w biznesie!
Pełen profesjonalizm, indywidualne podejście! Ustalenie potrzeb i działanie! Zrozumienie, cierpliwość, doświadczenie, wiedza poparta niezwykłymi umiejętnościami, to tylko kilka zalet współpracy z zawodowcem takim jak Martyna!
Dziękuję bardzo za słowa uznania! Wspaniale było pracować dla mojej imienniczki! Zresztą tak musiało być: ten sam temperament sprzedażowy, te same inicjały, ta sama energia, więc to musiało się udać. Dzięki!
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Agencja interaktywna, Biuro rachunkowe, Coaching, Księgowy, Pozycjonowanie stron, Psycholodzy Toruń, Sklepy internetowe Toruń, Terapia uzależnień Toruń, Usługi bhp Toruń
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest umożliwienie uczestnikom zdobycia i doskonalenia umiejętności wywierania wpływu w procesie sprzedaży, co pozwoli im skuteczniej zarządzać relacjami z klientami, negocjować warunki sprzedaży oraz zwiększać skuteczność sprzedaży.
Dzień 1: Podstawy Technik Wywierania Wpływu
Sesja 1: Wprowadzenie do Technik Wy...
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest umożliwienie uczestnikom zdobycia i doskonalenia umiejętności asertywnego komunikowania się w miejscu pracy, co pozwoli im skuteczniej radzić sobie z trudnymi sytuacjami, negocjować, oraz budować pozytywne relacje z kolegami i przełożonymi.
Dzień 1: Wprowadzenie do Asertywności
Definicja Asertywności
Omó...
Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu pomóc dyrektorom szkół w doskonaleniu umiejętności wystąpień publicznych, co z kolei wpłynie pozytywnie na ich skuteczność komunikacyjną, zarządzanie personelem, oraz reputację szkoły. Poprzez praktyczne ćwiczenia, analizę przykładów z praktyki oraz indywidualne feedbacki, uczestnicy nabędą niezbędne umiejętnośc...
Nazwa firmy | MGM Media Mariusz Sepioło |
Imię (pierwsze) | MARIUSZ |
Nazwisko | SEPIOŁO |
Data rozpoczęcia działalności | 2017-11-13 |
NIP | 7743111321 |
Regon | 368751793 |
Kraj | Polska |
Organ rejestrowy | MINISTER ROZWOJU I TECHNOLOGII |
Data powstania | 2017-11-13 |
Kod PKD | Nazwa |
9003Z |
ARTYSTYCZNA I LITERACKA DZIAŁALNOŚĆ TWÓRCZA Przeważające PKD |
9609Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
8560Z | DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ |
8559B | POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE |
8559A | NAUKA JĘZYKÓW OBCYCH |
8552Z | POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ |
7990A | DZIAŁALNOŚĆ PILOTÓW WYCIECZEK I PRZEWODNIKÓW TURYSTYCZNYCH |
7912Z | DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZATORÓW TURYSTYKI |
7911B | DZIAŁALNOŚĆ POŚREDNIKÓW TURYSTYCZNYCH |
4791Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
Na pochwałę zasługuje b. dobry kontakt z Panią Martyną i profesjonalne podejście do procesu rekrutacji. Dziękuję o szczerze polecam :)