SKŁADNICA AKT MICHALEC SPÓŁKA JAWNA

Radom

1

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

O specjaliście

Jesteśmy doświadczoną firmą specjalizującą się w archiwizacji, przechowywaniu i niszczeniu dokumentów. Nasza oferta skierowana jest do wszystkich firm i instytucji na terenie całego kraju. Świadczymy przechowywanie akt dla firm zlikwidowanych, upadłych oraz prężnie działających, które chcą przechowywać swoje dokumenty w archiwum zewnętrznym. Naszymi klientami są szpitale, przychodnie, hotele, sądy, apteki i wiele innych. Zapraszam do kontaktu.

Branża

Obszar działania

Opolskie, Podkarpackie, Małopolskie, Wielkopolskie, Kujawsko-pomorskie, Pomorskie, Łódzkie, Warmińsko-mazurskie, Lubelskie, Śląskie, Podlaskie, Lubuskie, Dolnośląskie, Zachodniopomorskie, Świętokrzyskie, Mazowieckie

Weryfikacja Oferteo

Opinie

5.0 / 5
Gwiazdki opinii

4 opinie

5 5
(4)
4 4
(0)
3 3
(0)
2 2
(0)
1 1
(0)

Jesteś Klientem firmy?

Dodaj opinię
Iwona S. 11 stycznia 2024
opinia potwierdzona
Szukamy specjalistów od archiwizacji dokumentów, Świdnica
Pozytywna opinia

Polecam usługi Firmy Składnica Akt Michalec s.j.

Dominika N. 15 września 2023
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Korzystałem do niedawna w usług innej firmy. Po kilku miesięcznej współpracy widzę same plusy. Najważniejsze jest doradztwo i dobór odpowiedniego rozwiązania do moich potrzeb, a nie wciskanie usługi na której firma najwięcej zarabia. Profesjonalizm i doradztwo za to ich cenię i będę polecał.

Paweł M. 14 września 2023
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Profesjonalnie, szybko i fachowo. Polecam bardzo

Dom P. 11 września 2023
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Pełen profesjonalizm ! 👍 Do tego wszyscy mili i przesympatyczni.

Otrzymaj bezpłatną wycenę

od specjalistów takich jak SKŁADNICA AKT MICHALEC SPÓŁKA JAWNA
Co chcesz zlecić lub kupić?

Powiązane produkty i usługi: Agencja marketingowaGraficyPrzeprowadzkiSprzątanieUlotki

Kontakt

Formularz kontaktowy

captchaImage
Następny obraz
Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Oferteo S.A., która będzie ich Administratorem. Mamy siedzibę we Wrocławiu (50‑559) przy ul. Świeradowskiej 51‑57/102A. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu zapewnienia komunikacji pomiędzy Tobą, a tym Dostawcą usług lub produktów, w tym poinformowania Dostawcy kto jest nadawcą wiadomości. Na wypadek rozstrzygania ewentualnych roszczeń lub sporów będziemy przechowywać Twoje dane przez 12 miesięcy. w ten sposób zabezpieczamy interesy Oferteo i wszystkich naszych Użytkowników. Gwarantujemy spełnienie Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, prawo wniesienia sprzeciwu, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej wymienionego celu. Więcej na temat sposobu, czasu przetwarzania i przekazywania Twoich danych osobowych oraz skarg, znajdziesz w Polityce Ochrony Prywatności.

Adres

PIASTÓW 109D 26-660 JEDLIŃSK , 26-600 Radom

Telefon

+48 ••• ••• Pokaż numer

Dane rejestrowe

Firma

Nazwa firmy SKŁADNICA AKT MICHALEC SPÓŁKA JAWNA
Data rozpoczęcia działalności 2016-01-28
NIP 7962970596
Regon 363634427

Siedziba

Kraj Polska
Województwo MAZOWIECKIE
Powiat radomski
Gmina Jedlińsk
Miejscowość Piastów
Kod pocztowy 26660
Poczta Piastów
Numer nieruchomości 109 D

Forma prawna

Kod i nazwa podstawowej formy prawnej 2 - Jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej 118 - Spółki jawne
Kod i nazwa formy własności 214 - Własność krajowych osób fizycznych

Rejestracja

Organ rejestrowy SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Rodzaj rejestru lub ewidencji 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW
Data wpisu do bazy REGON 2016-02-02
Data powstania 2016-01-28

Zakres działalności (PKD)

Kod PKD Nazwa
8219Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
Przeważające PKD
8299Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
8292Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PAKOWANIEM
8211Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
3832Z ODZYSK SUROWCÓW Z MATERIAŁÓW SEGREGOWANYCH
3821Z OBRÓBKA I USUWANIE ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE
1813Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZYGOTOWYWANIEM DO DRUKU
0220Z POZYSKIWANIE DREWNA
0210Z GOSPODARKA LEŚNA I POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ LEŚNA, Z WYŁĄCZENIEM POZYSKIWANIA PRODUKTÓW LEŚNYCH
0149Z CHÓW I HODOWLA POZOSTAŁYCH ZWIERZĄT

Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.