Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.

SEPTEM OFFICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Kraków

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

O specjaliście

Witamy!
Jesteśmy nowo otwartym Biurem Rachunkowym
stworzonym przez dwie księgowe. Aleksandra i Jolanta, przez lata pracowałyśmy jako księgowe w dużych, znaczących na rynku firmach aż w końcu przyszedł czas na połączenie sił i stworzenie nowej marki jaką jest Septem Office. Wyróżnia nas połączenie ponad 20 letniego doświadczenia i świeżym spojrzeniem młodej księgowej będącej w trakcie zdobywania uprawnień na Biegłego Rewidenta.
Decydując się na współpracę z Nami możesz liczyć na indywidualne podejście do każdej sprawy związanej z Twoim biznesem!

Zakres naszych usług:
- Księgi Rachunkowe (pełna księgowość)
- Księga Przychodów i Rozchodów
- Ryczałt
- Kadry i Płace
- Zakładanie Jednoosobowych Działalności Gospodarczych

Oferujemy usługi stacjonarnie oraz online.
Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

Zapraszamy do współpracy !
www.septemoffice.pl

Branża

Obszar działania

Podkarpackie, Małopolskie

Weryfikacja Oferteo

Opinie

5.0 / 5
Gwiazdki opinii

8 opinii

5 5
(8)
4 4
(0)
3 3
(0)
2 2
(0)
1 1
(0)

Jesteś Klientem firmy?

Dodaj opinię
Paweł J. 9 lutego 2023
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Polecam współpracę z biurem Septem Office, stały kontakt, rzeczowe doradztwo i ceny mocno konkurencyjne a zrobiłem spore rozeznanie zanim zdecydowałem się na współpracę

Dorian P. 8 lutego 2023
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Kilka miesięcy temu znajomy polecił mi biuro Septem Office, na początku byłem sceptycznie nastawiony do współpracy online ale okazało się, że jest to to czego szukałem. Bardzo wygodna dla mnie forma współpracy która pozwala zaoszczędzić wiele cennego czasu, kontakt wzorowy niezależnie czy to mailowy czy telefoniczny, nie muszę już kilka dni czekać na odpowiedź ani nikt w rozmowie telefonicznej nie odsyła mnie do innych osób. Mogę tylko polecić, pozdrawiam.

Kinga S. 7 lutego 2023
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Profesjonalne, indywidualne podejście do klienta.

Jan M. 6 lutego 2023
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Super księgowe, obszerna wiedza i pomoc w każdym zakresie. Polecam.

Piotr K. Piotr Kmiecik Złote Kadry, 5 lutego 2023
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Do zamknięcia mojej firmy obsługiwało mnie biuro Septem Office, nigdy nie miałem żadnych problemów, a i po zamknięciu działalności zawsze rzetelnie Panie księgowe odpowiadały na moje pytania. Polecam.

Karolina A. 5 lutego 2023
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Polecam współpracę z Panią Olą i Panią Jolą. Uśmiechnięte Panie, wyczerpująco odpowiedzą na każde pytanie, rozwieją wszystkie wątpliwości. Serdecznie polecam to biuro!

Monika P. 5 lutego 2023
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Współpraca odbywa się bardzo sprawnie. Szybki kontakt. Na każde zapytanie otrzymuje wyczerpujacą odpowiedź. Wreszcie trafiłam na odpowiednią dla mnie obsługę ksiegową. Pani księgowa przejawia wlasną inicjatywę, jest otwarta na różne rozwiązania. Bierze pod uwagę potrzeby klienta. Polecam współprace online.

Piotr F. 5 lutego 2023
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Korzystam z usług Pani Oli i Pani Joli od maja i jestem bardzo zadowolony. Fakt, ze nasza współpraca zazwyczaj jest zdalna ale jest to bardzo wygodne, stały kontakt z księgową, zawsze na moje pytania otrzymuję konkretną odpowiedź i informacja o podatku zawsze na czas! Korzystałem w przeszłości z usług innych biur ale jeszcze nigdzie nie spotkałem się z takim profesjonalizmem. Polecam wszystkim a Panie księgowe gorąco pozdrawiam.

Otrzymaj bezpłatną wycenę

od specjalistów takich jak SEPTEM OFFICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Co chcesz zlecić lub kupić?

Oferta

Prowadzenie uproszczonej księgowości

od 170 zł

Rejestracja spółki

do 700 zł

Prowadzenie pełnej księgowości.

od 400 zł

pokaż więcej

Kontakt

Formularz kontaktowy

captchaImage
Następny obraz
Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Oferteo S.A., która będzie ich Administratorem. Mamy siedzibę we Wrocławiu (50‑559) przy ul. Świeradowskiej 51‑57/102A. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu zapewnienia komunikacji pomiędzy Tobą, a tym Dostawcą usług lub produktów, w tym poinformowania Dostawcy kto jest nadawcą wiadomości. Na wypadek rozstrzygania ewentualnych roszczeń lub sporów będziemy przechowywać Twoje dane przez 12 miesięcy. w ten sposób zabezpieczamy interesy Oferteo i wszystkich naszych Użytkowników. Gwarantujemy spełnienie Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, prawo wniesienia sprzeciwu, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej wymienionego celu. Więcej na temat sposobu, czasu przetwarzania i przekazywania Twoich danych osobowych oraz skarg, znajdziesz w Polityce Ochrony Prywatności.

Adres

ul, Zdunów 23/2, 30-428 Kraków

WWW

https://www.septemoffice.pl/

Telefon

791 ••• ••• Pokaż numer

Dane rejestrowe

Firma

Nazwa firmy SEPTEM OFFICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności 2022-08-03
NIP 6793245129
Regon 522741672

Siedziba

Kraj Polska
Województwo MAŁOPOLSKIE
Powiat Kraków
Gmina Kraków-Podgórze
Miejscowość Kraków
Kod pocztowy 30428
Poczta Kraków
Ulica ul. Zdunów
Numer nieruchomości 23

Forma prawna

Kod i nazwa podstawowej formy prawnej 1 - Osoba prawna
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
Kod i nazwa formy własności 214 - Własność krajowych osób fizycznych

Rejestracja

Organ rejestrowy SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Rodzaj rejestru lub ewidencji 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW
Data wpisu do bazy REGON 2022-08-03
Data powstania 2022-08-03

Zakres działalności (PKD)

Kod PKD Nazwa
6920Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
8211Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
7022Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA

Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.