O nas
Partnerstwo, jasne zasady współpracy i determinacja w dążeniu do wspólnie wyznaczonych celów to nasza recepta na skuteczne działanie. Na rynku doradczo – szkoleniowym jesteśmy już 10 lat, a nasze doświadczenie i zrealizowane projekty są gwarantem najwyższej jakości usług.
Do każdej potrzeby biznesowej podchodzimy jak do wyzwania, któremu wspólnie możemy sprostać. Przedstawiamy rozwiązania, pokazujemy alternatywy, patrzymy na rozwój jak na proces, który ma doprowadzić organizację do sukcesu. Robimy to skutecznie i z zaangażowaniem. Świadczą o tym dotychczasowe opinie naszych klientów.
Trafnie potrafimy określić potrzeby naszych klientów, przeanalizować obecną sytuację i wskazać najlepsze rozwiązania. Mamy dużą bazę partnerów, dzięki którym możemy jeszcze więcej.
Efektywne działania to klucz do biznesu otwartego na zmianę
- „Moja determinacja i odpowiedzialność za każdy element działań naszych klientów, pozwoliły odnieść sukces wielu firmom, także i mojej. Dziś dzięki zaufaniu każdego z partnerów biznesowych, mogę wraz ze swym zespołem realizować projekty na miarę Państwa i moich własnych marzeń.”
Edyta Jaworska
Do każdej potrzeby biznesowej podchodzimy jak do wyzwania, któremu wspólnie możemy sprostać. Przedstawiamy rozwiązania, pokazujemy alternatywy, patrzymy na rozwój jak na proces, który ma doprowadzić organizację do sukcesu. Robimy to skutecznie i z zaangażowaniem. Świadczą o tym dotychczasowe opinie naszych klientów.
Trafnie potrafimy określić potrzeby naszych klientów, przeanalizować obecną sytuację i wskazać najlepsze rozwiązania. Mamy dużą bazę partnerów, dzięki którym możemy jeszcze więcej.
Efektywne działania to klucz do biznesu otwartego na zmianę
- „Moja determinacja i odpowiedzialność za każdy element działań naszych klientów, pozwoliły odnieść sukces wielu firmom, także i mojej. Dziś dzięki zaufaniu każdego z partnerów biznesowych, mogę wraz ze swym zespołem realizować projekty na miarę Państwa i moich własnych marzeń.”
Edyta Jaworska
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Na Oferteo od 4 lat
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
547565
markValuePositive
Irena
K
2021-12-02 07:18:05.284412
-1
false
Szkolenia przygotowane profesjonalnie, kompetentne osoby prowadzące
Seb-team szkolenia i doradztwo Edyta Jaworska
2021-12-02 08:04:43.204753
Bardzo dziękujemy i pozdrawiamy.
547574
false
false
546511
markValuePositive
Marzenna
S
2021-11-29 12:53:08.46694
-1
false
Dobrze przygotowany i bardzo kompetentny prowadzący warsztaty.
Seb-team szkolenia i doradztwo Edyta Jaworska
2021-12-02 15:38:28.623052
Dziękujemy i serdecznie pozdrawiamy.
547813
false
false
Specjaliści z Twojej okolicy
Specjaliści z branży
Oferty
Świadczenia z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa (....)
Polska
- Kwidzyn
450.00 zł
* Świadczenia z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa z uwzględnieniem zmian od 01-01-2022.
Szkolenie dedykowane jest dla pracowników: placówek oświatowych, firm, administracji, działów kadr, osób które zarządzają organizacjami, pracują w działach HR, pracowników działów BHP. Szkolenie 6h, w tym konsultacje indywidualne. Cel...em szkolenia jest poszerzenie posiadanej wiedzy oraz doskonalenie posiadanych umiejętności zawodowych z zakresu zasiłków macierzyńskich, chorobowych i zmianach od 01.01.2022 r.
W czasie szkolenia wykorzystywane będą autorskie materiały dydaktyczne przygotowane przez wykładowcę. Materiał merytoryczny oparty będzie o przykłady i ćwiczenia, dzięki którym uczestnicy szkolenia będą mogli w praktyczny sposób poznać zastosowanie obecnie obowiązujących przepisów a także podzielić się między sobą doświadczeniem w zakresie omawianej problematyki.
PLAN SZKOLENIA:
- Przepisy ogólne dotyczące osób uprawnionych do świadczeń z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego.
Wynagrodzenie za czas choroby:
- prawo do wynagrodzenia za czas choroby,
- okres wypłaty,
- wysokość.
Prawo, okres wypłaty i wysokość świadczeń z ubezpieczenia chorobowego:
- zasiłek chorobowy,
- świadczenie rehabilitacyjne,
- zasiłek opiekuńczy,
- zasiłek macierzyński,
Prawo do świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego:
- zasiłek chorobowy,
- świadczenie rehabilitacyjne.
Zasady ustalania podstawy wymiaru zasiłków przysługujących ubezpieczonym będącymi pracownikami:
- wynagrodzenie uwzględniane w podstawie wymiaru,
- zasady wliczania do podstawy wymiaru składników wynagrodzenia wypłacanych za okresy:
a. miesięczne,
b. kwartalne,
c. roczne,
- minimalna podstawa wymiaru.
Zasady ustalania podstawy wymiaru zasiłków przysługujących ubezpieczonym nie będącymi pracownikami.
- przychód uwzględniany w podstawie wymiaru,
Dokumentowanie prawa do świadczeń z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego.
OŚWIATA / SIO- System Informacji Oświatowej
Polska
- Kwidzyn
380.00 zł
Szkolenie ma na celu poszerzenie wiedzy i poznanie praktycznych aspektów obsługi
oraz funkcjonalności poszczególnych modułów systemu, w tym samodzielnego prowadzenia
dokumentacji elektronicznej w ramach SIO.
Kierowane jest do pracowników kadry administracyjnej szkół i placówek oświatowych, pracowników wydziału oświaty w JST, kadry organów prow...adzących szkoły i placówki oświatowe. Szkolenie prowadzone w formule warsztatów, przy komputerach, z możliwością samodzielnego „przeklikania się” przez moduły Systemu.
PLAN SZKOLENIA „SIO – System Informacji Oświatowej”:
Podstawy prawne ustawa o systemie informacji oświatowej.
Zadania osób odpowiedzialnych za sprawozdawczość zasady nadawania uprawnień dostępu do systemu;
odpowiedzialność za rzetelność i terminowość przekazywania informacji do bazy centralnej; organizacja i zakres danych sprawozdawczych przekazywanych przez podmioty oświatowe.
Opis modułów z wykorzystaniem testowej aplikacji SIO w wersji przeglądarkowej MEiN
– przetwarzanie danych moduł WNIOSKI, UŻYTKOWNICY;
– wprowadzanie i zmiana danych moduł ODDZIAŁY;
– wprowadzanie i zmiana danych moduł UCZNIOWIE;
– wprowadzanie i zmiana danych moduł NAUCZYCIELE;
– wprowadzanie i zmiana danych moduł DANE ZBIORCZE;
– wprowadzanie i zmiana danych moduły dla JST – opcjonalnie.
Zadania i obowiązki wynikające z organizacji roku 2021/2022
– uzupełnienie informacji o uczniach i nauczycielach;
– obowiązki dyrektora w zakresie uzgadniania danych do naliczania subwencji na rok 2022;
– objaśnienia dotyczące rozporządzenia MEN w sprawie sposobu podziału części oświatowej
– subwencji ogólnej dla jednostek samorządu terytorialnego.
Praktyczne wskazówki dotyczące obsługi aplikacji w obecnej wersji
– wymagania techniczne;
– zasady modyfikowania i edytowania wprowadzonych danych;
– odczytywanie i interpretacja ukazujących się komunikatów;
– możliwe aktualizacje w bazie RSPO;
– najczęstsze problemy występujące w pracy z systemem;
– platforma internetowego wsparcia.
Odpowiedzi na pytania.
TRENER: Doświadczony wykładowca z zakresu SIO, przeprowadził wiele szkoleń z modernizowanego SIO, absolwent Uniwersytetu Zielonogórskiego, doświadczony trener, nauczyciel dyplomowany, inspektor bezpieczeństwa teleinformatycznego i administrator bezpieczeństwa informacji. Szkolenia i kursy prowadzi od 1995 roku. Posiada praktyczną znajomość technik szkoleniowych, skutecznych form komunikacji, przekazywania wiedzy oraz umiejętność łączenia zagadnień prawnych z zagadnieniami informatycznymi.
OŚWIATA / KADRY / KSIĘGOWOŚĆ / HR / Czas pracy w praktyce
Polska
- Kwidzyn
840.00 zł
Czas pracy jest specyficznym elementem prawa pracy. Szkolenie pozwoli uporządkować zasady
prawidłowego zarządzania czasem pracy, w tym rozliczania czasu pracy, właściwie ocenić i
prawidłowo wybrać rozwiązania dotyczące czasu pracy dla efektywnego gospodarowania czasem
pracy pracowników.
PLAN SZKOLENIA:
1 DZIEŃ:
Zasady ustalania system...ów czasu pracy, rozkładów czasu pracy oraz okresów rozliczeniowych:
– jak zapisać regulacje o czasie pracy w regulaminie pracy, aby prawidłowo rozliczać czas pracy;
– jak dobrać okres rozliczeniowy do potrzeb pracodawcy;
– wymagania dotyczące opracowywania rozkładów czasu pracy;
– „ruchomy czas pracy” – w Kodeksie pracy;
– określenie różnych systemów czasu pracy dla różnych grup pracowników;
– jak wpływa dobór system czasu pracy na rozliczanie nadgodzin;
– korzyści z indywidulanego rozkładu czasu pracy – jak go wprowadzić;
– COVID-19 – praca zdalna – jak ją rozliczyć?
Podstawowe pojęcia z zakresu czasu pracy:
– praca zmianowa – czy to jest system czy rozkład czasu pracy;
– za jakie przerwy w pracy musimy zapłacić;
– jak prawidłowo ustalić wymiar czasu pracy;
– jakie mamy normy czasu pracy w poszczególnych systemach;
– do czego służy okres rozliczeniowy – kiedy warto wydłużać okres rozliczeniowy i kto może wprowadzić 12-miesięczny okres rozliczeniowy;
– analiza codziennych sytuacji w pracy – spóźnienia pracowników, rejestracja czasu pracy;
– regulacje dotyczące wyjścia prywatnego – czy palenie papierosa to wyjście prywatne;
– Jak wprowadzić rozwiązanie dotyczące ruchomych godzin rozpoczynania pracy – wymagania proceduralne;
– odpoczynek dobowy – omówienie przypadków błędnego rozliczania odpoczynku dobowego;
– tydzień roboczy i odpoczynek tygodniowy – omówienie przypadków błędnego rozliczania odpoczynku tygodniowego.
Wymiar i norma czasu pracy:
– ustalanie wymiaru czasu pracy w 2022 r.;
– proste i skuteczne metody sprawdzania 48-godzinnej ilości pracy z nadgodzinami oraz 5-dniowego tygodnia pracy.
Planowanie czasu pracy:
– co to jest harmonogram czasu pracy i czemu tak naprawdę on służy;
– prawidłowe planowanie czasu pracy i tworzenie harmonogramów czasu pracy;
– podawanie harmonogramu do wiadomości pracowników – wymagania przepisów;
– kiedy można zmienić harmonogram i jak to wpływa na rozliczanie pacy w godzinach nadliczbowych.
Praktyczne omówienie systemów czasu pracy oraz sposobów rozliczania czasu pracy:
– system podstawowy – wady i zalety;
– korzyści płynące z wprowadzenia równoważnego systemu czasu pracy;
– ograniczenia przy wprowadzaniu wydłużonych systemów równoważnych (16 i 24 godzinnych)
– ustalanie wymaganej liczby pracowników dla prawidłowego zaplanowania czasu pracy;
– ustalenie planu dla systemu podstawowego w rozkładzie jednozmianowym,
– dwuzmianowym oraz trzyzmianowym;
– rozliczenie przykładów z ewidencji dla systemu podstawowego;
– ustalenie planu dla systemu równoważnego w rozkładzie jednozmianowym oraz dwuzmianowym;
– rozliczenie przykładów z ewidencji dla systemu równoważnego;
– wykonanie ewidencji czasu pracy dla systemu zadaniowego;
– analizowanie wpływu urlopu na żądanie na rozliczenie czasu pracy;
– analizowanie wpływu rozwiązania umowy w trakcie okresu rozliczeniowego na rozliczenie czasu pracy;
– analiza wpływu zwolnienia lekarskiego na rozliczenie czasu pracy – choroba w dniu wolnym za pracę w niedzielę itp.
– rozliczanie przykładów zgłoszonych przez uczestników szkolenia.
Indywidualny rozkład czasu pracy – co to jest i jakie daje możliwości?
2 DZIEŃ:
Zasady ewidencjonowania czasu pracy – analiza najczęstszych błędów w prowadzeniu ewidencji czasu pracy
– rejestracja czasu pracy a rejestracja obecności w zakładzie;
– różne potrzeby pracodawców, różne metody ewidencjonowania czasu pracy;
– elementy konieczne i pomocnicze w kartach ewidencji czasu pracy;
– archiwizacja ewidencji czasu pracy;
– co może świadczyć o tym, że pracownik pracował w nadgodzinach.
Praca w godzinach nadliczbowych i zasady jej rekompensowania
– jak odróżnić zmianę harmonogramu od pracy nadliczbowej;
– identyfikacja wystąpienia przekroczeń dobowych oraz tygodniowych norm czasu pracy;
– stosowanie rekompensaty naturalnej w rozliczeniu pracy w godzinach nadliczbowych;
– kto i ile może pracować w nadgodzinach bez wynagrodzenia;
– kto nigdy nie może pracować w nadgodzinach a kto musi wyrazić na to zgodę;
– limit dobowy i średniotygodniowy godzin nadliczbowych;
– roczny limit godzin nadliczbowych – jak go ustalać i co do niego zaliczać.
– rekompensata pracy w dni wolne oraz w niedziele i święta
– niepełnoetatowcy – zasady ustalania dodatku za pracę w godzinach ponad wymiar czasu pracy wynikający z umowy o pracę.
Ćwiczenia i dyskusja
– rozliczenie pracy w systemie podstawowym;
– rozliczenie pracy w systemie równoważnym;
– planowanie czasu pracy – tworzenie grafików;
– analiza przykładowych kart ewidencji czasu pracy.
TRENER: Uznany szkoleniowiec i specjalista z zakresu Prawa Pracy oraz rozliczeń czasu pracy, wieloletni praktyk. Z powodzeniem szkoli m.in. radców prawnych oraz inspektorów pracy. Trener prowadzący wykłady m.in. na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy, SEKA S.A., NOT, Akademii Transportu.
Oświata / Szkolenie Specjalistyczne / INTENDENT W PLACÓWCE ŻYW. ZBIOR. DZIECI I MŁODZIEŻY
Polska
- Kwidzyn
899.00 zł
W trakcie szkolenia uczestnicy zapoznają się z obowiązkami intendenta w odniesieniu do zasad
żywienia dzieci i młodzieży w zakładach żywienia zbiorowego. Omówione zostaną zagadnienia
dotyczące podstawy żywienia dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym oraz bezpieczeństwa
zdrowotnego żywności. Zdobędą Państwo również wiedzę na temat zasad i elemen...tów HACCP.
Warsztaty kierowane są do:
- pracowników zakładów żywieniowa zbiorowego pracujących w przedszkolach, żłobkach,
- szkołach, ośrodkach szkolno-wychowawczych, internatach;
- intendentów;
- kucharzy;
- dietetyków;
- właścicieli firm cateringowych dostarczających posiłki dla dzieci i młodzieży.
Korzyści:
- zapoznanie się z zasadami żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży;
- poznanie obowiązków intendenta wynikających z przepisów prawa pracy i bhp;
- omówienie gospodarki magazynowej środkami spożywczymi;
- poznanie obowiązków związanymi z opracowywaniem procedur/instrukcji/dokumentacji
dotyczącej GHP, GMP, HACCP.
PROGRAM SZKOLENIA:
I BLOK
- rola intendenta w placówce oświatowej;
- gospodarka magazynowa i jej organizacja;
- system HACCP oraz zasady GHP i GMP;
- dokumentacja HACCP;
- akty prawne dot. żywienia w placówkach oświatowych.
II BLOK
- potrzeby żywieniowe dzieci i młodzieży;
- podstawowe składniki odżywcze w żywieniu dzieci i młodzieży;
- najczęstsze wady w żywieniu dzieci i młodzieży;
- informowanie o alergenach jako wymóg prawny;
- metody obróbki kulinarnej – zalecenia;
- zasady układania jadłospisów;
- modyfikacja jadłospisów pod kątem ich atrakcyjności i zdrowego stylu życia;
- intendent jako kreator zdrowego żywienia w placówkach oświatowych.
W ramach szkolenia zapewniamy:
- materiały szkoleniowe;
- wykwalifikowaną kadrę trenerską;
- materiały piśmiennicze,
- catering.
- imienny certyfikat ukończenia szkolenia dla każdego Uczestnika.
Istnieje możliwość organizacji szkolenia dedykowanego, w miejscu i czasie wskazanym
przez Państwa. W razie zainteresowania ofertą indywidualną, prosimy o kontakt.
TRENER: Ekspert wiodący w projektach z zakresu zdrowego żywienia przy Ministerstwie Edukacji. Trener promujący zasady i wartości zdrowego żywienia w placówkach oświatowych. Doświadczony szkoleniowiec prowadzący warsztaty kulinarne i jednocześnie osoba odpowiedzialna za HCCP w placówkach oświatowych.
Oświata / Pierwsza pomoc przedmedyczna + ratowanie zdrowia przy użyciu defibrylatora aut.
Polska
- Kwidzyn
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz przygotowanie uczestników szkolenia do samodzielnego ratowania życia w najbardziej typowych sytuacjach życia codziennego.
Pierwsze cztery minuty są najważniejsze w ratowaniu życia i zdrowia poszkodowanych im szybsza i sprawnie...jsza pomoc tym większe szanse na przeżycia i zminimalizowanie negatywnych skutków nieszczęśliwych wypadków.
PLAN SZKOLENIA:
- Podstawy prawne udzielania pierwszej pomocy.
- Łańcuch ratunkowy.
- Zasady bezpieczeństwa podczas udzielania pierwszej pomocy.
- Ocena stanu poszkodowanego.
- Zaopatrywanie ran, złamań oraz innych urazów.
- Zabezpieczenia miejsca wypadku i pierwszej pomocy ofiarom wypadków.
- Prawidłowe wezwanie pomocy.
- Rozpoznawanie stanów bezpośredniego zagrożenia życia tj. atak epilepsji, zadławienie, omdlenie, udar mózgu, zawał serca oraz zatrzymanie akcji serca.
- Ułożenie poszkodowanego w pozycji bezpiecznej.
- Ocena stanu poszkodowanego pierwsza pomoc w stanach zagrożenia życia.
- Resuscytacja osób dorosłych i dzieci.
- Resuscytacja krążeniowo oddechowa z użyciem automatycznego defibrylatora AED.
- Wywiad.
- Ewakuacja.
W trakcie ćwiczeń odbywają się ćwiczenia praktyczne z zakresu:
- Zabezpieczenie stanów zagrożenia życia.
- Zabezpieczanie i opatrywanie ran i urazów.
- Resuscytacja z podziałem na kategorie wiekowe.
- Użycie automatycznego defibrylatora AED.
Do ćwiczeń używamy fantomów dziecka i dorosłego. Ćwiczenia odbywają się w grupach.
Miejsce, termin i cenę szkolenia ustalamy indywidualnie z Państwem.
W ramach szkolenia zapewniamy: materiały szkoleniowe i piśmiennicze, wykwalifikowaną kadrę trenerską, certyfikat ukończenia szkolenia.
Wspieramy naszych Klientów w organizacji szkoleń, eventów, konferencji, pomagamy w rekrutacji kadr, identyfikujemy możliwości pozyskania środków zewnętrznych.
Dysponujemy wykwalifikowaną kadrą trenerską posiadającą doświadczenie i kwalifikacje zawodowe do realizacji projektów szkoleniowych. Jako firma w okresie dwóch lat przeprowadziliśmy ponad 4000 h szkoleń, doradztwa i coachingu, a jakość naszych usług jest ceniona przez klientów.
TRENER: Szkoli z zakresu pierwszej pomocy od ponad 10 lat, ukończył kurs BLS-AED, BLS-AED instruktorski, BTLS zgodne ze standardami Europejskiej Rady Resuscytacji, ukończył kurs CPR-AED, Instruktorski CPR-AED zgodne ze standardami American Hart Association ukończył 24 godzinny kurs „Zarządzania Kryzysem” zorganizowany przez American Hart Association. Szkoli kadry medyczne szpitali na Pomorzu do ponad pięciu lat. Wysoko wykwalifikowany ratownik medyczny z kilkuletnim stażem pracy.
Oświata / Szkolenie specjalistyczne / WPROWADZENIE DO ZAGADNIEŃ INTEGRACJI SENSORYCZNEJ
Polska
- Kwidzyn
Szkolenie kierowane jest do:
- nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej;
- pedagogów i animatorów kultury;
- pracowników placówek socjalnych i kulturalno-oświatowych;
- studentów kierunków pedagogicznych;
- innych osób pracujących z dziećmi i nie tylko.
PROGRAM SZKOLENIA:
- wprowadzenie – balon oczekiw...ań;
- prezentacja pt. „Integracja sensoryczna” zapoznanie z twórczynią metody SI – Jean
Ayers, poznanie definicji integracji sensorycznej, rozwój zmysłowy człowieka z
- uwzględnieniem zmysłów wewnętrznych: dotykowego, proprioceptywnego,
- przedsionkowego i interoceptywnego;
- wpływ odruchów pierwotnych na możliwości edukacyjne dzieci – sesja praktyczna –
- poznanie rodzajów odruchów, sposobów sprawdzania stopnia ich wygaszenia.
- zaburzenia przetwarzania sensorycznego – terapia SI – filmy instruktażowe – zapoznanie
z urządzenia gabinetów SI i sposobami ich wykorzystania;
- jak wykorzystać przedmioty codziennego użytku do wspomagania integracji
sensorycznej – burza mózgów – zwrócenie uwagi na przedmioty codziennego użytku,
które mogą przyczynić się do lepszego rozwoju zmysłowego;
- opracowanie scenariusza lekcji wychowania fizycznego – przykłady ćwiczeń –
- zapoznanie z możliwościami wykorzystania wiedzy dotyczącej;
- metody integracji sensorycznej do opracowywania elementów lekcji uwzględniających
ćwiczenia z zakresu SI;
- kwestionariusze Integracji sensorycznej wg Z. Przyrowskiego – zapoznanie z przyjętymi
w Polsce kwestionariuszami do badań stopnia zaburzeń integracji sensorycznej dla
nauczycieli jak i rodziców;
- podsumowanie.
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatów, przy wykorzystaniu praktycznych narzędzi.
W ramach szkolenia zapewniamy:
- bardzo czytelnie przygotowane opracowanie – materiały szkoleniowe;
wykwalifikowaną kadrę trenerską;
- materiały piśmiennicze,
- catering.
- imienny certyfikat ukończenia szkolenia dla każdego Uczestnika.
Istnieje możliwość organizacji szkolenia dedykowanego, w miejscu i czasie wskazanym
przez Państwa. W razie zainteresowania ofertą indywidualną, prosimy o kontakt.
Wykwalifikowany tutor, trener rynku edukacji. Konsultant ds. pedagogiki specjalnej i integracji w Warmińsko-Mazurskim Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli w Elblągu. Oligofrenopedagog oraz specjalista z zakresu Terapii Pedagogicznej i Bibliotekoznawstwa. Od 25 lat prowadzi terapię pedagogiczną z osobami niepełnosprawnymi oraz zajęcia z zakresu pedagogiki, arteterapii i self-adwokatury. Współautor „Kart pracy dla dzieci w wieku przedszkolnym” dla 3 i 4 latków.
Oświata / Metoda Batii Strauss w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej - Cz. I
Polska
- Kwidzyn
280.00 zł
Warsztaty kierowane są do:
- nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej lub szkoły średniej;
- pedagogów i animatorów kultury;
- pracowników placówek socjalnych i kulturalno-oświatowych;
- studentów kierunków pedagogicznych;
- inne osoby pracujące z dziećmi i nie tylko.
PROGRAM SZKOLENIA
- poznawanie s...truktury utworu muzycznego, rozpoznawanie zmian w muzyce;
- kształtowanie koordynacji wzrokowo- ruchowo- słuchowej podczas ruchowej i instrumentalnej inscenizacji do melodii;
- rozwijanie poczucia więzi grupowej oraz rozwijanie orientacji w schemacie ciała i przestrzeni;
- kształtowanie umiejętności wykorzystania efektów perkusyjnych do akompaniamentu podczas słuchania muzyki;
- poznanie celowości stosowania metody;
- etapy pracy z utworem;
- zapoznanie z wskazówkami organizacyjnymi i metodycznymi przy wprowadzeniu zabaw.
- wprowadzanie i zmiana danych moduły dla JST – opcjonalnie.
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatów, przy wykorzystaniu praktycznych narzędzi, m. in.:
- zabaw muzyczno- ruchowych do wykorzystania na zajęciach i lekcjach;
- prostych tańce z wykorzystaniem instrumentów do muzyki m. in. Straussa, Beethovena, G. F. Heandla i in.;
- instrumentalizacji.
W ramach szkolenia zapewniamy:
- bardzo czytelnie przygotowane opracowanie – materiały szkoleniowe;
- Płytę CD z podkładami dla każdego uczestnika
- wykwalifikowaną kadrę trenerską;
- materiały piśmiennicze,
- catering.
- imienny certyfikat ukończenia szkolenia dla każdego Uczestnika.
Szkolenie jest prowadzone przez dwóch trenerów, nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej, terapeutów integracji sensorycznej, socjoterapeutów, autorki książek dla dzieci.
Oświata / Szkolenie specjalistyczne / BIBLIOTERAPIA I BAJKOTERAPIA W PROCESIE ROZ. DZIECI
Polska
- Kwidzyn
280.00 zł
Podczas szkolenia poznamy sposoby i możliwości wykorzystywania tekstów edukacyjnych i
terapeutycznych adresowanych do dzieci i młodzieży.
Warsztaty kierowane są do:
- nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej;
- psychologów, pedagogów i animatorów kultury;
- pracowników placówek socjalnych i kulturalno-oświatowych;
...- studentów kierunków pedagogicznych;
- innych osób pracujących z dziećmi i nie tylko.
Program szkolenia:
- biblioterapia i bajkoterapia jako forma arteterapii;
- sposoby wykorzystania opowiadań, bajek filozoficznych, tekstów terapeutycznych, w realizacji
- zadań edukacyjno-wychowawczo terapeutycznych w pracy z dziećmi i młodzieżą;
- techniki biblioterapeutyczne kształtujące twórcze myślenie oraz stymulujące percepcję
- polisensoryczną;
- tekst literacki inspiracją ekspresji plastycznej, muzycznej, teatralnej;
- relaksacyjna funkcja biblioterapii i bajkoterapii.
Na zakończenie szkolenia każdy uczestnik otrzyma zestaw ćwiczeń zrealizowanych podczas spotkania.
W ramach szkolenia zapewniamy:
materiały szkoleniowe;
wykwalifikowaną kadrę trenerską;
materiały piśmiennicze,
catering.
imienny certyfikat ukończenia szkolenia dla każdego Uczestnika.
Istnieje możliwość organizacji szkolenia dedykowanego, w miejscu i czasie wskazanym przez
Państwa. W razie zainteresowania ofertą indywidualną, prosimy o kontakt.
Oświata / Szkolenia dla Rad Pedagogicznych
Polska
- Kwidzyn
Czas trwania szkolenia zależy od Państwa potrzeb i realizowanego tematu, waha się w granicach od 4-5 h dydaktycznych.
Każde szkolenie zamknięte realizujemy poprzez indywidualne podejście oraz dostosowanie programu do potrzeb Państwa kadry.
Szkolenia dla Rad Pedagogicznych – zagadnienia, bloki tematyczne
- Efektywność w nauczaniu i ucze...niu się
- Wybór ścieżki edukacyjnej i zawodowej w oparciu o kwestionariusz stylu interpersonalnego.
- Sytuacje kryzysowe i nadzwyczajne w szkole
- Skuteczne techniki zapamiętywania jako nowoczesna metoda uczenia się.
- Gry i zabawy coachingowe.
- Jak zachęcać dzieci i młodzież do czytania?
- Jak pomóc uczniowi odnieść sukces edukacyjny?
- Motywowanie przez odkrywanie potencjału ucznia, nauczyciela.
- Mowa nienawiści jak sobie z nią radzić.
- Jak uczyć, żeby nauczyć. Zasady edukacji
- Kreatywna lekcja, kreatywny uczeń. Jak to zrobić?
- Techniki uczenia się, metody motywujące uczniów do nauki.
- Eksperyment pedagogiczny.
- Techniki mediacyjne w pracy nauczyciela.
- Jak rozwijać potencjał ucznia, czyli wybrane kompetencje coachingowe dla nauczyciela.
- Problemy wychowawcze w szkole jak wspierać młodzież i rozmawiać z rodzicami o trudnych
sytuacjach.
- Jak zorganizować procesy edukacyjne w kontekście potrzeb i możliwości edukacyjnych uczniów (programy, metody, dostosowania).
- Innowacje w szkole, dlaczego warto je podejmować?
- Jak motywować uczniów do nauki, co zrobić żeby nam się chciało?
- Nauczycielskie zespoły przedmiotowe.
- Wychowanie w szkole czyli jak ciekawie planować godziny wychowawcze?
- Dlaczego umiejętności społeczne są tak ważne w szkole i jak je rozwijać?
- Coaching metoda skutecznej motywacji.
- Jak nauczyciele powinni rozmawiać z młodzieżą o tematach związanych z edukacją seksualną?
* Problemy psychiczne młodzieży, zaburzenia w okresie wzrastania, depresja.
* Komunikacja i współpraca w zespole.
* Budowanie atmosfery sprzyjającej uczeniu się poprzez indywidualizację procesu nauczania.
* Jak skutecznie promować wartość edukacji w szkole? (wymaganie MEN)
* Aktywne metody nauczania z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, czyli jak przeprowadzić.
zajęcia lekcyjne metodą WebQuestu?
* Jak w prosty sposób wykorzystać komputer na lekcji różnych przedmiotów? Praktyczne przykłady.
* Proste i skuteczne narzędzia wspomagające testowanie wiedzy uczniów- praktyczne przykłady wykorzystania darmowych aplikacji komputerowych.
* Techniki uczenia się, metody motywujące uczniów do nauki.
* Metoda eksperymentu.
* Metody aktywizujące uczenie przez doświadczenie– cykl Kolba.
* Metoda Montessori edukacja pełna szacunku.
* Zarządzanie czasem i celami.
* Eksperyment pedagogiczny.
* Podniesienie jakości edukacji matematycznej, przyrodniczej i informatycznej.
* Metoda projektu.
* Jak przygotować wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego?
* Ocenianie kształtujące w praktyce szkolnej – dlaczego warto je stosować?
* Systemy reprezentacji uczniów, a rozwój ich umiejętności.
* Jak wypracować plan rozwoju placówki oświatowej narzędzia, zasoby?
* Trudny rodzic jako klient szkoły – jak go rozumieć i jak z nim współpracować?
* Stres dobry i zły – jak uczyć uczniów konstruktywnych metod radzenia sobie ze stresem?
* Wzmacnianie wychowawczej roli szkoły.
2. Nowoczesne technologie informacyjne
* Jak nadążyć za trendami TIK.
* Kodowanie i programowanie w edukacji wczesnoszkolnej, szkolnej.
* Grafika komputerowa w pracy nauczyciela.
* Robotyka jako element pracy zespołowej – praktyczne warsztaty.
* Jak efektywnie wykorzystać TIK na lekcjach?
3. Umiejętności psychologiczne i interpersonalne.
* Skuteczny nauczyciel jak to zrobić.
* Super wizja jako forma rozwoju osobistego.
* Znaczenie komunikacji interpersonalnej w pracy nauczyciela.
* Rola współpracy nauczycieli w podnoszeniu efektywności nauczania.
* Kalejdoskop temperamentów – jak współpracować z kimś, kogo trudno zrozumieć, z kim trudno współpracować.
* Budowanie pozytywnych relacji z rodzicami/ opiekunami prawnymi.
* Budowanie autorytetu nauczyciela.
* Co mówi nasze ciało. Body language.
* Wzrok – dlaczego każdy człowiek widzi inaczej.
* Efektywna komunikacja z klasą/ grupą.
* Emisja głosu.
4. Współczesne zagrożenia
* Fonoholizm- uzależnienie od telefonu.
* Bezpieczeństwo w sieci.
* Handel ludźmi w świadomości uczniów i nauczycieli. Co młodzież powinna wiedzieć, aby nie stać się ofiarą?
* Cyberprzemoc- przeciwdziałanie i profilaktyka.
* Dopalacze – współczesne zagrożenia.
* Bezpieczeństwo w Internecie. Odpowiedzialne korzystanie z mediów społecznościowych.
5. Dydaktyka i wychowanie
* Bajkoterapia w edukacji szkolnej i wczesnoszkolnej.
* Techniki motywowania metody koncentracji i zapamiętywania.
* NLP w edukacji ( Neurolingwistyczne Programowanie- nowoczesne metody rozwoju).
* Umiejętności poznawcze uczniów i ich wpływ na rozwój.
* Jak zmienić negatywną postawę uczniów do nauki?
* Praca z uczniem trudnym, jak wydobyć jego potencjał?
* Zaburzenia rozwojowe u uczniów (lękowe, odżywiania, i inne).
* Arteterapia w edukacji i terapii.
* Koncentracja i wyciszenie-praktyczne metody relaksacyjne oraz wyciszające do zastosowania w grupie.
6. Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
* Muzykoterapia w pracy z uczniem niepełnosprawnym.
* Dostosowanie wymagań do potrzeb ucznia- organizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z uwzględnieniem wskazań opinii lub orzeczenia poradni psychologiczno- pedagogicznej.
* Zaburzenia uczenia się – dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia w praktyce.
* Diagnoza funkcjonowania ucznia z autyzmem i zespołem Aspergera na różnych etapach kształcenia jako podstawa do konstruowania IPET-u.
* Praca z uczniem zdolnym.
* Dziecko z autyzmem i zespołem Aspergera w szkole specyfika funkcjonowania.
* Diagnoza funkcjonalna podstawą oddziaływań terapeutycznych wobec dzieci z autyzmem.
* Praca z uczniem z zaburzeniami zachowania.
* Edukacja włączająca-uczeń z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w szkole.
* Przygotowanie do indywidualizacji procesu nauczania.
I Integracja sensoryczna.
II Seksualność u uczniów z niepełnosprawnością.
III Odporność dziecka- rola pedagoga w rozwijaniu inteligencji emocjonalnej.
7. Prawo oświatowe i prawo pracy
* Urlopy w pracy nauczyciela w świetle przepisów Karty Nauczyciela (i jej nowelizacji) oraz Kodeksu Pracy.
* Zmiany dotyczące awansu zawodowego nauczyciela.
* Nawiązywanie, zmiana i rozwiązywanie stosunku pracy nauczyciela.
* Czas pracy nauczyciela w świetle przepisów prawa oświatowego.
* Zasady rozliczania czasu pracy, naliczania wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy.
* Mobbing w pracy.
* Zmiany w Karcie Nauczyciela po 1 stycznia 2019 r.
* Kluczowe zmiany w prawie pracy w 2019wraz z przygotowaniem do kontroli Państwowej Inspekcji Pracy.
* Ocena pracy nauczyciela.
* Zmodernizowany System Informacji Oświatowej(SIO).Stan prawny, bieżąca odpowiedzialność porządkowa i dyscyplinarna nauczyciela.
* Organizacja wycieczek szkolnych według nowych przepisów.
* Aspekty prawne zwalniania nauczycieli.
* ZFŚS dla oświaty.
* Zmiany w zasiłkach chorobowych i macierzyńskich.
* Statut szkoły – co i jak znowelizować? Co i jak uszczegółowić?
* Ewaluacja pracy dydaktyczno – wychowawczej nauczyciela elementem podnoszenia jakości własnej pracy i pracy szkoły.
* Szkolny program wychowawczo – profilaktyczny jak go zbudować?
8. RODO w placówce oświatowej.
* Ochrona danych osobowych i bezpieczeństwo informacji w pracy nauczyciela.
* Zasada obiegu i archiwizacji dokumentów papierowych i elektronicznych-instrukcja kancelaryjna
i archiwalna.
* Inspektor ochrony danych osobowych.
* Ochrona danych osobowych w placówkach oświatowych (szkoły, przedszkola) po nowelizacji ustawy o ochronie danych osobowych.
* RODO w szkole.
* Dane osobowe i ich przetwarzanie w tym w systemach teleinformatycznych w placówkach oświatowych.
9. Pierwsza pomoc przedmedyczna warsztaty z ratownikiem – nabór ciągły.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Szkolenia i kursy
Szkolenia z zarządzania
Szkolenia interpersonalne
Szkolenia kadrowe
Doskonalenie zawodowe
Szkolenia z pierwszej pomocy i ratownictwa
Powiązane produkty i usługi:
Agencja rekrutacyjna, Biznes plan, Dotacje unijne, Psycholog, Terapia uzależnień Kwidzyn, Usługi bhp Kwidzyn
O Firmie
Adres
Ulica
ul. Toruńska 19F/7, 82-500KwidzynKod pocztowy
82-500Miasto
KwidzynNIP
581-161-98-59Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Warmińsko-mazurskie, Pomorskie, Kujawsko-pomorskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
SEB - TEAM EDYTA JAWORSKA
Imię (pierwsze)
EDYTA
Drugie imię
MAŁGORZATA
Nazwisko
JAWORSKA
Data rozpoczęcia działalności
2013-10-02
NIP
5811619859
Regon
221955297
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
POMORSKIE
Powiat
kwidzyński
Gmina
Gardeja
Miejscowość
Czarne Górne
Kod pocztowy
82520
Poczta
Gardeja
Numer nieruchomości
16A
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
Przeważające PKD
1812Z
POZOSTAŁE DRUKOWANIE
4799Z
POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI
5819Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA
5911Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PRODUKCJĄ FILMÓW, NAGRAŃ WIDEO I PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH
5920Z
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH I MUZYCZNYCH
6820Z
WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
7021Z
STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
7220Z
BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK SPOŁECZNYCH I HUMANISTYCZNYCH
7311Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
7312A
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY CZASU I MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W RADIO I TELEWIZJI
7312B
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH DRUKOWANYCH
7312C
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET)
7312D
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W POZOSTAŁYCH MEDIACH
7490Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
8230Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
8551Z
POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI SPORTOWEJ ORAZ ZAJĘĆ SPORTOWYCH I REKREACYJNYCH
8560Z
DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ
8690A
DZIAŁALNOŚĆ FIZJOTERAPEUTYCZNA
8690D
DZIAŁALNOŚĆ PARAMEDYCZNA
8690E
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE OPIEKI ZDROWOTNEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
9609Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
Jednostki lokalne
Regon
Nazwa
Adres
22195529700100
SEB - TEAM EDYTA JAWORSKA
ul.Toruńska
Kwidzyn
POMORSKIE
kwidzyński
Kwidzyn
POMORSKIE
kwidzyński
22195529700091
SEB - TEAM EDYTA JAWORSKA
ul.Wielka
Kwidzyn
POMORSKIE
kwidzyński
Kwidzyn
POMORSKIE
kwidzyński
22195529700077
Prof-Medica Edyta Jaworska
ul.Braterstwa Narodów
Kwidzyn
POMORSKIE
kwidzyński
Kwidzyn
POMORSKIE
kwidzyński