Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
22
minuty
7 mar 16:07
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Telefoniczne centrum obsługi Klientów, call center, sprzedaż telefoniczna, zbieranie danych kontaktowych potencjalnych klientów (lead collection), help desk, help desk IT ...
1
godzina
7 mar 17:21
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: Stworzenie Call center
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: Dzień dobry, szukamy firmy która może wycenić restrukturyzację callcenter który istnieje + dodatkowo dodanie AI Voice bota, podczas nieobecności.
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-06-01
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy, organizacje
Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne,...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe:...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: -...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: obsługa infolinii, mail, chat
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne, firmy
Wymagania dodatkowe: Chcielibyśmy aby infolinia obsługiwała również zapytania mailowe...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: województwo mazowieckie i łódzkie to obszar działań dla Telemarketerów.
Baza firm jest już...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Wsparcie sprzedaży usług w sektorze B2B.
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne, firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
Klient składał wcześniej podobne zapytanie ofertowe, kontakt do niego otrzymały Firmy:
- Sanmarks sp....
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: nie...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
Aktualizacja z 16.01.2019r. - Klient złożył drugie takie zapytanie na Lublin:
Usługa:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center:...
|
Usługa: Umawianie spotkań handlowych, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, rolnicy, wolne zawody
Wymagania dodatkowe: Nasza Firma zajmuje się pośrednictwem finansowym.
Obecnie poszukuję firmy która podjęłaby się umawiania spotkań...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy,...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: 1) Stworzenie bazy klientów według wytycznych spółki -umawianie spotkań dla klienta (otwarcie spotkania i kontakt z klientem po zakończonym spotkaniu)
2)...
|
Anovo Polska sp. z o.o.
Dostarczamy klientom wyjątkowe rozwiązania, które dzięki uniwersalności i innowacyjności zapewniają wysoki poziom zadowolenia klientów korzystających z szybko zmieniających się, zaawansowanych technicznie rozwiązań.
Obejmuje to pełne spektrum urządzeń od telefonów...
|
Snapcall
Snapcall to nowoczesna firma o stabilnych perspektywach rozwojowych, zajmująca się outsourcingiem procesów sprzedażowych (BPO – Business Process Outsorcing). Działamy w branży o ponad czterdziestoletniej tradycji, czerpiąc doświadczenie z historii i opracowując własne innowacyjne rozwiązania. Nasza kadra zarządzająca składa się z osób, które poświęciły...
|
Teleinvention Sp. z o.o.
Teleinvention Sp. z o.o.należy do grupy kapitałowej UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
Od ponad 5 lat specjalizujemy się w świadczeniu usług zewnętrznego call/contact center. Oferujemy usługi w oparciu o outsourcing tradycyjnego call center, w tym obsługę zarówno ruchu przychodzącego, jak i wychodzącego.
Współpracujemy z ogólnopolskimi oraz...
|
Motiva Sp. z o.o.
EPozytywnie.pl to agencja e-commerce, która specjalizuje się w świadczeniu usług umożliwiających handel w Internecie. Pomagamy sklepom internetowym zyskać przewagę nad konkurencją dzięki profesjonalnemu podejściu do sfery managementu.
Posiadamy kilkuletnie doświadczenie w branży e-commerce. Od 2010 roku budujemy i prowadzimy z sukcesem sklepy internetowe...
|
Aquatal Polska Sp. z o.o.
Aquatal Polska Sp. z o.o. od ponad 30 lat pracuje nad sprostaniem rosnących potrzeb na wysokiej jakości czystą wodę, poprzez projektowanie, produkcję i sprzedaż szerokiej gamy systemów uzdatniania Wody. Posiadając obszerną wiedzę i duże doświadczenie w tej kwestii...
|
CallSpace.pl
CallSpace.pl oferuje Państwu w pełni skalowalny outsourcing usług telemarketingowych. Oznacza to, że niezależnie od zapotrzebowania jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom i podjąć współpracę z Klientami poszukującymi zewnętrznych kanałów sprzedaży i...
|
Ozon Partner Sp. z o.o
Telecentrum Ozon Partner Sp. z o.o. powstało w 2012 roku w celu realizacji i obsługi projektów wsparcia sprzedaży, będąc odpowiedzią na potrzeby zmieniającego się rynku i potrzeb Klientów.
Po 2 latach działania jako wewnętrzne i zewnętrzne Telecentrum realizujące projekty postanowiliśmy rozszerzyć zakres naszych usług. Jesteśmy gotowi kontynuować...
|
Lux-Stige Centrum Usług Biznesowych
Lux-Stige Centrum Usług Biznesowych to przede wszystkim pomoc dla Państwa biznesu.
Skupiamy się na tym, aby poprawić jakość Polskich firm.
W Naszej ofercie znajdują się takie usługi jak szeroko pojęty Marketing, Kampanie Reklamowe, Budowanie PR, Detektyw...
|
CC ZONE
Oferujemy Państwu profesjonalną obsługę, zarówno na etapie sprzedaży, jak również w późniejszym okresie.
W CC ZONE wierzymy, że wysoka jakość obsługi Twoich Klientów jest drogą do sukcesu Twojej firmy. Kluczem do uzyskania właściwego efektu jest słuchanie Klienta i to właśnie w CC Zone robimy najlepiej.
Jesteśmy zespołem z wieloletnim...
|
Call-Master
Czym się zajmujemy:
Termin call center wpisał się już na stałe do polskiego słownictwa. Kojarzony jest z działem w ramach firmy, który służy utrzymywaniu kontaktów z klientami za pomocą infrastruktury teleinformatycznej. Nie ma branży, która nie mogłaby korzystać z usług call center naszej firmy. Call-Master obsługuje infolinie i serwisy konsumenckie,...
|
ZIELINET Wojciech Zieliński
Firma ZIELINET powstała w 2015 r.
Świadczymy usługi call center/contact center. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta biznesowego. Naszą ofertę kierujemy w szczególności do małych firm i osób fizycznych prowadzących własną działalność gospodarczą.
Realizujemy projekty z zakresu telefonicznej...
|
Strefa Surowce Wtórne
Nasza działalność rozpoczęła się w 2015 roku i od tego czasu w profesionalny i rzetelny sposób dostarczamy usługi dla naszych klientów. Specjalizujemy się w bezpiecznym niszczeniu dokumentów potwierdzonym certyfikatem zniszczenia. Proces obsługi odbywa się zgodnie z RODO...
|
DIF-SERVICE
Nasza oferta skierowana jest do instytucji rozważających możliwość skorzystania z bogactwa jakie daje oprogramowanie Open Source w zakresie telekomunikacji. Projektujemy, instalujemy i utrzymujemy systemy oparte o...
|
Call4U
Oferuję usługi Call Center, bardzo mały zespół 3 osób co znacznie ograniczy koszty tej usługi. Jestem nową osobą na rynku,lecz posiadam wystarczające doświadczenie, ażeby zapewnić Państwu najlepszą jakość usług. Kadra złożona jest z osob...
|
MAXCORE Adrian Kowalczyk
Kim jesteśmy, dlaczego warto nam zaufać?
Osoby, które na co dzień pracują w firmie MAXCORE, to zespół ludzi wykonujących powierzoną sobie pracę z pasją i zaangażowaniem. Są to specjaliści, którzy doskonale odnajdują się w swoich rolach. W pracy kierujemy się zasadą: „całość firmy to przede wszystkim ludzie, odnoszenie przez nią sukcesów większych...
|
Forsell Sp. z o.o.
ForSell Sp. z o.o. specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych strategii Business Process Outsourcing w zarządzaniu relacjami z klientami. Pod pojęciem Business Process Outsourcing rozumiemy oferowanie naszym...
|
Telefoniczne centrum obsługi Klientów, call center, sprzedaż telefoniczna, zbieranie danych kontaktowych potencjalnych klientów (lead...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie...
|
Liczba wyświetleń strony: 62 |