Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
13
godzin
23 sty 09:07
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, umawianie spotkań, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: telesprzedaż, umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: 2024-06-17
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Zakres zlecenia: poszukiwanie klientów, pierwszy kontakt, sprzedaż usług, doprowadzenie do zawarcia umowy
Termin skorzystania z...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Praca sezonowa od 03 do 09
Największy ruch od 06 do 08
Tylko połączenia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
Aktualizacja z 16.01.2019r. - Klient złożył drugie takie zapytanie na Lublin:
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: Umawianie spotkań handlowych, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, rolnicy, wolne zawody
Wymagania dodatkowe: Nasza Firma zajmuje się pośrednictwem finansowym.
Obecnie poszukuję firmy która podjęłaby się umawiania...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: nie...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż, obsługa infolinii, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: Kalisz, Warszawa
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telesprzedaż, telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: nie określono
Termin rozpoczęcia...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: firmy
Wymagania...
|
Outcom Sp z.o.o.
Jesteśmy firmą z branży informatycznej. W głównym obszarze działalności spółki znajduje się:
• tworzenie oprogramowania dla firm i administracji publicznej
• dostawa sprzętu i oprogramowania
• outsourcing IT
Wieloletnie doświadczenie naszych pracowników w zakresie projektowania i tworzenia...
|
Omega IT Consulting
Omega IT Consulting to firma informatyczna oferująca kompleksowe usługi IT.
Zespół Omega ITC stanowią inżynierowie i eksperci z doświadczeniem w dziedzinie zarządzania projektami informatycznymi, wdrożeniami syst...
|
Golden Mean Agency Joanna Łukianiuk
Nasza firma oferuje usługi w nawiązywaniu kontaktów handlowych pomiędzy firmami polskimi oraz polskimi i zagranicznymi. Nasze działania polegają na pozyskiwaniu klienta/dostawcy, usługach call center, logistyce, poprowadzeniu przedstawicielstwa handlowego itp. Nasze usługi są szczególnie przydatne w procesie pozyskiwania klientów za granicą, gdyż bierzemy...
|
Simio Polska Sp. z o.o.
Simio to istniejące w Polsce od roku 2012 profesjonalne Call/Contact Center, z doświadczeniem zdobywanym we współpracy z najbardziej wymagającymi klientami w Czechach, Słowacji i Polsce.
Odróżnianie się od innych CC to nasza strategia budowy przewagi konkurencyjnej. Tworzymy synergię w międzynarodowym środowi...
|
Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o.
Targetmarketing.pl to profesjonalne usługi call/contact center na najwyższym poziomie. Jesteśmy nowoczesną firmą o ugruntowanej pozycji na rynku. Nasze doświadczenie budujemy od 25 lat. Dysponujemy własnym contact center, wyposażonym w najnowocześniejsze narzędzia teleinformatyczne oraz stałym zespołem Konsultantów....
|
MTM Digital Mikołaj Brzeziński
MTM Digital - firma informatyczna, działająca na rynku od 1994r. Usługi w zakresie instalacji sieci komputerowych, pomiarów, instalacji systemów alarmowych, telewizji przemysłowej.
Także producent programów komputerowych dla budownictwa. Nasze programy kosztorysowe istnieją na rynku już od ponad 20 la...
|
Krystal Konrad Zwierzyński
Agencja reklamowa, dzięki zastosowaniu najnowszych technologii, które pojawiają się na rynku wszystko co tworzymy jest robione na najwyższym poziomie. Nasze produkty cechują się przede wszystkim najwyższą jakością dzianin oraz materiałów...
|
Akme-Izabela Olszewska
Akme - to słowo pochodzące z języka greckiego - oznacza rozwój, twórcze myślenie, zmiany, maksimum możliwości, dojrzałość, sukces... Korzystając z znamienitej tradycji naszych przodków Centrum Rozwoju Psychoterapii i Szkoleń AKME...
|
Marcin Kędzierski Finanse
Od 10 -ciu lat profesjonalnie zajmuję się finansowaniem dla Firm oraz klientów Indywidualnych w zakresie:
- kredytów obrotowyc...
|
TresConnect sp. z o.o.
1. Sprzedaż / wsparcie sprzedażowe.
Dla Klientów chcących poszerzyć swoją bazę odbiorców za pomocą nowych kanałów dotarcia oraz planujących zwiększyć wolumen sprzedaży.
2. Obsługa i utrzymanie Klienta.
Dla Klientów stawiających na wysoką jakość obsługi, kt...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do...
|
Liczba wyświetleń strony: 110 |