Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
 
Zapytanie ofertowe nr 1311745

Zlecę remont 116 łazienek, pow. 250m2, Ustka

 
 

Informacja od opiekuna zlecenia

  • telefonicznie potwierdziliśmy gotowość Klienta do zakupu
  • potwierdziliśmy dane kontaktowe
  • uzgodniliśmy z Klientem wstępne oczekiwania

Dane kontaktowe

Klient:
A●●●●●● G●●●●●●●●
Tel:
606 ●●● ●●●  pokaż
E-mail:
a●●●●@●●●●●  pokaż
Firma:
"●●●●●●●●
  Skontaktuj się  
z tym Klientem

Szczegóły zlecenia



Kategoria: Zlecenia na remont łazienki

Miejsce:    Ustka - powiat słupski, Pomorskie

Zakres zlecenia: remont 116 łazienek

Typ budynku: turystyczny

Powierzchnia łazienek: 250m2

Informacje dodatkowe:
- przedmiotem zamówienia jest remont 116 łazienek (oraz 2 aneksów kuchennych) i pionów instalacji sanitarnych,
- opracowanie (dostępne po kontakcie) przewiduje całkowity remont łazienek – wymianę instalacji sanitarnej i elektrycznej, wymianę płytek i wyposażenia,
- w ramach zadania planuje się także całkowitą wymianę pionów kanalizacji i instalacji sanitarnej zaopatrujących w wodę łazienki,
- projekt obejmuje 9 typów łazienek (A, A', B, C, D, E, F, G, N) opisanych na rysunkach inwentaryzacyjnych,
- istnieje możliwość złożenia oferty częściowej, przy czym należy tak wybrać ilość pomieszczeń do remontu żeby były zlokalizowane na jednym pionie; minimalny zakres robót to 10 łazienek; w przypadku sporządzania oferty częściowej należy opisać w ofercie oraz w kosztorysie ile łazienek jakiego typu planuje się wyremontować; ponadto należy dołączyć wydrukowane rysunki inwentaryzacyjne z zaznaczonymi łazienkami do remontu oraz rysunki pionów z zaznaczeniem tych planowanych do wymiany.

Wykonawca jest zobowiązany: do uprzątnięcia łazienek, miejsca prac i ciągów komunikacyjnych z których korzystał podczas remontu do dnia 27.04.2018r.

Termin składania ofert: 29.11.2017r. do godz. 12.00

Termin wykonania umowy: od 01.01.2018r. (z wyłączeniem terminu od 27.04.2018r. do 30.09.2018r.)

Wymagania dotyczące wadium: po pisemnym powiadomieniu przez Zamawiającego, że oferta Wykonawcy została wybrana jako najkorzystniejsza Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10% wartości robót określonych w ofercie; Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w pieniądzu albo w poręczeniu bankowym albo gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej

Nr zapytania ofertowego: 1311745

 
Skontaktuj się z tym Klientem