Aplikacja Oferteo
Znajdź Wykonawcę!
Karol
Oferteo.pl
2
dni
2 kwi 20:56
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem. Realizujemy szeroką gamę projektów w sektorze Call Center dopasowując się do nawet najbardziej wymagających oczekiwań naszych Klientów. Specjalizujemy się w prowadzeniu dedykowanych kampanii telefonicznych, zarówno w zakresie sprzedaży produktów, usług, jak również obsługi infolinii i serwisów informacyjnych czy też umawianie prezentacji hotelowych. ...
5
dni
5 kwi 10:51
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych). 1. ...
Przedstawicielka firmy skontaktowała się bardzo szybko i w rozmowie telefonicznej zadawała wiele szczegółowych pytań aby zapoznać się ze specyfika prowadzonej przez nas działalności dzięki temu przygotować dobrze dopasowaną ofertę. Propozycja została przygotowana i przesłana w ustalonym wcześniej terminie, a zaproponowane warunki są bardzo korzystne.
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje
Wymagania dodatkowe: śpiewanie Roty na stojąco
Termin rozpoczęcia współpracy: w ciągu miesiąca...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: dzwonic za ogłoszeniami
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Termin rozpoczęcia współpracy: jak najszybciej
...
|
Usługa: obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:
1. Obsługa klientów wirtualnych portfeli banków na dostarczonej aplikacji.
2. Języki angielski, niemiecki lub inne języki.
3. First line - raportowanie błędów, dodawanie uwag...
|
Usługa: telemarketing, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: tak
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:
- dobra komunikacja z Klientem,
- umiejętności sprzedażowe,
- otwartość na zdobycie wiedzy z zakresu...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: telefoniczne umawianie spotkań z przedsiębiorcami w celu...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci:...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: sprzedaż powierzchni reklamowej na stornach www i aplikacji...
|
Zlecę wykonanie usługi polegającej na telefonicznym umawianiu spotkań pod kątem kredytów gotówkowych, konsolidacyjnych i dla firm.
Zależy mi, aby Firma wykonująca zlecenie dysponowała bazą klientów,...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: sprzedaż na terenie Wielkiej...
|
Jesteśmy zainteresowani outsoursowaniem usług sprzedażowych szkoleń zamkniętych.
Produktem są dedykowane szkolenia sprzedawane do firm.
Obszar cała Polska.
2-3 branże do pilotażu na początek.
Oczekiwana sprzedaż to docelowo 10-20 dni miesięcznie, przy pilotażu do uzgodnienia.
Rozliczenie...
|
Usługa: telesprzedaż, umawianie klientów załatwionych przez marketing na spotkania
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Wymagania dodatkowe:
- dział marketingu zdobywa zapytania...
|
Zlecę umawianie spotkań biznesowych dla doradców biznesowych sieci komórkowej.
Dokładnie interesuje mnie kontakt z firmami.
Firmy - klienci z min. 2 numerami.
Umowa obecnego operatora musi kończyć się w okresie 4...
|
Zlecę umawianie spotkań handlowych.
Jestem pośrednikiem kredytowym, specjalizuję się w kredytach firmowych.
Jestem zainteresowany umawianiem dla mnie spotkań z klientem prowadzącym działalność gospodarczą, zainteresowanym pozyskaniem finansowania.
Termin skorzystania...
|
Usługa: umawianie spotkań
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Dodatkowe informacje:
- Klient jest koordynatorem do spraw współpracy z nowymi podmiotami w firmie finansowej(słabość w telefonicznym umawianiu spotkań),
- początkowo współpraca 3 miast (istnieje wstępna...
|
Szukam call center do umawiania spotkań handlowych dla ubezpieczeń życiowych grupowych oraz indywidualnych.
Oczekiwana ilość spotkań to 2-3 spotkań dziennie w rejonie Wielkopolski.
Zaplanowany okres kampanii od stycznia 2017r.
Proszę o oferty.
W sierpniu na podobne zapytanie Klient otrzymał ofertę od;
- Sanmarks sp. z...
|
Usługa: telemarketing, telesprzedaż, obsługa infolinii
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy, organizacje, osoby...
|
Usługa: telesprzedaż
Klient korzysta z usług call center:...
|
Firma zleci akcję telemarketingową profesjonalnej firmie w systemie prowizyjnym.
Branża...
|
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: osoby prywatne
Termin...
|
Zakres zlecenia: umawianie spotkań biznesowych
Usługa: telemarketing
Klient korzysta z usług call center: tak
Branża: doradztwo finansowe
Klienci:...
|
Usługa: umawianie spotkań w sprawie kredytów, leasingów
Klient korzysta z usług call center: nie
Klienci: firmy
Wymagania dodatkowe: oferty z całej...
|
Poszukuję call center do wsparcia procesu sprzedaży.
Na start współpraca miesięczna - 1 pracownik lub 2 pracowników.
Po okresie miesięcznym podejmę dalsze decyzje odnośnie do współpracy.
Lokalizacja...
|
Zlecę pozyskiwanie klientów do biura rachunkowego.
Oferuje stałą kwotę za każdego klienta oraz dodatkowo przez rok płatności klienta odpowiedni procent prowizji.
Stała kwota w przedziałach
100,- zł - 1000,zł - w momencie podpisania umowy płatne z góry.
15% miesięcznie od wszystkich pozyskanych klientów w...
|
Eye Media Rafał Ćwik
Podstawowym celem założenia Eye Media było wytwarzanie indywidualnych szablonów aukcji oraz sprzedażą dodatkowych narzędzi ułatwiających zarządzanie aukcjami.
Jednak poszczegółni klienci często chcieli prócz szablonu inne usługi, stąd rozbudowaliśmy się o:
- sprzedaż sklepu na autorskim...
|
ALLIGO Sp. z o.o. Sp. k.
Firma ALLIGO zajmuje się kompleksowym wsparciem informatycznym firm i instytucji. W codziennej obsłudze skupiamy się na dostarczeniu klientom wysokiej jakości usług helpdesku - wsparcia użytkowników komputerów w ich codziennej pracy, administracji serwerami, zarządzaniem kopiami bezpieczeństwa...
|
RSM-Consulting
Jesteśmy młodą firmą która działa na terenie Niemiec.
Naszym celem jest rozrost działalności na terenie Polski. Przyjmujemy również zlecenia od przedsiębiorców którzy chcą swój projekt w Niemczech zaprezentować.
Jesteśmy otwarci na nowe wezwania.Zaufaj naszemu doświadczeniu i...
|
Snapcall
Snapcall to nowoczesna firma o stabilnych perspektywach rozwojowych, zajmująca się outsourcingiem procesów sprzedażowych (BPO – Business Process Outsorcing). Działamy w branży o ponad czterdziestoletniej tradycji, czerpiąc doświadczenie z historii i...
|
DIF-SERVICE
Nasza oferta skierowana jest do instytucji rozważających możliwość skorzystania z bogactwa jakie daje oprogramowanie Open Source w zakresie telekomunikacji. Projektujemy, instalujemy i utrzymujemy systemy oparte o oprogramowanie tego typu, a w szczególności o otwartą platformę Asterisk (włącznie z jej różnorodnymi odmianami)....
|
Contact Solutions
Contact Solutions dołączył do jednostki dominującej SGP – Sorting Group Poland, działającej na europejskim rynku od przeszło 9 lat w 10 różnych krajach. Wraz z pozostałymi spółkami SGP – Training & Consulting oraz Human & Hunter zapewniamy wzorową...
|
ARTEM FUTURA PRZEMYSŁAW HOLOCHER
Firma Artem Futura od 2009 roku świadczy skuteczne usługi w zakresie:
-Bezpieczeństwa finansowego rodzin
-Planowania przyszłości na emeryturze
-Planowanie przyszłości Państwa dzieci
-Zabezpieczenia pracowników
-Ubezpieczeń samochodów, domów, czy mienia firmowego.
Reprezentujemy największych ubezpieczycieli na rynku, zapewniamy...
|
APSTEL Anna Piątek
Jesteśmy profesjonalnym Call Center z wieloletnim doświadczeniem. Chcemy doskonale realizować projekty dla naszych klientów, zachowując najwyższy standard jakości, bezpieczeństwa, wykorzystując prof...
|
AGENCJA UBEZPIECZENIOWA E-SHELL Leszek Markiewicz
Jako agent ekspert ubezpieczeniowy jestem pośrednikiem ubezpieczeniowym – reprezentuje interesy moich Klientów. Negocjując oferty z towarzystwem ubezpieczeniowym, obniżam składki za ubezpieczenia.
Współpracuje z małymi i średnimi firmami, a w przypadk...
|
Portal Polskich Firm i Przedsiębiorstw
Nasza firma od ponad pół roku zajmuje się świadczeniem usług telemarketingowych w całej Polsce nie zależnie od branży...
|
IPTCC
Dzięki profesjonalnemu podejściu i bardzo elastycznej kadrze prowadzimy nie tylko skuteczny marketing telefoniczny, czy udzielamy rzeczowych informacji za pomocą infolinii, lecz przede wszystkim budujemy relacje.
Naszą wizją jest dostarczanie rzetelnych informacji oraz realizacja...
|
Call-Master
Czym się zajmujemy:
Termin call center wpisał się już na stałe do polskiego słownictwa. Kojarzony jest z działem w ramach firmy, który służy utrzymywaniu kontaktów z klientami za pomocą infrastruktury teleinformatycznej. Nie ma branży, która nie mogłaby korzystać z usług call center naszej firmy. Call-Master...
|
National Financial Group Sp. z o.o.
Jesteśmy profesjonalną, niezależną grupą działającą w sektorach: finansowym, szkoleniowo-doradczym, windykacyjnym, marketingowym. W swoich brandach posiadamy także podmioty zajmujące się interaktywną reklamą, outsourcingiem, pośrednictwem pracy.
Istniejemy na rynku od 2009 roku. Nasz zespół tworzą eksperci z wieloletnim doświadczeniem w wielu międzynarodowych...
|
Direct-Sell sp. z o.o.
Direct-Sell to nowe prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo prowadzące działalność w sektorze usług Call Center. Poprzez swoje zaangażowanie, upór w dążeniu do celów a także wykorzystanie nowatorskich rozwiązań skutecznie i efektywnie pomagamy naszym...
|
VOICE CENTER Sp. z o.o.
Contact center proponuje profesjonalne usługi skierowane do najbardziej wymagających Klientów, oczekujących również rozwiązań nietypowych, indywidualnego podejścia i profesjonalizmu.
Oferujemy:
- umawianie spotkań,
- poszukiwanie nowych odbiorców,
- przeprowadzanie kampanii reklamowych i marketingowych,
- badanie satysfakcji...
|
D-Kontakt
Nasza firma zajmuje się przeprowadzaniem akcji telemarketingowych z zakresu:
- Weryfikacji rynku
- Badania satysfakcji klienta
- Prowadzenie akcji sprzedażowych
- Przygotowanie baz adresowych/teleadresowych/mailingowych
Staramy się zawsze doradzić...
|
ATLE Marcin Til
Nasza firma jest przedsiębiorstwem wielobranżowym oferującym usługi związane z:
1. Roboty budowlane związane z:
- wykonaniem remontów mieszkań, lokali;
- wykonanie elewacji i robót ociepleniowych
- realizacja robót ziemnych
1....
|
ARCE Call Center
ARCE Contact Center – to międzynarodowa firma działająca na rynku od 2007 roku. Świadczymy usługi klientom małych, średnich i dużych firm: dla płacówek dyplomatycznych, agencjii marketingowych, banków, firm ubiezpieczeniowych oraz sklepów internetowych na terytorium...
|
Siły Sprzedaży
Marka Siły Sprzedaży to zespół handlowców i menadżerów z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu struktur handlowych. Przejmujemy na siebie zadania od budowania najprostszych relacji naszych klientów z potencjalnymi odbiorcami ich towarów i/lub usług, po budowanie...
|
InvestGlob
Świadczymy usługi z zakresu pośrednictwa kredytowego oraz ubezpieczeniowego. Naszym zadaniem jest pomoc w dostępie do najkorzystniejszych produktów...
|
First Contact Group
First Contact Group specjalizuje się w dostarczaniu swoim klientom najwyższej jakości rozwiązań biznesowych, których celem jest skuteczne dotarcie do nowych odbiorców i ciągłe poszerzanie ich grona. Usługi, które oferujemy skupiają się wokół wielu działań telemarketingowych, zapewniających osiąganie przez...
|
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem. Realizujemy szeroką gamę projektów w sektorze Call Center dopasowując się do nawet najbardziej wymagających oczekiwań naszych Klientów. Specjalizujemy się w prowadzeniu dedykowanych kampanii telefonicznych, zarówno w zakresie sprzedaży produktów, usług, jak również obsługi...
|
Firma Sanmarks Sp. z o.o. od 2005 roku dostarcza swoim klientom zaawansowane rozwiązania z zakresu usług i produktów Contact Center (systemów Call Center, baz danych i usług telemarketingowych).
1. Pozyskiwanie klienta:
Sprzedaż B2C (firma do klienta)
Sprzedaż B2B (firma do firmy)
Stworzenie baz danych
Linie informacyjne
Przyjmowanie zamówień
Generowanie...
|
Liczba wyświetleń strony: 354 |