Zapytanie o obsługę infolinii, wirtualne portfele, Katowice

2017-03-22
TK
Tadeusz K.
Katowice, Śląskie
firma
Przecenione 50%
Zaloguj się lub zarejestruj, aby złożyć ofertę
Miejsce
Katowice, powiat Katowice, Śląskie
Usługa: obsługa infolinii Klient korzysta z usług call center: nie Klienci: osoby prywatne Wymagania dodatkowe: 1. Obsługa klientów wirtualnych portfeli banków na dostarczonej aplikacji. 2. Języki angielski, niemiecki lub inne języki. 3. First line - raportowanie błędów, dodawanie uwag (JIRA). 4. 24/7. Termin rozpoczęcia współpracy: Klient nie wie
Forma kontaktu
Telefon, Email, Czat
Powód przeceny
Termin zlecenia jest odległy
Liczba wyświetleń strony
311
Identyfikator zapytania
1052967

Aby uzyskać dostęp do
danych Klienta załóż konto

Lub

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp
do danych Klienta:

Formularz logowania do serwisu Oferteo. Użyj formularza, aby się zalogować. Naciśnij Escape, aby zamknąć okno.

Przypomnij hasło