PUH TEKS JR Grzegorz Kaczorowski

Lublin
Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

O specjaliście

Początki firmy sięgają roku 2007, kiedy po uzyskaniu dotacji w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego powstało biuro rachunkowe świadczące usługi księgowe dla małych i średnich podmiotów gospodarczych. Dzięki pracowitości, wysokim kompetencjom i konsekwencji w prowadzeniu biznesu stale współpracujemy z blisko dziewięćdziesięcioma podmiotami różnej wielkości reprezentującymi branże: medyczną, budowlaną, produkcyjną, handlową, informatyczną, usługową. Posiadamy bogate doświadczenie przy rozliczaniu transakcji międzynarodowych dokonywanych zarówno w ramach Unii Europejskiej jak i poza granicami Wspólnoty.

Specjalizujemy się w prowadzeniu ksiąg rachunkowych, ksiąg przychodów i rozchodów, pozostałych form ewidencji rachunkowej oraz audycie podatkowym. Ponadto sporządzamy wnioski kredytowe, dokumentację wymaganą przy ubieganiu się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej oraz dokonujemy analizy dokumentów księgowych. Prowadzimy sprawy kadrowo-płacowe (pełna dokumentacja pracownicza), rozliczenia z ZUS. Sporządzamy również raporty dotyczące opłat za korzystanie ze środowiska.

W ramach posiadanych uprawnień mamy możliwości i niezbędne kwalifikacje do kontaktowania się z aparatem skarbowym, składania deklaracji i prowadzenia w imieniu naszych Klientów korespondencji urzędowej. Dzięki współpracy z naszymi partnerami możemy reprezentować firmy znajdujące się pod naszą opieką we wszystkich instancjach w postępowaniach kontrolnych, podatkowych i skarbowych. Posiadane przez nas doświadczenie i umiejętności pozwalają nam na prowadzenie audytów księgowych w podmiotach, których prowadzą rachunkowość we własnym zakresie.
Ponadto Grzegorz Kaczorowski - właściciel firmy, jest ustanowiony przez prezesa Sądu Okręgowego w Lublinie na biegłego sądowego z zakresu (numer wpisu Nr. Adm. 0151-438/13):
• Analizy danych wynikających z ksiąg rachunkowych
• Analizy ekonomicznej przedsiębiorstw
• Zarządzania
• Ekonomii w przemyśle i wyceny przedsiębiorstw
• Finansów
• Kontroli skarbowej i podatków
• Księgowości
• Operacji gospodarczych i marketingu
• Wyceny wartości przedsiębiorstw, spółek udziałów i akcji
• Rachunkowości zarządczej i controllingu

Prace księgowe, płacowe i kadrowe są prowadzone z wykorzystaniem systemu RAKS SQL. Oprogramowanie jest nabyte legalnie. Posiadamy także stosowne licencje na wszystkie programy komputerowe użytkowane w firmie. Od początku funkcjonowania na rynku nasza firma jest ubezpieczona zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości od ryzyka odpowiedzialności cywilnej dla podmiotów wykonujących czynności z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych i czynności doradztwa podatkowego.

Do kontaktów z klientami wykorzystujemy wszystkie nowoczesne kanały komunikacji, w tym elektroniczną transmisję dokumentów. Do składania deklaracji podatkowych i ZUS wykorzystujemy kwalifikowany podpis elektroniczny.

Dzięki świadczonym przez nas usługom współpracujący z nami przedsiębiorcy więcej czasu mogą poświęcić swoim firmom.

Zakres usług
Kadry
• Sporządzanie list płac za poszczególne okresy;
• Rozliczanie wyjazdów służbowych;
• Prowadzenie ewidencji pracowników (kartoteka wynagrodzeń, kartoteka podatkowa, kartoteka zasiłkowa, kartoteka urlopowa);
• Sporządzanie: umowy o pracę, umowy-zlecenia, wypowiedzenia umowy o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia o wynagrodzeniu;
• Sporządzanie deklaracji podatkowych i informacji o wynagrodzeniach PIT-4R, PIT-11 itp. i przekazywanie ich do właściwego Urzędu Skarbowego oraz pracownikom;
• Sporządzanie dokumentów rejestrujących firmę i pracowników w ZUS;
• Sporządzanie deklaracji i raportów miesięcznych (DRA, RCX, RSA, RZA) oraz przekazywanie ich do poszczególnych oddziałów ZUS za potwierdzeniem bądź drogą elektroniczną - czynności wykonywane są przy użyciu programu Płatnik;
• Sporządzanie zaświadczeń pracodawcy o wysokości wynagrodzeń dla celów ustalenia zasiłków (chorobowego, macierzyńskiego, wychowawczego);
• Sporządzanie informacji RMUA dla wszystkich pracowników;
• Sporządzanie dokumentów płatniczych (przelewy składek, przelewy podatków od wynagrodzeń);
• Kompletowanie dokumentów potwierdzających ubezpieczenie osób przebywających i pracujących na terenie UE (ZUS, NFZ).

Księgowość
• Przygotowanie polityki rachunkowości uwzględniającej specyfikę firmy;
• Opracowanie zakładowego planu kont;
• Weryfikacja księgowa dostarczonych dokumentów;
• Prowadzenie ewidencji zdarzeń gospodarczych na kontach i dziennikach;
• Sporządzanie zestawień obrotów i sald;
• Sporządzanie bilansu i rachunku zysków i strat;
• Sporządzanie deklaracji podatkowych i przekazywanie ich do właściwego urzędu skarbowego;
• Sporządzanie sprawozdań dla celów statystycznych;
• Wyjaśnienia dla zainteresowanych dotyczące poprawności sporządzania dokumentacji rachunkowej wg przepisów prawa podatkowego i rachunkowości.

Nadzór nad prowadzeniem księgowości
• Przygotowanie polityki rachunkowości z uwzględnieniem specyfiki firmy
• Przygotowanie instrukcji obiegu dokumentów księgowych w firmie
• Bieżąca kontrola prawidłowości pracy działu rachunkowości
• Nadzór nad raportami sporządzanymi dla zarządu
• Przygotowanie sprawozdania finansowego

Doradztwo podatkowe
• Reprezentacja spółki przed organami skarbowymi wszystkich instancji
• Reprezentacja spółki przed sądami w sprawach dotyczących podatków
• Udzielanie porad i konsultacji w zakresie podatków
• Przygotowanie instrukcji obiegu dokumentów księgowych w firmie
• Przygotowanie polityki rachunkowości z uwzględnieniem specyfiki firmy
• Bieżąca kontrola prawidłowości pracy działu rachunkowości


Naszymi atutami są:
• Wieloletnie doświadczenie w branży,
• Dyspozycyjność,
• Możliwość świadczenia usług w siedzibie klienta,
• Elastyczna polityka cenowa.
• Możliwość obsługi w języku angielskim

Branża

Obszar działania

Podlaskie, Lubelskie, Mazowieckie

Opinie

5.0 / 5
Gwiazdki opinii

14 opinii

5 5
(14)
4 4
(0)
3 3
(0)
2 2
(0)
1 1
(0)

Jesteś Klientem firmy?

Dodaj opinię
Zbigniew P. 20 lipca 2018
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Jestem klientem od dziesięciu lat, zawsze można liczyć na dobrą radę i wyjaśnienie wątpliwości w sprawach podatkowych. Polecam!!

Monika Z. 10 kwietnia 2018
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Bardzo rzetelna, kompetentna obsługa. Informacje przekazywane są w przystępny, komunikatywny sposób. Bardzo cenna jest dla mnie również możliwość kontaktu i uzyskiwanie konkretnych informacji oraz wskazówek. Polecam.

Tomasz K. 9 kwietnia 2018
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Świetna i sympatyczna obsługa, zawsze rzeczowa i niezwykle merytoryczna pomoc we wszystkich sprawach związanych z księgowością prowadzonej przeze mnie działalności gospodarczej ale nie tylko. Wsparcie oraz służenie dobrą radą to kolejne z licznych atutów firmy Pana Grzegorza, którą z czystą przyjemnością polecam!

Grzegorz B. 8 kwietnia 2018
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Rzetelna i bardzo solidna firma! Pilnują porządku w papierach i zawsze mądrze podpowiedzą co jak zrobić, żeby było dobrze :) POLECAM!

Barbara Z. 8 kwietnia 2018
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Korzystam z usług PUH TEKS JR Grzegorz Kaczorowski od 2011r do: prowadzenia księgowości działalności gospodarczej oraz w doraźnej pomocy w wyjaśnianiu problematycznych spraw urzędowych jako klient indywidualny z drugiego miejsca pracy. Naprawdę solidna i uczciwa firma. Skuteczność, szybkie terminy realizacji usług a do tego kultura osobista i dobre ceny.

Andrzej K. 6 kwietnia 2018
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Profesjonalizm, terminowość, rzetelność i uczciwość, wszystko to co powinna reprezentować firma o takim profilu działania.

Jan W. 4 kwietnia 2018
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Doskonałe biuro księgowe "z tradycjami". Prowadzę własny biznes w branży IT, mam kontakt z klientami z kraju i z zagranicy. Rozliczam się u nich już 10 lat i nigdy nie było problemu czy nawet jakiejś negatywnej styczności z US - a to chyba najlepsza rekomendacja. Polecam.

Tomasz K. 4 kwietnia 2018
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Profesjonalna obsługa i doskonała komunikacja. Gorąco polecam.

Konrad K. 4 kwietnia 2018
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Bardzo profesjonalna i miła obsługa. Gorąco polecam.

Paweł S. 4 kwietnia 2018
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Profesjonaliści, skrupulatni, w razie pytań doradzą. Szczerze polecam.

Mariusz C. 4 kwietnia 2018
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Bardzo pozytywne wrażenia dotyczące współpracy, bezproblemowy kontakt, pełna opieka ze strony firmy. Można liczyć na fachową, merytoryczną pomoc w każdej sytuacji. Po ponad 10 latach współpracy mogę bez wahania polecić!

Grzegorz W. 4 kwietnia 2018
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Co miesięczne rozliczenia podatkowe, podobnie jak roczne sprawozdania PIT firma realizuje w terminie, bez zastrzeżeń. Co więcej firma "PUH TEKS JR Grzegorz Kaczorowski" sama mi przypomina o terminach, ewentualnych brakach dokumentów itp. Pracownicy firmy uprzejmi, profesjonalnie wypełniają swoje obowiązki. Z pełnym przekonaniem polecam innym potencjalnym klientom!

Jerzy K. 30 października 2017
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Z usług PUH TEKS JR Grzegorz Kaczorowski (prowadzenie dokumentacji podatkowej i pracowniczej) korzystam od wielu lat. Nigdy nie miałem uwag do świadczonych usług. Zawsze mogłem liczyć na porady dot. szeroko rozumianej sfery podatkowej, prawa pracy i innych zagadnień księgowo-prawnych związanych z prowadzoną działalnością. PUH TEKS JR jest godnym polecenia przedsiębiorcą w zakresie usług księgowych.

Bartosz B. 30 października 2017
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Profesjonalna obsługa, bardzo dobry kontakt i przystępne wyjaśnienie wszelkich wątpliwości związanych z realizacją zlecenia. Gorąco polecam.

Otrzymaj bezpłatną wycenę

od specjalistów takich jak PUH TEKS JR Grzegorz Kaczorowski
Co chcesz zlecić lub kupić?

Kontakt

Formularz kontaktowy

captchaImage
Następny obraz
Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Oferteo S.A., która będzie ich Administratorem. Mamy siedzibę we Wrocławiu (50‑559) przy ul. Świeradowskiej 51‑57/102A. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu zapewnienia komunikacji pomiędzy Tobą, a tym Dostawcą usług lub produktów, w tym poinformowania Dostawcy kto jest nadawcą wiadomości. Na wypadek rozstrzygania ewentualnych roszczeń lub sporów będziemy przechowywać Twoje dane przez 12 miesięcy. w ten sposób zabezpieczamy interesy Oferteo i wszystkich naszych Użytkowników. Gwarantujemy spełnienie Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, prawo wniesienia sprzeciwu, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej wymienionego celu. Więcej na temat sposobu, czasu przetwarzania i przekazywania Twoich danych osobowych oraz skarg, znajdziesz w Polityce Ochrony Prywatności.

Adres

Paganiniego 2/143, 20-850 Lublin

Telefon

600 ••• ••• Pokaż numer

Skype

kaczy210

Dane rejestrowe

Firma

Nazwa firmy TEKS JR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności 2022-01-03
NIP 7123428911
Regon 520833677

Siedziba

Kraj Polska
Województwo LUBELSKIE
Powiat Lublin
Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Kod pocztowy 20850
Poczta Lublin
Ulica ul. Niccolo Paganiniego
Numer nieruchomości 2

Forma prawna

Kod i nazwa podstawowej formy prawnej 1 - Osoba prawna
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
Kod i nazwa formy własności 214 - Własność krajowych osób fizycznych

Rejestracja

Organ rejestrowy SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Rodzaj rejestru lub ewidencji 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW
Data wpisu do bazy REGON 2022-01-03
Data powstania 2022-01-03

Zakres działalności (PKD)

Kod PKD Nazwa
6920Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
8299Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
6499Z POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
6492Z POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW

Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.