PUH TEKS JR Grzegorz Kaczorowski

 
Lublin, Lubelskie
5.0/5
(14 opinii)

O nas

Początki firmy sięgają roku 2007, kiedy po uzyskaniu dotacji w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego powstało biuro rachunkowe świadczące usługi księgowe dla małych i średnich podmiotów gospodarczych. Dzięki pracowitości, wysokim kompetencjom i konsekwencji w prowadzeniu biznesu stale współpracujemy z blisko dziewięćdziesięcioma podmiotami różnej wielkości reprezentującymi branże: medyczną, budowlaną, produkcyjną, handlową, informatyczną, usługową. Posiadamy bogate doświadczenie przy rozliczaniu transakcji międzynarodowych dokonywanych zarówno w ramach Unii Europejskiej jak i poza granicami Wspólnoty.

Specjalizujemy się w prowadzeniu ksiąg rachunkowych, ksiąg przychodów i rozchodów, pozostałych form ewidencji rachunkowej oraz audycie podatkowym. Ponadto sporządzamy wnioski kredytowe, dokumentację wymaganą przy ubieganiu się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej oraz dokonujemy analizy dokumentów księgowych. Prowadzimy sprawy kadrowo-płacowe (pełna dokumentacja pracownicza), rozliczenia z ZUS. Sporządzamy również raporty dotyczące opłat za korzystanie ze środowiska.

W ramach posiadanych uprawnień mamy możliwości i niezbędne kwalifikacje do kontaktowania się z aparatem skarbowym, składania deklaracji i prowadzenia w imieniu naszych Klientów korespondencji urzędowej. Dzięki współpracy z naszymi partnerami możemy reprezentować firmy znajdujące się pod naszą opieką we wszystkich instancjach w postępowaniach kontrolnych, podatkowych i skarbowych. Posiadane przez nas doświadczenie i umiejętności pozwalają nam na prowadzenie audytów księgowych w podmiotach, których prowadzą rachunkowość we własnym zakresie.
Ponadto Grzegorz Kaczorowski - właściciel firmy, jest ustanowiony przez prezesa Sądu Okręgowego w Lublinie na biegłego sądowego z zakresu (numer wpisu Nr. Adm. 0151-438/13):
• Analizy danych wynikających z ksiąg rachunkowych
• Analizy ekonomicznej przedsiębiorstw
• Zarządzania
• Ekonomii w przemyśle i wyceny przedsiębiorstw
• Finansów
• Kontroli skarbowej i podatków
• Księgowości
• Operacji gospodarczych i marketingu
• Wyceny wartości przedsiębiorstw, spółek udziałów i akcji
• Rachunkowości zarządczej i controllingu

Prace księgowe, płacowe i kadrowe są prowadzone z wykorzystaniem systemu RAKS SQL. Oprogramowanie jest nabyte legalnie. Posiadamy także stosowne licencje na wszystkie programy komputerowe użytkowane w firmie. Od początku funkcjonowania na rynku nasza firma jest ubezpieczona zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości od ryzyka odpowiedzialności cywilnej dla podmiotów wykonujących czynności z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych i czynności doradztwa podatkowego.

Do kontaktów z klientami wykorzystujemy wszystkie nowoczesne kanały komunikacji, w tym elektroniczną transmisję dokumentów. Do składania deklaracji podatkowych i ZUS wykorzystujemy kwalifikowany podpis elektroniczny.

Dzięki świadczonym przez nas usługom współpracujący z nami przedsiębiorcy więcej czasu mogą poświęcić swoim firmom.

Zakres usług
Kadry
• Sporządzanie list płac za poszczególne okresy;
• Rozliczanie wyjazdów służbowych;
• Prowadzenie ewidencji pracowników (kartoteka wynagrodzeń, kartoteka podatkowa, kartoteka zasiłkowa, kartoteka urlopowa);
• Sporządzanie: umowy o pracę, umowy-zlecenia, wypowiedzenia umowy o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia o wynagrodzeniu;
• Sporządzanie deklaracji podatkowych i informacji o wynagrodzeniach PIT-4R, PIT-11 itp. i przekazywanie ich do właściwego Urzędu Skarbowego oraz pracownikom;
• Sporządzanie dokumentów rejestrujących firmę i pracowników w ZUS;
• Sporządzanie deklaracji i raportów miesięcznych (DRA, RCX, RSA, RZA) oraz przekazywanie ich do poszczególnych oddziałów ZUS za potwierdzeniem bądź drogą elektroniczną - czynności wykonywane są przy użyciu programu Płatnik;
• Sporządzanie zaświadczeń pracodawcy o wysokości wynagrodzeń dla celów ustalenia zasiłków (chorobowego, macierzyńskiego, wychowawczego);
• Sporządzanie informacji RMUA dla wszystkich pracowników;
• Sporządzanie dokumentów płatniczych (przelewy składek, przelewy podatków od wynagrodzeń);
• Kompletowanie dokumentów potwierdzających ubezpieczenie osób przebywających i pracujących na terenie UE (ZUS, NFZ).

Księgowość
• Przygotowanie polityki rachunkowości uwzględniającej specyfikę firmy;
• Opracowanie zakładowego planu kont;
• Weryfikacja księgowa dostarczonych dokumentów;
• Prowadzenie ewidencji zdarzeń gospodarczych na kontach i dziennikach;
• Sporządzanie zestawień obrotów i sald;
• Sporządzanie bilansu i rachunku zysków i strat;
• Sporządzanie deklaracji podatkowych i przekazywanie ich do właściwego urzędu skarbowego;
• Sporządzanie sprawozdań dla celów statystycznych;
• Wyjaśnienia dla zainteresowanych dotyczące poprawności sporządzania dokumentacji rachunkowej wg przepisów prawa podatkowego i rachunkowości.

Nadzór nad prowadzeniem księgowości
• Przygotowanie polityki rachunkowości z uwzględnieniem specyfiki firmy
• Przygotowanie instrukcji obiegu dokumentów księgowych w firmie
• Bieżąca kontrola prawidłowości pracy działu rachunkowości
• Nadzór nad raportami sporządzanymi dla zarządu
• Przygotowanie sprawozdania finansowego

Doradztwo podatkowe
• Reprezentacja spółki przed organami skarbowymi wszystkich instancji
• Reprezentacja spółki przed sądami w sprawach dotyczących podatków
• Udzielanie porad i konsultacji w zakresie podatków
• Przygotowanie instrukcji obiegu dokumentów księgowych w firmie
• Przygotowanie polityki rachunkowości z uwzględnieniem specyfiki firmy
• Bieżąca kontrola prawidłowości pracy działu rachunkowości


Naszymi atutami są:
• Wieloletnie doświadczenie w branży,
• Dyspozycyjność,
• Możliwość świadczenia usług w siedzibie klienta,
• Elastyczna polityka cenowa.
• Możliwość obsługi w języku angielskim

Opinie

5.0  / 5 (14 opinii)
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie są opisane w Regulaminie
Na Oferteo od 9 lat
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%

Co chcesz zlecić lub kupić?

Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Księgowość
Uproszczona księgowość
Usługi podatkowe
Kadry i płace
Pełna księgowość
Rejestracja spółek
Inne usługi księgowe

O Firmie

Adres
Ulica
Paganiniego 2/143
Kod pocztowy
20-850
Miasto
Lublin
NIP
7123428911
Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon

Obszar działania

Podlaskie, Mazowieckie, Lubelskie
Odpowiedz na kilka pytań, a zainteresowani Wykonawcy sami zgłoszą się do Ciebie z ofertą.
Rozpocznij

Dane rejestrowe

Firma
Nazwa firmy
TEKS JR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2022-01-03
NIP
7123428911
Regon
520833677
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
LUBELSKIE
Powiat
Lublin
Gmina
Lublin
Miejscowość
Lublin
Kod pocztowy
20850
Poczta
Lublin
Ulica
ul. Niccolo Paganiniego
Numer nieruchomości
2
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
8299Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
6499Z
POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
6492Z
POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW
Zainteresował Cię ten Wykonawca?
Złóż zapytanie i otrzymaj oferty od tego
i kilku podobnych Wykonawców.
Reklama
Miejsce na reklamę
Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do: