O nas
Początki firmy sięgają roku 2007, kiedy po uzyskaniu dotacji w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego powstało biuro rachunkowe świadczące usługi księgowe dla małych i średnich podmiotów gospodarczych. Dzięki pracowitości, wysokim kompetencjom i konsekwencji w prowadzeniu biznesu stale współpracujemy z blisko dziewięćdziesięcioma podmiotami różnej wielkości reprezentującymi branże: medyczną, budowlaną, produkcyjną, handlową, informatyczną, usługową. Posiadamy bogate doświadczenie przy rozliczaniu transakcji międzynarodowych dokonywanych zarówno w ramach Unii Europejskiej jak i poza granicami Wspólnoty.
Specjalizujemy się w prowadzeniu ksiąg rachunkowych, ksiąg przychodów i rozchodów, pozostałych form ewidencji rachunkowej oraz audycie podatkowym. Ponadto sporządzamy wnioski kredytowe, dokumentację wymaganą przy ubieganiu się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej oraz dokonujemy analizy dokumentów księgowych. Prowadzimy sprawy kadrowo-płacowe (pełna dokumentacja pracownicza), rozliczenia z ZUS. Sporządzamy również raporty dotyczące opłat za korzystanie ze środowiska.
W ramach posiadanych uprawnień mamy możliwości i niezbędne kwalifikacje do kontaktowania się z aparatem skarbowym, składania deklaracji i prowadzenia w imieniu naszych Klientów korespondencji urzędowej. Dzięki współpracy z naszymi partnerami możemy reprezentować firmy znajdujące się pod naszą opieką we wszystkich instancjach w postępowaniach kontrolnych, podatkowych i skarbowych. Posiadane przez nas doświadczenie i umiejętności pozwalają nam na prowadzenie audytów księgowych w podmiotach, których prowadzą rachunkowość we własnym zakresie.
Ponadto Grzegorz Kaczorowski - właściciel firmy, jest ustanowiony przez prezesa Sądu Okręgowego w Lublinie na biegłego sądowego z zakresu (numer wpisu Nr. Adm. 0151-438/13):
• Analizy danych wynikających z ksiąg rachunkowych
• Analizy ekonomicznej przedsiębiorstw
• Zarządzania
• Ekonomii w przemyśle i wyceny przedsiębiorstw
• Finansów
• Kontroli skarbowej i podatków
• Księgowości
• Operacji gospodarczych i marketingu
• Wyceny wartości przedsiębiorstw, spółek udziałów i akcji
• Rachunkowości zarządczej i controllingu
Prace księgowe, płacowe i kadrowe są prowadzone z wykorzystaniem systemu RAKS SQL. Oprogramowanie jest nabyte legalnie. Posiadamy także stosowne licencje na wszystkie programy komputerowe użytkowane w firmie. Od początku funkcjonowania na rynku nasza firma jest ubezpieczona zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości od ryzyka odpowiedzialności cywilnej dla podmiotów wykonujących czynności z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych i czynności doradztwa podatkowego.
Do kontaktów z klientami wykorzystujemy wszystkie nowoczesne kanały komunikacji, w tym elektroniczną transmisję dokumentów. Do składania deklaracji podatkowych i ZUS wykorzystujemy kwalifikowany podpis elektroniczny.
Dzięki świadczonym przez nas usługom współpracujący z nami przedsiębiorcy więcej czasu mogą poświęcić swoim firmom.
Zakres usług
Kadry
• Sporządzanie list płac za poszczególne okresy;
• Rozliczanie wyjazdów służbowych;
• Prowadzenie ewidencji pracowników (kartoteka wynagrodzeń, kartoteka podatkowa, kartoteka zasiłkowa, kartoteka urlopowa);
• Sporządzanie: umowy o pracę, umowy-zlecenia, wypowiedzenia umowy o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia o wynagrodzeniu;
• Sporządzanie deklaracji podatkowych i informacji o wynagrodzeniach PIT-4R, PIT-11 itp. i przekazywanie ich do właściwego Urzędu Skarbowego oraz pracownikom;
• Sporządzanie dokumentów rejestrujących firmę i pracowników w ZUS;
• Sporządzanie deklaracji i raportów miesięcznych (DRA, RCX, RSA, RZA) oraz przekazywanie ich do poszczególnych oddziałów ZUS za potwierdzeniem bądź drogą elektroniczną - czynności wykonywane są przy użyciu programu Płatnik;
• Sporządzanie zaświadczeń pracodawcy o wysokości wynagrodzeń dla celów ustalenia zasiłków (chorobowego, macierzyńskiego, wychowawczego);
• Sporządzanie informacji RMUA dla wszystkich pracowników;
• Sporządzanie dokumentów płatniczych (przelewy składek, przelewy podatków od wynagrodzeń);
• Kompletowanie dokumentów potwierdzających ubezpieczenie osób przebywających i pracujących na terenie UE (ZUS, NFZ).
Księgowość
• Przygotowanie polityki rachunkowości uwzględniającej specyfikę firmy;
• Opracowanie zakładowego planu kont;
• Weryfikacja księgowa dostarczonych dokumentów;
• Prowadzenie ewidencji zdarzeń gospodarczych na kontach i dziennikach;
• Sporządzanie zestawień obrotów i sald;
• Sporządzanie bilansu i rachunku zysków i strat;
• Sporządzanie deklaracji podatkowych i przekazywanie ich do właściwego urzędu skarbowego;
• Sporządzanie sprawozdań dla celów statystycznych;
• Wyjaśnienia dla zainteresowanych dotyczące poprawności sporządzania dokumentacji rachunkowej wg przepisów prawa podatkowego i rachunkowości.
Nadzór nad prowadzeniem księgowości
• Przygotowanie polityki rachunkowości z uwzględnieniem specyfiki firmy
• Przygotowanie instrukcji obiegu dokumentów księgowych w firmie
• Bieżąca kontrola prawidłowości pracy działu rachunkowości
• Nadzór nad raportami sporządzanymi dla zarządu
• Przygotowanie sprawozdania finansowego
Doradztwo podatkowe
• Reprezentacja spółki przed organami skarbowymi wszystkich instancji
• Reprezentacja spółki przed sądami w sprawach dotyczących podatków
• Udzielanie porad i konsultacji w zakresie podatków
• Przygotowanie instrukcji obiegu dokumentów księgowych w firmie
• Przygotowanie polityki rachunkowości z uwzględnieniem specyfiki firmy
• Bieżąca kontrola prawidłowości pracy działu rachunkowości
Naszymi atutami są:
• Wieloletnie doświadczenie w branży,
• Dyspozycyjność,
• Możliwość świadczenia usług w siedzibie klienta,
• Elastyczna polityka cenowa.
• Możliwość obsługi w języku angielskim
Specjalizujemy się w prowadzeniu ksiąg rachunkowych, ksiąg przychodów i rozchodów, pozostałych form ewidencji rachunkowej oraz audycie podatkowym. Ponadto sporządzamy wnioski kredytowe, dokumentację wymaganą przy ubieganiu się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej oraz dokonujemy analizy dokumentów księgowych. Prowadzimy sprawy kadrowo-płacowe (pełna dokumentacja pracownicza), rozliczenia z ZUS. Sporządzamy również raporty dotyczące opłat za korzystanie ze środowiska.
W ramach posiadanych uprawnień mamy możliwości i niezbędne kwalifikacje do kontaktowania się z aparatem skarbowym, składania deklaracji i prowadzenia w imieniu naszych Klientów korespondencji urzędowej. Dzięki współpracy z naszymi partnerami możemy reprezentować firmy znajdujące się pod naszą opieką we wszystkich instancjach w postępowaniach kontrolnych, podatkowych i skarbowych. Posiadane przez nas doświadczenie i umiejętności pozwalają nam na prowadzenie audytów księgowych w podmiotach, których prowadzą rachunkowość we własnym zakresie.
Ponadto Grzegorz Kaczorowski - właściciel firmy, jest ustanowiony przez prezesa Sądu Okręgowego w Lublinie na biegłego sądowego z zakresu (numer wpisu Nr. Adm. 0151-438/13):
• Analizy danych wynikających z ksiąg rachunkowych
• Analizy ekonomicznej przedsiębiorstw
• Zarządzania
• Ekonomii w przemyśle i wyceny przedsiębiorstw
• Finansów
• Kontroli skarbowej i podatków
• Księgowości
• Operacji gospodarczych i marketingu
• Wyceny wartości przedsiębiorstw, spółek udziałów i akcji
• Rachunkowości zarządczej i controllingu
Prace księgowe, płacowe i kadrowe są prowadzone z wykorzystaniem systemu RAKS SQL. Oprogramowanie jest nabyte legalnie. Posiadamy także stosowne licencje na wszystkie programy komputerowe użytkowane w firmie. Od początku funkcjonowania na rynku nasza firma jest ubezpieczona zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości od ryzyka odpowiedzialności cywilnej dla podmiotów wykonujących czynności z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych i czynności doradztwa podatkowego.
Do kontaktów z klientami wykorzystujemy wszystkie nowoczesne kanały komunikacji, w tym elektroniczną transmisję dokumentów. Do składania deklaracji podatkowych i ZUS wykorzystujemy kwalifikowany podpis elektroniczny.
Dzięki świadczonym przez nas usługom współpracujący z nami przedsiębiorcy więcej czasu mogą poświęcić swoim firmom.
Zakres usług
Kadry
• Sporządzanie list płac za poszczególne okresy;
• Rozliczanie wyjazdów służbowych;
• Prowadzenie ewidencji pracowników (kartoteka wynagrodzeń, kartoteka podatkowa, kartoteka zasiłkowa, kartoteka urlopowa);
• Sporządzanie: umowy o pracę, umowy-zlecenia, wypowiedzenia umowy o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia o wynagrodzeniu;
• Sporządzanie deklaracji podatkowych i informacji o wynagrodzeniach PIT-4R, PIT-11 itp. i przekazywanie ich do właściwego Urzędu Skarbowego oraz pracownikom;
• Sporządzanie dokumentów rejestrujących firmę i pracowników w ZUS;
• Sporządzanie deklaracji i raportów miesięcznych (DRA, RCX, RSA, RZA) oraz przekazywanie ich do poszczególnych oddziałów ZUS za potwierdzeniem bądź drogą elektroniczną - czynności wykonywane są przy użyciu programu Płatnik;
• Sporządzanie zaświadczeń pracodawcy o wysokości wynagrodzeń dla celów ustalenia zasiłków (chorobowego, macierzyńskiego, wychowawczego);
• Sporządzanie informacji RMUA dla wszystkich pracowników;
• Sporządzanie dokumentów płatniczych (przelewy składek, przelewy podatków od wynagrodzeń);
• Kompletowanie dokumentów potwierdzających ubezpieczenie osób przebywających i pracujących na terenie UE (ZUS, NFZ).
Księgowość
• Przygotowanie polityki rachunkowości uwzględniającej specyfikę firmy;
• Opracowanie zakładowego planu kont;
• Weryfikacja księgowa dostarczonych dokumentów;
• Prowadzenie ewidencji zdarzeń gospodarczych na kontach i dziennikach;
• Sporządzanie zestawień obrotów i sald;
• Sporządzanie bilansu i rachunku zysków i strat;
• Sporządzanie deklaracji podatkowych i przekazywanie ich do właściwego urzędu skarbowego;
• Sporządzanie sprawozdań dla celów statystycznych;
• Wyjaśnienia dla zainteresowanych dotyczące poprawności sporządzania dokumentacji rachunkowej wg przepisów prawa podatkowego i rachunkowości.
Nadzór nad prowadzeniem księgowości
• Przygotowanie polityki rachunkowości z uwzględnieniem specyfiki firmy
• Przygotowanie instrukcji obiegu dokumentów księgowych w firmie
• Bieżąca kontrola prawidłowości pracy działu rachunkowości
• Nadzór nad raportami sporządzanymi dla zarządu
• Przygotowanie sprawozdania finansowego
Doradztwo podatkowe
• Reprezentacja spółki przed organami skarbowymi wszystkich instancji
• Reprezentacja spółki przed sądami w sprawach dotyczących podatków
• Udzielanie porad i konsultacji w zakresie podatków
• Przygotowanie instrukcji obiegu dokumentów księgowych w firmie
• Przygotowanie polityki rachunkowości z uwzględnieniem specyfiki firmy
• Bieżąca kontrola prawidłowości pracy działu rachunkowości
Naszymi atutami są:
• Wieloletnie doświadczenie w branży,
• Dyspozycyjność,
• Możliwość świadczenia usług w siedzibie klienta,
• Elastyczna polityka cenowa.
• Możliwość obsługi w języku angielskim
Opinie
Na Oferteo od 9 lat
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
78149
markValuePositive
Zbigniew
P
2018-07-20 12:36:46.972562
-1
false
Jestem klientem od dziesięciu lat, zawsze można liczyć na dobrą radę i wyjaśnienie wątpliwości w sprawach podatkowych. Polecam!!
false
false
66665
markValuePositive
Monika
Z
2018-04-10 17:12:06.172365
-1
false
Bardzo rzetelna, kompetentna obsługa. Informacje przekazywane są w przystępny, komunikatywny sposób. Bardzo cenna jest dla mnie również możliwość kontaktu i uzyskiwanie konkretnych informacji oraz wskazówek. Polecam.
false
false
66469
markValuePositive
Tomasz
K
2018-04-09 11:46:14.423979
-1
false
Świetna i sympatyczna obsługa, zawsze rzeczowa i niezwykle merytoryczna pomoc we wszystkich sprawach związanych z księgowością prowadzonej przeze mnie działalności gospodarczej ale nie tylko. Wsparcie oraz służenie dobrą radą to kolejne z licznych atutów firmy Pana Grzegorza, którą z czystą przyjemnością polecam!
false
false
66413
markValuePositive
Grzegorz
B
2018-04-08 21:07:14.028069
-1
false
Rzetelna i bardzo solidna firma! Pilnują porządku w papierach i zawsze mądrze podpowiedzą co jak zrobić, żeby było dobrze :) POLECAM!
false
false
66377
markValuePositive
Barbara
Z
2018-04-08 13:06:23.54122
-1
false
Korzystam z usług PUH TEKS JR Grzegorz Kaczorowski od 2011r do: prowadzenia księgowości działalności gospodarczej oraz w doraźnej pomocy w wyjaśnianiu problematycznych spraw urzędowych jako klient indywidualny z drugiego miejsca pracy. Naprawdę solidna i uczciwa firma. Skuteczność, szybkie terminy realizacji usług a do tego kultura osobista i dobre ceny.
false
false
66113
markValuePositive
Andrzej
K
2018-04-06 07:49:22.696691
-1
false
Profesjonalizm, terminowość, rzetelność i uczciwość, wszystko to co powinna reprezentować firma o takim profilu działania.
false
false
65888
markValuePositive
Jan
W
2018-04-04 21:22:20.204159
-1
false
Doskonałe biuro księgowe "z tradycjami". Prowadzę własny biznes w branży IT, mam kontakt z klientami z kraju i z zagranicy. Rozliczam się u nich już 10 lat i nigdy nie było problemu czy nawet jakiejś negatywnej styczności z US - a to chyba najlepsza rekomendacja. Polecam.
false
false
65882
markValuePositive
Tomasz
K
2018-04-04 20:53:01.149238
-1
false
Profesjonalna obsługa i doskonała komunikacja. Gorąco polecam.
false
false
65850
markValuePositive
Konrad
K
2018-04-04 15:16:57.937642
-1
false
Bardzo profesjonalna i miła obsługa. Gorąco polecam.
false
false
65842
markValuePositive
Paweł
S
2018-04-04 14:23:29.304123
-1
false
Profesjonaliści, skrupulatni, w razie pytań doradzą.
Szczerze polecam.
false
false
65840
markValuePositive
Mariusz
C
2018-04-04 13:39:36.863556
-1
false
Bardzo pozytywne wrażenia dotyczące współpracy, bezproblemowy kontakt, pełna opieka ze strony firmy. Można liczyć na fachową, merytoryczną pomoc w każdej sytuacji. Po ponad 10 latach współpracy mogę bez wahania polecić!
false
false
65828
markValuePositive
Grzegorz
W
2018-04-04 12:08:28.989285
-1
false
Co miesięczne rozliczenia podatkowe, podobnie jak roczne sprawozdania PIT firma realizuje w terminie, bez zastrzeżeń. Co więcej firma "PUH TEKS JR Grzegorz Kaczorowski" sama mi przypomina o terminach, ewentualnych brakach dokumentów itp. Pracownicy firmy uprzejmi, profesjonalnie wypełniają swoje obowiązki. Z pełnym przekonaniem polecam innym potencjalnym klientom!
false
false
50445
markValuePositive
Jerzy
K
2017-10-30 20:08:56.736461
-1
false
Z usług PUH TEKS JR Grzegorz Kaczorowski (prowadzenie dokumentacji podatkowej i pracowniczej) korzystam od wielu lat. Nigdy nie miałem uwag do świadczonych usług. Zawsze mogłem liczyć na porady dot. szeroko rozumianej sfery podatkowej, prawa pracy i innych zagadnień księgowo-prawnych związanych z prowadzoną działalnością. PUH TEKS JR jest godnym polecenia przedsiębiorcą w zakresie usług księgowych.
false
false
50402
markValuePositive
Bartosz
B
2017-10-30 09:09:05.921051
-1
false
Profesjonalna obsługa, bardzo dobry kontakt i przystępne wyjaśnienie wszelkich wątpliwości związanych z realizacją zlecenia. Gorąco polecam.
false
false
Specjaliści z Twojej okolicy
Specjaliści z branży
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Księgowość
Uproszczona księgowość
Usługi podatkowe
Kadry i płace
Pełna księgowość
Rejestracja spółek
Inne usługi księgowe
Powiązane produkty i usługi:
Doradca finansowy, Firma konsultingowa, Kredyt, Kredyt dla firm Lublin, Obsługa prawna firm Lublin, Biznes plan Lublin, Wirtualne biuro Lublin
O Firmie
Adres
Ulica
Paganiniego 2/143Kod pocztowy
20-850Miasto
LublinNIP
7123428911Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Podlaskie, Mazowieckie, Lubelskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
TEKS JR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2022-01-03
NIP
7123428911
Regon
520833677
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
LUBELSKIE
Powiat
Lublin
Gmina
Lublin
Miejscowość
Lublin
Kod pocztowy
20850
Poczta
Lublin
Ulica
ul. Niccolo Paganiniego
Numer nieruchomości
2
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
8299Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
6499Z
POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
6492Z
POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW