O nas
Dzień dobry.
Nazywam się Grzegorz Otapowicz.
Jestem właścicielem firmy PROMA Consulting&Training.
Zajmuję się tworzeniem, prowadzeniem szkoleń oraz wspieram wszelkie procesy w obszarze szeroko pojętego biznesu.
Sukces działania na rynku, to w głównej mierze doskonale opracowany system zarządzania strategią realizowania postawionych celów. Za sukcesem tym stoją w głównej mierze ludzie. To od nich zależy w jaki sposób wdrażane są projekty firmowe. To ludzie maja największy wpływ na to, co dzieje się w ich otoczeniu - także tym zawodowym. Z drugiej strony zdajemy sobie sprawę z tego, że rynek na którym działamy wymaga ciągłego doskonalenia się tak, aby w jak największym stopniu zaspokajać jego potrzeby.
Liczne badania rynku, obserwacja sytuacji wynikających z aktywności konkurencji, a przede wszystkim konieczność rozwijania kompetencji pracowników, zachęcają do tego, aby doskonalić swoje umiejętności. Dlaczego? Po pierwsze dlatego, bo warto zawsze nadążać za aktualnymi trendami. Po drugie, bo coraz częściej o skuteczności działań handlowych nie decyduje tylko cena, ale także sposób komunikacji między ludźmi. Po trzecie, bo klient coraz częściej wymaga specjalnego traktowania w sposób taki, aby mógł ciągle korzystać z naszej oferty handlowej. Po czwarte, bo...
Tak więc aby sprostać tym wymaganiom proponuję Państwu szereg szkoleń, które mogą pomóc w realizowaniu celów biznesowych. Mam nadzieję, że w zamieszczonej ofercie znajdziecie Państwo interesujące Was obszary, a zainwestowany przez Was czas przyniesie oczekiwane rezultaty.
Obszary, którymi zajmuję się to przede wszystkim: sprzedaż, komunikacja, prezentacja oraz kompetencje. Oczywiście to są tylko hasła. Działam w tych obszarach jako wieloletni praktyk. Szkolenia dopasowuję do oczekiwań klientów - są to szkolenia autorskie.
Proponowane zagadnienia:
1. Techniki sprzedaży.
2. Psychologia sprzedaży - zachowania sprzedawcy i kupującego.
3. Asertywne postawy w procesie sprzedaży.
4. Negocjacje handlowe - jak skutecznie prowadzić rozmowę handlową?.
5. Komunikacja handlowa - słuchać, czy mówić?.
6. Konflikt w zespole - radzenie w sytuacjach konfliktowych.
7. Zdobywanie przewagi handlowej na rynku konkurencji.
8. Zarządzanie czasem i terytorium sprzedaży.
9. Kierowanie zespołami ludzkimi - strategie zarządzania personelem.
10. Trudny klient - prawda czy mit?.
11. Profesjonalna prezentacja - profesjonalny prezenter.
12. Doskonalenie umiejętności interpersonalnych w kontakcie z pracownikami.
13. Dlaczego klient odchodzi - jak pozyskać nowego?.
14. Lider doskonały - czy można zarządzać tak, aby wszystkie strony były zadowolone?.
15. Techniki motywowania zespołów sprzedażowych.
16. Strategie i techniki zarządzania procesem sprzedaży w relacji sprzedawca - kupujący.
17. Budowanie pomostów komunikacyjnych.
18. Dlaczego ludzie kupują, dlaczego ludzie sprzedają?.
19. Budowanie marki na rynku handlowym.
20. Budowanie i wdrażanie systemów ocen pracowniczych.
21. Kompetencje pracownika.
Zamieszczone tematy są zagadnieniami proponowanymi. Istnieje możliwość ich łączenia w bloki szkoleniowe. Jestem również otwarty na Państwa propozycje tematyczne.
Pozdrawiam serdecznie.
Grzegorz Otapowicz
Nazywam się Grzegorz Otapowicz.
Jestem właścicielem firmy PROMA Consulting&Training.
Zajmuję się tworzeniem, prowadzeniem szkoleń oraz wspieram wszelkie procesy w obszarze szeroko pojętego biznesu.
Sukces działania na rynku, to w głównej mierze doskonale opracowany system zarządzania strategią realizowania postawionych celów. Za sukcesem tym stoją w głównej mierze ludzie. To od nich zależy w jaki sposób wdrażane są projekty firmowe. To ludzie maja największy wpływ na to, co dzieje się w ich otoczeniu - także tym zawodowym. Z drugiej strony zdajemy sobie sprawę z tego, że rynek na którym działamy wymaga ciągłego doskonalenia się tak, aby w jak największym stopniu zaspokajać jego potrzeby.
Liczne badania rynku, obserwacja sytuacji wynikających z aktywności konkurencji, a przede wszystkim konieczność rozwijania kompetencji pracowników, zachęcają do tego, aby doskonalić swoje umiejętności. Dlaczego? Po pierwsze dlatego, bo warto zawsze nadążać za aktualnymi trendami. Po drugie, bo coraz częściej o skuteczności działań handlowych nie decyduje tylko cena, ale także sposób komunikacji między ludźmi. Po trzecie, bo klient coraz częściej wymaga specjalnego traktowania w sposób taki, aby mógł ciągle korzystać z naszej oferty handlowej. Po czwarte, bo...
Tak więc aby sprostać tym wymaganiom proponuję Państwu szereg szkoleń, które mogą pomóc w realizowaniu celów biznesowych. Mam nadzieję, że w zamieszczonej ofercie znajdziecie Państwo interesujące Was obszary, a zainwestowany przez Was czas przyniesie oczekiwane rezultaty.
Obszary, którymi zajmuję się to przede wszystkim: sprzedaż, komunikacja, prezentacja oraz kompetencje. Oczywiście to są tylko hasła. Działam w tych obszarach jako wieloletni praktyk. Szkolenia dopasowuję do oczekiwań klientów - są to szkolenia autorskie.
Proponowane zagadnienia:
1. Techniki sprzedaży.
2. Psychologia sprzedaży - zachowania sprzedawcy i kupującego.
3. Asertywne postawy w procesie sprzedaży.
4. Negocjacje handlowe - jak skutecznie prowadzić rozmowę handlową?.
5. Komunikacja handlowa - słuchać, czy mówić?.
6. Konflikt w zespole - radzenie w sytuacjach konfliktowych.
7. Zdobywanie przewagi handlowej na rynku konkurencji.
8. Zarządzanie czasem i terytorium sprzedaży.
9. Kierowanie zespołami ludzkimi - strategie zarządzania personelem.
10. Trudny klient - prawda czy mit?.
11. Profesjonalna prezentacja - profesjonalny prezenter.
12. Doskonalenie umiejętności interpersonalnych w kontakcie z pracownikami.
13. Dlaczego klient odchodzi - jak pozyskać nowego?.
14. Lider doskonały - czy można zarządzać tak, aby wszystkie strony były zadowolone?.
15. Techniki motywowania zespołów sprzedażowych.
16. Strategie i techniki zarządzania procesem sprzedaży w relacji sprzedawca - kupujący.
17. Budowanie pomostów komunikacyjnych.
18. Dlaczego ludzie kupują, dlaczego ludzie sprzedają?.
19. Budowanie marki na rynku handlowym.
20. Budowanie i wdrażanie systemów ocen pracowniczych.
21. Kompetencje pracownika.
Zamieszczone tematy są zagadnieniami proponowanymi. Istnieje możliwość ich łączenia w bloki szkoleniowe. Jestem również otwarty na Państwa propozycje tematyczne.
Pozdrawiam serdecznie.
Grzegorz Otapowicz
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Szkolenia i kursy
Szkolenia ze sprzedaży
Szkolenia z zarządzania
Szkolenia z marketingu
Szkolenia interpersonalne
Szkolenia kadrowe
Doskonalenie zawodowe
Usługi dla firmy, biura
Doradztwo rekrutacyjne i personalne
Organizacja wyjazdów integracyjnych
Marketing, reklama, teksty
Budowa, rozwój marki
Doradztwo, audyt
Doradztwo marketingowe
Powiązane produkty i usługi:
Agencja marketingowa, Animator dla dzieci, Biuro rachunkowe, Dotacje unijne, Firmy cateringowe, Księgowy Białystok, Pozycjonowanie stron Białystok
O Firmie
Adres
Ulica
Jaśminowa 77 AKod pocztowy
15-001Miasto
BiałystokNIP
542-177-84-49Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Dolnośląskie, Lubuskie, Kujawsko-pomorskie, Opolskie, Lubelskie, Świętokrzyskie, Podlaskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, Pomorskie, Mazowieckie, Podkarpackie, Małopolskie, Łódzkie, Zachodniopomorskie, Śląskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
PROMA Consulting&Training Grzegorz Otapowicz
Imię (pierwsze)
GRZEGORZ
Nazwisko
OTAPOWICZ
Data rozpoczęcia działalności
2023-10-11
NIP
5421778449
Regon
050456592
Siedziba
Kraj
Polska
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
Przeważające PKD
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
8230Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW