PROGRESS Biuro Usług Finansowych Tomasz Pandel

PROGRESS Biuro Usług Finansowych Tomasz Pandel

 
Olkusz, Małopolskie
5.0/5
(7 opinii)

O nas

Naszym priorytetem jest świadczenie rzetelnych i profesjonalnych usług obejmujących szeroko rozumianą księgowość przedsiębiorstw. Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, gdyż doskonale wiemy, iż każde przedsiębiorstwo ma inne potrzeby, w zależności od typu, wielkości, czy zakresu prowadzonej działalności. Obsługujemy zarówno niewielkie firmy jak i spółki prawa handlowego w tym spółki akcyjne, spółki z o.o., świadczymy usługi kadrowo-płacowe oraz księgowe.
Dzięki naszym usługom zaoszczędzisz czas i zyskasz pewność, że finanse Twojej firmy są prowadzone w sposób profesjonalny i efektywny.

Jesteśmy rzetelną firmą, która zdobyła zaufanie klientów i świadczy usługi na najwyższym poziomie! Posiadamy obowiązkowe ubezpieczenie OC, ubezpieczenie OC w zakresie ZUS oraz kwalifikowany podpis elektroniczny.

Nasze Biuro Rachunkowe posiada szeroką ofertę dla każdego typu prowadzonej działalności. W zakres naszych kompetencji wchodzą m.in.:
1) Obsługa księgowa:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości
- prowadzenie książek przychodów i rozchodów
- prowadzenie ewidencji przychodów dla ryczałtowców
- prowadzenie ewidencji (rejestrów) dla celów rozliczania podatku VAT
- sporządzanie i przekazywanie do Urzędów Skarbowych deklaracji podatkowych CIT, PIT, VAT
- sporządzanie sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat, cash-flow i innych)
- sporządzanie sprawozdań z transakcji obrotu wewnątrzunijnego
- sporządzanie sprawozdań statystycznych
- bieżące doradztwo w sprawach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą
- reprezentowanie Klientów w kontaktach z Urzędami Skarbowymi i ZUS
- wyprowadzanie zaległości w księgowaniu
- rozliczenia roczne PIT

2) Obsługa kadrowo - płacowa:
- sporządzanie list wynagrodzeń pracowników oraz deklaracji podatkowych
- prowadzenie dokumentacji i rozliczeń z ZUS
- przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników
- prowadzenie akt osobowych, rejestracja zwolnień lekarskich, urlopów, godzin nadliczbowych
- kierowanie pracowników na obowiązkowe badania lekarskie oraz wymagane prawem szkolenia BHP
- sporządzanie dokumentacji wymaganej przez prawo pracy (regulaminy, instrukcje i inne)
- doradzanie w kwestiach przepisów prawa pracy oraz obowiązków ubezpieczonych i płatników składek ZUS

3) Usługi dodatkowe dla biznesu:
- oferta ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych (ubezpiecz firmę, siebie i rodzinę)
- oferta kredytowa kilkunastu banków (porównanie ofert banków w jednym miejscu)

Zapraszamy serdecznie.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.

Opinie

5.0  / 5 (7 opinii)
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie są opisane w Regulaminie
Na Oferteo od 10 lat
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
Wszystkie
Uproszczona księgowość

Oferty

Usługi księgowe, kadrowo-płacowe

Polska
Jesteśmy niewielkim biurem rachunkowym, z zespołem z kilkunastoletnim doświadczeniem w księgowości. Zajmujemy się prowadzeniem dokumentacji rachunkowo-księgowej w zakresie pełnej oraz uproszczonej (ryczałt, KPiR) księgowości i kadrowo – płacowej. Prowadzimy kompleksową obsługę podmiotów o różnych profilach działalności jak i formach prawnych. Wycho...
rozwiń

Obsługa kadrowo-płacowa

Polska
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mniejszych i większych firm oferujemy szereg usług księgowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb i oczekiwań klientów. Świadczymy usługi w zakresie prowadzenia ksiąg handlowych, podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów, rozliczenia ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych, rozliczeń z Urzędem Skarbowym oraz ZUS...
rozwiń

Usługi księgowe

Polska
Naszym priorytetem jest świadczenie rzetelnych i profesjonalnych usług obejmujących szeroko rozumianą księgowość przedsiębiorstw. Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, gdyż doskonale wiemy, iż każde przedsiębiorstwo ma inne potrzeby, w zależności od typu, wielkości, czy zakresu prowadzonej działalności. Obsługujemy zarówno niewielkie firmy ...
rozwiń

Co chcesz zlecić lub kupić?

Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Księgowość
Uproszczona księgowość
Usługi podatkowe
Kadry i płace
Pełna księgowość
Rejestracja spółek
Inne usługi księgowe
Usługi finansowe
Biznes plany, usługi finansowe

O Firmie

Adres
Ulica
Sławkowska 9
Kod pocztowy
32-300
Miasto
Olkusz
NIP
6371719444
Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon

Obszar działania

Zachodniopomorskie, Lubelskie, Opolskie, Podlaskie, Śląskie, Podkarpackie, Świętokrzyskie, Lubuskie, Pomorskie, Małopolskie, Łódzkie, Dolnośląskie, Kujawsko-pomorskie, Mazowieckie, Wielkopolskie, Warmińsko-mazurskie
Odpowiedz na kilka pytań, a zainteresowani Wykonawcy sami zgłoszą się do Ciebie z ofertą.
Rozpocznij

Dane rejestrowe

Firma
Nazwa firmy
PROGRESS Biuro Usług Finansowych Tomasz Pandel
Imię (pierwsze)
TOMASZ
Nazwisko
PANDEL
Data rozpoczęcia działalności
2016-01-07
NIP
6371719444
Regon
363422553
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Powiat
olkuski
Gmina
Olkusz
Miejscowość
Olkusz
Kod pocztowy
32300
Poczta
Olkusz
Ulica
ul. Francesco Nullo
Numer nieruchomości
23
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
6622Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW I BROKERÓW UBEZPIECZENIOWYCH
Zainteresował Cię ten Wykonawca?
Złóż zapytanie i otrzymaj oferty od tego
i kilku podobnych Wykonawców.
Reklama
Miejsce na reklamę
Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do: