O nas
Pro Optima wspiera firmy wdrażające strategię wyróżniania się i budowania długotrwałych relacji z klientami poprzez doskonalenie kultury kontaktu z klientami, rozwój kluczowych kompetencji kadry kierowniczej oraz zespołów pracowników.
Propagujemy kreowanie kultury organizacyjnej - dialogu, innowacji i ciągłego uczenia się, którą jest niezbędna dla osiągania spektakularnych efektów biznesowych. Inicjujemy i facylitujemy procesy zmian, które w kompleksowy sposób zwiększają zdolność organizacji do kreowania satysfakcji klienta i budują ich lojalność.
Realizujemy szkolenia z zakresu: umiejętności menedżerskich, obsługi Klienta, prezentacji, negocjacji, sprzedaży, umiejętności społecznych i osobistych.
Wdrażamy Standardy Obsługi Klienta.
Pomagamy budować długotrwałe relacje z Klientami firmy.
Nasze szkolenia:
- Mistrzowska prezentacja. Jak prowadzić prezentację by oczarować odbiorców?
- Głos jak dzwon! Jak zwiększyć swój autorytet oraz siłę wpływu panując nad głosem i stresem?
- Menedżer coachem. Jak za pomocą rozmowy rozwiązywać problemy i osiągać sukcesy w pracy z ludźmi?
- Od klienta trudnego do wiernego. Jak obsługiwać trudnych klientów, aby zdobyć ich lojalność?
- Skuteczna rozmowa sprzedażowa. Jak poznać czego pragnie klient pozyskać jego zaufanie?
- Zarządzanie doznaniami klientów na co dzień. Jak wdrażać Standard Obsługi Klienta by zbudować profesjonalny wizerunek firmy?
- AntyMOBBING.
- Bądź produktywny. Zarządzanie czasem metodą GTD.
- Ekspert rekrutacji.
- Udziel konstruktywnego feedbacku.
Propagujemy kreowanie kultury organizacyjnej - dialogu, innowacji i ciągłego uczenia się, którą jest niezbędna dla osiągania spektakularnych efektów biznesowych. Inicjujemy i facylitujemy procesy zmian, które w kompleksowy sposób zwiększają zdolność organizacji do kreowania satysfakcji klienta i budują ich lojalność.
Realizujemy szkolenia z zakresu: umiejętności menedżerskich, obsługi Klienta, prezentacji, negocjacji, sprzedaży, umiejętności społecznych i osobistych.
Wdrażamy Standardy Obsługi Klienta.
Pomagamy budować długotrwałe relacje z Klientami firmy.
Nasze szkolenia:
- Mistrzowska prezentacja. Jak prowadzić prezentację by oczarować odbiorców?
- Głos jak dzwon! Jak zwiększyć swój autorytet oraz siłę wpływu panując nad głosem i stresem?
- Menedżer coachem. Jak za pomocą rozmowy rozwiązywać problemy i osiągać sukcesy w pracy z ludźmi?
- Od klienta trudnego do wiernego. Jak obsługiwać trudnych klientów, aby zdobyć ich lojalność?
- Skuteczna rozmowa sprzedażowa. Jak poznać czego pragnie klient pozyskać jego zaufanie?
- Zarządzanie doznaniami klientów na co dzień. Jak wdrażać Standard Obsługi Klienta by zbudować profesjonalny wizerunek firmy?
- AntyMOBBING.
- Bądź produktywny. Zarządzanie czasem metodą GTD.
- Ekspert rekrutacji.
- Udziel konstruktywnego feedbacku.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Specjaliści z branży
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Szkolenia i kursy
Szkolenia ze sprzedaży
Szkolenia z zarządzania
Szkolenia z marketingu
Szkolenia interpersonalne
Inne szkolenia i kursy
Powiązane produkty i usługi:
Agencja interaktywna, Dotacje unijne, Kpp, Agencja marketingowa, Reklama internetowa Kraków, Usługi bhp Kraków
O Firmie
Adres
Ulica
Grzegórzecka 10B/205Kod pocztowy
31-530Miasto
KrakówNIP
6751356692Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Małopolskie, Podlaskie, Pomorskie, Lubuskie, Łódzkie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie, Lubelskie, Mazowieckie, Podkarpackie, Dolnośląskie, Świętokrzyskie, Śląskie, Kujawsko-pomorskie, Opolskie, Warmińsko-mazurskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
PRO OPTIMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2006-12-21
NIP
6751356692
Regon
120378754
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Powiat
Kraków
Gmina
Kraków-Śródmieście
Miejscowość
Kraków
Kod pocztowy
31534
Poczta
Kraków
Ulica
Aleja Ignacego Daszyńskiego
Numer nieruchomości
12
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
Przeważające PKD
5811Z
WYDAWANIE KSIĄŻEK
5829Z
DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA W ZAKRESIE POZOSTAŁEGO OPROGRAMOWANIA
6312Z
DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
7220Z
BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK SPOŁECZNYCH I HUMANISTYCZNYCH
7320Z
BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
7810Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW
8211Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
8299Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA