Działamy na rynku od ponad 17 lat. Obsługujemy zarówno mniejsze przedsiębiorstwa jak i duże firmy. Procesy biznesowe, którymi się zajmujemy to obsługa rejestracji nowych aut, jak również kompleksowe zarządzanie dokumentami.
Na bieżąco dostosowujemy się do wymagań i zmieniających się potrzeb naszych klientów.
Niszczenie dokumentów -
odbywa się na najwyższym poziomie bezpieczeństwa oraz z zachowaniem wszelkich norm ISO.
Przechowywanie dokumentów -
w naszych magazynach otoczone jest niezwykłą troska pod względem bezpieczeństwa. Monitoring 24 H ma na celu bezpieczne i profesjonalne przechowywanie Państwa dokumentów. Prawidłową kondycje zapewnia odpowiednia wilgotność oraz temperatura będąca na terenie magazynu.
Archiwizacja dokumentów -
Sytuacja na całym świecie związana z sytuacją gospodarczą wymusza na większości pracodawców włączenie trybu pracy zdalnej. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klienta oferujemy dostęp do dokumentów w formie elektronicznej Państwa pracownikom. Pozwoli to w profesjonalny oraz efektywny sposób obsłużyć wszystkich kontrahentów.
Zamiana tradycyjnych dokumentów firmowych na pliki w formie elektronicznej pozwoli Państwu obsłużyć priorytetowo i kompleksowo każdego klienta. Proponujemy usługę zarządzania dokumentami na istniejących systemach klienta jak również w oparciu o zewnętrzny system używany przez firmę KOPERTEX. Istnieje możliwość digitalizacji oraz skanowania dokumentów w siedzibie klienta przez pracowników naszej firmy.
Kompleksowa obsługa rejestracji samochodów -
W profesjonalny sposób w Państwa imieniu dokonujemy wszystkich niezbędnych czynności skutkujących zarejestrowanie auta.
-Reprezentowanie firmy w wydziałach komunikacji
-Kompleksowe przygotowanie dokumentów do rejestracji
-Realizowanie poszczególnych procesów dotyczących rejestracji w urzędzie w imieniu firmy
-Odbiór stałych dowodów rejestracyjnych
-Wyrabianie wtórników dokumentów i tablic rejestracyjnych
-Wpisy HAK, GAZ, VAT w dowodach rejestracyjnych
-Złożenie wniosku o zbyciu pojazdu po zakończeniu kontraktu
-Obsługa mandatów zagranicznych oraz polskich
-Dokonywanie raportów dla klienta aut zarejestrowanym w danym dniu celem zgłoszenia pojazdów do ubezpieczenia oraz Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG)
-W imieniu klienta dokonujemy zgłoszenia do brokerów ubezpieczeniowych wskazanych przez klienta
www.kopertex.pl
Kujawsko-pomorskie, Mazowieckie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
6 opinii
Jesteś Klientem firmy?
super współpraca! Szybka i sprawna realizacja!
Niezwykle profesjonalne podejście do tematu. Serdecznie polecam, terminowość i wykonanie usługi na najwyższym poziomie.
Panie Marto, Serdecznie dziękuję za obdarzenie nas zaufaniem, za pozytywną opinię. Czerpiemy ogromne zadowolenie z satysfakcji naszych klientów, staramy się aby nasza usługa była wykonana na najwyższym poziomie i z niezwykłą starannością. Serdecznie pozdrawiam i zapraszamy do współpracy.
Solidna, sprawna firma wykonująca zlecenia terminowo.Polecam
Panie Marku, Serdecznie dziękuję za bardzo pozytywną opinię. Naszą zasadą jest wykonanie usługi na najwyższym poziomie. Czerpiemy ogromne zadowolenie z satysfakcji naszych klientów. Serdecznie pozdrawia i zapraszamy do współpracy Katarzyna
Polecam w 100% współpracę z Panią Katarzyną Gołębiewską -Wdziekońską. Bardzo konkretna, profesjonalna osoba - wykonująca swoją pracę z ogromnym zaangażowaniem i dbałością o każdy szczegół. Na pewno ponownie skorzystam z pomocy Pani Katarzyny.
Zapytanie ofertowe wysłałam do kilku firm, ale Premium Office Kopertex jako jedyna firma przesłała mi wyszczególniony cennik usług oraz plan współpracy co zadecydowało o wyborze. Dodatkowo szybka komunikacja, elastyczne podejście do klienta. Polecam!
Pani Karolino, Serdecznie dziękuję za bardzo pozytywną opinię. Naszą zasadą jest wykonanie usługi na najwyższym poziomie. Czerpiemy ogromne zadowolenie z satysfakcji naszych klientów. Serdecznie pozdrawia Katarzyna
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Giełda transportowa, Palety, Programista, Sprzątanie po remontach, Tworzenie portali internetowych Warszawa, Ulotki Warszawa
Proponujemy stały adres na biuro wirtualne z pełną obsługą korespondencji 10-15 zł netto w zależności od ilości owej korespondencji. Koszt wynajmu biura bez wynajmu sal konferencyjnych 65-65 zł brutto. Adres podlega urzędowi Skarbowemu Targówek.
Posiadamy zasoby oraz sprzęt niezbędny do realizacji zleceń.
Cena będzie dostosowana do zlecenia w zależności od rodzaju pakowania oraz konfekcjonowania oraz dystrybucji (jeśli taka będzie konieczna). Posiadamy sprzęt niezbędny do wydruku etykiet.
Nazwa firmy | "KOPERTEX" Katarzyna Gołębiewska-Wdziekońska |
Imię (pierwsze) | KATARZYNA |
Nazwisko | GOŁĘBIEWSKA-WDZIEKOŃSKA |
Data rozpoczęcia działalności | 2006-04-01 |
NIP | 7431765567 |
Regon | 171009913 |
Kraj | Polska |
Województwo | MAZOWIECKIE |
Powiat | Warszawa |
Gmina | Targówek |
Miejscowość | Warszawa |
Kod pocztowy | 03699 |
Poczta | Warszawa |
Ulica | ul. Uznamska |
Numer nieruchomości | 14 |
Numer lokalu | 1 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data powstania | 2006-03-06 |
Data rozpoczęcia działalności | 2006-04-01 |
Kod PKD | Nazwa |
8211Z |
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA Przeważające PKD |
4642Z | SPRZEDAŻ HURTOWA ODZIEŻY I OBUWIA |
4751Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA WYROBÓW TEKSTYLNYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH |
4775Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA KOSMETYKÓW I ARTYKUŁÓW TOALETOWYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH |
4779Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA ARTYKUŁÓW UŻYWANYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH |
4782Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA WYROBÓW TEKSTYLNYCH, ODZIEŻY I OBUWIA PROWADZONA NA STRAGANACH I TARGOWISKACH |
7820Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI PRACY TYMCZASOWEJ |
7830Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW |
Regon | Nazwa | Adres |
17100991300037 | "KOPERTEX" Katarzyna Gołębiewska-Wdziekońska | ul.Saska Warszawa MAZOWIECKIE Warszawa |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
Wszystko na wysokim poziomie. Szybko, profesjonalnie, bardzo miła obsługa.
Serdecznie dziękujemy za pozytywną opinię, jesteśmy bardzo wdzięczni. Dbamy o wysoka jakość naszych usług. Dbamy o naszych Klientów, ponieważ to Klienci płacą za naszą usługę. Serdecznie polecamy się na przyszłość.