O nas
Jesteśmy licencjonowanym biurem rachunkowym działającym na rynku od 2004 r. Współpracujemy z małymi i średnimi firmami, ze spółkami o różnej formie prawnej jak i osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą. Oferujemy pełną usługę księgową i kadrową, która obejmuje prowadzenie ksiąg handlowych, książki przychodów i rozchodów, ryczałtu.
Zadowolenie i satysfakcja naszych klientów są dla nas priorytetowe. Stawiamy na indywidualne podejście do klienta oraz odpowiedź na jego potrzeby. Powierzając nam zagadnienia księgowe, możecie Państwo skupić się na prowadzeniu biznesu.
W dzisiejszym wciąż zmieniającym się otoczeniu prawnym staramy się stale podnosić nasze kwalifikacje zawodowe. Praca w księgowości jest dla nas pasją, posiadamy wieloletnie doświadczenie, które pozwala nam rozwiązywać problemy natury rachunkowo-podatkowej.
Pracujemy na najpopularniejszym systemie księgowo-kadrowym w Polsce Comarch ERP Optima.
Oferta nasza obejmuje między innymi:
1. Prowadzenie następującej dokumentacji podatkowej:
a) bieżących zapisów w ewidencji księgowej,
b) zestawienie obrotów i sald na koniec każdego miesiąca,
c) zamknięcie ksiąg po zakończeniu roku obrotowego,
d) sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych w tym bilansu, rachunku zysków i strat,
e) informacji dodatkowej,
f) sporządzanie sprawozdań dla GUS zgodnie z wymogami tego organu,
g) wyliczenie zaliczek w zakresie podatku dochodowego, zgodne ze stanem wynikającym z zapisów księgowych,
h) sporządzanie deklaracji JPK-V7, VAT-UE
i) prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych;
j) ewidencji wyposażenia;
2. Utrzymanie stałego kontaktu z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym oraz GUS w celu zapewnienia prawidłowej obsługi księgowej.
3. Prowadzenie księgowości Zleceniodawcy zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o rachunkowości z dnia 29 września 1994 roku oraz z zasadami wynikającymi z Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r.
4. Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych rzetelnie, bezbłędnie, z zachowaniem należytej staranności, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i na podstawie otrzymanych dokumentów i informacji.
5. Weryfikowanie dostarczonych dokumentów pod względem formalno-rachunkowym oraz informowanie Zleceniodawcy o ewentualnych błędach.
6. Obsługa kadrowo-płacowa włącznie z obsługą dokumentacji w zakresie ZUS (zwolnienia lekarskie, zaświadczenia do ZUS, RP-7, itp.) pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę lub cywilno-prawnych.
7. Przygotowanie list płac, naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych od wypłacanych wynagrodzeń oraz należności ZUS.
8. Sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i aktualizacyjnej płatnika i pracowników.
9. Przekaz elektroniczny dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej ZUS,
kompletowanie dokumentów pracowniczych i prowadzenie akt osobowych.
10. Aktywny udział w postępowaniu kontrolnym przeprowadzanym w siedzibie Biura, dotyczącym okresu rozliczenia zarówno z Urzędem Skarbowym jak ZUS, składanie ustnych i pisemnych wyjaśnień.
11. Wyprowadzanie zaległości.
12. Przygotowanie sprawozdań finansowegych dla biegłego rewidenta.
13. Przygotowanie sprawozdań: NBP, Intrast, Kobize.
Działamy na terenie Warszawy.
Serdecznie zapraszamy do współpracy.
Zadowolenie i satysfakcja naszych klientów są dla nas priorytetowe. Stawiamy na indywidualne podejście do klienta oraz odpowiedź na jego potrzeby. Powierzając nam zagadnienia księgowe, możecie Państwo skupić się na prowadzeniu biznesu.
W dzisiejszym wciąż zmieniającym się otoczeniu prawnym staramy się stale podnosić nasze kwalifikacje zawodowe. Praca w księgowości jest dla nas pasją, posiadamy wieloletnie doświadczenie, które pozwala nam rozwiązywać problemy natury rachunkowo-podatkowej.
Pracujemy na najpopularniejszym systemie księgowo-kadrowym w Polsce Comarch ERP Optima.
Oferta nasza obejmuje między innymi:
1. Prowadzenie następującej dokumentacji podatkowej:
a) bieżących zapisów w ewidencji księgowej,
b) zestawienie obrotów i sald na koniec każdego miesiąca,
c) zamknięcie ksiąg po zakończeniu roku obrotowego,
d) sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych w tym bilansu, rachunku zysków i strat,
e) informacji dodatkowej,
f) sporządzanie sprawozdań dla GUS zgodnie z wymogami tego organu,
g) wyliczenie zaliczek w zakresie podatku dochodowego, zgodne ze stanem wynikającym z zapisów księgowych,
h) sporządzanie deklaracji JPK-V7, VAT-UE
i) prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych;
j) ewidencji wyposażenia;
2. Utrzymanie stałego kontaktu z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym oraz GUS w celu zapewnienia prawidłowej obsługi księgowej.
3. Prowadzenie księgowości Zleceniodawcy zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o rachunkowości z dnia 29 września 1994 roku oraz z zasadami wynikającymi z Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r.
4. Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych rzetelnie, bezbłędnie, z zachowaniem należytej staranności, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i na podstawie otrzymanych dokumentów i informacji.
5. Weryfikowanie dostarczonych dokumentów pod względem formalno-rachunkowym oraz informowanie Zleceniodawcy o ewentualnych błędach.
6. Obsługa kadrowo-płacowa włącznie z obsługą dokumentacji w zakresie ZUS (zwolnienia lekarskie, zaświadczenia do ZUS, RP-7, itp.) pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę lub cywilno-prawnych.
7. Przygotowanie list płac, naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych od wypłacanych wynagrodzeń oraz należności ZUS.
8. Sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i aktualizacyjnej płatnika i pracowników.
9. Przekaz elektroniczny dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej ZUS,
kompletowanie dokumentów pracowniczych i prowadzenie akt osobowych.
10. Aktywny udział w postępowaniu kontrolnym przeprowadzanym w siedzibie Biura, dotyczącym okresu rozliczenia zarówno z Urzędem Skarbowym jak ZUS, składanie ustnych i pisemnych wyjaśnień.
11. Wyprowadzanie zaległości.
12. Przygotowanie sprawozdań finansowegych dla biegłego rewidenta.
13. Przygotowanie sprawozdań: NBP, Intrast, Kobize.
Działamy na terenie Warszawy.
Serdecznie zapraszamy do współpracy.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Na Oferteo od 6 lat
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
571119
markValuePositive
Robert
P
2022-02-11 11:20:53.996669
-1
false
Kancelaria Rachunkowa PBC Partner prowadzi nasze księgi już ponad 10 lat z należytą starannością, według obowiązujących przepisów ustawy o rachunkowości, oraz zgodnie a wymogami ustaw podatkowych, co potwierdziły kontrole skarbowe.
Wyrażam również uznanie dla Kancelarii Rachunkowej PBC Partner za profesjonalizm i solidność, za gotowość do pomocy w każdej sytuacji, za odpowiedzialne i rzeczowe porady. Dzięki wysokiemu poziomowi kultury osobistej pracowników Kancelarii oraz serdecznej atmosferze, nasze wzajemne kontakty są przyjemnością.
false
false
569867
markValuePositive
Ewa
K
2022-02-08 12:42:26.210599
-1
false
Rzetelnie prowadzone sprawy rachunkowe; zadania realizowane na wysokim poziomie co dowiodły przeprowadzane audyty i kontrole podatkowe, terminowość, 9 letnia współpraca w przyjaznej atmosferze, otwarcie na nasze potrzeby, szybkie reagowanie na powstające wyzwania i pojawiające się bieżące pytania.
false
false
569708
markValuePositive
Igor
D
2022-02-07 23:59:05.516359
-1
false
Współpracujemy od 2014 roku w zakresie usług księgowo-kadrowych.
Całość standardowych zadań, tj. wszelkie rozliczenia, wsparcie ws. kadr są wykonywane terminowo, z dbałością o szczegóły i bezpieczeństwo klienta w relacji z urzędami skarbowymi, czy ZUS.
Ponadto można liczyć na dodatkowe wsparcie, odpowiedzi na wszelkie pytania, wzory umów, czy pism. Bezproblemowy kontakt czy to telefoniczny czy email, zawsze w dobrej atmosferze.
Serdecznie polecam!
false
false
564808
markValuePositive
Wojciech
P
2022-01-25 16:00:53.33351
-1
false
Z Kancelarią Rachunkową PBC Partners Sp z o.o. współpracuję od 10 lat. Początkowo jako jednoosobowa działalność gospodarcza, a obecnie jako Sp. z o.o.
Kancelaria cechuje się wysokim poziomem usług księgowych, dbałością o szczegóły, kompleksową pomocą w sytuacjach, wymagających niezwłocznej interwencji, zarówno księgowych, kadrowych jak i podatkowych. Biuro naprawdę godne polecenia, otwarte na potrzeby klienta. Rozliczenia przygotowane są zawsze w terminie. Bieżąca informacja o wszelkich zmianach w przepisach przekazywana jest w sposób przystępny i zrozumiały.
Rekomenduję współpracę.
Wojciech
false
false
564023
markValuePositive
Magdalena
N
2022-01-23 11:40:35.057588
-1
false
PBC Partner prowadzi księgowość w naszej firmie (sp z o.o.) od kilku lat i jesteśmy bardzo zadowoleni.
Mamy pełne zaufanie do Pani Moniki która, ma ogromną wiedzę i zawsze jest na bieżąco ze zmieniającymi się przepisami.
Rozsądnie korzysta z optymalizacji podatkowej i podpowiada korzystne dla nas rozwiązania.
Rozliczenia i deklaracje są wykonywane zawsze terminowo.
Czujemy się zaopiekowani i bezpieczni - oby więcej takich rzetelnych firm było na rynku.
Polecam.
false
false
Specjaliści z Twojej okolicy
Specjaliści z branży
Oferty
PBC Partner Sp. z o.o. Kancelaria rachunkowa
Polska
- Warszawa
100.00 zł
Pełny zakres usług księgowych i kadrowych.
Oferta
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom nasza kancelaria oferuje profesjonalną i kompleksową obsługę dostosowaną do indywidualnych potrzeb.
1. Księgowość
Usługi w zakresie prowadzenia:
pełnej księgowości (księgi handlowe)
małej księgowości (ksiąg przychodów i rozchodów)
ewidencji przychodów
ew...idencji zakupu i sprzedaży VAT
ewidencji księgowej Wspólnot Mieszkaniowych
Zakres obsługi rachunkowej:
weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
bieżąca ewidencja zdarzeń gospodarczych
prowadzenie rejestrów VAT
obsługa majątku trwałego i inwestycji
rozliczanie transakcji handlowych z UE, import, eksport
sporządzanie polityki rachunkowości
sporządzanie planu kont
prowadzenie i rozliczanie gospodarki magazynowej
obsługa w zakresie prowadzonych kontroli podatkowych i skarbowych
bieżąca kontrola zobowiązań i należności
sporządzanie bilansów rocznych, rachunków zysków i start oraz sprawozdań finansowych według obowiązujących przepisów
sporządzanie deklaracji podatkowych
wyprowadzanie zaległości
sprawozdawczość statystyczna, NBP
sporządzanie deklaracji PFRON
przygotowanie instrukcji obiegu dokumentacji
księgowość on-line
2. Kadry, płace, ZUS
Kompleksowa obsługa:
sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązywania stosunku pracy
bieżąca obsługa pracowników (zaświadczenia o zatrudnieniu, zarobkach, świadectwa pracy)
prowadzenie akt osobowych pracowników
prowadzenie całości spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi, ustalanie uprawnień do urlopu, prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych
sporządzanie list płac wynagrodzeń
sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych
sporządzanie druków ZUS RMUA dla każdego pracownika
sporządzanie i przesyłanie do ZUS miesięcznych deklaracji rozliczeniowych, imiennych raportów miesięcznych
sporządzanie informacji PIT – 4
sporządzanie rocznych informacji o dochodach ( PIT - 11 , PIT - 8B)
sporządzanie rocznego obliczenia podatku ( PIT - 40)
Dzięki zastosowaniu zewnętrznej obsługi kadrowo - placowej nasi Klienci mają pewność zachowania całkowitej tajności wysokości wynagrodzeń i premii.
3. Usługi dodatkowe:
raporty księgowe
analizy finansowe
bussines plan
rejestracja i likwidacja działalności
doradztwo organizacyjne
doradztwo finansowe
opinie prawne
doradztwo podatkowe
opracowanie polityki rachunkowości
przygotowywanie dokumentacji dla banków, firm leasingowych itp.
przygotowywanie do realizacji przelewów w systemie bankowym Klienta
sporządzanie rozliczeń podróży służbowych
wystawianie not odsetkowych, wezwań do zapłaty
odbiór dokumentów z siedziby Klienta
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Księgowość
Uproszczona księgowość
Kadry i płace
Pełna księgowość
Rejestracja spółek
Inne usługi księgowe
Doradztwo, audyt
Doradztwo księgowe
Powiązane produkty i usługi:
Firma konsultingowa, Fundusze europejskie, Kancelaria podatkowa, Kredyt, Kredyt dla firm Warszawa, Obsługa prawna firm Warszawa, Wirtualne biuro Warszawa
O Firmie
Adres
Ulica
Modlińska 61 lok. 107Kod pocztowy
03-199Miasto
WarszawaNIP
524-247-68-55Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Mazowieckie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
"PBC PARTNER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2003-10-17
NIP
5242476855
Regon
015576352
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
Warszawa
Gmina
Białołęka
Miejscowość
Warszawa
Kod pocztowy
03168
Poczta
Warszawa
Ulica
ul. Sąsiedzka
Numer nieruchomości
18E
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
Przeważające PKD
1082Z
PRODUKCJA KAKAO, CZEKOLADY I WYROBÓW CUKIERNICZYCH
2042Z
PRODUKCJA WYROBÓW KOSMETYCZNYCH I TOALETOWYCH
2120Z
PRODUKCJA LEKÓW I POZOSTAŁYCH WYROBÓW FARMACEUTYCZNYCH
3101Z
PRODUKCJA MEBLI BIUROWYCH I SKLEPOWYCH
3102Z
PRODUKCJA MEBLI KUCHENNYCH
3103Z
PRODUKCJA MATERACÓW
3109Z
PRODUKCJA POZOSTAŁYCH MEBLI
4615Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ MEBLI, ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO I DROBNYCH WYROBÓW METALOWYCH
4617Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH
4636Z
SPRZEDAŻ HURTOWA CUKRU, CZEKOLADY, WYROBÓW CUKIERNICZYCH I PIEKARSKICH
4645Z
SPRZEDAŻ HURTOWA PERFUM I KOSMETYKÓW
4646Z
SPRZEDAŻ HURTOWA WYROBÓW FARMACEUTYCZNYCH I MEDYCZNYCH
4759Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA MEBLI, SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO I POZOSTAŁYCH ARTYKUŁÓW UŻYTKU DOMOWEGO PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4775Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA KOSMETYKÓW I ARTYKUŁÓW TOALETOWYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4791Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET
6312Z
DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
6810Z
KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
6820Z
WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
7010Z
DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH
7320Z
BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
7410Z
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA
7490Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
7711Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK
7740Z
DZIERŻAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I PODOBNYCH PRODUKTÓW, Z WYŁĄCZENIEM PRAC CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM