O nas
Rozumiemy jak ważne jest dla Państwa aby firma sprawująca funkcję Administratora Nieruchomości, była odpowiedzialna i wykonywała powierzone obowiązki sumiennie, rzetelnie.
Angażując naszą firmę otrzymacie Państwo usługę kompleksową, z gwarancją jej wysokiej jakości a posiadane przez nas ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zapewni Państwu bezpieczną i pozbawioną ryzyka współpracę.
Właściciele zyskają nie tylko sprawnego administratora, ale również obrońcę i rzecznika swoich praw. Będziecie Państwo mieli pewność, że sprawy dotyczące nieruchomości znajdują się we właściwych, profesjonalnych rękach i zostaną w odpowiedni sposób poprowadzone.
Zakres usług administracyjnych:
- Obsługa administracyjna:
- przebywanie administratora w uzgodnionym czasie na terenie
nieruchomości;
- łatwy kontakt z administratorem (telefon komórkowy, poczta elektroniczna),
- opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych w przypadku gdy nie
są pokrywane przez właścicieli lokali,
- wydawanie zaświadczeń właścicielom lokali w celu uzyskania dodatków
mieszkaniowych i/lub zasiłków z pomocy społecznej itp.,
- udzielanie wszelkich informacji i wyjaśnień,
- nadzór i zapewnienie odpowiedniej czystości i porządku na terenie
nieruchomości,
- utrzymywanie stałego, kontaktu z przedstawicielami policji, straży miejskiej
oraz straży pożarnej,
- zaopatrywanie w rzeczy i materiały potrzebne do bieżącej eksploatacji,
- prowadzenie korespondencji dotyczącej nieruchomości wspólnej,
- prowadzenie książki korespondencji,
- założenie i prowadzenie teczek właścicieli lokali,
- prowadzenie ewidencji właścicieli, udziałów oraz liczby osób
przebywających w lokalu,
- odczyt i prowadzenie ewidencji stanu/wskazań głównych i indywidualnych
urządzeń pomiarowych w nieruchomości (tj. wodomierze zimnej i ciepłej
wody, ciepłomierze, liczniki energii elektrycznej, gazu),
- sporządzanie, dla ubezpieczyciela, protokołów z zalań i powstania innych
szkód w celu uzyskania odszkodowania,
- prowadzenie innych bieżących spraw związanych z nieruchomością.
Obsługa finansowo-księgowa:
- prowadzenie pozaksięgowej ewidencji (księgowości) wspólnoty
mieszkaniowej w oparciu o wymogi w tym zakresie stawiane przez art. 22
ustawy z dnia 24 czerwca 1994 roku o własności lokali,
- pełny zakres usług ewidencyjnych prowadzony przy zastosowaniu
podstawowych zasad księgowości zapisanych w ustawie z dnia 29 września
1994 roku o rachunkowości,
- zakładanie rachunku bankowego wspólnoty mieszkaniowej,
- przygotowywanie bankowych dokumentów przelewu zobowiązań,
- dokonywanie operacji finansowych wspólnoty poprzez rachunek bankowy,
naliczanie i rozliczanie odsetek z tytułu nieterminowych wpłat zaliczek,
imienne powiadamianie właścicieli o stanie ich rozrachunków,
- prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży w przypadku gdy wspólnota
mieszkaniowa jest podatnikiem podatku od towarów i usług,
- sporządzanie w imieniu wspólnoty mieszkaniowej wszystkich deklaracji
- podatkowych w układzie miesięcznym i rocznym,
- sporządzanie w imieniu wspólnoty mieszkaniowej rozliczeń i deklaracji
związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników względnie
zleceniobiorców,
- sporządzanie rocznych rozliczeń wnoszonych przez właścicieli lokali zaliczek
(na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością wspólną oraz kosztów
dostawy mediów),
- sporządzanie miesięcznych/kwartalnych informacji w formie sprawozdania
finansowego dla potrzeb Zarządu wspólnoty mieszkaniowej,
- sporządzanie za zadane okresy kartotek mieszkaniowych właścicieli,
- sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego wspólnoty mieszkaniowej
obejmującego:
- sprawozdanie finansowe wspólnoty mieszkaniowej,
- zestawienie obrotów i sald kont księgi rachunkowej wspólnoty
mieszkaniowej,
- zestawienie otrzymanych faktur z podziałem na poszczególne składniki
kosztowe,
- zestawienie nadpłat i zaległości właścicieli,
- zestawienie należności i zobowiązań kontrahentów,
- kartoteki właścicieli,
- prowadzenie windykacji należności z tytułu pożytków i innych przychodów na
rzecz wspólnoty, w postępowaniu przedsądowym.
Obsługa techniczna:
- prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu
budowlanego zgodnie z wymogami Prawa budowlanego,
- zlecanie kontroli technicznej, okresowych przeglądów nieruchomości i
urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne oraz nadzór nad ich
przebiegiem,
- zlecanie i kontrola bieżącej konserwacji, napraw i drobnych remontów
budynku,
- prowadzenie rejestru zgłoszonych awarii, usterek, uwag,
- nadzór nad usuwaniem awarii i ich skutków,
- egzekwowanie prawidłowego wykonania umów-zleceń na prace
konserwacyjne, naprawcze, remontowe i modernizacyjne,
- przedstawienie planu remontów niezbędnych do wykonania w okresach
rocznych i wieloletnich,
- przygotowanie zakresu robót do wykonania wraz z określeniem
zastosowanej technologii,
- przygotowanie kosztorysów inwestorskich oraz tzw. „kosztorysów ślepych”,
organizowanie konkursów ofert lub przetargów na wykonanie prac
- konserwacyjnych, remontowych, modernizacyjnych lub inwestycyjnych,
- zapewnienie nadzoru nad wykonywanymi pracami przez inspektorów
właściwych branż (budowlanej, sanitarnej, elektrycznej),
- rozliczanie wykonanych prac (sporządzanie przejściowych i końcowych
- protokołów odbioru, weryfikacja kosztorysów powykonawczych).
Zarządzanie oraz obsługa prawna:
- reprezentowanie ogółu właścicieli w sprawach dotyczących wspólnoty
organami administracji rządowej i samorządowej, przed sądami a także w
stosunkach pomiędzy właścicielami,
- prowadzenie i aktualizacja wykazu właścicieli lokali oraz weryfikowanie stanu
prawnego i faktycznego nieruchomości,
- opracowywanie i opiniowanie zawieranych umów,
- zawieranie, egzekwowanie i rozwiązywanie umów z dostawcami mediów do
budynku oraz odbiorcami ścieków i śmieci,
- zawieranie umowy na ubezpieczenie budynku,
- wyszukiwanie kontrahentów świadczących usługi na rzecz wspólnoty,
- potencjalnych najemców powierzchni wspólnych nieruchomości,
- negocjowanie cen warunków zawieranych umów,
- opracowywanie uchwał, w tym statutu wspólnoty i regulaminów, corocznych
planów gospodarczych,
- przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej,
windykacja należności,
- inwestowanie zgromadzonych środków pieniężnych w różne instrumenty
finansowe (tj. lokaty, obligacje itp.)
- długofalowe planowanie, organizowanie, wykonywanie i nadzorowanie zadań
inwestycyjnych.
Angażując naszą firmę otrzymacie Państwo usługę kompleksową, z gwarancją jej wysokiej jakości a posiadane przez nas ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zapewni Państwu bezpieczną i pozbawioną ryzyka współpracę.
Właściciele zyskają nie tylko sprawnego administratora, ale również obrońcę i rzecznika swoich praw. Będziecie Państwo mieli pewność, że sprawy dotyczące nieruchomości znajdują się we właściwych, profesjonalnych rękach i zostaną w odpowiedni sposób poprowadzone.
Zakres usług administracyjnych:
- Obsługa administracyjna:
- przebywanie administratora w uzgodnionym czasie na terenie
nieruchomości;
- łatwy kontakt z administratorem (telefon komórkowy, poczta elektroniczna),
- opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych w przypadku gdy nie
są pokrywane przez właścicieli lokali,
- wydawanie zaświadczeń właścicielom lokali w celu uzyskania dodatków
mieszkaniowych i/lub zasiłków z pomocy społecznej itp.,
- udzielanie wszelkich informacji i wyjaśnień,
- nadzór i zapewnienie odpowiedniej czystości i porządku na terenie
nieruchomości,
- utrzymywanie stałego, kontaktu z przedstawicielami policji, straży miejskiej
oraz straży pożarnej,
- zaopatrywanie w rzeczy i materiały potrzebne do bieżącej eksploatacji,
- prowadzenie korespondencji dotyczącej nieruchomości wspólnej,
- prowadzenie książki korespondencji,
- założenie i prowadzenie teczek właścicieli lokali,
- prowadzenie ewidencji właścicieli, udziałów oraz liczby osób
przebywających w lokalu,
- odczyt i prowadzenie ewidencji stanu/wskazań głównych i indywidualnych
urządzeń pomiarowych w nieruchomości (tj. wodomierze zimnej i ciepłej
wody, ciepłomierze, liczniki energii elektrycznej, gazu),
- sporządzanie, dla ubezpieczyciela, protokołów z zalań i powstania innych
szkód w celu uzyskania odszkodowania,
- prowadzenie innych bieżących spraw związanych z nieruchomością.
Obsługa finansowo-księgowa:
- prowadzenie pozaksięgowej ewidencji (księgowości) wspólnoty
mieszkaniowej w oparciu o wymogi w tym zakresie stawiane przez art. 22
ustawy z dnia 24 czerwca 1994 roku o własności lokali,
- pełny zakres usług ewidencyjnych prowadzony przy zastosowaniu
podstawowych zasad księgowości zapisanych w ustawie z dnia 29 września
1994 roku o rachunkowości,
- zakładanie rachunku bankowego wspólnoty mieszkaniowej,
- przygotowywanie bankowych dokumentów przelewu zobowiązań,
- dokonywanie operacji finansowych wspólnoty poprzez rachunek bankowy,
naliczanie i rozliczanie odsetek z tytułu nieterminowych wpłat zaliczek,
imienne powiadamianie właścicieli o stanie ich rozrachunków,
- prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży w przypadku gdy wspólnota
mieszkaniowa jest podatnikiem podatku od towarów i usług,
- sporządzanie w imieniu wspólnoty mieszkaniowej wszystkich deklaracji
- podatkowych w układzie miesięcznym i rocznym,
- sporządzanie w imieniu wspólnoty mieszkaniowej rozliczeń i deklaracji
związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników względnie
zleceniobiorców,
- sporządzanie rocznych rozliczeń wnoszonych przez właścicieli lokali zaliczek
(na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością wspólną oraz kosztów
dostawy mediów),
- sporządzanie miesięcznych/kwartalnych informacji w formie sprawozdania
finansowego dla potrzeb Zarządu wspólnoty mieszkaniowej,
- sporządzanie za zadane okresy kartotek mieszkaniowych właścicieli,
- sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego wspólnoty mieszkaniowej
obejmującego:
- sprawozdanie finansowe wspólnoty mieszkaniowej,
- zestawienie obrotów i sald kont księgi rachunkowej wspólnoty
mieszkaniowej,
- zestawienie otrzymanych faktur z podziałem na poszczególne składniki
kosztowe,
- zestawienie nadpłat i zaległości właścicieli,
- zestawienie należności i zobowiązań kontrahentów,
- kartoteki właścicieli,
- prowadzenie windykacji należności z tytułu pożytków i innych przychodów na
rzecz wspólnoty, w postępowaniu przedsądowym.
Obsługa techniczna:
- prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu
budowlanego zgodnie z wymogami Prawa budowlanego,
- zlecanie kontroli technicznej, okresowych przeglądów nieruchomości i
urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne oraz nadzór nad ich
przebiegiem,
- zlecanie i kontrola bieżącej konserwacji, napraw i drobnych remontów
budynku,
- prowadzenie rejestru zgłoszonych awarii, usterek, uwag,
- nadzór nad usuwaniem awarii i ich skutków,
- egzekwowanie prawidłowego wykonania umów-zleceń na prace
konserwacyjne, naprawcze, remontowe i modernizacyjne,
- przedstawienie planu remontów niezbędnych do wykonania w okresach
rocznych i wieloletnich,
- przygotowanie zakresu robót do wykonania wraz z określeniem
zastosowanej technologii,
- przygotowanie kosztorysów inwestorskich oraz tzw. „kosztorysów ślepych”,
organizowanie konkursów ofert lub przetargów na wykonanie prac
- konserwacyjnych, remontowych, modernizacyjnych lub inwestycyjnych,
- zapewnienie nadzoru nad wykonywanymi pracami przez inspektorów
właściwych branż (budowlanej, sanitarnej, elektrycznej),
- rozliczanie wykonanych prac (sporządzanie przejściowych i końcowych
- protokołów odbioru, weryfikacja kosztorysów powykonawczych).
Zarządzanie oraz obsługa prawna:
- reprezentowanie ogółu właścicieli w sprawach dotyczących wspólnoty
organami administracji rządowej i samorządowej, przed sądami a także w
stosunkach pomiędzy właścicielami,
- prowadzenie i aktualizacja wykazu właścicieli lokali oraz weryfikowanie stanu
prawnego i faktycznego nieruchomości,
- opracowywanie i opiniowanie zawieranych umów,
- zawieranie, egzekwowanie i rozwiązywanie umów z dostawcami mediów do
budynku oraz odbiorcami ścieków i śmieci,
- zawieranie umowy na ubezpieczenie budynku,
- wyszukiwanie kontrahentów świadczących usługi na rzecz wspólnoty,
- potencjalnych najemców powierzchni wspólnych nieruchomości,
- negocjowanie cen warunków zawieranych umów,
- opracowywanie uchwał, w tym statutu wspólnoty i regulaminów, corocznych
planów gospodarczych,
- przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej,
windykacja należności,
- inwestowanie zgromadzonych środków pieniężnych w różne instrumenty
finansowe (tj. lokaty, obligacje itp.)
- długofalowe planowanie, organizowanie, wykonywanie i nadzorowanie zadań
inwestycyjnych.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Oferty
Administracja nieruchomościami
Mazowieckie
- Warszawa
Oferujemy kompleksową administrację nieruchomościami wspólnoty.
W ramach współpracy zapewniamy:
- usługę administracyjną
- obsługę finansowo-księgową
- obsługę techniczną
- zarządzanie oraz obsługę prawną
Konkurencyjne ceny, firma pokoleniowa z doświadczonymi pracownikami. Posiadamy wysokiej klasy, sprawdzonych podwykonawców.
Zapraszamy do współp...racy Wspólnoty na terenie całej Warszawy.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Finanse
Zarządzanie nieruchomościami
Powiązane produkty i usługi:
Agencja nieruchomości, Kredyt, Kredyt hipoteczny, Kupno mieszkania, Remont mieszkania, Remonty Warszawa, Sprzątanie Warszawa, Sprzątanie biur Warszawa, Sprzątanie po remontach Warszawa, Wykończenia wnętrz Warszawa
O Firmie
Adres
Ulica
Obozowa 89/13Kod pocztowy
01-433Miasto
WarszawaNIP
5222717600Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Mazowieckie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
PATRONDOM MARCIN OCET
Imię (pierwsze)
MARCIN
Drugie imię
KRZYSZTOF
Nazwisko
OCET
Data rozpoczęcia działalności
2012-08-01
NIP
5222717600
Regon
146222380
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
Warszawa
Gmina
Wola
Miejscowość
Warszawa
Kod pocztowy
01433
Poczta
Warszawa
Ulica
ul. Obozowa
Numer nieruchomości
89
Numer lokalu
13
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6832Z
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
Przeważające PKD
4110Z
REALIZACJA PROJEKTÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
4334Z
MALOWANIE I SZKLENIE
4339Z
WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH
6209Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
6810Z
KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
6831Z
POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
8110Z
DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH
8121Z
NIESPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
8130Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI
8211Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
8299Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
9511Z
NAPRAWA I KONSERWACJA KOMPUTERÓW I URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH