O nas
"PARTNER" Zespół Biegłych Rewidentów i Doradców Gospodarczych sp. z o.o. jest partnerem wspomagającym i doradzającym w zakresie szeroko pojętych dziedzin ekonomiczno - finansowych, działającym na rynku usług audytorskich i doradczych od 1995 roku. Naszym celem jest dostarczanie rzetelnej i obiektywnej informacji finansowej i zarządczej oraz wspieranie przedsiębiorców w dążeniu do długoterminowej efektywności realizowanych przedsięwzięć. Nasz cel realizujemy poprzez: - profesjonalizm działania, - skuteczność w rozwiązywaniu problemów naszych klientów, - kompleksowość świadczonych usług. Poza zaangażowaniem stawiamy do Państwa dyspozycji wieloletnie doświadczenie, które powstało na bazie współpracy z podmiotami różnych branż i form własności, dzięki czemu bez obaw możemy podejmować się zleceń o najwyższym stopniu trudności. Kwalifikacje, wiedza i doświadczenie zatrudnionych przez nas rewidentów nie są jedynym atutem naszej firmy, choć stanowią gwarancję wysokiej jakości wykonywanej pracy. To, co sprawia, iż nasza oferta w zakresie badania sprawozdania finansowego jest nie tylko odpowiedzią na ustawowy obowiązek, ale również propozycję jego wypełnienia z pożytkiem dla naszego klienta jest zdolność wsłuchiwania się w potrzeby naszych partnerów. Współpracując na zasadach partnerstwa mamy możliwość lepszego poznania naszych klientów, a to z kolei owocuje wzajemnie satysfakcjonującą współpracą, dającą obustronnie wymierne korzyści.
Główne obszary naszej działalności to:
- finanse,
- rachunkowość,
- podatki,
- zarządzanie,
- audyt.
Główne obszary naszej działalności to:
- finanse,
- rachunkowość,
- podatki,
- zarządzanie,
- audyt.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
Badanie sprawozdań finansowych
Polska
CEL BADANIA SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO
Celem badania sprawozdania finansowego jest potwierdzenie, że:
przedstawia rzetelnie i jasno sytuację majątkową i finansową oraz wynik finansowy jednostki,
przedstawia rzetelnie i jasno wszystkie istotne dla oceny jednostki informacje,
możliwość kontynuowania działalności przez jednostkę w ni...ezmniejszonym istotnie zakresie nie jest poważnie zagrożona w okresie przynajmniej 12 najbliższych miesięcy od dnia bilansowego,
zostało sporządzone na podstawie prawidłowo prowadzonych ksiąg rachunkowych,
zostało sporządzone zgodnie z określonymi ustawą zasadami rachunkowości,
jest zgodne co do formy i treści z obowiązującymi jednostkę przepisami prawa, statutu lub umową,
sprawozdanie z działalności zawiera wszystkie wymagane przepisami prawa informacje i są one zgodne z informacjami zawartymi w sprawozdaniu finansowym.
WYKONAWCA USŁUGI
Niezależny biegły rewident (lub zespół kierowany przez biegłego rewidenta) posiadający odpowiednią wiedzę i doświadczenie, wpisany na listę biegłych rewidentów. Biegły rewident działa w imieniu podmiotu uprawnionego wpisanego na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych prowadzoną przez Krajową Izbę Biegłych Rewidentów.
PODSTAWY PRAWNE
ustawa z dnia 29 września 1994 i rachunkowości ( tekst jednolity : Dz. U z 2002r., nr 76 poz. 694),
ustawa z dnia 7 maja 2009 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym (Dz. U z 2009r., nr 77 poz. 649),
Krajowe Standardy Rewizji Finansowej wydane przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów i zatwierdzone przez Komisję Nadzoru Audytowego,
Międzynarodowe Standardy Rewizji Finansowej.
KORZYŚCI Z BADANIA SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO
Pewność co do rzeczywistej kondycji finansowej
Wzrost zaufania interesariuszy:
właścicieli i organów nadzorczych,
instytucji kredytowych i finansowych,
organów podatkowych,
kontrahenci i konkurenci,
administracja publiczna,
pracownicy i związki zawodowe,
środowisko społeczne,
zdefiniowanie, analiza i ocena kluczowych obszarów ryzyka,
analiza i ocena skuteczności działania systemu kontroli wewnętrznej,
poprawa skuteczności i prawidłowości działania:
systemu rachunkowości kontroli wewnętrznej,
systemu rachunkowości,
Wypełnienie obowiązków ustawowych,
DLACZEGO MY
Ponad 20 lat doświadczenia,
Ponad 250 zrealizowanych zleceń audytowych,
Doświadczony i kompetentny zespół audytorski,
Skuteczny system wewnętrznej kontroli jakości,
Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
Zdefiniowany Kodeks wartości,
Zestandaryzowany system pracy oparty o analizę ryzyka,
Indywidualne podejście do każdego klienta ,
Możliwość rozszerzenia badania o dodatkowe wymagania klienta,
Wiedza interdyscyplinarna,
Współpraca oparta na zasadach partnerstwa,
Miękkie kompetencje usprawniające przebieg procesu badania,
Szybkość i skuteczność działania – bo liczy się czas,
Bieżące kontakty z kierownikiem jednostki i Komitetem Audytu,
Stały i bezpośredni udział biegłego rewidenta,
Rozbudowana analiza ekonomiczno – finansowa – dodatkowy dokument,
Szczegółowe omówienie wyników badania podczas spotkania podsumowującego,
List poufny do kierownika jednostki opisujący stwierdzone uchybienia w systemie rachunkowości i kontroli wewnętrznej (nie wpływające na sprawozdanie finansowe i nie wymagające ujawnienia w opinii i raporcie) wraz z propozycjami działań korygujących.
Profesjonalne Biuro Rachunkowe
Polska
OUTSOURCING KSIĘGOWOŚCI
Outsourcing (skrót z ang. outside-resource-using) jest wydzieleniem ze struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa niektórych realizowanych przez nie samodzielnie funkcji i przekazanie ich do wykonania innym podmiotom.
Księgowość jest systemem ewidencji mającym ujmującym środki gospodarcze, procesy i wyniki finansowe dzi...ałalności. Ma ona na celu gromadzenie, przetwarzanie i przechowywanie danych, a także udostępnianie informacji na temat zarejestrowanych zdarzeń gospodarczych i ich wpływu na zmianę wielkości majątku, jego struktury, źródeł finansowania czy też zdolności płatniczej.
Outsourcing księgowości to zatem wydzielenie księgowych funkcji, ewidencyjnych, sprawozdawczych i informacyjnych, na zewnątrz organizacji do wyspecjalizowanego podmiotu w celu zapewnienia profesjonalnej obsługi, rzetelnej informacji finansowej i umożliwienia pełnej koncentracji przedsiębiorcy na kluczowych dla organizacji procesach generujących dochód.
CEL USŁUGI
Celem usługi jest zapewnienie poprawności rozliczeń podatkowych oraz dostarczenie wiarygodnej i terminowej sprawozdawczości i informacji wspierającej procesy decyzyjne w przedsiębiorstwie Klienta oraz umożliwienie Klientowi koncentracji na jego kluczowej działalności decydującej o pozycji konkurencyjnej i pespektywach rozwojowych.
GRUPA DOCELOWA
Usługa skierowana jest głównie do sektora małych przedsiębiorstw nie mających w swojej strukturze odpowiednich pracowników lub chcących zmienić dotychczasowy model realizacji funkcji finansowo księgowych swojej organizacji.
Ofertę kierujemy zarówno do podmiotów rozpoczynających działalność, jak i już działających rozliczających się zarówno w oparciu o podatkową książkę przychodów i rozchodów jak i zobowiązanych do prowadzenia pełnej księgowości bez względu na formę prawną chcących realizować funkcje rachunkowości w oparciu o profesjonalne biuro rachunkowe.
Obsługujemy:
przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą,
spółki cywilne,
spółki jawne,
spółki partnerskie,
spółki z ograniczoną odpowiedzialnością,
spółki akcyjne,
spółki komandytowe,
spółki komandytowo akcyjne,
fundacje i stowarzyszenia,
wspólnoty mieszkaniowe.
PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ – WYMOGI USTAWOWE
Zgodnie z ustawą o rachunkowości do prowadzenia ksiąg rachunkowych zobowiązane są:
spółki handlowe (osobowych i kapitałowych, w tym również w organizacji) oraz spółek cywilnych, z wyjątkiem spółek cywilnych wymienionych w punkcie poniżej,
osoby fizycznych, spółki cywilne osób fizycznych, spółki jawne osób fizycznych oraz spółki partnerskie, jeżeli ich przychody netto ze sprzedaży towarów, produktów i operacji finansowych za poprzedni rok obrotowy wyniosły co najmniej równowartość w walucie polskiej 1 200 000 euro (za rok 2015 jest to kwota 5.092.440 PLN);
jednostki organizacyjne działające na podstawie Prawa bankowego, przepisów o obrocie papierami wartościowymi, przepisów o funduszach inwestycyjnych, przepisów o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, przepisów o spółdzielczych kasach oszczędnościowo-kredytowych lub przepisów o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych, bez względu na wielkość przychodów;
gminy, powiaty, województwa i ich związki, a także:
państwowe, gminne, powiatowe i wojewódzkie jednostki budżetowe,
gminne, powiatowe i wojewódzkie zakłady budżetowe,
jednostki organizacyjnych niemające osobowości prawnej, z wyjątkiem spółek,
oddziały i przedstawicielstwa przedsiębiorców zagranicznych, w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej;
inne jednostki nie wymienione powyżej, jeżeli otrzymują one na realizację zadań zleconych dotacje lub subwencje z budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego lub funduszów celowych – od początku roku obrotowego, w którym dotacje lub subwencje zostały im przyznane.
Ponadto do prowadzenia ksiąg rachunkowych uprawnione są osoby fizyczne, spółki cywilne osób fizycznych, spółki jawne osób fizycznych oraz spółki partnerskie nawet jeżeli ich przychody netto ze sprzedaży towarów, produktów i operacji finansowych za poprzedni rok obrotowy są niższe niż równowartość w walucie polskiej 1 200 000 euro mogą o ile osoby te bądź wspólnicy złożą zawiadomienie do urzędu skarbowego właściwego w sprawach opodatkowania podatkiem dochodowym. W takim przypadku księgi rachunkowe w oparciu o ustawę o rachunkowości mogą prowadzić od następnego roku po roku złożenia zawiadomienia.
OBSZARY AKTYWNOŚCI
prowadzenie ewidencji księgowo – podatkowej (podatkowa książka przychodów i rozchodów, księgi rachunkowe),
sporządzanie deklaracji w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych i fizycznych,
prowadzenie ewidencji i rozliczeń w zakresie podatku od towarów i usług (vat),
prowadzenie ewidencji rozliczeń w zakresie wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów (WDT), i wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów (WNT),
prowadzenie ewidencji środków trwałych,
sporządzanie sprawozdań na potrzeby GUS,
prowadzenie ewidencji i rozliczeń z pracownikami z tytułu wynagrodzeń,
prowadzenie ewidencji i rozliczeń z ZUS,
bieżący audyt i badanie dokumentów pod względem formalnym,
bieżące informowanie firm o zmianach w obowiązującym stanie prawnym oraz udzielanie objaśnień i wskazówek dotyczących kwestii podatkowych i dokumentacyjnych,
sporządzanie sprawozdań finansowych,
współtworzenie systemu informacji zarządczej opartego o kluczowe parametry efektywnościowe,
sporządzanie okresowych analiz finansowych, raportów czy prognoz;
szkolenia dla personelu w zakresie niezbędnym dla prawidłowego funkcjonowania systemu rachunkowości,
przygotowywanie wewnętrznych dokumentów i instrukcji dotyczących obszaru rachunkowości (polityka rachunkowości, instrukcja obiegu dokumentów, plan kont itp.)
udział w podejmowaniu decyzji gospodarczych poprzez analizę i ocenę efektów finansowych,
bezpieczne przechowywanie dokumentów,
reprezentowanie klienta w kontaktach z organami podatkowymi,
asystowanie w trakcie kontroli podatkowych oraz badania sprawozdań finansowych,
doradztwo podatkowe,
doradztwo finansowe,
inne zlecone usługi w tym mi.in sporządzenie biznes planów, wniosków o dotacje, studiów wykonalności, rozliczenia dotacji z PFRON
KORZYŚCI DLA ZLECENIODAWCY
realne obniżenie kosztów zatrudnienia personelu specjalistycznego,
realne obniżenie kosztów infrastruktury informatycznej,
oszczędność czasu,
stabilność obsługi, (nie istnieją urlopy, zwolnienia chorobowe, rotacja pracowników)
zwiększenie poufności informacji finansowej,
ograniczenie ryzyka (bezpieczeństwo podatkowe),
wysoki poziom merytoryczny obsługi księgowo podatkowej,
stały dostęp do profesjonalnej wiedzy i konsultacji z dziedziny podatków, rachunkowości i finansów,
możliwość koncentracji na kluczowych aspektach działalności,
ubezpieczenie od odpowiedzialność cywilnej zleceniobiorcy.
EFEKT PROJEKTU
Rezultatem projektu jest efektywne wspieranie przedsiębiorcy w realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa oraz dostarczenie wiarygodnej informacji finansowej zarówno obligatoryjnej jak i wspierającej procesy decyzyjne w przedsiębiorstwie. Dzięki stałemu uczestnictwu w życiu firmy Klienta, znajomości specyfiki jego działalności oraz wzajemnemu zaufaniu stanowiącemu niezbędny element długotrwałej i satysfakcjonującej współpracy możemy współuczestniczyć w rozwoju przedsiębiorstwa Klienta zapewniając mu bezpieczeństwo i wiarygodność rozliczeń finansowych.
Sporządzanie biznes planów
Polska
BIZNES PLAN
Biznesplan (plan biznesowy, ang. business plan) – dokument zawierający ocenę opłacalności przedsięwzięcia gospodarczego[1]. Sporządzany na potrzeby wewnętrzne przedsiębiorstwa, jest także narzędziem komunikacji zewnętrznej – m.in. w celu pozyskania źródeł finansowania inwestycji. Kompleksowy spis celów oraz zadań, jakie stawia się pr...zed przedsiębiorstwem. Jego elementami są m.in. analiza finansowa, analiza rynku, analiza SWOT.
Biznesplan często sporządzany jest jako załącznik do wniosku kredytowego. Kredytobiorca musi wykazać, że nowe przedsięwzięcie będzie rentowne. W celu efektywnego zarządzania biznesplan powinny sporządzać zarówno nowo tworzone jednostki organizacyjne, jak i wszystkie przedsiębiorstwa już funkcjonujące.
Struktura biznesplanu
1. Strona tytułowa:
adresat (np. bank)
określenie przedsięwzięcia
lokalizacja przedsięwzięcia
koszt przedsięwzięcia
planowana wysokość kredytu
inne źródła finansowania
wnioskodawca
adres wnioskodawcy
imię i nazwisko szefa
osoba odpowiedzialna za przedsięwzięcie i jej adres
autor biznesplanu
pieczęcie i podpisy
2. Streszczenie biznesplanu – zawiera zwięzłą charakterystykę przedsięwzięcia, główne założenia realizacyjne oraz oczekiwane skutki. Może również zawierać informacje potwierdzające umiejętności i kompetencje twórcy (lub twórców) przedsięwzięcia oraz określić potrzeby finansowe i ich strukturę (koszty całego przedsięwzięcia z opisem przeznaczenia). Synteza ta ma na celu przekonanie inwestora do idei przedsięwzięcia.
3. Charakterystyka przedsiębiorstwa – obejmuje krótką historię przedsiębiorstwa lub przedsięwzięcia, jego cele, misję, status prawny, wielkość, sytuację na rynku, konkurencyjność ofert, wartość majątku, źródła jego pochodzenia, kondycję finansową i inne istotne informacje, np. dotyczące jakości produktu oraz działań chroniących środowisko.
4. Charakterystyka kadry kierowniczej oraz personelu przedsiębiorstwa – opisuje umiejętności pracowników, wykształcenie, obowiązki osób zarządzających przedsiębiorstwem, stosunki własnościowe oraz sposób podziału własności, role osób w zespole, opis systemu motywacji itp. Może również zawierać wykaz i charakterystykę doradców przedsiębiorstwa.
5. Plan marketingowy – obejmuje analizę rynku, identyfikację klientów, lokalizację, dystrybucję, promocję oraz politykę cenową.
6. Plan organizacyjny
Pracownicy – opis planowego zatrudnienia, zasady wynagradzania pracowników, tryb i koszty szkolenia
Dostawcy – wytypowanie przedsiębiorstw współpracujących i określenie sposobów nawiązania z nimi współpracy
Księgowość – określenie decyzji o rodzaju prowadzonej księgowości
7. Harmonogram realizacji przedsięwzięcia – obejmuje opis czynności niezbędnych do realizacji przedsięwzięcia, kolejność i czas trwania poszczególnych czynności, osoby odpowiedzialne za wdrożenie i sfinalizowanie poszczególnych działań.
8. Opis i analiza rynków zbytu, klientów i konkurentów – określa pozycję przedsiębiorstwa na rynku, ważne kontrakty krajowe i zagraniczne, inne powiązania z otoczeniem. Wypunktowuje również najistotniejsze szanse i ich konsekwencje oraz najistotniejsze zagrożenia i ich konsekwencje, a także wskazuje działania planowane w celu wyeliminowania lub zminimalizowania skutków zagrożeń i wykorzystania szans.
9. Prezentacja nowego przedsięwzięcia z jego gruntownym uzasadnieniem, próbą określenia miejsca na rynku, wadami i zaletami itp.
10. Plan finansowy – rachunek zysków i strat, arkusz bilansowy, rachunek przepływów środków pieniężnych (cash flow).
11. Analiza wrażliwości – określenie ryzyka nowego przedsięwzięcia.
12. Załączniki – obejmuje szczegółowe tabelaryczne zestawienia i wyliczenia
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Szkolenia i kursy
Szkolenia z zarządzania
Szkolenia z ekonomii i finansów
Księgowość
Uproszczona księgowość
Usługi podatkowe
Pełna księgowość
Rejestracja spółek
Inne usługi księgowe
Usługi finansowe
Biznes plany, usługi finansowe
Usługi dla firmy, biura
Fundusze i dotacje unijne
Dotacje dla osób prywatnych
Usługi prawne
Biegli i rzeczoznawcy
Prawo gospodarcze
Doradztwo, audyt
Wyceny przedsiębiorstw
Doradztwo finansowe
Biznes plany, audyt i doradztwo
Doradztwo księgowe
Doradztwo podatkowe
Doradztwo gospodarcze
Powiązane produkty i usługi:
Kredyt hipoteczny, Kredyt na samochód, Kurs pierwszej pomocy, Prawnik rodzinny, Prawo budowlane, Ubezpieczenia Częstochowa, Wirtualne biuro Częstochowa
O Firmie
Adres
Ulica
Gajcego 14/16Kod pocztowy
42-224Miasto
CzęstochowaNIP
5731019117Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Łódzkie, Małopolskie, Śląskie, Opolskie, Świętokrzyskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
PARTNER ZESPÓŁ BIEGŁYCH REWIDENTÓW I DORADCÓW GOSPODARCZYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
1995-03-23
NIP
5731019117
Regon
150082266
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
ŚLĄSKIE
Powiat
Częstochowa
Gmina
Częstochowa
Miejscowość
Częstochowa
Kod pocztowy
42224
Poczta
Częstochowa
Ulica
ul. Tadeusza Gajcego
Numer nieruchomości
14
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
5811Z
WYDAWANIE KSIĄŻEK
5814Z
WYDAWANIE CZASOPISM I POZOSTAŁYCH PERIODYKÓW
5819Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
7490Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE