Powiedz jak możemy Ci pomóc

Outsourcing Kadrowo Administracyjny Mobile Assistant

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

O specjaliście

Oferuję pomoc w założeniu działalności gospodarczej oraz usługi księgowe

Jeśli planujesz otwarcie własnej firmy, zrealizuję wszystkie formalności związane z jej otwarciem:
- złożę wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (również na odległość)
- pomogę w wyborze formy opodatkowania
- przygotuję dokumenty do rejestracji VAT, VAT-UE w Urzędzie Skarbowym
- zgłoszę do ubezpieczeń w ZUS.

Oferuję również usługi księgowe, całkowicie on-line:
- prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów / Ryczałtu
- dostęp do programu księgowego online, w którym:
a. możesz wystawiać faktury sprzedażowe,
b. przesyłać do zaksięgowania faktury kosztowe oraz pozostałe dokumenty,
c. monitorujesz na bieżąco wysokość podatków do zapłaty
d. masz stały dostęp do księgi przychodów i rozchodów, ewidencji
sprzedaży,rejestrów VAT.

Specjalizuję się w rozliczaniu działalności z branży transportowej. Mam doświadczenie w rozliczaniu transakcji zagranicznych i podróży służbowych. Chętnie poprowadzę księgowość firm z branży usługowej, w tym: usług z branży IT, biurowych, finansowo-ubezpieczeniowych i innych. Serdecznie zapraszam do współpracy.

Branża

Obszar działania

Podlaskie

Opinie

Brak opinii 0 opinii

Jesteś zadowolonym Klientem firmy?

Dodaj opinię

Otrzymaj bezpłatną wycenę

od specjalistów takich jak Outsourcing Kadrowo Administracyjny Mobile Assistant
Co chcesz zlecić lub kupić?

Kontakt

Formularz kontaktowy

captchaImage
Następny obraz
Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Oferteo S.A., która będzie ich Administratorem. Mamy siedzibę we Wrocławiu (50‑559) przy ul. Świeradowskiej 51‑57/102A. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu zapewnienia komunikacji pomiędzy Tobą, a tym Dostawcą usług lub produktów, w tym poinformowania Dostawcy kto jest nadawcą wiadomości. Na wypadek rozstrzygania ewentualnych roszczeń lub sporów będziemy przechowywać Twoje dane przez 12 miesięcy. w ten sposób zabezpieczamy interesy Oferteo i wszystkich naszych Użytkowników. Gwarantujemy spełnienie Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, prawo wniesienia sprzeciwu, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej wymienionego celu. Więcej na temat sposobu, czasu przetwarzania i przekazywania Twoich danych osobowych oraz skarg, znajdziesz w Polityce Ochrony Prywatności.

Adres

Emilii Plater 45/18, 16-400 Suwałki

Telefon

793 ••• ••• Pokaż numer

Dane rejestrowe

Firma

Nazwa firmy IZABELA BARWICKA
Imię (pierwsze) IZABELA
Nazwisko BARWICKA
Data rozpoczęcia działalności 2014-06-09
NIP 8442086764
Regon 200173220

Siedziba

Kraj Polska
Województwo PODLASKIE
Powiat Suwałki
Gmina Suwałki
Miejscowość Suwałki
Kod pocztowy 16400
Poczta Suwałki
Ulica ul. Emilii Plater
Numer nieruchomości 45
Numer lokalu 18

Kontakt

Email izabarwicka@gmail.com

Forma prawna

Kod i nazwa podstawowej formy prawnej 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
Kod i nazwa formy własności 214 - Własność krajowych osób fizycznych

Rejestracja

Data wpisu do bazy REGON 2014-06-10
Data powstania 2014-06-05
Data rozpoczęcia działalności 2014-06-09
Data zawieszenia działalności 2020-12-01

Zakres działalności (PKD)

Kod PKD Nazwa
8211Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
Przeważające PKD
6499Z POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
7021Z STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
7320Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
7410Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA
7810Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW
7830Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW
8219Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
8299Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA

Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.