My Culture wkracza na polski rynek
Otrzymaj oferty od specjalistów jak My Culture nawet w kilka minut
Chcę otrzymać ofertę

My Culture

My Culture wkracza na polski rynek

Autor: My Culture, publikacja: 2012-03-01

Ciesząca się dużą popularnością w Europie Zachodniej i Azji firma „My Culture” obecnie wchodzi na rynki krajów środkowej części naszego kontynentu. Pierwsze punkty pojawią się już niebawem na Litwie i w Bułgarii, natomiast w Polsce prowadzone są już rozmowy z inwestorami, którzy chcieliby powtórzyć sukces "My Culture" obserwowalny w innych krajach.

Będzie to okazja dla Klientów centrów handlowych, którzy będą mogli do woli wybierać pomiędzy zdrowymi przekąskami i deserami dla siebie i swoich dzieci. Alternatywne dla wysokokalorycznej oferty fast foodów sprawdzone receptury tworzone są na bazie świeżych i mrożonych jogurtów we wspaniałych smakach i z kolorowymi, ale zdrowymi, owocowymi dodatkami. Bez kompromisu utraty smaku „My Culture” proponuje szeroką gamę produktów dla osób o różnych wymaganiach żywieniowych: beztłuszczowych, z niską zawartością cholesterolu, niskokalorycznych do bezcukrowych i bezglutenowych. Produkty są organiczne, zawierają probiotyki i prebiotyki. Świetnie wpasowują się do nowej kultury prowadzenia zdrowego stylu życia, coraz bardziej świadomych własnych potrzeb konsumentów. Warto nadmienić, że jedynie naturalne produkty są wykorzystywane w ofercie zimnych i gorących napojów. Będziemy mieli możliwość spróbowania napoi mlecznych, przecierów owocowych oraz pysznej kawy.

Niewielki rozmiar kiosków stanowi silną stronę oferty franczyzowej, a co za tym idzie możliwość otwarcia nowych punktów w już zasiedlonych centrach handlowych. Dzięki temu mamy gwarancję powodzenia przy uwzględnieniu faktu stosunkowo niewielkich kosztów otwarcia działalności. Zwróćmy uwagę na elementy, które z pewnością przyciągną Klientów - zdrowa alternatywa żywieniowa, samoobsługa i innowacyjne, poprawiające samopoczucie użycie kolorów.

Sieci franczyzowych jest stosunkowo dużo w naszym kraju i wciąż przybywają nowe. Polska jest atrakcyjnym miejscem rozpoczęcia tego typu działalności. Wiele osób traktuje galerie jako miejsce relaksu i rozrywki, dlatego Polska jest postrzegana jako kraj z dużym potencjałem i została wybrana na miejsce rozwoju nowej sieci „My Culture”.

Oferta franczyzowa jest na tyle interesująca, iż choć sieć zaczęła się dopiero ogłaszać na portalach internetowych, to już prowadzone są pierwsze rozmowy z rodzimymi firmami, które pragną wykorzystać nadarzającą się okazję.

Inne usługi lub produkty - gdzie szukać?

Poniżej przedstawiamy ranking 840 960 Wykonawców i Dostawców najlepszych w 2021 roku w poszczególnych miastach powiatowych: