Zobacz wszystkie (8)
O nas
Nasza strona internetowa: msc.edu.pl
Jesteśmy organizacją działającą od 2016 roku, która łączy tradycje z nowoczesnym podejściem biznesowym. Rozumiemy, że środowisko, w którym funkcjonujemy wymaga od każdego balansowania pomiędzy życiem osobistym a zawodowym. Metody naszej pracy w każdym obszarze opierają się na nauce poprzez współpracę i dialog.
Nasze szkolenia pobudzają w ludziach zdolność do podejmowania zmian. Pokazujemy jak w praktyce wykorzystywać nabyte umiejętności i stworzyć nowe nawyki. Przygotowujemy do zawodu coacha, kształcimy profesjonalnych coachów i mentorów w różnych obszarach merytorycznych: executive coaching, live coaching, coaching sprzedaży, coaching menedżerski, team coaching, coaching prowokatywny.
Posiadamy akredytacje International Association of Coaching Institutes w Berlinie.
Prowadzimy miedzynarodową akredytację coachów w ramach International Association of Coaching Institutes.
Warsztaty Mistrzów®, organizowane od roku 2003 stają się przepustką do szukania nowych możliwości w życiu. Zapraszamy najlepszych polskich oraz zagranicznych trenerów którzy dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu są gwarancją wysokiej jakości spotkań oraz inspiracją do własnego rozwoju. Trenerzy Warsztatów Mistrzów® to m.in. Steve Andreas, † Frank Farrelly, Richard Bolstad, Julia Kurusheva, Suzi Smith, Esther Perel, Jaap Hollander, Nick Kemp, David Gordon, Brian Kaplan, Lucas Derks…
W Pracy coachingowej, konsultingowej, projektowej i szkoleniowej opieramy się na wieloletnim doświadczeniu naszych ekspertów, coachów, konsultantów i trenerów. Koncentrujemy się na budowaniu długofalowych relacji z naszymi partnerami oraz wspólnej analizie i diagnozie w celu dostosowania odpowiednich narzędzi, które pozwolą na zrealizowanie wyznaczonych celów.
To, co nas wyróżnia, to systemowe podejście do przeprowadzania zmian w ludziach, zespołach i organizacjach.
Dzięki temu zmiany są łatwe do wdrożenia, angażują całe zespoły i dają trwałe efekty.
Jesteśmy organizacją działającą od 2016 roku, która łączy tradycje z nowoczesnym podejściem biznesowym. Rozumiemy, że środowisko, w którym funkcjonujemy wymaga od każdego balansowania pomiędzy życiem osobistym a zawodowym. Metody naszej pracy w każdym obszarze opierają się na nauce poprzez współpracę i dialog.
Nasze szkolenia pobudzają w ludziach zdolność do podejmowania zmian. Pokazujemy jak w praktyce wykorzystywać nabyte umiejętności i stworzyć nowe nawyki. Przygotowujemy do zawodu coacha, kształcimy profesjonalnych coachów i mentorów w różnych obszarach merytorycznych: executive coaching, live coaching, coaching sprzedaży, coaching menedżerski, team coaching, coaching prowokatywny.
Posiadamy akredytacje International Association of Coaching Institutes w Berlinie.
Prowadzimy miedzynarodową akredytację coachów w ramach International Association of Coaching Institutes.
Warsztaty Mistrzów®, organizowane od roku 2003 stają się przepustką do szukania nowych możliwości w życiu. Zapraszamy najlepszych polskich oraz zagranicznych trenerów którzy dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu są gwarancją wysokiej jakości spotkań oraz inspiracją do własnego rozwoju. Trenerzy Warsztatów Mistrzów® to m.in. Steve Andreas, † Frank Farrelly, Richard Bolstad, Julia Kurusheva, Suzi Smith, Esther Perel, Jaap Hollander, Nick Kemp, David Gordon, Brian Kaplan, Lucas Derks…
W Pracy coachingowej, konsultingowej, projektowej i szkoleniowej opieramy się na wieloletnim doświadczeniu naszych ekspertów, coachów, konsultantów i trenerów. Koncentrujemy się na budowaniu długofalowych relacji z naszymi partnerami oraz wspólnej analizie i diagnozie w celu dostosowania odpowiednich narzędzi, które pozwolą na zrealizowanie wyznaczonych celów.
To, co nas wyróżnia, to systemowe podejście do przeprowadzania zmian w ludziach, zespołach i organizacjach.
Dzięki temu zmiany są łatwe do wdrożenia, angażują całe zespoły i dają trwałe efekty.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Na Oferteo od 3 lat
| 1 współpraca
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
720990
markValuePositive
Bożena
A
2023-04-05 14:41:10.6066
-1
false
Świetne szkolenia, wysokie kompetencje prowadzących, miła, zaangażowana obsługa, serdecznie polecam, ja zostanę z MSC na dłużej.
false
false
719321
markValuePositive
Mateusz
G
2023-04-01 14:58:52.854527
-1
false
Miałem przyjemność uczestniczyć w kilku szkoleniach prowadzonych przez trenerów MSC. Wszystkie przeprowadzone profesjonalnie. Sporo praktycznej wiedzy zaprezentowanej w ciekawy sposób.
false
false
718850
markValuePositive
Agnieszka
G
2023-03-31 10:36:13.028296
-1
false
Współpraca z MSC to przede wszystkim profesjonalizm i poczucie bezpieczeństwa, firma stawia na komfort klienta, doskonałą jakość usług, profesjonalizm i kompetentnych, wykwalifikowanych pracowników, którzy są pomocni i dają duże wsparcie na każdym etapie współpracy.
Polecam wszystkim w 100%.
false
false
718827
markValuePositive
Danuta
M
2023-03-31 09:54:12.141671
-1
false
Bardzo skuteczne szkolenia, mnóstwo odkryć, inspiracji i konkretnych kompetencji.
false
false
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
Skuteczny Menedżer w procesie podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie
od 1200 do 1200 zł
Ramowy program usługi
1. Etapy procesu decyzyjnego
2. Rodzaje decyzji i techniki ich podejmowania
3. Określenie kryteriów i wariantów decyzji
4. Błędy i ryzyko związane z podjęciem decyzji (skutki i konsekwencje)
5. Rodzaje wsparcia decyzyjnego -przydatność i wiarygodność wykorzystywanych informacji
6. „Szybka” i „wolna” ścieżka decyzyj...na
7. Jak podejmować decyzje w przypadku w sytuacji niepewności i braku informacji
8. Wdrażanie decyzji do zarządzania firmą
NEGOCJACJE W BIZNESIE – W FIRMIE USŁUGOWEJ MŚP
od 4700 do 4700 zł
PROGRAM USŁUGI:
Czym są negocjacje - wykład, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie, korzystanie z podręcznika (opis)
Negocjacje handlowe, zakupowe a windykacyjne - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie, korzystanie z podręcznika (opis)
Negocjacje wew...nętrzne - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie, korzystanie z podręcznika (opis)
Cel negocjacji: wspólny, nasz, partnera - wykład/case study/ćwiczenia dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania - praca na podręczniku TC - ćwiczenie
Użycie metafory, konsekwencje wyboru metafory - wykład/case study/ćwiczenia dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania - praca na podręczniku - ćwiczenie
Model negocjacji „Harvardzki” - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie, korzystanie z podręcznika (opis)
Idea negocjacji Maori - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie, korzystanie z podręcznika (opis)
Model negocjacji „Santa Cruz” - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie, korzystanie z podręcznika (opis)
Konflikt w negocjacjach - wykład/case study/ćwiczenia dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania - praca na podręczniku - ćwiczenie
Przejście od stanowisk do interesów negocjacyjnych - wykład/case study/ćwiczenia dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania - praca na podręczniku TC - ćwiczenie
Kompromis vs konsensus - wykład/case study/ćwiczenia dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania - praca na podręczniku - ćwiczenie
Język korzyści - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie, korzystanie z podręcznika (opis)
„Gry” w negocjacjach - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie, korzystanie z podręcznika (opis)
Rozpoznawanie manipulacji i obrona przed manipulacją - wykład/case study/ćwiczenia dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania - praca na podręczniku - ćwiczenie
Ochrona granic własnych i biznesowych - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie, korzystanie z podręcznika (opis)
Obiekcje partnera negocjacji - wykład/case study/ćwiczenia dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania - praca na podręczniku - ćwiczenie
Strategia wymian – negocjacje cenowe - wykład/case study/ćwiczenia dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania - praca na podręczniku - ćwiczenie
Co zamiast operowania ceną? - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie, korzystanie z podręcznika (opis)
Egzekwowanie ustaleń w czasie realizacji kontraktu - wykład/case study/ćwiczenia dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania - praca na podręczniku - ćwiczenie
Fiasko negocjacji - zamknięcie - wykład/case study/ćwiczenia dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania - praca na podręczniku - ćwiczenie
Alternatywa - BATNA - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie, korzystanie z podręcznika (opis)
Negocjacje wielostronne - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie, korzystanie z podręcznika (opis)
Mediacje - wykład/case study/ćwiczenia dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania - praca na podręczniku - ćwiczenie
SKUTECZNA SPRZEDAŻ - WDROŻENIE EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY ORAZ STANDARDU OBSŁUGI KLIENTA W PRZED
od 3200 do 3200 zł
Usługa „SKUTECZNA SPRZEDAŻ - WDROŻENIE EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY ORAZ STANDARDU OBSŁUGI KLIENTA W PRZEDSIĘBIORSTWIE” przygotowuje do samodzielnego zarządzania sprzedażą w Firmie oraz samodzielnej sprzedaży dla Klientów B2B oraz B2C w celu poprawy przychodów w Firmie i zwiększenia ilości Klientów(transakcji) na podstawie dostarczonych technik i metod spr...zedaży i oraz modeli zarządzania sprzedażą w przedsiębiorstwie.
RAMOWY PROGRAM USŁUGI
Wprowadzenie do szkolenia, przywitanie uczestników
MODUŁ 1 - Sprzedaż w Przedsiębiorstwie
Sprzedaż w Przedsiębiorstwach - wykład/case study/ćwiczenia dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
Nawyki sprzedaży - wykład/ćwiczenia indywidualne /dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
Mocne i słabe strony sprzedaży w firmach - wykład/case study/dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
MODUŁ II - Sprzedaż / proces sprzedaży
Forma kontaktu z Klientem B2B / B2C - wykład/ćwiczenia dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania,
Lejek sprzedażowy – zasady tworzenia i zarządzanie lejkiem - wykład/ćwiczenia w parach / dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania, praca ze skryptem
Ścieżka zachowań Klienta - badania,
KPI – wskaźniki sprzedaży – przykłady formułowania wskaźników np w zakresie jakości, wartości, ilości - wykład/ćwiczenia indywidualne lub w parach / dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania, praca ze skryptem (przygotowanie wskaźników)
Budowanie bazy Klientów w Przedsiębiorstwie - wykład/ćwiczenia w parach lub w grupie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania,
Poprawa konwersji sprzedaży w odniesieniu do potrzeb Klienta - wykład/dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
Moduł III - Standard Obsługi Klienta - budowanie i wdrażanie w segmencie B2B i B2C w Przedsiębiorstwie (dostosowanie do specyfiki firmy)
Różnice w obsłudze B2B / B2C - założenia i wnioski w SOK - wykład/dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania,
Identyfikacja Klienta - pytania - wykład/ćwiczenia indywidualne lub w parach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania,
Badanie potrzeb klienta – metody i techniki - wykład/ćwiczenia w parach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania,
Potrzeby jawne i ukryte, uświadomione i nieuświadomione - wykład/ćwiczenia w grupie lub indywidualne, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania,
Prezentacja Oferty u Klienta - nowe podejście do prezentacji - wykład/ćwiczenie indywidualne, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania, korzystanie ze skryptu w zakresie ćwiczeń
Język korzyści Klienta - wykład/ćwiczenia w małych grupach, lub parach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania, korzystanie ze skryptu
Pokonywanie obiekcji Klienta - metody i techniki - wykład/ćwiczenia w małych grupach, lub parach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania,
Podsumowanie oczekiwań klienta - wykład/ćwiczenia w małych grupach, lub parach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania,
Proces zakończenia obsługi - wykład/ćwiczenia w małych grupach, lub parach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
Moduł IV - Cross-selling / Up-selling
Cross-selling – koncepcja sprzedaży krzyżowej – komplementarnej/uzupełniającej - wykład/dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania, ćwiczenie indywiadualne ze skryptem
Up-selling – koncepcja sprzedaży dodatkowej - podnoszenie wartości produktów firmy - wykład/dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania, ćwiczenie indywiadualne ze skryptem
Maksymalizacja zysków z jednej transakcji - wykład/dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania, ćwiczenie indywiadualne ze skryptem
Struktura rozmowy sprzedażowej w formule cros-sellingu i up-sellingu - wykład/ćwiczenia w parach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
Moduł V - Domykanie transakcji
Zamykanie transakcji w ramach nawiązanych relacji z Klientem - wykład/ćwiczenia w parach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania,
Technika kontraktowania – funkcja w zamykaniu sprzedaży - wykład/ćwiczenia w parach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania,
Techniki zamykania sprzedaży - wykład/ćwiczenia w parach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania,
Moduł VI - Sprzedaż - warsztat
Warsztat praktyczny, scenki, rozmowy - sprzedaż na własnych produktach z Klientem indywidualnym B2C oraz biznesowym B2B,
Informacja zwrotna
Szkolenie Komunikacja Transformująca
Transforming Communication™ to wspaniały zestaw narzędzi na „trudne czasy”, dzięki któremu łatwiej skonsolidować zespół, dogadać się z kontrahentami, współpracownikami i klientami, uzyskać synergię w działaniu, mieć większą satysfakcję zawodową i osobistą.
Transforming Communication™ to warsztat prowadzony na całym świecie. Stworzony przez Richa...rda Bolstada z Nowej Zelandii, który jest mediatorem, konsultantem, trenerem coachów. Kurs oparty jest m.in. na badaniach Johna Gottmana, Thomasa Gordona, Non-Violent Communication oraz najnowszych badaniach z dziedziny komunikacji i neurologii, oraz na doświadczeniach zdobytych m. in. na terenach dotkniętych konfliktami zbrojnymi jak Czeczenia, Bośnia i Hercegowina, Egipt, a także w krajach rozwiniętych, jak Japonia i Finlandia.
Transforming Communication™ (czyli Komunikacja Transformująca™) to unikalna metoda komunikacji, która transformuje relacje zarówno biznesowe, jak i osobiste.
Co zyskasz wdrażając Transforming Communication™?
UMIEJĘTNOŚCI DOBREJ WSPÓŁPRACY
skuteczne definiowanie celów
szybkie budowanie porozumienia i zaufania
dogadywanie się z różnorodnymi osobami
mądra pewność siebie w trudnych sytuacjach
łatwość wyboru, jakiej umiejętności komunikacyjnej użyć
WSPIERANIE INNYCH
wspieranie samodzielności partnerów i podwładnych
zwiększanie efektywności i pobudzanie zaangażowania
unikanie 12 nawykowych zachowań, które przeszkadzają w porozumieniu
umiejętność wspierającego słuchania
pomaganie przez umiejętne rozmawianie
ASERTYWNOŚĆ
skuteczne dbanie o własne sprawy
zachowywanie dobrych relacji, również w trudnych sytuacjach
dobra współpraca i osiąganie porozumienia mimo różnic
zastępowanie agresji i uległości asertywnością
eleganckie komunikowanie własnych potrzeb
DOBRE RADZENIE SOBIE W SYTUACJACH KONFLIKTOWYCH
swobodne prowadzenie trudnych rozmów
transformowanie konfliktów w dobre relacje
rozróżnianie rodzajów konfliktów i właściwe działanie
negocjowanie tak, by wszyscy wygrywali
radzenie sobie z „nierozwiązywalnymi” konfliktami
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Usługi dla firmy, biura
Fundusze i dotacje unijne
Dotacje dla osób prywatnych
Doradztwo rekrutacyjne i personalne
Szkolenia i kursy
Szkolenia ze sprzedaży
Szkolenia z zarządzania
Szkolenia z marketingu
Szkolenia interpersonalne
Szkolenia E-learningowe
Inne szkolenia i kursy
Marketing, reklama, teksty
Budowa, rozwój marki
Doradztwo, audyt
Biznes plany, audyt i doradztwo
Doradztwo marketingowe
Powiązane produkty i usługi:
Kadry, Księgowość, Kursy angielskiego, Pełna księgowość, Pozycjonowanie stron, Szkolenia bhp Tarnów, Szkolenia techniczne Tarnów
Kontakt
Adres
Ulica
Jana Kochanowskiego 32Kod pocztowy
33-100Miasto
TarnówNIP
993-066-05-63Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Zachodniopomorskie, Pomorskie, Kujawsko-pomorskie, Mazowieckie, Lubelskie, Śląskie, Lubuskie, Dolnośląskie, Podlaskie, Małopolskie, Podkarpackie, Warmińsko-mazurskie, Łódzkie, Opolskie, Świętokrzyskie, Wielkopolskie