O nas
Zakładanie spółek
Rozpoczęcie działalności gospodarczej wymaga podjęcia wielu decyzji, jedną z nich jest wybór odpowiedniego biura rachunkowego. Prawidłowo prowadzone księgi i dobra współpraca z księgową to jeden z głównych elementów sukcesu firmy.
Dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą w ramach przyszłej współpracy oferujemy bezpłatne konsultacje, doradztwo w zakresie wyboru najkorzystniejszej formy opodatkowanie a także sporządzenie dokumentów wymaganych przepisami prawa niezbędnych do zarejestrowania przedsiębiorstwa.
Każdemu klientowi zapewniamy kompleksową usługę w zakresie rachunkowości, rozliczeń podatkowych PIT, CIT oraz VAT.
Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości
Prowadzenie książki przychodów i rozchodów
Prowadzenie ewidencji podatkowej ryczałtu ewidencjonowanego
Prowadzenie ewidencji dla celów podatku od towarów i usług VAT
Rozliczanie podatku od towarów i usług oraz sporządzanie i wysyłanie do urzędu skarbowego deklaracji VAT
Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz ewidencji wyposażenia
Ustalanie wysokości należnego podatku dochodowego oraz sporządzanie informacji o wysokości osiągniętego dochodu/straty
Sporządzanie bilansów i rachunków zysków i strat
Sporządzanie zakładowego planu kont
Kontrola i weryfikacja ksiąg
Oraz wiele innych….
Kadry i płace
Oferujemy Państwu kompleksową obsługę, od naliczania wynagrodzeń, przez przygotowywanie deklaracji do ZUS i US, aż po skomplikowane czynności związane z prowadzeniem dokumentacji pracowniczej.
W ramach obsługi kadrowo-płacowej i ZUS oferujemy:
Zakładanie, prowadzenie, aktualizację i przechowywanie akt osobowych pracowników
Sporządzanie umów o pracę oraz innych dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników
Sporządzanie list płac
Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i imiennych raportów dla każdego ubezpieczonego
Wyliczanie zaliczki na podatek dochodowy od wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji podatkowych
Współpracę w ramach udzielonych pełnomocnictw z jednostkami kontrolującymi
Porady i opiekę specjalisty ds. kadrowych
W ramach obsługi BHP oferujemy:
doradztwo w zakresie BHP
kompleksowe przeglądy warunków pracy oraz ich zgodność z przepisami
raporty dotyczące nieprawidłowości oraz zawierające ewentualne działania naprawcze
ocena ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy
analiza okoliczności i przyczyn wypadków mających miejsce przy pracy oraz w drodze do i z pracy, charakterystyka stwierdzonych lub podejrzewanych chorób zawodowych oraz przygotowanie stosownej dokumentacji
rejestry spełniających wymogi Państwowej Inspekcji Pracy
roczne analizy, których tematem jest bezpieczeństwo i higiena pracy
szkolenia BHP, wstępne i okresowe
Rozpoczęcie działalności gospodarczej wymaga podjęcia wielu decyzji, jedną z nich jest wybór odpowiedniego biura rachunkowego. Prawidłowo prowadzone księgi i dobra współpraca z księgową to jeden z głównych elementów sukcesu firmy.
Dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą w ramach przyszłej współpracy oferujemy bezpłatne konsultacje, doradztwo w zakresie wyboru najkorzystniejszej formy opodatkowanie a także sporządzenie dokumentów wymaganych przepisami prawa niezbędnych do zarejestrowania przedsiębiorstwa.
Każdemu klientowi zapewniamy kompleksową usługę w zakresie rachunkowości, rozliczeń podatkowych PIT, CIT oraz VAT.
Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości
Prowadzenie książki przychodów i rozchodów
Prowadzenie ewidencji podatkowej ryczałtu ewidencjonowanego
Prowadzenie ewidencji dla celów podatku od towarów i usług VAT
Rozliczanie podatku od towarów i usług oraz sporządzanie i wysyłanie do urzędu skarbowego deklaracji VAT
Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz ewidencji wyposażenia
Ustalanie wysokości należnego podatku dochodowego oraz sporządzanie informacji o wysokości osiągniętego dochodu/straty
Sporządzanie bilansów i rachunków zysków i strat
Sporządzanie zakładowego planu kont
Kontrola i weryfikacja ksiąg
Oraz wiele innych….
Kadry i płace
Oferujemy Państwu kompleksową obsługę, od naliczania wynagrodzeń, przez przygotowywanie deklaracji do ZUS i US, aż po skomplikowane czynności związane z prowadzeniem dokumentacji pracowniczej.
W ramach obsługi kadrowo-płacowej i ZUS oferujemy:
Zakładanie, prowadzenie, aktualizację i przechowywanie akt osobowych pracowników
Sporządzanie umów o pracę oraz innych dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników
Sporządzanie list płac
Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i imiennych raportów dla każdego ubezpieczonego
Wyliczanie zaliczki na podatek dochodowy od wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji podatkowych
Współpracę w ramach udzielonych pełnomocnictw z jednostkami kontrolującymi
Porady i opiekę specjalisty ds. kadrowych
W ramach obsługi BHP oferujemy:
doradztwo w zakresie BHP
kompleksowe przeglądy warunków pracy oraz ich zgodność z przepisami
raporty dotyczące nieprawidłowości oraz zawierające ewentualne działania naprawcze
ocena ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy
analiza okoliczności i przyczyn wypadków mających miejsce przy pracy oraz w drodze do i z pracy, charakterystyka stwierdzonych lub podejrzewanych chorób zawodowych oraz przygotowanie stosownej dokumentacji
rejestry spełniających wymogi Państwowej Inspekcji Pracy
roczne analizy, których tematem jest bezpieczeństwo i higiena pracy
szkolenia BHP, wstępne i okresowe
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Księgowość
Uproszczona księgowość
Pełna księgowość
Rejestracja spółek
Inne usługi księgowe
Powiązane produkty i usługi:
Doradca podatkowy, Firma konsultingowa, Kadry i płace, Kredyt, Kredyt dla firm Nowy Dwór Mazowiecki, Obsługa prawna firm Nowy Dwór Mazowiecki, Wirtualne biuro Nowy Dwór Mazowiecki
O Firmie
Adres
Ulica
Chemików 5/61Kod pocztowy
Miasto
Nowy Dwór MazowieckiNIP
5311650027Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Mazowieckie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
Księgowość Kadry Płace Wioletta Piasecka
Imię (pierwsze)
WIOLETTA
Nazwisko
PIASECKA
Data rozpoczęcia działalności
2018-03-08
NIP
5311650027
Regon
369673575
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
nowodworski
Gmina
Nowy Dwór Mazowiecki
Miejscowość
Nowy Dwór Mazowiecki
Kod pocztowy
05100
Poczta
Nowy Dwór Mazowiecki
Ulica
ul. Chemików
Numer nieruchomości
5
Numer lokalu
61
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
8560Z
DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ