O nas
KDP-PROPERTY S.C. to firma zajmująca się zarządzaniem i administrowaniem budynków wielorodzinnych w Warszawie i jej okolicy oraz osiedlami mieszkaniowymi w zabudowie szeregowej na terenie całego kraju.
Wieloletnie doświadczenie, szeroki zakres naszej oferty oraz wykwalifikowana kadra zaangażowanych pracowników pozytywnie wpływa na funkcjonowanie każdego z naszych obiektów.
Kładziemy duży nacisk na jakość obsługi mieszkańców, którzy są dla nas zawsze na pierwszym miejscu. Przez swoje działanie dążymy do poprawy komfortu ich życia, gdyż naszym zdaniem mieszkanie powinno być synonimem spokoju i bezpieczeństwa.
Jednym z priorytetów w zarządzaniu lub administrowaniu nieruchomościami jest utrzymanie budynków w jak najlepszym stanie technicznym co zapewniamy poprzez organizowanie i nadzorowanie prawidłowej konserwacji budynków oraz planowanie i przeprowadzanie modernizacji i remontów powierzonych nam nieruchomości.
W standardzie zarządzania i administrowania zapewniamy także profesjonalną obsługę formalno–prawną i finansową. W ramach umowy nieruchomość ma zapewnione wsparcie kancelarii prawnej w opiniowaniu bieżących spraw i problemów z jakimi styka się Wspólnota.
Wykonując pracę związaną z administrowaniem i zarządzeniem nieruchomościami korzystamy z nowoczesnych systemów informatycznych ułatwiających właścicielom kontrolę rozrachunków ze Wspólnotą oraz zapewniających łatwy dostęp do informacji dotyczących nieruchomości i jej aktualnych spraw.
W ramach umowy zapewniamy również dostęp do systemu, dzięki któremu właściciele mogą oddawać głosy pod uchwałami za pośrednictwem internetu.
Zapraszamy do współpracy.
Wieloletnie doświadczenie, szeroki zakres naszej oferty oraz wykwalifikowana kadra zaangażowanych pracowników pozytywnie wpływa na funkcjonowanie każdego z naszych obiektów.
Kładziemy duży nacisk na jakość obsługi mieszkańców, którzy są dla nas zawsze na pierwszym miejscu. Przez swoje działanie dążymy do poprawy komfortu ich życia, gdyż naszym zdaniem mieszkanie powinno być synonimem spokoju i bezpieczeństwa.
Jednym z priorytetów w zarządzaniu lub administrowaniu nieruchomościami jest utrzymanie budynków w jak najlepszym stanie technicznym co zapewniamy poprzez organizowanie i nadzorowanie prawidłowej konserwacji budynków oraz planowanie i przeprowadzanie modernizacji i remontów powierzonych nam nieruchomości.
W standardzie zarządzania i administrowania zapewniamy także profesjonalną obsługę formalno–prawną i finansową. W ramach umowy nieruchomość ma zapewnione wsparcie kancelarii prawnej w opiniowaniu bieżących spraw i problemów z jakimi styka się Wspólnota.
Wykonując pracę związaną z administrowaniem i zarządzeniem nieruchomościami korzystamy z nowoczesnych systemów informatycznych ułatwiających właścicielom kontrolę rozrachunków ze Wspólnotą oraz zapewniających łatwy dostęp do informacji dotyczących nieruchomości i jej aktualnych spraw.
W ramach umowy zapewniamy również dostęp do systemu, dzięki któremu właściciele mogą oddawać głosy pod uchwałami za pośrednictwem internetu.
Zapraszamy do współpracy.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Profesjonalny Sprzedawca
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Opinie
Na Oferteo od 4 lat
| 2 współprace
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
Wszystkie
Zarządzanie nieruchomościami
897050
markValuePositive
Aleksandra
K
2024-08-29 12:14:43.622745
13852979
Chcę zlecić obsługę prawną domów jednorodzinnych, 16-30 nieruchomości, Radzymin
false
Bardzo rzetelna firma. Współpraca przebiega bez zarzutów. Pan Michał jest konkretny i ma duże doświadczenie w swojej branży.
false
true
Oferty
Księgowość Wspólnot Mieszkaniowych
Księgowość jest podstawowym elementem działalności każdej Wspólnoty Mieszkaniowej. Z naszego doświadczenia wiemy, że często brak rzetelnej księgowości może doprowadzić do niepotrzebnych komplikacji w całym procesie zarządzania nieruchomością bez względu na jej wielkość. Jest to też często jedyny element profesjonalnego zarządzania zwłaszcza małych ...nieruchomości, które z powodów ekonomicznych nie decydują się na wynajęcie Administratora.
Nasza oferta kierowana jest nie tylko do nieruchomości administrowanych przez samych mieszkańców, którzy chcą powierzyć księgowość firmie posiadającej doświadczenie i zaplecze potrzebne do profesjonalnego zajęcia się tą częścią procesu zarządzania nieruchomością. Kierujemy ją również do Zarządców i Administratorów na zasadzie współpracy z jednoczesną gwarancją niekonkurowania na tychże nieruchomościach.
Ponieważ każda nieruchomość jest inna, ma swoją specyfikę i szczególne potrzeby, szczegółowy zakres umowy jest zawsze indywidualnie ustalany. Poniżej przedstawiamy przykładowe obowiązki, które wchodzą w zakres czynności wykonywanych przez naszą firmę z zakresu księgowości.
W ramach umowy proponujemy w szczególności:
- Prowadzenie ewidencji pozaksięgowej dotyczącej części wspólnych.
- Prowadzenie rozliczeń zaliczek eksploatacyjnej i remontowej oraz za dostawy mediów do części wspólnych i lokali.
- Naliczanie właścicielom opłat eksploatacyjnych i remontowych zgodnie z uchwalonym finansowym planem gospodarczym oraz ich rozliczanie.
- Naliczanie i rozliczanie zaliczek uiszczanych przez właścicieli na pokrycie opłat mediów zgodnie z przyjętą uchwałą o sposobie naliczania zaliczek i rozliczania kosztów, w przypadkach gdzie zamawiającym i płatnikiem jest Wspólnota Mieszkaniowa.
- Bieżące prowadzenie kartotek właścicieli oraz wydawanie poświadczeń o stanie salda lokalu.
- Sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego.
- Przygotowywanie i składanie wynikających z obowiązujących przepisów, a związanych z funkcjonowaniem Wspólnoty dokumentów sprawozdawczych (w tym m. in. deklaracji CIT, PIT, sprawozdań do GUS).
- Przygotowywanie i składanie dokumentów niezbędnych do odprowadzenia do Urzędu Skarbowego należnych podatków na podstawie deklaracji PIT od zawartych przez Wspólnotę umów o pracę, umów o dzieło i umów-zleceń z osobami fizycznymi nie prowadzącymi działalności gospodarczej oraz innych wymaganych dokumentów.
- Przygotowywanie i składanie dokumentów niezbędnych do odprowadzenia do ZUS należnych składek z tytułu zawartych przez Wspólnotę umów o pracę, umów o dzieło i umów-zleceń.
- Przygotowywanie i przedkładanie Zleceniodawcy raportów o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości oraz przychodach Wspólnoty Mieszkaniowej, a także zaległościach i nadpłatach na kontach poszczególnych właścicieli w sposób i w terminach uzgodnionych ze Zleceniodawcą.
- Przedstawienie Zleceniodawcy stanu należności z tytułu pożytków i innych przychodów z nieruchomości oraz na windykacja należności od właścicieli (zgodnie z postanowieniami Statutu Wspólnoty bądź innymi ustaleniami Zarządu Wspólnoty).
- Analizowanie kwot wykazywanych na fakturach dostawców i usługodawców, a w przypadku zakwestionowania ich wysokości niezwłoczne powiadamianie Zleceniodawcy
Administrowanie i Zarządzanie domów w zabudowie szeregowej.
od 30 zł
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom rynku, wprowadziliśmy do oferty usługę Administrowania i Zarządzania osiedlami domów w zabudowie szeregowej.
Usługa obejmuje:
- założenie Wspólnoty Mieszkaniowej lub Stowarzyszenia
- prowadzenie dokumentacji formalnoprawnej Wspólnoty lub Stowarzyszenia
- księgowość
- zlecanie przeglądów technicznych
- nad...zór nad usterkami technicznymi w częściach wspólnych
- dostęp do elektronicznej kartoteki mieszkańca z możliwością głosowania uchwał przez internet.
Zapraszamy do współpracy.
Administrowanie Nieruchomości
Podstawą dobrego zarządzania nieruchomością jest mądry i zaangażowany zarząd oraz dobry administrator. Te dwa podmioty powinny ze sobą współgrać i wzajemnie się uzupełniać we wspólnych działaniach na rzecz rozwoju danej nieruchomości. Administrator musi być profesjonalnym, aktywnym, sprawnie działającym narzędziem, które ułatwia Zarządowi podejmowa...nie decyzji oraz sprawowanie kontroli nad funkcjonowaniem Wspólnoty. Jedak to administrator jest odpowiedzialny za bezpośredni nadzór nad usługodawcami pracującymi dla nieruchomości. Sprawny administrator zdejmuje z barków zarządu konieczność wykonywania żmudnych codziennych obowiązków, pozostawiając mu nadrzędną rolę decyzyjną. Pracownik kontroluje stan czystości, nadzoruje prace konserwatorów, pracowników ochrony, organizuje przeglądy techniczne, wreszcie odpowiada za prowadzenie księgowości oraz realizacje uchwał Wspólnoty. Na administratorze spoczywa również obsługa zgłoszeń właścicieli, dlatego też od jego sprawnego działania zależy to, w jaki sposób postrzegana jest praca samego Zarządu.
Naszym zdaniem każda nieruchomość powinna posiadać swojego administratora, który będzie pracował wyłącznie na rzecz tej jednej nieruchomości. W naszej firmie zasada ta jest stosowana od dawna i dobrze się sprawdza. Praca administratora wspierana jest dodatkowo przez koordynatora technicznego, licencjonowanego zarządcę nieruchomości, prawnika oraz księgową. Dzięki takiej organizacji pracy na rzecz wspólnoty, którą administrujemy, możemy zapewnić jej zawsze najwyższą jakość usług.
Naczelną zasadą naszej firmy jest pełna dostępność administratora zarówno telefoniczna, mailowa, jak i bezpośrednia. Pracownik odbiera telefony ze zgłoszeniami awarii od mieszkańców 24 godz. na dobę przez 7 dni w tygodniu. Wszelkie problemy właściciele lokali mogą także zgłaszać mailowo i zawsze otrzymują szybką i konkretną pomoc. Administrator pełni także dyżury osobiste w biurze zlokalizowanym (jeśli to technicznie możliwe) na terenie danej nieruchomości i w tym czasie mieszkańcy mają okazję osobiście przekazać mu swoje uwagi, a także nawiązać bliższą relację.
Ponieważ każda nieruchomość jest inna, ma swoją specyfikę i szczególne potrzeby, szczegółowy zakres umowy na zarządzanie bądź administrowanie jest zawsze indywidualnie ustalany. Poniżej przedstawiamy przykładowe obowiązki, które wchodzą w zakres czynności wykonywanych przez naszą firmę.
W ramach umowy gwarantujemy między innymi:
- prowadzenie zebrań Wspólnot Mieszkaniowych
- przygotowywanie planów gospodarczych
- przygotowywanie umów w zakresie bieżącej obsługi nieruchomości i dostaw mediów
- zawieranie lub renegocjowanie umów konserwacyjnych i remontowych
- realizowanie zadań wynikających z planu gospodarczego
- racjonalne gospodarowanie funduszami
- dbanie o czystość na terenie nieruchomości
- kontrolę dostaw energii, wody, gazu i ciepła
- kontrolę odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości
- kontrolę nad usługami, które są związane z prawidłowym funkcjonowaniem nieruchomości (np. agencja ochrony)
- nadzorowanie prac remontowych, konserwacyjnych i inwestycyjnych
- kontrolowanie służb porządkowych i technicznych na terenie nieruchomości
- ponoszenie wszelkiej odpowiedzialności za dostawy mediów
- przystępowanie do usuwania wszelkich awarii na terenie nieruchomości w trybie natychmiastowym
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Finanse
Zarządzanie nieruchomościami
Powiązane produkty i usługi:
Agencja nieruchomości, Kredyt, Kredyt hipoteczny, Kupno mieszkania, Remonty, Remonty mieszkań Warszawa, Sprzątanie Warszawa, Sprzątanie biur Warszawa, Sprzątanie po remontach Warszawa, Wykończenia wnętrz Warszawa
Kontakt
Adres
Ulica
Karola Szymanowskiego 4 lok. 1AKod pocztowy
02-656Miasto
WarszawaNIP
1251553808Godziny pracy
Brak informacji
Dane kontaktowe
Numer telefonu
516 ••• •••
Numer został potwierdzony
Preferowana forma kontaktu
czat, e-mail, telefon
Obszar działania
Mazowieckie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
KDP - PROPERTY S.C.
Data rozpoczęcia działalności
2010-01-21
NIP
1251553808
Regon
142180414
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
wołomiński
Gmina
Tłuszcz
Miejscowość
Postoliska
Kod pocztowy
05240
Poczta
Tłuszcz
Ulica
ul. Rabatowa
Numer nieruchomości
14
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6832Z
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
Przeważające PKD