O nas
Biuro Rachunkowe "Dla Spółek" jest wyspecjalizowaną kancelarią księgową i doradczą w zakresie obsługi spółek prawa handlowego. Moje działania skierowane są przede wszystkim do spółek z ograniczoną odpowiedzialnością lub osób rozważających prowadzenie swojego przedsiębiorstwa w ramach spółki z o.o.
Oferuję:
- doradztwo w kwestii wyboru formy prowadzonej działalności,
- tworzenie lub współtworzenie umowy spółki,
- rejestrację spółki,
- obsługę księgową zgodnie z Ustawą o rachunkowości oraz
Kodeksem spółek handlowych,
- dostosowanie polityki rachunkowości oraz planu kont do potrzeb
i oczekiwań klienta,
- obsługę płacowo-kadrową pracowników i zleceniobiorców,
- elastyczny cennik usług księgowych (od 250,00 zł).
Szczegółowy zakres świadczonych usług oraz cennik dostępny jest na stronie internetowej.
Dopiero od niedawna prowadzę własne biuro rachunkowe, ale mam dwudziestoletnie doświadczenie w pracy w obszarze rachunkowo-podatkowym i ogromne doświadczenie oraz zrozumienie procesów biznesowych przedsiębiorstwa, ponieważ sama od wielu lat prowadzę rodzinną firmę w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.
Podejmując ze mną współpracę otrzymacie Państwo przejrzystość zasad współpracy, zrozumienie waszych potrzeb i dostosowanie systemu rachunkowości do Waszych procesów biznesowych, tak, aby prowadzenie ksiąg nie było tylko obciążeniem, ale by mogło też przynieść Państwu korzyści wynikające z możliwości dokonywania analiz danych, wyciągania wniosków i tworzenia raportów.
Mogę zaoferować nie tylko rzetelną obsługę rachunkową, kadrową i płacową, ale również pomoc przy rozwiązywaniu problemów z zakresu minusów i ograniczeń związanych z prowadzeniem działalności w formie spółki z o.o.
Z poważaniem
Renata Bocheńska
Oferuję:
- doradztwo w kwestii wyboru formy prowadzonej działalności,
- tworzenie lub współtworzenie umowy spółki,
- rejestrację spółki,
- obsługę księgową zgodnie z Ustawą o rachunkowości oraz
Kodeksem spółek handlowych,
- dostosowanie polityki rachunkowości oraz planu kont do potrzeb
i oczekiwań klienta,
- obsługę płacowo-kadrową pracowników i zleceniobiorców,
- elastyczny cennik usług księgowych (od 250,00 zł).
Szczegółowy zakres świadczonych usług oraz cennik dostępny jest na stronie internetowej.
Dopiero od niedawna prowadzę własne biuro rachunkowe, ale mam dwudziestoletnie doświadczenie w pracy w obszarze rachunkowo-podatkowym i ogromne doświadczenie oraz zrozumienie procesów biznesowych przedsiębiorstwa, ponieważ sama od wielu lat prowadzę rodzinną firmę w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.
Podejmując ze mną współpracę otrzymacie Państwo przejrzystość zasad współpracy, zrozumienie waszych potrzeb i dostosowanie systemu rachunkowości do Waszych procesów biznesowych, tak, aby prowadzenie ksiąg nie było tylko obciążeniem, ale by mogło też przynieść Państwu korzyści wynikające z możliwości dokonywania analiz danych, wyciągania wniosków i tworzenia raportów.
Mogę zaoferować nie tylko rzetelną obsługę rachunkową, kadrową i płacową, ale również pomoc przy rozwiązywaniu problemów z zakresu minusów i ograniczeń związanych z prowadzeniem działalności w formie spółki z o.o.
Z poważaniem
Renata Bocheńska
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Specjaliści z branży
Oferty
Księgowość dla Wspólnot Mieszkaniowych
Polska
- Gliwice
15.00 zł
Ustawa o własności lokali nakłada na zarząd prowadzenie ewidencji pozaksięgowej.
Tego rodzaju ewidencja nie oznacza konieczności prowadzenia ksiąg rachunkowych
według zasad określonych ustawą o rachunkowości, ale musi jednak spełniać konkretne
warunki i zawierać określone ustawą o własności lokali, dane.
W z...akresie oferty przeznaczonej dla wspólnot mieszkaniowych jest:
1. prowadzenie księgowości wspólnoty w postaci ewidencji pozaksięgowej lub wg zasad określonych ustawą o rachunkowości,
2. dokonywanie rozliczeń kosztów zarządu nieruchomością wspólną,
3. dokonywanie rozliczeń zaliczek uiszczanych na pokrycie kosztów zarządu i mediów,
4. naliczanie podstawy opodatkowania i wysokości podatków wg obowiązującego prawa podatkowego,
5. sporządzanie sprawozdania finansowego lub (i) bilansu i rachunku zysków i strat,
6. sporządzanie zestawień należności i zobowiązań członków wspólnoty,
7. doradztwo w zakresie obowiązków zarządu i sporządzania treści uchwał,
8. sporządzanie wezwań do zapłaty,
9. przekazywanie zarządowi danych liczbowych o obrotach i saldach kont (raz w miesiącu, za poprzedni miesiąc rozliczeniowy).
Szczegółowy zakres czynności może zostać przedstawiony po zapoznaniu się ze specyfiką danej wspólnoty, zapraszam więc do kontaktu.
Cennik:
1. Prowadzenie ewidencji pozaksięgowej wspólnoty mieszkaniowej do 49 lokali - 20,00 zł za lokal.
2. Prowadzenie ewidencji pozaksięgowej wspólnoty mieszkaniowej od 50 do 99 lokali - 17,00 zł za lokal.
3. Prowadzenie ewidencji pozaksięgowej wspólnoty mieszkaniowej od 100 lokali - 15,00 zł za lokal.
4. Prowadzenie ksiąg rachunkowych wspólnoty mieszkaniowej do 49 lokali - 25,00 zł za lokal.
5. Prowadzenie ksiąg rachunkowych wspólnoty mieszkaniowej od 50 do 99 lokali - 22,00 zł za lokal.
6. Prowadzenie ksiąg rachunkowych wspólnoty mieszkaniowej od 100 lokali - 20,00 zł za lokal.
Prowadzenie ksiąg rachunkowych
Polska
- Gliwice
Biuro Rachunkowe "Dla Spółek" oferuje następujące usługi w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych:
1. Opracowanie polityki rachunkowości dostosowanej do potrzeb i oczekiwań klienta.
2. Opracowanie zakładowego planu kont księgi głównej i ksiąg pomocniczych.
3. Księgowanie kosztów na kontach zespołu 4 lub 5.
4. Prowadzenie Ksiąg rachunkowych i ew...idencji VAT zakupów i sprzedaży.
5. Sporządzanie i przesyłanie do Urzędu Skarbowego JPK VAT.
6. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia.
7. Naliczanie amortyzacji.
8. Obliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy.
9. Obliczanie kwoty podatku VAT należnego lub naliczonego.
10. Przekazywanie klientowi informacji o wysokości zobowiązań podatkowych – do 7 dni od dnia oddania kompletu dokumentów.
11. Przekazywanie klientowi informacji o wysokości przychodów i kosztów miesięcznych – do 7 dni od oddania kompletu dokumentów.
12. Sporządzenie sprawozdania finansowego zamykającego rok obrotowy.
13. Opracowanie treści uchwał dotyczących działalności spółki wynikających z przepisów prawa.
14. Reprezentowanie klienta przed organami podatkowymi oraz podpisywanie w jego imieniu sporządzanych deklaracji rozliczeniowych z tytułów składkowo-podatkowych. Dokument określający zakres pełnomocnictwa będzie sporządzany oddzielnie.
15. Możliwość konsultacji w sprawach ważnych z punktu widzenia gospodarczego, inwestycyjnego na gruncie podatkowym lub organizacyjnym przedsiębiorstwa.
16. Doradztwo w zakresie podatkowym.
Kalkulacja zmian podatkowych w obliczu planowanego wejścia przepisów "Polskiego Ładu"
Polska
- Gliwice
Biuro Rachunkowe "Dla Spółek" zaprezentuje kalkulator wysokości obciążeń podatkowych dla wszystkich rodzajów działalności pod kątem przewidywanych zmian podatkowych. Wiedza ta może być pomocna przy podejmowaniu decyzji o formie rozpoczęcia prowadzenia działalności gospodarczej lub decyzji o dokonaniu zmian formy przedsiębiorstwa już istniejącego.
Organizacja spółki z o.o. od podstaw z omówieniem wszelkich za i przeciw.
Polska
- Gliwice
200.00 zł
Są sytuacje w życiu, kiedy spółka z o.o. jest najlepszym, czasem wręcz jedynym sposobem na to, żeby działalność zarobkową można było prowadzić.
Otwarcie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością jest procesem wymagającym wykonania ściśle określonych przepisami czynności
i podjęcia wielu decyzji, które związane są nie tylko z przedmiotem działalnoś...ci spółki, ale również z formami reprezentacji, przedstawicielstwem, przepływem pieniędzy w firmie, dziedziczeniem, zabezpieczeniem interesów wspólnika itp. Nie przewidzenie jakiegoś aspektu, zapomnienie lub niewiedza prawie zawsze, w przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, wiąże się z wydatkami (opłaty notarialne, opłaty KRS). Jeśli więc chce Pani/Pan/Państwo uniknąć większości błędów oferuję pomoc w napisaniu umowy spółki, założeniu spółki przez portal S24, wypełnieniu druków do KRS, urzędu skarbowego, GUS. Cena za wymienione usługi musi być ustalona indywidualnie ponieważ zakres pracy jest uzależniony od wkładu własnego przedsiębiorcy w ten proces, sposobu rejestracji spółki, wielkości i formy kapitału zakładowego.
Poniższe ceny są więc podane w widełkach:
- omówienie przepisów KSH, podatkowych, proceduralnych, wymogów księgowych i rachunkowych w spółce z ograniczoną odpowiedzialnością w aspekcie przewidywanej branży przedsiębiorstwa - 150,00 zł (kwota będzie odliczona jeśli zdecyduje się Pani/Pan/Państwo na nasze współdziałanie w kolejnych krokach powstania spółki).
- sporządzenie umowy spółki - 300,00 zł - 800,00 zł,
- przedstawienie planu "krok po kroku" i/lub dokonanie czynności rejestracyjnych - 200,00 zł - 400,00 zł,
- dokonanie czynności rejestracyjnych w systemie S24 po wcześniejszym omówieniu "za i przeciw" tej formy 200,00 zł - 400,00 zł.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Księgowość
Uproszczona księgowość
Usługi podatkowe
Kadry i płace
Pełna księgowość
Rejestracja spółek
Inne usługi księgowe
Doradztwo, audyt
Doradztwo księgowe
Powiązane produkty i usługi:
Doradca finansowy, Dotacje unijne, Faktoring, Kredyt Gliwice, Kredyt dla firm Gliwice, Wirtualne biuro Gliwice
Kontakt
Adres
Ulica
ul. Portowa 16 lok. 4Kod pocztowy
44-100Miasto
GliwiceNIP
631-267-93-64Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Opolskie, Śląskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
JR PROMAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2018-04-19
NIP
6312679364
Regon
380048653
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
ŚLĄSKIE
Powiat
Gliwice
Gmina
Gliwice
Miejscowość
Gliwice
Kod pocztowy
44100
Poczta
Gliwice
Ulica
ul. Portowa
Numer nieruchomości
16
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
4331Z
TYNKOWANIE
Przeważające PKD
4110Z
REALIZACJA PROJEKTÓW BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW
4120Z
ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH
4311Z
ROZBIÓRKA I BURZENIE OBIEKTÓW BUDOWLANYCH
4312Z
PRZYGOTOWANIE TERENU POD BUDOWĘ
4321Z
WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
4322Z
WYKONYWANIE INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, GAZOWYCH I KLIMATYZACYJNYCH
4329Z
WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH INSTALACJI BUDOWLANYCH
4332Z
ZAKŁADANIE STOLARKI BUDOWLANEJ
4333Z
POSADZKARSTWO; TAPETOWANIE I OBLICOWYWANIE ŚCIAN
4334Z
MALOWANIE I SZKLENIE
4339Z
WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH
4391Z
WYKONYWANIE KONSTRUKCJI I POKRYĆ DACHOWYCH
4399Z
POZOSTAŁE SPECJALISTYCZNE ROBOTY BUDOWLANE, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
4677Z
SPRZEDAŻ HURTOWA ODPADÓW I ZŁOMU
4791Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET
4799Z
POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI
4941Z
TRANSPORT DROGOWY TOWARÓW
5320Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ POCZTOWA I KURIERSKA
6810Z
KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
6820Z
WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
6831Z
POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
6832Z
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
7111Z
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY
7410Z
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA
7490Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
7711Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK
7712Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
7732Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BUDOWLANYCH
8110Z
DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH
8122Z
SPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
8129Z
POZOSTAŁE SPRZĄTANIE
8130Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI