Innovation Corporation Group Sp. z o.o.

Innovation Corporation Group Sp. z o.o.

 
Rzeszów, Podkarpackie

O nas

Dzień dobry,
proponowany przez nas zakres obsługi księgowej obejmuje:

- odbiór dokumentów od Klienta (częstotliwość odbioru do ustalenia, jest ona zależna od częstotliwości przesyłania do Klienta rozrachunków: przykładowo – jeśli Klient życzy sobie otrzymywać rozrachunki raz w tygodniu, konieczny jest odbiór dokumentów raz w tygodniu);
- prowadzenie i przesłanie do Klienta rozrachunków należności;
- prowadzenie i przesłanie do Klienta rozrachunków zobowiązań;
- sprawdzanie pod względem formalnym, rachunkowym, merytorycznym dokumentów księgowych
- okresowa kontrola kont księgowych m.in. analiza rozrachunków, rozliczanie zakupów
- prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych;
- prowadzenie ewidencji księgowej;
- księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności;
- prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi;
- potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic;
- sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. PIT, CIT, VAT, podatek od nieruchomości oraz deklaracji ZUS;
- sporządzanie sprawozdań do urzędu statystycznego;
- aktywna współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi oraz urzędami w imieniu Klienta w celu wyjaśnienia powstałych wątpliwości dotyczących kwestii związanych z rozliczeniem podatkowym oraz w celu zapewnienia poprawnego raportowania podatkowego;
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych;
- sporządzanie raportów i kontrola nad finansami firmy;
- sporządzanie paczki przelewów (ilość i częstotliwość do ustalenia) i przesłanie do Klienta;
- doradztwo podatkowe w bieżącej działalności gospodarczej;
- nadzór nad prawidłowym wystawianiem dokumentów sprzedażowych;
- naliczanie amortyzacji środków trwałych;

Proponowany przez nas zakres obsługi kadrowo-płacowej obejmuje:

- nawiązywanie stosunku pracy (sporządzanie umów o pracę, informacji o warunkach zatrudnienia, o przetwarzaniu danych osobowych, w tym – w porozumieniu z Pracodawcą, upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla stanowisk, których charakter pracy wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych lub przebywaniem w pomieszczeniach, których te dane są przetwarzane);
- wydawanie nowo zatrudnionym skierowań na wstępne badania lekarskie, dokumentów niezbędnych do zatrudnienia oraz druków kwestionariuszy i oświadczeń, które zatrudniany pracownik obowiązany jest przedłożyć Pracodawcy;
- rozwiązywanie stosunku pracy (m.in. sporządzanie wypowiedzeń umów o pracę, porozumień o rozwiązaniu umowy, świadectwa pracy, wydawanie kart obiegowych);
- przygotowywanie porozumień i wypowiedzeń zmieniających w związku ze zmianą warunków zatrudnienia pracowników (dotyczących np. zmiany uposażeń, stanowisk pracy, miejsca pracy itp.);
- zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników i kart ewidencyjnych pracowników, administrowanie aktami osobowymi zgodnie z wymaganiami prawa pracy;
- prowadzenie kart ewidencji czasu pracy pracowników;
- sporządzanie powiadomień o udzielaniu pracownikom urlopów związanych z rodzicielstwem (macierzyński, ojcowski, wychowawczy) i urlopów bezpłatnych;
- ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej,
sporządzanie powiadomień o przyznanych pracownikom nagrodach jubileuszowych oraz odprawach emerytalnych i rentowych;
- przygotowywanie dokumentów ZUS-Z3B, ZUS-Z3A, ZUS-Z3;
- prawidłowe sporządzanie i księgowanie list płac – analiza składników wynagrodzenia, potrąceń, aktualizacja wartości wyznaczników płac itp.,
- rozliczanie pracowników objętych Pakietem Mobilności oraz dostosowywanie go do indywidualnych potrzeb Klienta;
- sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT-4R, PIT-11);
- koordynowaniem i rozliczaniem ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich,
prowadzeniem pełnych rozliczeń ZUS - w tym także sporządzaniem korekt oraz deklaracji i rozliczaniem należności dla US;
- przygotowaniem i kontrolą deklaracji GUS, PFRON; rozliczaniem wpłat PPK; rozliczaniem benefitów pracowniczych;
- kontaktem z Klientami i utrzymywaniem z nimi dobrych relacji; odpowiadaniem na zapytania Klientów; doradztwem z zakresu prawa pracy;
- sporządzaniem raportów i zestawień kadrowych na potrzeby wewnętrzne oraz Klientów biura;
- współpraca w ramach przygotowywania dokumentacji związanej z zatrudnieniem, zmianą warunków zatrudnienia, zakończeniem stosunku pracy itp.;
- przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników i rozliczanie zajęć komorniczych;
- przygotowywanie oraz wysyłanie deklaracji rozliczeniowych, a także zgłoszeniowych ZUS;
- obsługa portalu PUE ZUS w imieniu Klienta;
- naliczanie składek na ubezpieczenia społeczne, składek PPK oraz zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych;
- rozliczanie świadczeń pracowniczych w tym zasiłków chorobowych;
- udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;


Oraz wszystkie inne obowiązki podatkowo–księgowe oraz kadrowo-płacowe niewymienione powyżej, które w Państwa Firmie będą wynikały ze zmieniających się przepisów.

Reasumując Klient zobowiązany jest po swojej stronie do wystawiania faktur sprzedażowych oraz przekazywania niezbędnych dokumentów do rozliczania księgowo-podatkowego. Księgowy obsługujący Państwa firmę pozostaje do dyspozycji. Klient obsługiwany przez naszą firmę nie odczuwa różnicy pomiędzy obsługą przez biuro rachunkowe, a posiadaniem księgowej na miejscu.

W razie pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.

Opinie

Wykonawca nie ma jeszcze opinii.

Co chcesz zlecić lub kupić?

Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Księgowość
Uproszczona księgowość
Usługi podatkowe
Kadry i płace
Pełna księgowość
Rejestracja spółek
Inne usługi księgowe
Finanse
Doradztwo, pośrednictwo
Usługi finansowe
Rachunki bankowe
Doradztwo, audyt
Doradztwo finansowe
Doradztwo księgowe
Doradztwo podatkowe

O Firmie

Adres
Ulica
Łąkowa 5, 37-200 Przeworsk
Kod pocztowy
35-611
Miasto
Rzeszów
NIP
7941825676
Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon

Obszar działania

Podkarpackie
Odpowiedz na kilka pytań, a zainteresowani Wykonawcy sami zgłoszą się do Ciebie z ofertą.
Rozpocznij

Dane rejestrowe

Firma
Nazwa firmy
INNOVATION CORPORATION GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2018-09-24
NIP
7941825676
Regon
381369595
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
PODKARPACKIE
Powiat
Rzeszów
Gmina
Rzeszów
Miejscowość
Rzeszów
Kod pocztowy
35310
Poczta
Rzeszów
Ulica
al. Tadeusza Rejtana
Numer nieruchomości
23
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
7739Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH MASZYN, URZĄDZEŃ ORAZ DÓBR MATERIALNYCH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
7733Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WŁĄCZAJĄC KOMPUTERY
7732Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BUDOWLANYCH
7712Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
7711Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK
6832Z
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
6820Z
WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
6810Z
KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
6492Z
POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW
Zainteresował Cię ten Wykonawca?
Złóż zapytanie i otrzymaj oferty od tego
i kilku podobnych Wykonawców.
Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do: