InfoBenefit. Biuro Rachunkowe

Gliwice
Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

O specjaliście

Księgowa z kilkuletnim doświadczeniem , z licencją Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, w prowadząca biuro rachunkowe InfoBenefit w Gliwicach na ul. Jasnogórskiej 9 podejmie współpracę z nowymi przedsiębiorcami.
Oferuję kompleksową obsługę, pełen zakres, rzetelnie i w pełni profesjonalnie.
Więcej szczegółów www. infobenefit.com.pl
Zapytanie o współpracę na adres mailowy: infobenefit.biuro@gmail.com

Branża

Obszar działania

Śląskie

Opinie

Brak opinii 0 opinii

Jesteś zadowolonym Klientem firmy?

Dodaj opinię

Otrzymaj bezpłatną wycenę

od specjalistów takich jak InfoBenefit. Biuro Rachunkowe
Co chcesz zlecić lub kupić?

Oferta

usługi finansowo-księgowe. Biuro Rachunkowe InfoBenefit w Gliwicach

Polska - Gliwice

Biuro świadczy usługi w zakresie prowadzenia: Książki przychodów i rozchodów; Ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych; Kadr i Płac; Doraźnych usług z wybranych czynności księgowych; Wyprowadzania zaległości księgowych; Pozostałe usługi księgowe Kontakt tel. 0 Gliwice, Jasnogórska 9 lok. 404 / na przeciwko czołgu w Gliwicach/

Biuro Rachunkowe Infobenefit w Gliwicach

Polska - Gliwice

Biuro świadczy usługi w zakresie prowadzenia: Książki przychodów i rozchodów; Ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych; Kadr i Płac; Doraźnych usług z wybranych czynności księgowych; Wyprowadzania zaległości księgowych; Kontakt tel. ;

usługi księgowe

Polska - Gliwice

Księgowa z kilkuletnim doświadczeniem , z licencją MF prowadząca biuro rachunkowe w Gliwicach podejmie współpracę z nowymi przedsiębiorcami, oferuję kompleksową obsługę, pełen zakres, rzetelnie i tanio. Obsługa spółek z o.o., książka przychodów i rozchodów,rozliczenie zwrotu Vat-u budowlanego, kadry,płace, rozliczenia roczne i inne Serdecznie zapra...

Rozwiń

Kontakt

Formularz kontaktowy

captchaImage
Następny obraz
Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Oferteo S.A., która będzie ich Administratorem. Mamy siedzibę we Wrocławiu (50‑559) przy ul. Świeradowskiej 51‑57/102A. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu zapewnienia komunikacji pomiędzy Tobą, a tym Dostawcą usług lub produktów, w tym poinformowania Dostawcy kto jest nadawcą wiadomości. Na wypadek rozstrzygania ewentualnych roszczeń lub sporów będziemy przechowywać Twoje dane przez 12 miesięcy. w ten sposób zabezpieczamy interesy Oferteo i wszystkich naszych Użytkowników. Gwarantujemy spełnienie Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, prawo wniesienia sprzeciwu, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej wymienionego celu. Więcej na temat sposobu, czasu przetwarzania i przekazywania Twoich danych osobowych oraz skarg, znajdziesz w Polityce Ochrony Prywatności.

Adres

ul. Jasnogórska 9 lok 404 /na przeciw czołgu /, 44-100 Gliwice

WWW

www.infobenefit.com.pl

Telefon

503 ••• ••• Pokaż numer

Facebook

https://www.facebook.com/rachunkowe.infobenefit

Dane rejestrowe

Firma

Nazwa firmy Biuro Rachunkowe InfoBenefit Magdalena Błach-Łukasik
Imię (pierwsze) MAGDALENA
Nazwisko BŁACH-ŁUKASIK
Data rozpoczęcia działalności 2009-06-01
NIP 6491872421
Regon 273768672

Siedziba

Kraj Polska
Województwo ŚLĄSKIE
Powiat Gliwice
Gmina Gliwice
Miejscowość Gliwice
Kod pocztowy 44100
Poczta Gliwice
Ulica ul. Jasnogórska
Numer nieruchomości 9

Forma prawna

Kod i nazwa podstawowej formy prawnej 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
Kod i nazwa formy własności 214 - Własność krajowych osób fizycznych

Rejestracja

Data wpisu do bazy REGON 2009-06-03
Data powstania 2009-05-21
Data rozpoczęcia działalności 2009-06-01

Zakres działalności (PKD)

Kod PKD Nazwa
6920Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
6619Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
6621Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OCENĄ RYZYKA I SZACOWANIEM PONIESIONYCH STRAT
6622Z DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW I BROKERÓW UBEZPIECZENIOWYCH
6810Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
6820Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
7022Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
7111Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY
7112Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE INŻYNIERII I ZWIĄZANE Z NIĄ DORADZTWO TECHNICZNE
7410Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA
7430Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TŁUMACZENIAMI
8219Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA

Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.