Zobacz wszystkie (6)
O nas
Od 16 lat zajmuję się prowadzeniem kampanii reklamowych w internecie. Blisko 10 lat pracowałem w prężnej warszawskiej agencji interaktywnej. Przed ponad 6 laty wybrałem model pracy zdalnej skupiając się na obsłudze małych i średnich klientów.
W ciągu tych wszystkich lat pracowałem na zróżnicowanych projektach z szerokiej palety branż. Realizowałem kampanie o różnorakich celach - od generowania ruchu po maksymalizację sprzedaży. Specjalizuję się w kampaniach Google Ads i Facebook Ads, ale nieobce są mi i inne platformy reklamowe.
Obsługuję takie narzędzia, jak Google Analytics, Google Merchant Center, Google Data Center, Google Tag Manager i inne. Oferuję kompetencje poparte doświadczeniem, elastyczność w zakresie form współpracy (od stałego honorarium przez stawkę godzinową aż po system motywacyjny uzależniony od wyników), bieżący kontakt i doradztwo.
Lubię robić różnicę, lubię razem z klientem realizować założone cele, tym chętniej je przekraczać. Jeśli jednak nie będzie to możliwe z jakiegokolwiek powodu (doświadczenie podpowiada, że te powody mogą być najróżniejsze), na pewno szczerze o tym powiem.
W ciągu tych wszystkich lat pracowałem na zróżnicowanych projektach z szerokiej palety branż. Realizowałem kampanie o różnorakich celach - od generowania ruchu po maksymalizację sprzedaży. Specjalizuję się w kampaniach Google Ads i Facebook Ads, ale nieobce są mi i inne platformy reklamowe.
Obsługuję takie narzędzia, jak Google Analytics, Google Merchant Center, Google Data Center, Google Tag Manager i inne. Oferuję kompetencje poparte doświadczeniem, elastyczność w zakresie form współpracy (od stałego honorarium przez stawkę godzinową aż po system motywacyjny uzależniony od wyników), bieżący kontakt i doradztwo.
Lubię robić różnicę, lubię razem z klientem realizować założone cele, tym chętniej je przekraczać. Jeśli jednak nie będzie to możliwe z jakiegokolwiek powodu (doświadczenie podpowiada, że te powody mogą być najróżniejsze), na pewno szczerze o tym powiem.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Na Oferteo od 4 lat
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
613171
markValuePositive
Jan
P
2022-06-13 20:23:49.001813
-1
false
Współpracuję z Wojciechem ponad 3 lata, polecam go jako specjalistę w swojej dziedzinie (w szczególności kampanie SEM, PPC, analiza i optymalizacja skuteczności), oraz osobę bardzo zaangażowaną w swoją pracę i problemy klienta.
false
false
602195
markValuePositive
Piotr
S
2022-05-09 11:32:24.722648
-1
false
Poziom wiedzy ekspercki w każdym celu!
To w zasadzie powinno wystarczyć, ale pozytywnych aspektów pracy z Panem Wojciechem jest zdecydowanie więcej:
- wiedza o Adwords i kampaniach internetowych wyróżnia z pośród wszystkich z którymi współpracowałem,
- kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe,
- liczne certyfikaty i szkolenia,
- pełen profesjonalizm na każdym kroku,
- bardzo szybki kontakt,
- lojalność wobec klientów,
- uczciwość i przyzwoitość.
7 lat współpracy i obsługi kampanii reklamowych na najwyższym poziomie to najlepsza rekomendacja.
false
false
Oferty
Uruchomienie reklamy online
od 738 do 738 zł
Pomagam w uruchomieniu kampanii reklamowych dostosowanych do konkretnych potrzeb. Zachęcam do zapoznania się ze szczegółami oferty i zapraszam do kontaktu. Wstępna rozmowa oczywiście gratis.
1. Konsultacja z określeniem potrzeb i oczekiwań Klienta:
a) wyznaczenie celów kampanii (wygenerowanie dopasowanego ruchu na stronie www, emisja reklamy po...tencjalnym klientom, zwiększenie sprzedaży, pozyskanie zgłoszeń, danych kontaktowych, itp.)
b) podanie kryteriów grupy docelowej (kim są klienci, do których mamy kierować reklamę)
c) rekapitulacja stanu wyjściowego (czy jest strona www, czy jest przygotowana do obsługi klientów z kampanii, czy są utworzone profile na serwisach społecznościowych, czy są utworzone konta reklamowe i analityczne), które z tych elementów mają być użyte w kampanii reklamowej
d) zasady ewaluacji wyników, czyli określenie kryteriów oceny rezultatów kampanii (po czym poznamy, że kampania przyniosła zadowalające efekty)
e) zaplanowanie ogólnych założeń (wysokość budżetu, czas trwania kampanii, sposób opłacenia budżetu kampanii)
2. Dobór narzędzi reklamowych (typ kampanii, platforma emisji reklam: np. FB, Google)
3. Utworzenie (jeśli nie ma) i konfiguracja (lub sprawdzenie konfiguracji) analityki (podstawowe mierzenie ruchu, konwersji, ew. utworzenie kont w systemach analitycznych; Google Analytics, Google Tag Manager)
4. Utworzenie (jeśli nie ma) i konfiguracja (lub sprawdzenie konfiguracji) kont reklamowych (Google Ads, Facebook Ads)
5. Przygotowanie propozycji treści reklam tekstowych
6. Konfiguracja ustawień (odbiorcy, lokalizacja, zasięg, zainteresowania, itp.)
7. Bieżąca optymalizacja kampanii (kontrola przebiegu, dostosowanie ustawień, reakcja na nieoczekiwane zdarzenia)
8. Możliwość kontaktu telefonicznego i/lub mailowego na każdym etapie trwania kampanii.
9. Powiadomienie o sytuacji wymagającej decyzji klienta (np. większa stawka za kliknięcie niż wskazywały narzędzie prognostyczne może pociągnąć za sobą decyzję o zwiększeniu budżetu dziennego, skróceniu bądź wydłużeniu czasu trwania kampanii, itp.)
10. Podsumowanie (raport prezentujący najważniejsze dane, wnioski i rekomendacje na przyszłość).
Dodatkowe informacje:
- Wszystkie działania reklamowe są w pełni udostępniane Klientowi, posiada on nieograniczony dostęp do wszystkich kont reklamowych i analitycznych
- Honorarium za niniejszą usługę nie jest uzależnione od wysokości budżetu
- Kampania reklamowa uruchamiana w ramach tej usługi ma charakter testowy (sprawdzenie czy przyjęte założenia przynoszą oczekiwane rezultaty). Bardziej rozbudowane kampanie, wymagające większego zaangażowania w przygotowanie treści reklam, ustawień i innych niezbędnych elementów podlegają osobnej wycenie - są innego rodzaju usługą.
- Gdyby zakres bieżących konsultacji (pkt 8) przekraczał czasowo ramy tej usługi, potrzebna będzie ponowna wycena uwzględniająca czas przeznaczony na te konsultacje. Zawsze jednak będzie wcześniejsza informacja do Klienta, że zbliżamy się do tego momentu.
- Reklamy graficzne potrzebne do realizacji niektórych rodzajów kampanii zapewnia Klient (możliwość polecenia grafika przy czym wszelkie ustalenia dotyczące ew. wyceny banerów należą do Klienta i do grafika i są niezależne od opisywanej tu usługi).
- Proponowana cena jest ceną netto i obejmuje tylko wynagrodzenie za opisaną niżej usługę. Budżet potrzebny do emisji reklam należy zapewnić osobno.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Powiązane produkty i usługi:
Agencja marketingowa, Pozycjonowanie, Sklep internetowy, Ulotki, Usługi informatyczne
Kontakt
Adres
Ulica
Grzegorzowice 58AKod pocztowy
27-425Miasto
WaśniówNIP
8161559834Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
czat, e-mail, telefon
Obszar działania
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
INFOAGENT.PL Wojciech Kusy
Imię (pierwsze)
WOJCIECH
Nazwisko
KUSY
Data rozpoczęcia działalności
2005-11-01
NIP
8161559834
Regon
180069710
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
ŚWIĘTOKRZYSKIE
Powiat
ostrowiecki
Gmina
Waśniów
Miejscowość
Grzegorzowice
Kod pocztowy
27425
Poczta
Waśniów
Numer nieruchomości
58A
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
7311Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
Przeważające PKD
6312Z
DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
7312A
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY CZASU I MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W RADIO I TELEWIZJI
7312C
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET)
7420Z
DZIAŁALNOŚĆ FOTOGRAFICZNA