O nas
Z kim zdecydujesz się nawiązać współpracę – z firmą mającą dobry wizerunek, czy z taką, która nie dba o dobre relacje z otoczeniem ?
Dobra reputacja to samonapędzające się koło – podnosi oczekiwania wobec produktów i usług, a lepsza jakość produktów i usług podnosi reputację i wpływa na wartość rynkową firmy
Zdejmę Ci z głowy problem z budowaniem Twojej wiarygodności i zaoszczędzę Twój czas.
Dzięki temu zdobędziesz prestiż i grono zaufanych klientów
Etyczne i skuteczne rozwiazywanie sytuacji konfliktowych jest możliwe – przekonaj się i zamów godzinną konsultację!
Kluczowe Obszary Działalności
PR PRODUKTOWY
Jednym z głównych celów PR-u jest wzbudzenie i utrzymanie zaufania do produktu. Nie chodzi tu jedynie o zaufanie ze strony aktualnych klientów ale sprawienie, aby również potencjalni klienci stali się klientami faktycznymi. Z tego punktu widzenia istotne jest uświadomienie iż sfinalizowanie bądź nie transakcji znaczy coś więcej niż odniesienie sukcesu lub nie.
ZARZĄDZANIE SYTUACJĄ KRYZYSOWĄ
Istotnym elementem strategii public relations jest zarządzanie sytuacją kryzysową.
Niewłaściwe zarządzanie informacją podczas kryzysu może doprowadzić do nieodwracalnych zmian w wizerunku firmy lub nawet do ogromnych strat finansowych.
Miesięczny abonament od 15800 PLN
MEDIA RELATIONS
Na kształtowanie zewnętrznego wizerunku Klienta składa się przede wszystkim zespół działań związanych ze stałymi kontaktami z mediami.
Chcąc osiągnąć pozytywny efekt relacji z mediami należy pamiętać, że tego typu działania powinny być stosowane systematycznie i w sposób długofalowy.
PR KORPORACYJNY
PR begin at home” – czyli PR zaczyna się w domu
Zanim zaczniemy o firmie mówić dobrze na zewnątrz, trzeba zadbać o uporządkowanie spraw wewnętrznych. Wizerunek organizacji na zewnątrz kształtowany jest bowiem poprzez szeregowych pracowników.
MARKETING POLITYCZNY
Celem PR uprawianego przez partie polityczne jest wzmocnienie pozycji politycznej szczególnie reprezentacji w parlamencie. Pośrednim do tego celem jest pozyskiwanie zwolenników ideologii i wyznawanych przez nich wartości, programów działania, stanowiska zajmowanego wobec różnych spraw życia społeczno - gospodarczego.
Miesięczny abonament od 13600 PLN
LOBBING (PUBLIC AFFAIRS)
Lobbing to świadoma i celowa działalność komunikacyjna grup interesu zmierzająca do wywarcia nacisku na władzę publiczną w taki sposób, aby uczynić ich decyzje korzystnymi dla tych grup. Dzięki doświadczeniu potrafimy przewidzieć gdzie, kiedy i do kogo skierować komunikat, w jaki sposób go sformułować, aby został właściwie odczytany i tym samym osiągnąć zamierzony cel.
Miesięczny abonament od 18000 PLN
COMMUNITY RELATIONS (projekt autorski!)
Komunikowanie się, dialog z lokalną społecznością i jej przedstawicielami w ramach PR ma na celu wytworzenie opinii dobrego członka tej społeczności oraz pozyskanie zrozumienia dla polityki, decyzji i problemów danego przedsiębiorstwa, które wywołują skutki nieobojętne dla lokalnej społeczności
SZKOLENIA Z ZAKRESU KOMUNIKACJI – wg indywidualnych ustaleń tematyki i zakresu
Od 5000/ dzień
W zależności od potrzeb działania będą realizowane z różnym natężeniem – dlatego też wynagrodzenie ryczałtowe jest bardzo zasadne przy planowaniu działań komunikacyjnych
Zapraszamy do konsultacji online poprzedzających decyzje o współpracy !
Konsultacje online lub offline
500PLN/h
Powyżej 5 h współpracy rabat 20%
Dobra reputacja to samonapędzające się koło – podnosi oczekiwania wobec produktów i usług, a lepsza jakość produktów i usług podnosi reputację i wpływa na wartość rynkową firmy
Zdejmę Ci z głowy problem z budowaniem Twojej wiarygodności i zaoszczędzę Twój czas.
Dzięki temu zdobędziesz prestiż i grono zaufanych klientów
Etyczne i skuteczne rozwiazywanie sytuacji konfliktowych jest możliwe – przekonaj się i zamów godzinną konsultację!
Kluczowe Obszary Działalności
PR PRODUKTOWY
Jednym z głównych celów PR-u jest wzbudzenie i utrzymanie zaufania do produktu. Nie chodzi tu jedynie o zaufanie ze strony aktualnych klientów ale sprawienie, aby również potencjalni klienci stali się klientami faktycznymi. Z tego punktu widzenia istotne jest uświadomienie iż sfinalizowanie bądź nie transakcji znaczy coś więcej niż odniesienie sukcesu lub nie.
ZARZĄDZANIE SYTUACJĄ KRYZYSOWĄ
Istotnym elementem strategii public relations jest zarządzanie sytuacją kryzysową.
Niewłaściwe zarządzanie informacją podczas kryzysu może doprowadzić do nieodwracalnych zmian w wizerunku firmy lub nawet do ogromnych strat finansowych.
Miesięczny abonament od 15800 PLN
MEDIA RELATIONS
Na kształtowanie zewnętrznego wizerunku Klienta składa się przede wszystkim zespół działań związanych ze stałymi kontaktami z mediami.
Chcąc osiągnąć pozytywny efekt relacji z mediami należy pamiętać, że tego typu działania powinny być stosowane systematycznie i w sposób długofalowy.
PR KORPORACYJNY
PR begin at home” – czyli PR zaczyna się w domu
Zanim zaczniemy o firmie mówić dobrze na zewnątrz, trzeba zadbać o uporządkowanie spraw wewnętrznych. Wizerunek organizacji na zewnątrz kształtowany jest bowiem poprzez szeregowych pracowników.
MARKETING POLITYCZNY
Celem PR uprawianego przez partie polityczne jest wzmocnienie pozycji politycznej szczególnie reprezentacji w parlamencie. Pośrednim do tego celem jest pozyskiwanie zwolenników ideologii i wyznawanych przez nich wartości, programów działania, stanowiska zajmowanego wobec różnych spraw życia społeczno - gospodarczego.
Miesięczny abonament od 13600 PLN
LOBBING (PUBLIC AFFAIRS)
Lobbing to świadoma i celowa działalność komunikacyjna grup interesu zmierzająca do wywarcia nacisku na władzę publiczną w taki sposób, aby uczynić ich decyzje korzystnymi dla tych grup. Dzięki doświadczeniu potrafimy przewidzieć gdzie, kiedy i do kogo skierować komunikat, w jaki sposób go sformułować, aby został właściwie odczytany i tym samym osiągnąć zamierzony cel.
Miesięczny abonament od 18000 PLN
COMMUNITY RELATIONS (projekt autorski!)
Komunikowanie się, dialog z lokalną społecznością i jej przedstawicielami w ramach PR ma na celu wytworzenie opinii dobrego członka tej społeczności oraz pozyskanie zrozumienia dla polityki, decyzji i problemów danego przedsiębiorstwa, które wywołują skutki nieobojętne dla lokalnej społeczności
SZKOLENIA Z ZAKRESU KOMUNIKACJI – wg indywidualnych ustaleń tematyki i zakresu
Od 5000/ dzień
W zależności od potrzeb działania będą realizowane z różnym natężeniem – dlatego też wynagrodzenie ryczałtowe jest bardzo zasadne przy planowaniu działań komunikacyjnych
Zapraszamy do konsultacji online poprzedzających decyzje o współpracy !
Konsultacje online lub offline
500PLN/h
Powyżej 5 h współpracy rabat 20%
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
Nadzór na d strategia budowy strony www i widocznoscia w sieci
od 550 do 8600 zł
Przemyśl, z czego chcesz być znany.
Jakie są Twoje umiejętności i kompetencje? Jaką ścieżką kariery chcesz podążać?
Wybierz cechy, które mają Cię określać.
Dobór sposobu komunikacji wymaga zdefiniowania, które swoje cechy chcesz najbardziej uwypuklić. Pomyśl, czy chcesz by ludzie cenili Cię za otwartość, profesjonalizm, odwagę, opiekuńczość
P...omyśl, czyją uwagę chcesz przyciągnąć.
Nie próbuj sprawić, by wszyscy Cię lubili, to niewykonalne. Zastanów się, do jakiej konkretnie grupy odbiorców chcesz dotrzeć. Co Ci odbiorcy mają poczuć i pomyśleć, kiedy zetkną się z Twoją marką?
Storytelling w budowaniu marki w Social Mediach
od 550 do 9300 zł
Storytelling przy planowaniu obecności w Social Mediach
Określ, jaką historią może być zainteresowany Twój klient.
To jest ten początek analizy, o którym często zapominamy. Dzieje się tak wtedy, gdy te wszystkie historie tworzymy tylko dla siebie. Tymczasem klient najbardziej chciałby usłyszeć o swoim problemie, a nie tylko o tym, że masz coś... ciekawego do przekazania. Weź pod uwagę wszystkie historie, w których Twoja marka rozwiązuje jego konkretny problem. Kiedy będziesz znał temat tej historii przejdź do kolejnej wskazówki.
Dlaczego storytelling ?
*Emocje budują zaangażowanie.
*Historia buduje legendę
*Storytelling to nienachalna reklama
Przyszłość, którą i Ty możesz budować. Pamiętaj jednak, że storytelling to przede wszystkim twórczość. Taka, którą na długo się pamięta i odczuwa. Dlatego bądź marką.
Opowiadając o początkach firmy, Twoich trudnościach i sukcesach, budzisz w odbiorcach emocje.
Pamiętaj też, że wzbudzając w odbiorcach emocje nie chodzi o przypadkowość. Poznając emocje swojego klienta łatwiej pokazać je w perypetiach Twojego bohatera. Z bohaterem ma się utożsamić Twój klient. Wtedy stworzysz lepszą historię. Wiarygodną i bliższą sercu tego, kto Cię czyta lub słucha.
Działania z zakresu media relations
od 550 do 12300 zł
Podstawowym celem MR jest ukształtowanie więzi z dziennikarzami w taki sposób, aby możliwe było skuteczne przekazywanie za ich pomocą określonych informacji do grup docelowych. Pomocny w odpowiednim przekazaniu tych informacji jest szereg narzędzi takich jak: konferencja prasowa, informacja prasowa, wywiad okolicznościowy np. w gazecie, testy prod...uktów, komunikacja bezpośrednia z dziennikarzami , relacja telewizyjna z imprezy, program radiowy, zaproszenie dziennikarzy na organizowaną uroczystości, stała rubryka w lokalnej gazecie, aktywność w social media itp.
Przekazywanie Informacji prasowych to najpopularniejsza obecnie forma komunikacji z mediami. Przygotowanie takiej informacji wymaga umiejętności dziennikarskich od osób odpowiedzialnych za media relations w firmie. Inna forma komunikacji z mediami jest konferencja prasowa. Konferencje prasowe są narzędziem którego głównym celem jest prezentacja problemu. Wymaga to od osoby występującej na konferencji precyzyjnego przekazania informacji pod presja kontaktu bezpośredniego oraz odpowiedzi na mogące pojawić się niekorzystne pytania ze strony dziennikarzy. Konferencja prasowa często wykorzystywana jest jako rozwiązanie w sytuacjach kryzysowych.
Działania
Zbudowanie bazy kontaktów z mediami I ich aktualizowanie
Redagowanie oraz dystrybucja informacji prasowej
Monitoring i analiza mediów
Organizacja spotkań z dziennikarzami w celu odpowiedzi na bieżące wątpliwości dotyczące przekazywanych informacji
Utrzymanie stałego kontaktu z mediami
Promowanie przejrzystości oraz poprawności etycznej wolnej od manipulacji oraz oszustw przekazywanie prawdziwych szczerych informacji bez koloryzowania i ukrywania faktów
Przesyłanie do przedstawicieli mediów informacji na temat firmy, nowości , wydarzeń specjalnych
Zapewnienie skutecznej komunikacji pomiędzy firmą a przedstawicielami mediów – pełnienie funkcji rzecznika
Organizacja spotkań z dziennikarzami w celu oraz przekazania istotnych informacji
Pozostawanie w stałym kontakcie z dziennikarzami którzy najczęściej zajmują się interesującą nas tematyka, stały przekaz informacji o wszelakich wydarzeniach, akcjach
Public relations, komunikacja, rozwiazywanie problemów, dobra reputacja- większe zyski
od 550 do 17000 zł
WSPÓŁPRACA
Z kim zdecydujesz się nawiązać współpracę – z firmą mającą dobry wizerunek, czy z taką, która nie dba o dobre relacje z otoczeniem ?
Dobra reputacja to samonapędzające się koło – podnosi oczekiwania wobec produktów i usług, a lepsza jakość produktów i usług podnosi reputację i wpływa na wartość rynkową firmy
Zdejmę Ci z głowy prob...lem z budowaniem Twojej wiarygodności i zaoszczędzę Twój czas.
Dzięki temu zdobędziesz prestiż i grono zaufanych klientów
Etyczne i skuteczne rozwiazywanie sytuacji konfliktowych jest możliwe – przekonaj się i zamów godzinną konsultację!
Kluczowe Obszary Działalności
PR PRODUKTOWY
Jednym z głównych celów PR-u jest wzbudzenie i utrzymanie zaufania do produktu. Nie chodzi tu jedynie o zaufanie ze strony aktualnych klientów ale sprawienie, aby również potencjalni klienci stali się klientami faktycznymi. Z tego punktu widzenia istotne jest uświadomienie iż sfinalizowanie bądź nie transakcji znaczy coś więcej niż odniesienie sukcesu lub nie.
Miesięczny abonament od 9300 PLN
ZARZĄDZANIE SYTUACJĄ KRYZYSOWĄ
Istotnym elementem strategii public relations jest zarządzanie sytuacją kryzysową.
Niewłaściwe zarządzanie informacją podczas kryzysu może doprowadzić do nieodwracalnych zmian w wizerunku firmy lub nawet do ogromnych strat finansowych.
Miesięczny abonament od 15800 PLN
MEDIA RELATIONS
Na kształtowanie zewnętrznego wizerunku Klienta składa się przede wszystkim zespół działań związanych ze stałymi kontaktami z mediami.
Chcąc osiągnąć pozytywny efekt relacji z mediami należy pamiętać, że tego typu działania powinny być stosowane systematycznie i w sposób długofalowy.
Miesięczny abonament
PR KORPORACYJNY
PR begin at home” – czyli PR zaczyna się w domu
Zanim zaczniemy o firmie mówić dobrze na zewnątrz, trzeba zadbać o uporządkowanie spraw wewnętrznych. Wizerunek organizacji na zewnątrz kształtowany jest bowiem poprzez szeregowych pracowników.
Miesięczny abonament od 9600 PLN
MARKETING POLITYCZNY
Celem PR uprawianego przez partie polityczne jest wzmocnienie pozycji politycznej szczególnie reprezentacji w parlamencie. Pośrednim do tego celem jest pozyskiwanie zwolenników ideologii i wyznawanych przez nich wartości, programów działania, stanowiska zajmowanego wobec różnych spraw życia społeczno - gospodarczego.
Miesięczny abonament
LOBBING (PUBLIC AFFAIRS)
Lobbing to świadoma i celowa działalność komunikacyjna grup interesu zmierzająca do wywarcia nacisku na władzę publiczną w taki sposób, aby uczynić ich decyzje korzystnymi dla tych grup. Dzięki doświadczeniu potrafimy przewidzieć gdzie, kiedy i do kogo skierować komunikat, w jaki sposób go sformułować, aby został właściwie odczytany i tym samym osiągnąć zamierzony cel.
Miesięczny abonament
COMMUNITY RELATIONS (projekt autorski!)
Komunikowanie się, dialog z lokalną społecznością i jej przedstawicielami w ramach PR ma na celu wytworzenie opinii dobrego członka tej społeczności oraz pozyskanie zrozumienia dla polityki, decyzji i problemów danego przedsiębiorstwa, które wywołują skutki nieobojętne dla lokalnej społeczności
Miesięczny abonament
SZKOLENIA Z ZAKRESU KOMUNIKACJI – wg indywidualnych ustaleń tematyki i zakresu
Od 5000/ dzień
W zależności od potrzeb działania będą realizowane z różnym natężeniem – dlatego też wynagrodzenie ryczałtowe jest bardzo zasadne przy planowaniu działań komunikacyjnych
Zapraszamy do konsultacji online poprzedzających decyzje o współpracy !
Konsultacje online lub offline
500PLN/h
Powyżej 5 h współpracy rabat 20%
Budowa Marki OSOBISTEJ
ISTOTNE ELEMENTY BUDOWANIA STRATEGII MARKI OSOBISTEJ
Tak jak marka produktu często kojarzy nam się jedynie z logo, tak marka osobista kojarzy nam się przede wszystkim z wizerunkiem – a ten z tzw. „pierwszym wrażeniem”, kiedy to oceniamy kogoś poprzez to, co widzimy przez kilkadziesiąt pierwszych sekund kontaktu. Wizerunek to jednak zdecydowanie ...nie wszystko – to tylko jeden z wielu elementów, które składają się na czyjąś markę osobistą.
Marka to nie tylko logo – to też wartości, obietnice, pewne oczekiwania, cechy.
Elementy marki osobistej
Wizerunek, pierwsze wrażenie to jedna rzecz.
Kolejne elementy marki osobistej, które warto znać, to:
• wygląd zewnętrzny (szczególnie strój, ale też fryzura, etc),
• sposób komunikacji – jakich ktoś używa wyrażeń, jakiego języka (np. czy używa języka formalnego, czy bardziej potocznego, czy używa gwary itp.), jak się zwraca do rozmówców
• zachowania – co i w jaki sposób ktoś robi, czy zna zasady savoir-vivre, czy jest introwertykiem czy ekstrawertykiem
• obietnice (te, które dajesz i te, które spełniasz) – np. wiem, że jak zlecę jakieś zadanie Kasi, to na pewno będzie to zrobione przed czasem,
• wartości – to, co jest dla kogoś ważne, czym kieruje się w życiu,
• mowa ciała – jakich używa gestów i jak intensywnie,
• głos – ton głosu, głośność, wysokość, modulacja,
• kompetencje – to, co ktoś wie, potrafi i jakie postawy przejawia, w czym ktoś jest specjalistą, na czym się zna,
• reputacja – czyli co sądzą o danej osobie inni.
1 Zdefiniuj wizerunek, który chcesz promować.
Jeżeli masz dzisiaj problem z odpowiedzią na pytanie: Kim jesteś i jak chcesz być postrzegany przez Twoich odbiorców, będzie Ci bardzo trudno zbudować tzw. spójność komunikacji
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Strony internetowe
Tworzenie stron internetowych
Projektowanie stron internetowych
Obsługa stron internetowych
Inne usługi dotyczące stron internetowych
Usługi motoryzacyjne
Oklejanie samochodów
Marketing internetowy
Public relations w internecie
Marketing, reklama, teksty
Copywriting
Kampanie reklamowe offline
Reklamy w mediach
Public relations
Budowa, rozwój marki
Powiązane produkty i usługi:
Agencja interaktywna, Grafik komputerowy, Reklama internetowa, Pozycjonowanie stron, Programista, Sklep internetowy Gdynia, Tworzenie sklepów internetowych Gdynia, Usługi informatyczne Gdynia
Kontakt
Adres
Ulica
Anyżowa, 16Kod pocztowy
81-589Miasto
GdyniaNIP
578-195-12-23Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Mazowieckie, Zachodniopomorskie, Pomorskie, Lubuskie, Wielkopolskie, Łódzkie, Kujawsko-pomorskie, Warmińsko-mazurskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
IMAGE PUBLIC RELATIONS ANNA STĘPIEŃ
Imię (pierwsze)
ANNA
Nazwisko
STĘPIEŃ
Data rozpoczęcia działalności
2002-06-01
NIP
5781951223
Regon
170729440
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
POMORSKIE
Powiat
Gdynia
Gmina
Gdynia
Miejscowość
Gdynia
Kod pocztowy
81589
Poczta
Gdynia
Ulica
ul. Anyżowa
Numer nieruchomości
16
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
7021Z
STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
Przeważające PKD
9604Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z POPRAWĄ KONDYCJI FIZYCZNEJ
9602Z
FRYZJERSTWO I POZOSTAŁE ZABIEGI KOSMETYCZNE
7320Z
BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
7311Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
6831Z
POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
Jednostki lokalne
Regon
Nazwa
Adres
17072944000031
IMAGE PUBLIC RELATIONS ANNA STĘPIEŃ
ul.Grunwaldzka
Sopot
POMORSKIE
Sopot
Sopot
POMORSKIE
Sopot