O nas
GŁÓWNE CELE HRMpromo TO:
WSPIERANIE ROZWOJU POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW,
WSPOMAGANIE PROCESU ZARZĄDZANA W PRZEDSIĘBIORSTWACH,
WSPOMAGANIE ROZWOJU SPOŁECZNO- GOSPODARCZEGO OBSZARÓW WIEJSKICH,
WSPIERANIE, NADZOROWANIE I WDRAŻANIE ZMIAN W PRZEDSIĘBIORSTWACH NA SZCZEBLU ZARZĄDZANIA.
OFERUJEMY KOMPLEKSOWE USŁUGI Z ZAKRESU:
1. BUDOWANIA I ZARZĄDZANIA BIZNESPLANEM;
2. BADAŃ I ANALIZY RYNKU;
3. ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI;
4. MARKETINGU;
5. BUDOWANIA I REALIZOWANIA ANKIET;
6. WYKONYWANIA PROJEKTÓW NA ZAMÓWIENIE.
WSPOMAGAMY POLSKICH PRZEDSIĘBIORCÓW, WSPÓŁPRACUJEMY ZARÓWNO Z KLIENTAMI INDYWIDUALNYMI JAK I Z PRZEDSTAWICIELAMI KORPORACJI. NASZYM CELEM JEST TAKŻE WSPÓŁPRACA Z GMINAMI, POWIATAMI I WOJEWÓDZTWAMI. POPRZEZ WSPÓLNE DZIAŁANIA NA RZECZ ROZWOJU REGIONALNEGO, W TYM PROMOCJI REGIONU, Z PEWNOŚCIĄ BĘDĄ ONE EFEKTYWNIEJSZE.
OFEROWANE PRZEZ NAS USŁUGI SKIEROWANE SĄ DO KAŻDEGO KLIENTA, CHCĄCEGO WPROWADZIĆ ZMIANY W SWOJEJ FIRMIE, DOWIEDZIEĆ SIĘ JAK ZAANGAŻOWANI I USATYSFAKCJONOWANI SĄ JEGO PRACOWNICY, JAKIE DZIAŁANIA Z ZAKRESU ZARZĄDZANIA MOGĄ POLEPSZYĆ WYNIKI OSIĄGANE PRZEZ PRZEDSIĘBIORSTWO. NASZE USŁUGI SKIEROWANE SĄ TAKŻE DLA OSÓB PLANUJĄCYCH OTWORZYĆ WŁASNĄ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ. OFERUJEMY PROFESJONALNE USŁUGI Z ZAKRESU ANALIZY RYZYKA INWESTYCYJNEGO, BUDOWANIA BIZNESPLANÓW ANALIZY RYNKU, POPYTU NA OKREŚLONE USŁUGI/PRODUKTY, POMOCY W ZARZĄDZANIU PERSONELEM.
DO WSPÓŁPRACY ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ PRZEDSZKOLA, SZKOŁY, UCZELNIE WYŻSZE, ORAZ INNE INSTYTUCJE DLA KTÓRYCH ROZWÓJ I WIEDZA MAJĄ ISTOTNE ZNACZENIE
NASZA OFERTA ZAWIERA PRZYGOTOWANIE I REALIZACJĘ BADAŃ EMPIRYCZNYCH W PEŁNYM CYKLU BADAWCZYM. OFERTA BADAWCZA OBEJMUJE BADANIA: ILOŚCIOWE, JAKOŚCIOWE, BADANIE RYNKU, BADANIA SPOŁECZNE Z KAŻDEJ DZIEDZINY I Z KAŻDEGO ZAKRESU TEMATYCZNEGO (NP. BADANIE OCZEKIWAŃ MIESZKAŃCÓW GMINY, OCENA PRACY URZĘDU GMINY, OCENA MOŻLIWOŚCI INWESTYCYJNYCH GMINY).
PRZEPROWADZAMY BADANIA Z WYKORZYSTANIEM NASTĘPUJĄCYCH NARZĘDZI BADAWCZYCH:
BADANIA JAKOŚCIOWE:
WYWIADY INDYWIDUALNE
WYWIADY GRUPOWE
OBSERWACJA (UCZESTNICZĄCA, NIEUCZESTNICZĄCA)
NETNOGRAFIA
BADANIA ILOŚCIOWE
ANKIETA „TWARZĄ W TWARZ”
ANKIETA TELEFONICZNA
ANKIETA INTERNETOWA
NETNOGRAFIA
KAŻDE ZLECENIE TRAKTUJEMY INDYWIDUALNIE I REALIZUJEMY OD PODSTAW. DOSTOSOWUJEMY NAJLEPSZE ROZWIĄZANIA, NP. METODOLOGICZNE, I WDRAŻAMY JE. SPORZĄDZONE PRZEZ NAS RAPORTY SĄ RZETELNYM ODZWIERCIEDLENIEM UZYSKANYCH WYNIKÓW, OPATRZONYM W WYKRESY I ZESTAWIENIA TABELARYCZNE.
WSPIERANIE ROZWOJU POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW,
WSPOMAGANIE PROCESU ZARZĄDZANA W PRZEDSIĘBIORSTWACH,
WSPOMAGANIE ROZWOJU SPOŁECZNO- GOSPODARCZEGO OBSZARÓW WIEJSKICH,
WSPIERANIE, NADZOROWANIE I WDRAŻANIE ZMIAN W PRZEDSIĘBIORSTWACH NA SZCZEBLU ZARZĄDZANIA.
OFERUJEMY KOMPLEKSOWE USŁUGI Z ZAKRESU:
1. BUDOWANIA I ZARZĄDZANIA BIZNESPLANEM;
2. BADAŃ I ANALIZY RYNKU;
3. ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI;
4. MARKETINGU;
5. BUDOWANIA I REALIZOWANIA ANKIET;
6. WYKONYWANIA PROJEKTÓW NA ZAMÓWIENIE.
WSPOMAGAMY POLSKICH PRZEDSIĘBIORCÓW, WSPÓŁPRACUJEMY ZARÓWNO Z KLIENTAMI INDYWIDUALNYMI JAK I Z PRZEDSTAWICIELAMI KORPORACJI. NASZYM CELEM JEST TAKŻE WSPÓŁPRACA Z GMINAMI, POWIATAMI I WOJEWÓDZTWAMI. POPRZEZ WSPÓLNE DZIAŁANIA NA RZECZ ROZWOJU REGIONALNEGO, W TYM PROMOCJI REGIONU, Z PEWNOŚCIĄ BĘDĄ ONE EFEKTYWNIEJSZE.
OFEROWANE PRZEZ NAS USŁUGI SKIEROWANE SĄ DO KAŻDEGO KLIENTA, CHCĄCEGO WPROWADZIĆ ZMIANY W SWOJEJ FIRMIE, DOWIEDZIEĆ SIĘ JAK ZAANGAŻOWANI I USATYSFAKCJONOWANI SĄ JEGO PRACOWNICY, JAKIE DZIAŁANIA Z ZAKRESU ZARZĄDZANIA MOGĄ POLEPSZYĆ WYNIKI OSIĄGANE PRZEZ PRZEDSIĘBIORSTWO. NASZE USŁUGI SKIEROWANE SĄ TAKŻE DLA OSÓB PLANUJĄCYCH OTWORZYĆ WŁASNĄ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ. OFERUJEMY PROFESJONALNE USŁUGI Z ZAKRESU ANALIZY RYZYKA INWESTYCYJNEGO, BUDOWANIA BIZNESPLANÓW ANALIZY RYNKU, POPYTU NA OKREŚLONE USŁUGI/PRODUKTY, POMOCY W ZARZĄDZANIU PERSONELEM.
DO WSPÓŁPRACY ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ PRZEDSZKOLA, SZKOŁY, UCZELNIE WYŻSZE, ORAZ INNE INSTYTUCJE DLA KTÓRYCH ROZWÓJ I WIEDZA MAJĄ ISTOTNE ZNACZENIE
NASZA OFERTA ZAWIERA PRZYGOTOWANIE I REALIZACJĘ BADAŃ EMPIRYCZNYCH W PEŁNYM CYKLU BADAWCZYM. OFERTA BADAWCZA OBEJMUJE BADANIA: ILOŚCIOWE, JAKOŚCIOWE, BADANIE RYNKU, BADANIA SPOŁECZNE Z KAŻDEJ DZIEDZINY I Z KAŻDEGO ZAKRESU TEMATYCZNEGO (NP. BADANIE OCZEKIWAŃ MIESZKAŃCÓW GMINY, OCENA PRACY URZĘDU GMINY, OCENA MOŻLIWOŚCI INWESTYCYJNYCH GMINY).
PRZEPROWADZAMY BADANIA Z WYKORZYSTANIEM NASTĘPUJĄCYCH NARZĘDZI BADAWCZYCH:
BADANIA JAKOŚCIOWE:
WYWIADY INDYWIDUALNE
WYWIADY GRUPOWE
OBSERWACJA (UCZESTNICZĄCA, NIEUCZESTNICZĄCA)
NETNOGRAFIA
BADANIA ILOŚCIOWE
ANKIETA „TWARZĄ W TWARZ”
ANKIETA TELEFONICZNA
ANKIETA INTERNETOWA
NETNOGRAFIA
KAŻDE ZLECENIE TRAKTUJEMY INDYWIDUALNIE I REALIZUJEMY OD PODSTAW. DOSTOSOWUJEMY NAJLEPSZE ROZWIĄZANIA, NP. METODOLOGICZNE, I WDRAŻAMY JE. SPORZĄDZONE PRZEZ NAS RAPORTY SĄ RZETELNYM ODZWIERCIEDLENIEM UZYSKANYCH WYNIKÓW, OPATRZONYM W WYKRESY I ZESTAWIENIA TABELARYCZNE.
Ekspert Oferteo
Specjalista potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując artykuły w Oferteo.pl.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Oferty
BADANIA RYNKU
Polska
- Jabłonna
OFERUJEMY PRZYGOTOWANIE I REALIZACJĘ BADAŃ W PEŁNYM CYKLU BADAWCZYM. OFERTA BADAWCZA OBEJMUJE BADANIA: ILOŚCIOWE, JAKOŚCIOWE, BADANIE RYNKU. BADAMY PREFERENCJE KONSUMENTÓW, BĘDĄCE BARDZO WAŻNYM ŹRÓDŁEM INFORMACJI DLA WDRAŻANIA NOWYCH INWESTYCJI. DZIĘKI NASZEJ OFERCIE OSOBY PLANUJĄCE WŁASNY BIZNES ZDOBĘDĄ RZETELNE ŹRÓDŁO INFORMACJI NA TEMAT AKTUALNY...CH TRENDÓW I WYMAGAŃ POTENCJALNYCH KLIENTÓW, ELIMINUJĄC TYM SAMYM INWESTYCJE RYZYKOWNE.
NASZA OFERTA OBEJMUJE:
BADANIE I ANALIZĘ RYNKU, BRANŻY, PRODUKTÓW I USŁUG NA SZCZEBLU LOKALNYM I REGIONALNYM;
BADANIE PREFERENCJI I POTRZEB POTENCJALNYCH KLIENTÓW;
ROZPOZNANIE WARUNKÓW FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTWA WRAZ Z PROPOZYCJAMI ZMIAN;
BADANIE I ANALIZĘ POPYTU ORAZ POTRZEB NABYWCÓW;
BADANIE I ANALIZĘ CZYNNIKÓW WARUNKUJĄCYCH DECYZJE ZAKUPOWE KONSUMENTÓW;
ANALIZĘ UPODOBAŃ NABYWCÓW DO ZAAKCEPTOWANIA DANEGO POZIOMU CEN;
ANALIZĘ OTOCZENIA KONKURENCYJNEGO;
OKREŚLENIE STOPNIA RYZYKA INWESTYCJI;
SPORZĄDZENIE RAPORTÓW ANALITYCZNYCH I KOŃCOWYCH;
BADANIA SPOŁECZNE;
WSZELKIE BADANIA, KTÓRYCH PROBLEMATYKA WYTYCZONA ZOSTAŁA PRZEZ KLIENTA- Z KAŻDEJ DZIEDZINY I BRANŻY.
STOSUJEMY M.IN. NASTĘPUJĄCE NARZĘDZIA BADAWCZE:
ANKIETY GRUPOWE „TWARZĄ W TWARZ”
ANKIETY TELEFONICZNE,
ANKIETY INTERNETOWE
WYWIADY GRUPOWE I INDYWIDUALNE
WYWIADY „TWARZĄ W TWARZ”,
WYWIADY TELEFONICZNE,
ANALIZA RYNKU NA PODSTAWIE DOSTĘPNYCH DANYCH
ANALIZY PORÓWNAWCZE
MARKETING
Polska
- Jabłonna
W PROCESACH PODEJMOWANIA DECYZJI MENEDŻEROWIE MARKETINGU ZWYKLE ZGŁASZAJĄ ZAPOTRZEBOWANIE NA INFORMACJE I DANE. JEŚLI ZAPOTRZEBOWANIE NA INFORMACJE JEST WIĘKSZE (LUB ODMIENNE) OD POSIADANEGO ZASOBU, POJAWIA SIĘ POTRZEBA POZYSKANIA DODATKOWYCH DANYCH, NA PRZYKŁAD DROGĄ BADAŃ MARKETINGOWYCH. OFERUJEMY POMOC W DOSTARCZANIU NIEZBĘDNYCH DANYCH, WSPOMAGA...JĄC PAŃSTWA W WYPEŁNIANIU TZW. LUKI INFORMACYJNEJ. WEDŁUG NASZYCH SPECJALISTÓW ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM POWINNO OPIERAĆ SIĘ
NA SYSTEMOWEJ STRATEGICZNEJ ANALIZIE MARKETINGOWEJ, ZAWIERAJĄCEJ OCENY ORAZ WARUNKI, METODY I NARZĘDZIA POSTĘPOWANIA PRZEDSIĘBIORSTWA.
NASZA OFERTA Z ZAKRESU MARKETINGU ZAWIERA:
WSPOMAGANIE USTALANIA DŁUGOOKRESOWYCH CELÓW I ZADAŃ PRZEDSIĘBIORSTWA;
IDENTYFIKACJĘ POTENCJALNYCH OKAZJI ORAZ ZAGROŻEŃ REALIZACJI CELÓW I ZADAŃ;
PROPOZYCJE DZIAŁAŃ WSPOMAGAJĄCYCH ROZWÓJ STRATEGII DZIAŁANIA PRZEDSIĘBIORSTWA;
ANALIZĘ SWOT/TOWS;
ANALIZĘ OTOCZENIA KONKURENCYJNEGO;
BUDOWANIE I WSPOMAGANIE STRATEGII PROMOCYJNEJ;
BUDOWANIE STRATEGII CEN;
WSPOMAGANIE BUDOWY PROCESU DYSTRYBUCJI;
ANALIZĘ ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW/KLIENTÓW (NP. PRZYWIĄZANIE DO MARKI, PREFERENCJE I POTRZEBY KLIENTÓW, POZIOM AKCEPTACJI CEN).
BIZNES PLANY
Polska
- Jabłonna
Masz pomysł na biznes? chcesz rozpocząć nową inwestycję jednak brakuje Ci rzetelnego i szczegółowego harmonogramu działań? Sporządzamy plany operacyjne i prognozy dotyczące przyszłej działalności firmy. Każdy biznesplan powinien zawierać opis aktualnego stanu i przewidywań. Oferujemy biznesplany zaopatrzone w pakiet różnego rodzaju analiz finansowy...ch umożliwiających ocenę podmiotu i weryfikację jego planów. Wykonywane przez nas plany biznesowe spełniają zarówno funkcję zarządczą jak i weryfikacyjną. Jest to także swoisty dokument będący składnikiem oferty lub prezentacją planów i zamierzeń firmy. Zapraszamy do współpracy. Szczegóły na stronie: www.hrmpromo.pl
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Urzędy
Urzędy miejskie
Powiązane produkty i usługi:
Projektant wnętrz, Biznes plan, Projektant wnętrz Legionowo, Biznes plan Legionowo
O Firmie
Adres
Ulica
Parkowa 13Kod pocztowy
05-110Miasto
JabłonnaNIP
526-265-69-68Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Mazowieckie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
Auto-promo Piotr Bień
Imię (pierwsze)
PIOTR
Nazwisko
BIEŃ
Data rozpoczęcia działalności
2013-05-01
NIP
5262656968
Regon
140018709
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
legionowski
Gmina
Jabłonna
Miejscowość
Jabłonna
Kod pocztowy
05110
Poczta
Jabłonna
Ulica
ul. Parkowa
Numer nieruchomości
13
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
4520Z
KONSERWACJA I NAPRAWA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
Przeważające PKD
4311Z
ROZBIÓRKA I BURZENIE OBIEKTÓW BUDOWLANYCH
4312Z
PRZYGOTOWANIE TERENU POD BUDOWĘ
4313Z
WYKONYWANIE WYKOPÓW I WIERCEŃ GEOLOGICZNO-INŻYNIERSKICH
4329Z
WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH INSTALACJI BUDOWLANYCH
4331Z
TYNKOWANIE
4332Z
ZAKŁADANIE STOLARKI BUDOWLANEJ
4333Z
POSADZKARSTWO; TAPETOWANIE I OBLICOWYWANIE ŚCIAN
4334Z
MALOWANIE I SZKLENIE
4339Z
WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH
4391Z
WYKONYWANIE KONSTRUKCJI I POKRYĆ DACHOWYCH
4399Z
POZOSTAŁE SPECJALISTYCZNE ROBOTY BUDOWLANE, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
4511Z
SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK
4531Z
SPRZEDAŻ HURTOWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
4532Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
4540Z
SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA MOTOCYKLI, ICH NAPRAWA I KONSERWACJA ORAZ SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO NICH
4669Z
SPRZEDAŻ HURTOWA POZOSTAŁYCH MASZYN I URZĄDZEŃ
4671Z
SPRZEDAŻ HURTOWA PALIW I PRODUKTÓW POCHODNYCH
4675Z
SPRZEDAŻ HURTOWA WYROBÓW CHEMICZNYCH
4676Z
SPRZEDAŻ HURTOWA POZOSTAŁYCH PÓŁPRODUKTÓW
4690Z
SPRZEDAŻ HURTOWA NIEWYSPECJALIZOWANA
4719Z
POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4799Z
POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI