Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.

HR QUALITY PAYROLL SP. Z O.O.

Kraków

2

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

O specjaliście

HR Quality Payroll Sp. z o.o. oferuje Państwu najwyższej jakości kompleksową obsługę procesów kadrowo-płacowych oraz księgowych.
Nasz zespół specjalistów posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie księgowości, prawa pracy oraz obsłudze kadrowo-płacowej zarówno na poziomie małych działalności gospodarczych jak i dużych przedsiębiorstw.
Dzięki temu oraz doskonałej znajomości bieżących regulacji prawnych, naszym Klientom gwarantujemy kompleksową i stałą obsługę na najwyższym poziomie.
Komfort naszych Klientów jest dla nas na pierwszym miejscu dlatego nie ograniczamy się do pracy w naszym biurze oferując usługi zdalne , a także obsługę bezpośrednią z wizytami lub dyżurami naszych pracowników w siedzibie Klienta.

OBSŁUGA KSIĘGOWA
Świadczymy pełny zakres usług w ramach księgowości rachunkowej, finansowej oraz zarządczej dla podmiotów o różnych formach i profilach działalności.
Nasze działania nie ograniczają się tylko do prowadzenia ksiąg rachunkowych. Wybierając współpracę z nami nasi Klienci mają pewność, że weźmiemy pełną odpowiedzialność za prowadzenie spraw księgowych, a także dobierzemy najkorzystniejsze rozwiązania księgowe i podatkowe dla ich firm.
W ramach naszej oferty proponujemy również pomoc przy zakładaniu działalności gospodarczych i spółek handlowych a także kompleksowe doradztwo podatkowe.

OBSŁUGA KADROWO – PŁACOWA
Proponowane przez nas rozwiązania pozwalają naszym Klientom zredukować koszty ponoszone w zakresie administracji kadrowo-płacowej, a także oszczędzić czas, który mogą poświęcić na rozwój w kluczowych obszarach swojej działalności.
Nasi specjaliści zapewniają fachową obsługę na każdym etapie procesu zatrudnienia, włączając w to również prowadzenie dokumentacji pracowniczej.
Każdego Klienta traktujemy indywidualnie dostosowując nasze działania od jego oczekiwań oraz doradzając najkorzystniejsze dla niego rozwiązania.

RAZEM PRACUJEMY NA WSPÓLNY SUKCES !

Branża

Obszar działania

Wielkopolskie, Warmińsko-mazurskie, Świętokrzyskie, Zachodniopomorskie, Małopolskie, Podkarpackie, Śląskie, Dolnośląskie, Mazowieckie, Łódzkie, Kujawsko-pomorskie, Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie

Weryfikacja Oferteo

Opinie

5.0 / 5
Gwiazdki opinii

5 opinii

5 5
(5)
4 4
(0)
3 3
(0)
2 2
(0)
1 1
(0)

Jesteś Klientem firmy?

Dodaj opinię
Grzegorz B. 9 lipca 2019
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Doradztwo i pomoc w prowadzeniu biznesu, nawet przy jednoosobowej działalności gospodarczej, jest na najwyższym poziomie. Wszystkie kwestie związane z księgowością cierpliwie i skrupulatnie wyjaśnione. Bardzo dziękuje. Współpraca pomogła mi bardzo w optymalizacji kosztów podatkowych.

Grzegorz B. 25 czerwca 2019
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Firma HR Quality Payroll obsługuje wszystkie nasze spółki kompleksowo w zakresie doradztwa, księgowości oraz kadr i płac. Firmę cechuje przede wszystkim wysoka kultura biznesowa połączona z dużą wiedzą merytoryczną przez co ja jako przedsiębiorca czuję bezpiecznie w gąszczu ciągle zmieniających się przepisów oraz prawa. Polecam firmę z czystym sumieniem.

Patrycja Z. 14 sierpnia 2018
opinia niepotwierdzona
Pozytywna opinia

Z HR Quality Payroll współpracuję w zakresie obsługi i księgowości od marca 2017 roku. Mogę potwierdzić, iż pracownicy HR Quality Payroll wykazują się dużą wiedzą merytoryczną i elastycznością w naszej współpracy. Mogę śmiało zarekomendować współpracę z firmą.

Sandra K. Kraków, 19 marca 2018
opinia niepotwierdzona
Zlecę usługi księgowe, Kraków
Pozytywna opinia

Wojciech M. Piaseczno, 28 stycznia 2018
opinia niepotwierdzona
Zlecę usługi księgowe, ok. 100 pracowników, Piaseczno
Pozytywna opinia

Otrzymaj bezpłatną wycenę

od specjalistów takich jak HR QUALITY PAYROLL SP. Z O.O.
Co chcesz zlecić lub kupić?

Kontakt

Formularz kontaktowy

captchaImage
Następny obraz
Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Oferteo S.A., która będzie ich Administratorem. Mamy siedzibę we Wrocławiu (50‑559) przy ul. Świeradowskiej 51‑57/102A. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu zapewnienia komunikacji pomiędzy Tobą, a tym Dostawcą usług lub produktów, w tym poinformowania Dostawcy kto jest nadawcą wiadomości. Na wypadek rozstrzygania ewentualnych roszczeń lub sporów będziemy przechowywać Twoje dane przez 12 miesięcy. w ten sposób zabezpieczamy interesy Oferteo i wszystkich naszych Użytkowników. Gwarantujemy spełnienie Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, prawo wniesienia sprzeciwu, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej wymienionego celu. Więcej na temat sposobu, czasu przetwarzania i przekazywania Twoich danych osobowych oraz skarg, znajdziesz w Polityce Ochrony Prywatności.

Adres

Andrzeja Małkowskiego 1A, 30-812 Kraków

WWW

www.hrquality.pl

Telefon

509 ••• ••• Pokaż numer

Dane rejestrowe

Firma

Nazwa firmy HR QUALITY PAYROLL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności 2017-11-29
NIP 6793160321
Regon 368853789

Siedziba

Kraj Polska
Województwo MAŁOPOLSKIE
Powiat Kraków
Gmina Kraków-Podgórze
Miejscowość Kraków
Kod pocztowy 30827
Poczta Kraków
Ulica ul. Andrzeja Małkowskiego
Numer nieruchomości 1A

Forma prawna

Kod i nazwa podstawowej formy prawnej 1 - Osoba prawna
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
Kod i nazwa formy własności 214 - Własność krajowych osób fizycznych

Rejestracja

Organ rejestrowy SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Rodzaj rejestru lub ewidencji 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW
Data wpisu do bazy REGON 2017-11-29
Data wpisu do rejestru ewidencji 2017-11-29
Data powstania 2017-11-28
Data rozpoczęcia działalności 2017-11-29

Zakres działalności (PKD)

Kod PKD Nazwa
8211Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
Przeważające PKD
6399Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
6920Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
7021Z STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
7022Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
7810Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW
7820Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI PRACY TYMCZASOWEJ
7830Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW
8299Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA

Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.