O nas
Oferujemy wsparcie w zakresie analizy danych, raportowania, budowania systemów raportowych. Przygotowanie utrzymywanie gotowych raportów.
Wyznaczanie, monitorowanie i rozliczanie celów biznesowych, produkcji i sprzedaży.
Budowa i zarządzanie systemem motywacyjnym pracowników.
Zbudujemy dla Ciebie systemy raportowe, prowizyjne, systemy monitorujące sprzedaż i przepływ towarów.
Oferujemy wsparcie marketingowe, analizy cyklu życia klienta. Budowanie relacji i zarządzanie relacjami z klientem.
Dysponujemy zapleczem wysokiej klasy specjalistów, w, którzy zapewnią Państwo wsparcie w zakresie szeroko rozumianego Back Office przedsiębiorstwa. Zdobyte doświadczenie w największych korporacjach tak na rynku europejskim jak i światowym są teraz w zasięgu Twojej firmy.
Masz możliwość czerpania z wiedzy i wieloletniego doświadczenia specjalistów z zakresu: zarządzania projektami, zarządzania procesami produkcji, sprzedaży, obsługi klienta, CRM, controlingu i nie tylko.
Systemy planowania, monitorowania i raportowania. Wielowymiarowe planowanie działań biznesowych. Projektowanie i budowa systemów planowania. Wyznaczanie celów motywacyjnych.
Projektowanie i budowa systemów raportowania. Dostarczanie informacji zarządczych..
Monitorowanie i zarządzanie procesami biznesowymi. Raportowanie benchmarkowe.
Analiza danych – Wielowymiarowe analizy danych sprzedażowych, danych o klientach, rynkach, produktach i handlowcach. Analizy kosztowe, efektywnościowe i jakościowe.
Analizy Geomarketingowe. - Analizy uwzględniające specyfikę rynku, klienta i geograficzną lokalizację. Potencjały regionów.
Prognozowanie –Wielowymiarowe prognozy działań biznesowych.
Systemy oceny pracowników i systemy motywacyjne. – Projektowanie i wdrażanie systemów oceny pracowników.
Wyznaczanie, monitorowanie i badanie realizacji celów. – Planowanie pod kątem celów motywacyjnych pracowników. Zarządzanie celami pracowników ich monitorowanie rozliczanie i premiowanie.
Balence Scorecard – zrównoważona karta wyników. Analizy jakościowo ilościowe. Projektowanie z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb klienta, działu branży.
Zarządzanie budżetem prowizyjnym. Zarzadzanie stawkami prowizyjnymi.
Projektowanie, budowa i wdrażanie systemów prowizyjnych. Planowanie benchmarków prowizyjnych, rozliczanie i analiza realizacji.
Wyznaczanie , monitoring i zarządzanie subsydiami.
Wsparcie we współpracy z partnerami handlowymi. Negocjacje. Wsparcie analityczne. Prezentacje.
Budowanie i zarządzanie Bazami Danych.
CRM - Zarządzanie relacjami z klientem. Analiza w baz klientów pod kątem kampanii marketingowych. Przygotowywanie i profilowanie baz klientów do komunikacji. Cross-selling Up-selling.
Wsparcie w budowie kampanii marketingowych – kierowanie odpowiednich działań do odpowiednich grup odbiorców. Efektywna komunikacja.
Analiza efektywności kampanii marketingowych.
Wielowymiarowa analiza baz klientów, użytkowników usług. Segmentacja klientów. Analizy segmentów.
Wyznaczanie, monitorowanie i rozliczanie celów biznesowych, produkcji i sprzedaży.
Budowa i zarządzanie systemem motywacyjnym pracowników.
Zbudujemy dla Ciebie systemy raportowe, prowizyjne, systemy monitorujące sprzedaż i przepływ towarów.
Oferujemy wsparcie marketingowe, analizy cyklu życia klienta. Budowanie relacji i zarządzanie relacjami z klientem.
Dysponujemy zapleczem wysokiej klasy specjalistów, w, którzy zapewnią Państwo wsparcie w zakresie szeroko rozumianego Back Office przedsiębiorstwa. Zdobyte doświadczenie w największych korporacjach tak na rynku europejskim jak i światowym są teraz w zasięgu Twojej firmy.
Masz możliwość czerpania z wiedzy i wieloletniego doświadczenia specjalistów z zakresu: zarządzania projektami, zarządzania procesami produkcji, sprzedaży, obsługi klienta, CRM, controlingu i nie tylko.
Systemy planowania, monitorowania i raportowania. Wielowymiarowe planowanie działań biznesowych. Projektowanie i budowa systemów planowania. Wyznaczanie celów motywacyjnych.
Projektowanie i budowa systemów raportowania. Dostarczanie informacji zarządczych..
Monitorowanie i zarządzanie procesami biznesowymi. Raportowanie benchmarkowe.
Analiza danych – Wielowymiarowe analizy danych sprzedażowych, danych o klientach, rynkach, produktach i handlowcach. Analizy kosztowe, efektywnościowe i jakościowe.
Analizy Geomarketingowe. - Analizy uwzględniające specyfikę rynku, klienta i geograficzną lokalizację. Potencjały regionów.
Prognozowanie –Wielowymiarowe prognozy działań biznesowych.
Systemy oceny pracowników i systemy motywacyjne. – Projektowanie i wdrażanie systemów oceny pracowników.
Wyznaczanie, monitorowanie i badanie realizacji celów. – Planowanie pod kątem celów motywacyjnych pracowników. Zarządzanie celami pracowników ich monitorowanie rozliczanie i premiowanie.
Balence Scorecard – zrównoważona karta wyników. Analizy jakościowo ilościowe. Projektowanie z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb klienta, działu branży.
Zarządzanie budżetem prowizyjnym. Zarzadzanie stawkami prowizyjnymi.
Projektowanie, budowa i wdrażanie systemów prowizyjnych. Planowanie benchmarków prowizyjnych, rozliczanie i analiza realizacji.
Wyznaczanie , monitoring i zarządzanie subsydiami.
Wsparcie we współpracy z partnerami handlowymi. Negocjacje. Wsparcie analityczne. Prezentacje.
Budowanie i zarządzanie Bazami Danych.
CRM - Zarządzanie relacjami z klientem. Analiza w baz klientów pod kątem kampanii marketingowych. Przygotowywanie i profilowanie baz klientów do komunikacji. Cross-selling Up-selling.
Wsparcie w budowie kampanii marketingowych – kierowanie odpowiednich działań do odpowiednich grup odbiorców. Efektywna komunikacja.
Analiza efektywności kampanii marketingowych.
Wielowymiarowa analiza baz klientów, użytkowników usług. Segmentacja klientów. Analizy segmentów.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Usługi IT
Systemy CMS
Systemy E-learningowe
Inne usługi IT
Outsourcing IT
Dostawcy internetu
Telefonia internetowa
Dostawcy internetu, usługi telekomunikacyjne
Sieci komputerowe
Analiza i projektowanie systemów IT
Programowanie
Konsulting IT
Kontrola jakości IT
Testowanie systemów IT
Zarządzanie projektami IT
Integracja systemów IT
Grafika komputerowa
Marketing IT
Obsługa klienta, help desk
Projektowanie CAD/CAM/CAE
Bezpieczeństwo systemów
Archiwizacja danych
Odzyskiwanie danych
Bazy danych
Systemy ERP
Usługi serwisowe
Serwis elektroniki
Serwis telefonów
Szkolenia i kursy
Szkolenia ze sprzedaży
Szkolenia z zarządzania
Szkolenia z marketingu
Szkolenia interpersonalne
Szkolenia kadrowe
Szkolenia z ekonomii i finansów
Szkolenia prawnicze
Szkolenia z informatyki i komputerów
Doskonalenie zawodowe
Szkolenia techniczne
Szkolenia z pierwszej pomocy i ratownictwa
Szkolenia BHP i przeciwpożarowe
Szkolenia E-learningowe
Inne szkolenia i kursy
Usługi informatyczne
Inne usługi informatyczne
Usługi RTV, AGD
Instalacja sprzętu RTV, AGD
Usługi dla firmy, biura
Inne usługi związane z firmą i biurem
Nauka i edukacja
Badania i rozwój, analizy
Urzędy
Urzędy gmin
Urzędy miejskie
Urzędy statystyczne
Urzędy wojewódzkie
Inne urzędy
Telekomunikacja
Telefony stacjonarne
Dzierżawa łączy
Transmisja danych
Radiokomunikacja
Systemy i usługi
Inne usługi telekomunikacyjne
Powiązane produkty i usługi:
Architekt, Biuro rachunkowe, Firma it, Księgowość, Montaż oświetlenia, Projektowanie mieszkania Warszawa
O Firmie
Adres
Ulica
Jeżewskiego 5F/1Kod pocztowy
02-796Miasto
WarszawaGodziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Opolskie, Małopolskie, Lubelskie, Świętokrzyskie, Łódzkie, Podlaskie, Mazowieckie, Pomorskie, Zachodniopomorskie, Śląskie, Lubuskie, Podkarpackie, Dolnośląskie, Wielkopolskie, Warmińsko-mazurskie, Kujawsko-pomorskie