O nas
GGKO – Zarządzanie Nieruchomościami powstała w 1992 roku z inicjatywy Miasta Stołecznego Warszawy poprzez przekształcenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej „Ochota” w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością – pierwszą tego typu spółkę prawa handlowego w Polsce.
Zaczynaliśmy od administrowania mieniem komunalnym znajdującym się w zarządzie dzielnicy Ochota Miasta st. Warszawy. Dziś obsługujemy wspólnoty mieszkaniowe oraz deweloperów w całej Warszawie i okolicach.
Zajmujemy się kompleksowym zarządzaniem i administrowaniem nieruchomościami. Stanowimy doświadczony, wykwalifikowany i zgrany zespół złożony z zarządców nieruchomości, administratorów, księgowych, prawników, inżynierów oraz innych specjalistów – w sumie 100 pracowników dbających o Państwa nieruchomości.
Naszym celem jest utrzymanie wysokiej jakości usług świadczonych dla obecnie obsługiwanych wspólnot mieszkaniowych oraz zaspokojenie potrzeb rynku deweloperskiego i spółdzielczego. Administrujemy nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych, spółdzielni mieszkaniowych oraz inwestycjami deweloperów.
Co nas wyróżnia
25 lat doświadczenia
250 wspólnot mieszkaniowych
750 000 m² obsługiwanej powierzchni
27 000 mieszkańców
100 pracowników
100% własność M.St. Warszawy
36 000 000 złotych kredytów inwestycyjnych, 35 milionów złotych kredytów termomodernizacyjnych, 6 milionów złotych z tytułu premii termomodernizacyjnych
86 przeprowadzonych termomodernizacji, udział w utworzeniu 79 indywidualnych węzłów cieplnych, wykonanie 15 nadbudów, setki mniejszych lub większych remontów
2 000 000 złotych dobrowolnego ubezpieczenia
Zaczynaliśmy od administrowania mieniem komunalnym znajdującym się w zarządzie dzielnicy Ochota Miasta st. Warszawy. Dziś obsługujemy wspólnoty mieszkaniowe oraz deweloperów w całej Warszawie i okolicach.
Zajmujemy się kompleksowym zarządzaniem i administrowaniem nieruchomościami. Stanowimy doświadczony, wykwalifikowany i zgrany zespół złożony z zarządców nieruchomości, administratorów, księgowych, prawników, inżynierów oraz innych specjalistów – w sumie 100 pracowników dbających o Państwa nieruchomości.
Naszym celem jest utrzymanie wysokiej jakości usług świadczonych dla obecnie obsługiwanych wspólnot mieszkaniowych oraz zaspokojenie potrzeb rynku deweloperskiego i spółdzielczego. Administrujemy nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych, spółdzielni mieszkaniowych oraz inwestycjami deweloperów.
Co nas wyróżnia
25 lat doświadczenia
250 wspólnot mieszkaniowych
750 000 m² obsługiwanej powierzchni
27 000 mieszkańców
100 pracowników
100% własność M.St. Warszawy
36 000 000 złotych kredytów inwestycyjnych, 35 milionów złotych kredytów termomodernizacyjnych, 6 milionów złotych z tytułu premii termomodernizacyjnych
86 przeprowadzonych termomodernizacji, udział w utworzeniu 79 indywidualnych węzłów cieplnych, wykonanie 15 nadbudów, setki mniejszych lub większych remontów
2 000 000 złotych dobrowolnego ubezpieczenia
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Oferty
Administrowanie nieruchomościami
Mazowieckie
- Warszawa
Zarządzanie nieruchomościami:
- pełnimy funkcję zarządu powierzonego biorąc odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie nieruchomości
-dbamy o interesy ekonomiczne i prawne właścicieli reprezentując ich w relacjach z firmami, instytucjami i urzędami
Obsługa administracyjna:
-skutecznie przejmujemy nieruchomość od poprzedniego administ...ratora
-opracowujemy regulaminy, statuty, uchwały, ewidencje, plany gospodarcze, sprawozdania, raporty i inne dokumenty dotyczące funkcjonowania nieruchomości
-wyszukujemy usługodawców, przygotowujemy umowy w zakresie eksploatacji obiektu oraz nadzorujemy ich realizację
-organizujemy zebrania właścicieli – sprawozdawcze i w innych ważnych sprawach
Obsługa finansowo-księgowa:
-prowadzimy kompletną, zgodną z prawem i aktualną dokumentację finansową w oparciu o przyjętą politykę rachunkowości
-rzetelnie prowadzone księgi rachunkowe pozwalają nam na sprawne rozliczanie kosztów eksploatacyjnych
-sporządzamy sprawozdania finansowe (m.in. bilans, rachunek zysków i strat, działalność zarządu), rozliczenia przychodów, rozliczenia zobowiązań (w tym kredytów), deklaracje i zeznania podatkowe oraz inne niezbędne dokumenty
-udzielamy informacji o stanie rozliczeń właścicieli i najemców tradycyjnie oraz w wygodnym systemie elektronicznym
-dokumentujemy płatności oraz regulujemy zobowiązania w sposób ustalony z właścicielem
Obsługa prawna:
-opiniujemy uchwały i regulaminy
-analizujemy umowy z usługodawcami, dostawcami mediów i wykonawcami robót budowlanych pod kątem prawnym
-współpracujemy z kancelarią radców prawnych w przygotowaniu merytorycznym (dowody, stanowiska, korespondencja, pozwy, etc.) do postępowań sądowych w sprawach dotyczących części wspólnych nieruchomości oraz do postępowań sądowych i egzekucyjnych przeciwko dłużnikom
Obsługa techniczna:
-prowadzimy dokumentację techniczną nieruchomości w zgodzie z przepisami prawa
-na bieżąco monitorujemy stan techniczny budynku oraz zapewniamy wykonanie przeglądów obowiązkowych i serwisowych
-zapewniamy bieżącą konserwację
-nadzorujemy usuwanie awarii i ich skutków poprzez zapewnienie i koordynację pogotowia technicznego
-opracowujemy przemyślane plany remontowe
-opiniujemy i doradzamy w sprawach technicznych
Obsługa windykacyjna:
-regularnie monitorujemy stan zadłużenia i przygotowujemy miesięczne raporty
-egzekwujemy należności poprzez windykację miękką, ustalenia z dłużnikiem, wezwania do zapłaty, występowanie do sądów i urzędów o dane, wszczynanie postępowań sądowych
-wysoką skuteczność osiągamy dzięki stałej komunikacji windykatorów z etatowymi księgowymi, administratorami oraz radcami prawnymi a także dzięki ścisłej współpracy z Kancelarią Radców Prawnych Czachorowscy
-działamy w oparciu o politykę windykacyjną korzystając z rozwiązań wypracowanych w ciągu wielu lat działalności równocześnie uwzględniając sugestie i potrzeby Klienta
Doradztwo:
-analizujemy rynek usługodawców, dostawców mediów, usług finansowych i ubezpieczeń przyczyniając się do optymalizacji kosztów eksploatacyjnych
-opracowujemy plany zarządzania nieruchomościami, sporządzamy opracowania merytoryczne w zakresie ekonomicznym, prawnym i technicznym na indywidualne zapotrzebowanie
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Finanse
Zarządzanie nieruchomościami
Powiązane produkty i usługi:
Agencja nieruchomości, Doradca kredytowy, Kredyt, Kredyt hipoteczny, Kupno mieszkania, Remont mieszkania Warszawa, Remonty Warszawa, Sprzątanie Warszawa, Sprzątanie biur Warszawa, Wykończenia wnętrz Warszawa
O Firmie
Adres
Ulica
Aleje Jerozolimskie 92Kod pocztowy
00-807Miasto
WarszawaNIP
5220002222Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Mazowieckie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
GGKO - ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
1992-01-06
NIP
5220002222
Regon
011015792
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
Warszawa
Gmina
Ochota
Miejscowość
Warszawa
Kod pocztowy
00807
Poczta
Warszawa
Ulica
Aleje Jerozolimskie
Numer nieruchomości
92
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6832Z
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
Przeważające PKD
6910Z
DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
8110Z
DZIAŁALNOŚĆ POMOCNICZA ZWIĄZANA Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU W BUDYNKACH
8121Z
NIESPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
8129Z
POZOSTAŁE SPRZĄTANIE
8130Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI
8219Z
WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
8299Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA