Firmę FORMULTUS tworzą ludzie z kilkunastoletnim doświadczeniem w wyposażaniu powierzchni biurowych i użyteczności publicznej. Działamy kompleksowo począwszy od oszacowania potrzeb Klienta, szeroko rozumianego doradztwa, projektu i wyceny, poprzez dostawę, montaż, a także zapewnienia usług serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.
Zakup mebli biurowych to nie tylko ich fizyczne ustawienie. To przede wszystkim stworzenie sprawnej organizacji pracy i przestrzeni, które będą wspomagały pracownika. Kluczowymi kryteriami przy wyborze mebli powinna być ich funkcjonalność, ergonomia, a także estetyka i trwałość. Wszystko to wpływa na odbiór wewnętrzny i zewnętrzny organizacji, stanowiąc jedną z wartości dodanych.
Takie rozwiązania oferuje właśnie Formultus. Gwarantujemy, że odpowiadają one w 100% wysokim wymaganiom stawianym przez nowoczesne pomieszczenia biurowe, gabinetowe, recepcyjne, konferencyjne, a także kawiarniane, restauracyjne etc..
W naszej ofercie znajdą Państwo meble biurowe pracownicze, meble biurowe gabinetowe, recepcje, krzesła, fotele pracownicze i konferencyjno-gościnne, a także fotele audytoryjne i audytoria. Uzupełnieniem oferty są panele akustyczne Patt Fantoni oraz wykładziny dywanowe Milliken. Proponujemy meble biurowe i inne wyposażenie meblowe różnorodne pod względem estetycznym, konstrukcyjnym i funkcjonalnym.
Łódzkie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Akcesoria meblowe, Blachodachówka, Blaty kuchenne, Drewno konstrukcyjne, Malowanie biur, Malowanie mieszkań Łódź, Meble kuchenne Łódź, Remont mieszkania Łódź, Szafy komandor Łódź
Meble biurowe - szafy, regały, kontenery zostały zaprojektowane w taki sposób, aby zapewnić swobodę wyboru ze względu na zróżnicowanie użytkowników jak i pomieszczeń. Optymalne wykorzystanie przestrzeni biurowej i jej zindywidualizowanie powinny być kluczowymi kryteriami przy projektowaniu i wyposażaniu biur. W ofercie znajduje się szereg elementów...
Recepcja to bardzo szczególne miejsce w każdej firmie. To właśnie tu ma miejsce pierwszy kontakt
z klientami, interesantami i gośćmi. To właśnie tu robimy "pierwsze wrażenie", a jak wiadomo "pierwsze wrażenie" można zrobić tylko raz.
Recepcja to nasza wizytówka, musi spełniać swoje funkcje reprezentacyjne, a jednocześnie musi być funkcjonalna i p...
Oferowane Państwu stoły konferencyjne, ławy, stoliki z pewnością zaspokoją gusta najbardziej wymagających osób. Proponowane przez naszą firmę produkty charakteryzują się wysoką jakością i solidnością wykonania. Możemy zaproponować rozwiązania do typowych sal konferencyjnych, jak i do pomieszczeń konferencyjnych, sal spotkań, sal szkoleniowych. Dysp...
Nazwa firmy | FORMULTUS Zofia Piotrowska |
Imię (pierwsze) | ZOFIA |
Drugie imię | ELŻBIETA |
Nazwisko | PIOTROWSKA |
Data rozpoczęcia działalności | 2019-01-07 |
NIP | 7262310811 |
Regon | 382263309 |
Kraj | Polska |
Województwo | ŁÓDZKIE |
Powiat | Łódź |
Gmina | Łódź-Bałuty |
Miejscowość | Łódź |
Kod pocztowy | 91337 |
Poczta | Łódź |
Ulica | ul. Grunwaldzka |
Numer nieruchomości | 33 |
Numer lokalu | 104 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data wpisu do bazy REGON | 2019-01-08 |
Data powstania | 2019-01-08 |
Data rozpoczęcia działalności | 2019-01-07 |
Kod PKD | Nazwa |
4665Z |
SPRZEDAŻ HURTOWA MEBLI BIUROWYCH Przeważające PKD |
3101Z | PRODUKCJA MEBLI BIUROWYCH I SKLEPOWYCH |
3102Z | PRODUKCJA MEBLI KUCHENNYCH |
3109Z | PRODUKCJA POZOSTAŁYCH MEBLI |
4321Z | WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH |
4332Z | ZAKŁADANIE STOLARKI BUDOWLANEJ |
4333Z | POSADZKARSTWO; TAPETOWANIE I OBLICOWYWANIE ŚCIAN |
4334Z | MALOWANIE I SZKLENIE |
4339Z | WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH ROBÓT BUDOWLANYCH WYKOŃCZENIOWYCH |
4614Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ MASZYN, URZĄDZEŃ PRZEMYSŁOWYCH, STATKÓW I SAMOLOTÓW |
4615Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ MEBLI, ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO I DROBNYCH WYROBÓW METALOWYCH |
4622Z | SPRZEDAŻ HURTOWA KWIATÓW I ROŚLIN |
4647Z | SPRZEDAŻ HURTOWA MEBLI, DYWANÓW I SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO |
4651Z | SPRZEDAŻ HURTOWA KOMPUTERÓW, URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH I OPROGRAMOWANIA |
4652Z | SPRZEDAŻ HURTOWA SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO I TELEKOMUNIKACYJNEGO ORAZ CZĘŚCI DO NIEGO |
4666Z | SPRZEDAŻ HURTOWA POZOSTAŁYCH MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH |
4753Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA DYWANÓW, CHODNIKÓW I INNYCH POKRYĆ PODŁOGOWYCH ORAZ POKRYĆ ŚCIENNYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH |
4791Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET |
4941Z | TRANSPORT DROGOWY TOWARÓW |
4942Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZEPROWADZKAMI |
5221Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT LĄDOWY |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
7111Z | DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY |
7311Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH |
7312D | POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W POZOSTAŁYCH MEDIACH |
7410Z | DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA |
7490Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
7733Z | WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WŁĄCZAJĄC KOMPUTERY |
8121Z | NIESPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.