O nas
Proponujemy Państwu zintegrowane usługi szkoleniowe i doradcze na najwyższym poziomie. Prowadzimy profesjonalne szkolenia miękkie dla firm i pracowników, szkolenia motywacyjne, szkolenia z komunikacji zespołowej oraz szereg innych szkoleń menadżerskich, dzięki którym zarządzanie zespołem będzie efektywne i przyniesie wymierne korzyści.
Realizujemy cykle szkoleń Exbis MBA - interdyscyplinarne szkolenia dla menagerów wszystkich szczebli. Opracowujemy strategie marketingowe, organizujemy warsztaty facylitacyjne. Nasze kompleksowe usługi skierowane są do firm, które pragną skorzystać z pomocy profesjonalnego zespołu na wszystkich etapach i w każdej dziedzinie rozwoju przedsiębiorstwa
Realizujemy cykle szkoleń Exbis MBA - interdyscyplinarne szkolenia dla menagerów wszystkich szczebli. Opracowujemy strategie marketingowe, organizujemy warsztaty facylitacyjne. Nasze kompleksowe usługi skierowane są do firm, które pragną skorzystać z pomocy profesjonalnego zespołu na wszystkich etapach i w każdej dziedzinie rozwoju przedsiębiorstwa
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Na Oferteo od 9 lat
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
189058
markValuePositive
Józef
B
2020-04-08 18:29:04.806067
-1
false
Z czystym sumieniem mogę polecić tę firmę za troskę o dobro Klienta i dobrą jakość świadczonych usług.
false
false
Specjaliści z Twojej okolicy
Specjaliści z branży
Oferty
Analizowanie informacji i podejmowanie decyzji - termin do ustalenia
Polska
- Katowice
1476.00 zł
Szkolenie, którego celem jest doskonalenie umiejętności w zakresie przetwarzania informacji w celu ich oceny, selekcji oraz podejmowania decyzji. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili samodzielnie zdobywać i integrować niezbędne informacje w celu dogłębnego zrozumienia problemu, a także analitycznie przyswajać informacje - interpretować informacje... słowne, liczbowe, statystycznych i faktów. Do ważnych umiejętności nauczanych na szkoleniu należy także rozpoznawanie relacji i powiązań pomiędzy składowymi problemu czy sytuacji oraz łączenie koncepcji z różnych dyscyplin z obszarem swojej działalności.
1. Wprowadzenie:
- paradoks Monty Halla i dlaczego popełniamy błędy w prostej ocenie szansy?
Fizjologia - jak mózg analizuje dane:
- współpraca i role półkul mózgowych;
- podzielność uwagi, co można a czego nie można robić jednocześnie;
- myślenie lateralne i sekwencyjne i ich zastosowania do rozwiązywania
problemów.
2. Psychologiczne uwarunkowanie podejmowania decyzji (teoria perspektywy):
- dwa systemy myślenia: intuicyjny i refleksyjny oraz ich konsekwencje w
podejmowaniu decyzji;
- decyzji podejmowanych w warunkach ryzyka i jak unikać błędów;
- księgowanie umysłowe czyli jak przedstawiać innym dane liczbowe.
Wpływ mechanizmów percepcji na błędne postrzeganie i interpretowanie danych:
- heurystyki reprezentatywności i dostępności oraz wynikające z nich błędy;
pułapki zakotwiczenia i przywiązanie do status quo, przykłady a biznesu;
- jak pułapki kosztów utopionych i dowodów potwierdzające własną tezę
wpływają na nasze życie;
- pułapki definicji problemu i jak ich unikać;
- pułapki oceniania i prognozowania oraz ich nieraz przykre konsekwencje.
3. Analizowanie informacji o charakterze statystycznym:
- błędne wyobrażenia na temat losowości i dlaczego gramy w toto lotka;
- reprezentatywność danych statystycznych, szacowanie wielkości próby
statystycznej.
- statystyka Bayesowska i przykłady jej wykorzystania do oceny wagi testów
(np. medycznych);
- zjawisko powrotu do średniej i jego konsekwencje w nauczaniu.
4. Racjonalna nieświadomość:
Postrzeganie podprogowe, prepercepcja, kiedy nieświadomość odznacza się większą wydajnością percepcyjną niż świadomy umysł?
Intuicyjne a racjonalne podejście do rozwiązywanie zadań.
Dedukcja, rozpoznawanie relacji i powiązań pomiędzy składowymi problemu:
5. Korelacje a związki przyczynowo-skutkowe;
praktyczne metody analizy informacji: po nitce do kłębka, weryfikacja hipotez;
wybór priorytetów a efektywność działania – gra symulacyjna.
Metody teorii gier w analizie informacji:
- schematy decyzyjne w teorii gier (potrójny pojedynek, metoda draftu w
koszykówce, cykor, jastrzębie i gołębie, walka płci) i ich występowanie w życiu
społecznym;
- dylemat więźnia, jego zastosowania oraz cechy optymalnych strategii
radzenia sobie w sytuacji dylematu;
- zastosowania algorytmów dopasowania, np. stabilnego małżeństwa, do
przydziału uczniów do szkół, dopasowania dawców i biorców organów do
przeszczepów.
6. Analiza szerokości myślenia i techniki wspierania kreatywności:
- piramida skojarzeń przykład poszukiwania kreatywnych rozwiązań;
- sposoby rozwijania w sobie myślenia lateralnego;
burza mózgów i jej zastosowania.
Trening menedżerski 12-13.05.2020
Polska
- Katowice
1476.00 zł
Zaskakująco często, pracownicy mianowani na stanowiska menedżerskie wpadają w styl przywódczy, który krytykowali, jako podwładni. Przejście do nowej roli rodzi silny stres, a pierwsze kryzysy wzmacniają pokusę skorzystania z … najlepiej znanych wzorców.
Podjęcie zadań menedżerskich to seria transformacji w zakresie kompetencji osobistych i merytor...ycznych: od specjalisty do wszechstronnego szefa rozgryzającego zróżnicowane modele mentalne i układającego program działania; z wojownika zmobilizowanego do pracy „na swoim odcinku” w dyplomatę wspierającego różne interesy. Przechodzisz przemianę z pomocnego członka zespołu w realnego przywódcę. Wkrótce będziesz zaskoczony tym, jak uważnie obserwują cię podwładni. Twoje przeszłe dokonania zapewniły ci awans, na następnym etapie podróży potrzebne będą nowe kompetencje.
Sesja 1: Ja jako Lider
Jestem przywódcą / jestem menedżerem – synergia ról
Atrybuty nowoczesnego przywództwa
Role i funkcje menedżerskie
Identyfikacja błędnych przekonań o kierowaniu ludźmi.
Sesja 2: Istota zarządzania
Wyznaczanie celów i planowanie
Organizowanie zasobów
Tworzenie zespołów
Kierowanie i wpływanie na stosunki międzyludzkie
Kontrola i monitoring.
Sesja 3: Dynamika pracy zespołu
Cechy efektywnego zespołu
Cykl rozwoju zespołu a zadania menedżerskie
Optymalne wykorzystanie predyspozycji członków zespołu
Zarządzanie rolami w zespole
Budowanie relacji i klimatu współpracy.
Sesja 4: Sprawna komunikacja menedżerska
Reguły komunikacji kooperacyjnej
Bariery komunikacyjne w relacjach z podwładnymi
Asertywność w komunikacji menedżerskiej
Analiza transakcyjna w zarządzaniu.
Sesja 5: Style zarządzania – diagnoza i wykorzystanie:
Krótko i długofalowe konsekwencje wyboru stylu kierowania ludźmi
Style przywódcze: od autorytaryzmu po demokratyzm przywódczy – zalety i wady
Dylemat szefa: orientacja na ludzi czy na zadania – współczesne rozwiązania
Przywództwo sytuacyjne - dostosowanie zarządzania do poziomu dojrzałości członków zespołu
Styl zarządzania a zaangażowanie pracowników .
Sesja 6: Delegowanie zadań
Co, kiedy i jak delegować?
Rozwojowe funkcje delegowania
Błędy w delegowaniu zadań
Monitorowanie pracy
Udzielanie wsparcia
Egzekwowanie wyników.
Sesja 7: Motywowanie pracowników
Psychologia motywowania w praktyce
Nowoczesne koncepcje motywowania
Motywowanie spersonalizowane
Patenty motywacyjne: czym dysponuję jako szef?
Motywacja zespołowa: powiązanie osiągnięć indywidualnych z motywacją grupową.
Sesja 8: Udzielanie informacji zwrotnej
Monitorowanie pracy, a informacja zwrotna
Wykorzystanie funkcji informacji zwrotnej
Techniki informacji zwrotnej: deep, swot, 5C, techniki coachingowe.
Rozmowa interwencyjno-korekcyjna: przygotowanie, przebieg, wykorzystanie rezultatów.
Praca z oporem pracownika w przyjmowaniu informacji zwrotnej.
Sesja 9: Stres i konflikt w pracy menedżera
Higiena psychiczna w pracy menedżera
Techniki radzenia sobie ze stresem
Techniki zarządzania konfliktami.
Sesja 10: Tworzenie indywidualnego planu rozwoju, czyli zarządzanie samym sobą.
Sztuka negocjacji - termin do ustalenia
Polska
- Katowice
1476.00 zł
W trakcie symulacji uczestnicy zdobędą praktyczne doświadczenie negocjacyjne, bez ponoszenia konsekwencji błędnych decyzji. Poznają techniki i taktyki oraz triki negocjacyjne oraz nabędą umiejętności przeciwdziałania im. Przećwiczą planowanie i prowadzenie kilkuetapowych negocjacji w trakcie rozbudowanych gier negocjacyjnych. Nauczą się wykorzystan...ia odpowiedniej do sytuacji strategii negocjacyjnej.
Sesja 1: Przykład negocjacji policyjnych - projekcja filmu
Atrybuty profesjonalnego negocjatora
Cel, metody, przebieg negocjacji
Podstawowe dylematy negocjatora
Sesja 2: Gra negocjacyjna w parach
Siła negocjatora
ZOPA, BATNA, poziom aspiracji i granice ustępstw w negocjacjach
Kompensacja kwestii negocjacyjnych - model equalizera
Sesja 3: Symulacje negocjacyjne w zespołach *)
Przydzielenie ról i przygotowanie zespołów do negocjacji
Negocjacje rejestrowane kamerą video
Sesja wniosków: rola emocji, komunikacja werbalna i niewerbalna, stanowiska a interesy negocjatorów
Sesja 4: Quiz negocjacyjny
Kolejność etapów negocjacji
Zasady negocjacyjne modelu Harwardzkiego
Typowe dylematy negocjacyjne
Błędne mniemania o negocjacjach
Sesja 5: Struktura negocjacji
Lista kontrolna przygotowania do negocjacji
Co można osiagnąć na etapie dyskusji wstępnej?
Jak wysuwać propozycje negocjacyjne?
Zasady targowania się i zarządzania ustępstwami
Jakie powinno być porozumienie?
O czym trzeba pamiętać zamykając negocjacje?
Sesja 6: Gra negocjacyjna w parach
Wykorzystanie diagramu użyteczności do analizy wyniku negocjacji
Negocjacje dystrybutywne a integratywne oraz dobór adekwatnej strategii i stylu negocjacji
Schemat arbitrażowy Nasha jako przykład obiektywnego kryterium w negocjacjach
Sesja 7: Gra negocjacyjna w zespołach
Wykorzystanie teorii gier do analizy sytuacji negocjacyjnej
Dylemat więźnia: konflikt racjonalności indywidualnej (równowaga Nasha) z racjonalnością zespołową (kryterium Pareto)
Turnieje Axelroda i cechy wygrywających strategii iterowanego dylematu więźnia
Sesja 8: Komunikacja pozawerbalna w negocjacjach
Wykorzystanie przestrzeni w negocjacjach (proksemika)
Kontakt wzrokowy (okulezyka) i dotyk (haptyka) w negocjacjach
Jak kinezyka może zdradzić nasze prawdziwe intencje?
Sesja 9: Strategia szachowa
Zasady zarządzania ustępstwami
Kolejność negocjowania kwestii
Opracowanie strategii szachowych dla wybranych przez uczestników sytuacji negocjacyjnych
Sesja 10: Techniki, taktyki i triki negocjacyjne
Prezentacja wybranych taktyk i technik
Jak przeciwdziałać nieuczciwym trikom negocjacyjnym?
Sesja 11: Finałowe symulacje negocjacyjne *)
Przydzielanie ról symulacji oraz przygotowanie w 3 zespołach
Sesje negocjacyjne rejestrowe kamerą video w podziale na etapy
Wnioski z negocjacji: analiza rezultatów, strategii i taktyk negocjacyjnych
Sesja 12: Cechy wprawnych negocjatorów według Rackhama i Carlisle’a
Sesja 13: Indywidualne wnioski ze szkolenia
Efektywność osobista - termin do ustalenia
Polska
- Katowice
1476.00 zł
Ile razy zdarzyło Ci się zrobić plan, a później go nie zrealizować? Nowe zadania, telefony, współpracownicy, rodzina, spotkania powodują, że ciągle brakuje Ci czasu, a spiętrzenie rzeczy odłożonych na później zaczyna Cię przerażać? Jesteś niewolnikiem kalendarza? Powiedz DOŚĆ! Nadszedł czas na zmianę sposobu Twojego funkcjonowania. Stań na krawędzi... i zobacz co dla Ciebie w życiu jest ważne. Zacznij żyć świadomie od nowa: ustal cele, zrób plan, wykorzystaj dobre, a zmień złe nawyki, dokończ niedokończone i miej w końcu więcej czasu dla siebie
Program 2- dniowego szkolenia:
Ja i mój czas
Podział i organizacja dnia
Styl pracy i jego wpływ na efektywność
Dobre i złe nawyki
Cele, priorytety, rola planowania
Wartości indywidualne a cele
Planowanie działań w skali dnia, miesiąca, lat
Zarządzanie czasem w działaniu
Organizacji pracy pod kątem priorytetyzacji zadań oraz optymalnego wykorzystania kwalifikacji indywidualnej i zespołowej; gra symulacyjna „Multi Task”
Tworzenie szablonów, „ściąg”, upraszczanie informacji
Efektywność a wydajność pracy [efficiency and effectiveness]
Różnice pomiędzy wydajnością a efektywnością pracy
Kategoryzacja zadań, czyli spojrzenie nowoczesne
Czas w skali dnia pracy
Dzienna krzywa sprawności i krzywa zakłóceń - analiza predyspozycji indywidualnych w zakresie sprawności indywidualnej w ciągu dnia
„Efekt wanny” i „Efekt piły”; jak „zarządzać koncentracją” i planować zmienność zajęć oraz przerwy relaksacyjne
Recykling pożeraczy czasu
„Złodzieje czasu”: zidentyfikuj – zwalcz lub wykorzystaj
Walka z prokrastynacją
Praktyczne sposoby organizowania czasu
4 generacje zarządzania czasem jako sposób na ogarnięcie spraw
Nowoczesne techniki do zarządzania czasem
Dopasowanie wykonywanych czynności do zegara biologicznego
Działania pod presją czasu
Siła stresu jako wewnętrznego motywatora
Multizadaniowiec czy specjalista
Efektywny przekaz informacji i asertywność działania
Elektroniczne narzędzia do planowania
Telefon komórkowy
Kalendarz on-line
Podsumowanie warsztatów.
Przypomnienie poszczególnych elementów warsztatów wraz z indywidualną oceną ważności
i przydatności płynących z nich wniosków. Zbudowanie Indywidualnego Planu Działania
Sprzedaż doradczo - konsultacyjna 23-24.03.2020
Polska
- Katowice
1476.00 zł
Celem edukacyjnym szkolenia jest rozwój potencjału osób zajmujących się sprzedażą produktów lub usług w segmentach B2B oraz B2C. Na poziomie edukacyjnym uczestnicy nabędą umiejętności przeprowadzania badania potrzeb klienta, odkrywania potrzeb ukrytych, znajdowania problemów, które w pierwszym kontakcie mogą być niezdiagnozowane. Dzięki praktycznym... i sprawdzonym metodą sprzedażowym. Uczestnicy nauczą się jak prezentować rozwiązania korzystne dla klienta, jak radzić sobie z potencjalnymi obiekcjami w taki sposób, aby budować pozytywne i długofalowe relacje.
Program 2- dniowego szkolenia
1. Paradygmat efektywnej sprzedaży – inaczej o sprzedawaniu
Sprzedażowa „ściema” – zdefiniowanie zachowań które obniżają skuteczność działań handlowych.
Zaufanie w relacjach biznesowych: buduj je za pomocą serdeczności i wiedzy fachowej
Taniec handlowy – jakie kroki wykonuje doradca, a jakie klient i kto w tym tańcu prowadzi?
2. Model sprzedaży TONK – odkrywanie problemów i ich zaspokajanie
Poszukiwanie problemów i koncentracja na potrzebach klienta i partnera biznesowego
Uświadamianie problemów i potrzeb za pomocą struktury TONK
Nastawienie na celność pytań, a nie ich formę
Słuchanie taktyczne – wyciąganie wniosków na podstawie uzyskanych informacji
3. Automotywacja zakupowa klienta
Filary automotywacji zakupowej klienta
Tworzenie atmosfery autonomii klient w procesie sprzedaży: metoda „zacznij od nie”. Oddanie decyzyjności klientowi
Zapewnienie niezbędnej wiedzy: co Klient powinien wiedzieć, aby podjąć decyzję o zakupie
Złamanie schematu – wyróżnienie w sprzedaży doradczo-konsultacyjnej
4. Prezentowanie rozwiązań
Cechy, zalety i korzyści – czy to jeszcze działa? Przedstawienie rozwiązań za pomocą korzyści I oraz II typu
Dopasowanie prezentacji do klienta: dostrojenie, optymizm i klarowność
5. Etyczna perswazja i argumentowanie
Dwutorowy system perswazyjny: perswazja na torze centralnym i torze peryferyjnym – wybór odpowiedniej strategii wywierania wpływu
Sekwencja argumentacyjna: argumenty prawdopodobne, racjonalne i emocjonalne.
Argumenty oparte na: eksperckości, konsensusie, sympatii i wysiłku
6. Radzenie sobie z obiekcjami
Kiedy handluje się lepiej – gdy obiekcji jest dużo, czy gdy one nie występują? Techniki uprzedzania obiekcji
Zapobieganie nie zawsze wystarczy – metody radzenia sobie z obiekcjami
7. Negocjacje handlowe
Proces negocjacji sprzedażowych w praktyce: negocjacje kooperatywne, a dystrybutywne
Struktura negocjacji: przygotowanie, dyskusja wstępna, proponowanie, faza przetargu, porozumienie i zamknięcie
Rabatowanie –niewielka zmiana, a duże oszczędności: przejście z rabatów sumarycznych na kaskadowe
Zarządzanie ustępstwami: umiejętność zaprojektowania i przeprowadzenia sekwencji wymiany ustępstw
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Szkolenia i kursy
Szkolenia ze sprzedaży
Szkolenia z zarządzania
Szkolenia interpersonalne
Szkolenia kadrowe
Powiązane produkty i usługi:
Agencja marketingowa, Dotacje unijne, Kursy programowania, Biznes plan, Psycholog, Szkolenia techniczne Katowice, Terapia uzależnień Katowice, Usługi bhp Katowice
O Firmie
Adres
Ulica
ul. Słonimskiego 2/1Kod pocztowy
40-218Miasto
KatowiceNIP
634-000-73-17Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Małopolskie, Śląskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
EXBIS-NAPŁOSZEK,SZOPA,SZÓSTAK SPÓŁKA JAWNA
Data rozpoczęcia działalności
1992-10-01
NIP
6340007317
Regon
270723077
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
ŚLĄSKIE
Powiat
Katowice
Gmina
Katowice
Miejscowość
Katowice
Kod pocztowy
40133
Poczta
Katowice
Ulica
ul. Antoniego Słonimskiego
Numer nieruchomości
2
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
Przeważające PKD
4711Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH Z PRZEWAGĄ ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH
4719Z
POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4721Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA OWOCÓW I WARZYW PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4722Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA MIĘSA I WYROBÓW Z MIĘSA PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4723Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA RYB, SKORUPIAKÓW I MIĘCZAKÓW PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4724Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA PIECZYWA, CIAST, WYROBÓW CIASTKARSKICH I CUKIERNICZYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4725Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH I BEZALKOHOLOWYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4726Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA WYROBÓW TYTONIOWYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4729Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA POZOSTAŁEJ ŻYWNOŚCI PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4730Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA PALIW DO POJAZDÓW SILNIKOWYCH NA STACJACH PALIW
4741Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA KOMPUTERÓW, URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH I OPROGRAMOWANIA PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4742Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA SPRZĘTU TELEKOMUNIKACYJNEGO PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4743Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA SPRZĘTU AUDIOWIZUALNEGO PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4751Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA WYROBÓW TEKSTYLNYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4752Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA DROBNYCH WYROBÓW METALOWYCH, FARB I SZKŁA PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4753Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA DYWANÓW, CHODNIKÓW I INNYCH POKRYĆ PODŁOGOWYCH ORAZ POKRYĆ ŚCIENNYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4754Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA ELEKTRYCZNEGO SPRZĘTU GOSPODARSTWA DOMOWEGO PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4759Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA MEBLI, SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO I POZOSTAŁYCH ARTYKUŁÓW UŻYTKU DOMOWEGO PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4761Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA KSIĄŻEK PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4762Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA GAZET I ARTYKUŁÓW PIŚMIENNYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4763Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH I AUDIOWIZUALNYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4764Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA SPRZĘTU SPORTOWEGO PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4765Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA GIER I ZABAWEK PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4771Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA ODZIEŻY PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4772Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA OBUWIA I WYROBÓW SKÓRZANYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4773Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA WYROBÓW FARMACEUTYCZNYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4774Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA WYROBÓW MEDYCZNYCH, WŁĄCZAJĄC ORTOPEDYCZNE, PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4775Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA KOSMETYKÓW I ARTYKUŁÓW TOALETOWYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4776Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA KWIATÓW, ROŚLIN, NASION, NAWOZÓW, ŻYWYCH ZWIERZĄT DOMOWYCH, KARMY DLA ZWIERZĄT DOMOWYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4777Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA ZEGARKÓW, ZEGARÓW I BIŻUTERII PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4778Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA POZOSTAŁYCH NOWYCH WYROBÓW PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4779Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA ARTYKUŁÓW UŻYWANYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4781Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH PROWADZONA NA STRAGANACH I TARGOWISKACH
4782Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA WYROBÓW TEKSTYLNYCH, ODZIEŻY I OBUWIA PROWADZONA NA STRAGANACH I TARGOWISKACH
4789Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA POZOSTAŁYCH WYROBÓW PROWADZONA NA STRAGANACH I TARGOWISKACH
4791Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET
4799Z
POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI
5811Z
WYDAWANIE KSIĄŻEK
5812Z
WYDAWANIE WYKAZÓW ORAZ LIST (NP. ADRESOWYCH, TELEFONICZNYCH)
5813Z
WYDAWANIE GAZET
5814Z
WYDAWANIE CZASOPISM I POZOSTAŁYCH PERIODYKÓW
5819Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA
5821Z
DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA W ZAKRESIE GIER KOMPUTEROWYCH
5829Z
DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA W ZAKRESIE POZOSTAŁEGO OPROGRAMOWANIA
6201Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
6202Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI
6203Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI
6209Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
7010Z
DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH
7021Z
STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
7211Z
BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE BIOTECHNOLOGII
7219Z
BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
7220Z
BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE NAUK SPOŁECZNYCH I HUMANISTYCZNYCH
7311Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
7312A
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY CZASU I MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W RADIO I TELEWIZJI
7312B
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH DRUKOWANYCH
7312C
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET)
7312D
POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W POZOSTAŁYCH MEDIACH
7320Z
BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
8510Z
PLACÓWKI WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
8520Z
SZKOŁY PODSTAWOWE
8531A
GIMNAZJA
8531B
LICEA OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
8532A
TECHNIKA
8532B
BRANŻOWE SZKOŁY I STOPNIA
8532C
SZKOŁY SPECJALNE PRZYSPOSABIAJĄCE DO PRACY
8532D
BRANŻOWE SZKOŁY II STOPNIA
8541A
SZKOŁY POLICEALNE
8541B
KOLEGIA PRACOWNIKÓW SŁUŻB SPOŁECZNYCH
8541C
PLACÓWKI DOSKONALENIA NAUCZYCIELI
8542Z
SZKOŁY WYŻSZE
8551Z
POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI SPORTOWEJ ORAZ ZAJĘĆ SPORTOWYCH I REKREACYJNYCH
8552Z
POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ
8553Z
POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI Z ZAKRESU NAUKI JAZDY I PILOTAŻU
8559A
NAUKA JĘZYKÓW OBCYCH
8560Z
DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ
9311Z
DZIAŁALNOŚĆ OBIEKTÓW SPORTOWYCH
9312Z
DZIAŁALNOŚĆ KLUBÓW SPORTOWYCH
9313Z
DZIAŁALNOŚĆ OBIEKTÓW SŁUŻĄCYCH POPRAWIE KONDYCJI FIZYCZNEJ
9319Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA ZE SPORTEM
9321Z
DZIAŁALNOŚĆ WESOŁYCH MIASTECZEK I PARKÓW ROZRYWKI
9329Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ROZRYWKOWA I REKREACYJNA
9601Z
PRANIE I CZYSZCZENIE WYROBÓW WŁÓKIENNICZYCH I FUTRZARSKICH
9602Z
FRYZJERSTWO I POZOSTAŁE ZABIEGI KOSMETYCZNE
9603Z
POGRZEBY I DZIAŁALNOŚĆ POKREWNA
9604Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z POPRAWĄ KONDYCJI FIZYCZNEJ
9609Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA