O nas
Szanowni Państwo,
posiadam niemal 20-letnie doświadczenie w obsłudze klientów i wsparciu asystenckim, zarówno w międzynarodowych korporacjach jak i sektorze publicznym.
Pracuję również w języku angielskim, poziom C1.
Bardzo dobrze znam środowisko MS Office, ze szczególnym podkreśleniem excel, power point.
Obsługa e-commerce, wordpress, mailerlite, media społecznościowe.
Jestem bardzo kontaktową i zaangażowaną osobę, lubię prace z ludźmi.
Zwiększ swoją efektywność w biznesie, zlecając sprawy administracyjne wirtualnej asystentce!
Sam zajmij się tym, w czym się specjalizujesz i co generuje CI najwyższy dochód!
Nie musisz zatrudniać wirtualnej asystentki na umowę! Możemy umówić się na określoną liczbę godzin lub zlecenie i współpracować na takich zasadach.
OFERUJĘ:
- WSPARCIE I OBSŁUGĘ ADMINISTRACYJNĄ np. obsługa korespondencji, skrzynki mailowej, kalendarza, rezerwacja biletów, hoteli, organizacja spotkań, konferencji, delegacji, kontakt z zewnętrznymi dostawcami usług, z interesantami, redagowanie pism, składanie reklamacji, notatki ze spotkań, prezentacje, zestawienia, sprawozdania, transkrypcje ze spotkań, wysyłka dokumentów;
- OFFICE ADMINISTRATION I MANAGEMENT- sprawdzenie i weryfikowanie umów z dostawcami usług, jeżeli trzeba monit, re-negocjowanie i aktualizacja warunków współpracy; nadzór dostaw, terminów, płatności; zarządzanie fakturami/wydatkami i kontrola budżetu firmy; obsługa rachunku firmowego i terminowych przelewów; kontakt, wsparcie i współpraca z księgowością; kontakt z instytucjami, urzędami oraz zajmuję się wszelkimi sprawami, które można załatwić online; organizacja, porządkowanie dokumentów biurowych, w tym umów;
- WSPARCIE BIZNESU - np. obsługa mailowa klientów, przygotowywanie ofert, realizacja zamówień, wystawianie faktur, wprowadzanie faktur do systemu, pakowanie i wysyłka zamówień, asysta w pracach księgowo-kadrowych, zarządzanie i obsługa baz danych, opracowywanie raportów, analiz, obsługa klienta anglojęzycznego, drobne tłumaczenia, obsługa przesyłek, odprawy celne, przygotowywanie dokumentów;
- WSPARCIE PROCESU REKRUTACJI - przygotowywanie ogłoszeń, umieszczanie i promowanie, wstępna selekcja, wsparcie rekrutacji, headhunting, wyszukiwanie specjalistów (oddzielna wycena), współpraca z kontrahentami i specjalistami;
- ASYSTENTKA PERSONALNA, CONCIERGE - organizacja i zarządzanie kalendarzem, umawianie spotkań, wizyt, rezerwacji, wyszukiwanie specjalistów, zakup prezentów, zamawianie zakupów online, organizowanie podróży, wakacji, wysyłanie podziękowań, zarządzanie rachunkami i kontrola budżetu, pomoc w innych, drobnych sprawach;
- WSPARCIE W PROWADZENIU BUSINESSU ONLINE I E-COMMERCE - zarządzanie mediami społecznościowymi i grupami, przygotowywanie i planowanie postów, odpowiadanie na wiadomości i komentarze, moderowanie komentarzy, ustawienia automatyzacji i reklam; wordpress - obsługa i tworzenie stron internetowych, tworzenie landing page, stron sprzedażowych, zapisy na webinary; listy mailingowe, newslettery (MailerLite, GetResponse), wsparcie bloga, przygotowywanie tekstów, materiałów edukacyjnych, monitoring treści, grafiki (i nie tylko) w canvie, obsługa sklepów internetowych, obsługa klientów online, research internetowy;
- INNE - wsparcie w organizacji spotkań, warsztatów, eventów, sesji, tłumaczenia etc.
a także:
- KOORDYNACJA I ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI;
Porozmawiajmy, poznajmy się :)
posiadam niemal 20-letnie doświadczenie w obsłudze klientów i wsparciu asystenckim, zarówno w międzynarodowych korporacjach jak i sektorze publicznym.
Pracuję również w języku angielskim, poziom C1.
Bardzo dobrze znam środowisko MS Office, ze szczególnym podkreśleniem excel, power point.
Obsługa e-commerce, wordpress, mailerlite, media społecznościowe.
Jestem bardzo kontaktową i zaangażowaną osobę, lubię prace z ludźmi.
Zwiększ swoją efektywność w biznesie, zlecając sprawy administracyjne wirtualnej asystentce!
Sam zajmij się tym, w czym się specjalizujesz i co generuje CI najwyższy dochód!
Nie musisz zatrudniać wirtualnej asystentki na umowę! Możemy umówić się na określoną liczbę godzin lub zlecenie i współpracować na takich zasadach.
OFERUJĘ:
- WSPARCIE I OBSŁUGĘ ADMINISTRACYJNĄ np. obsługa korespondencji, skrzynki mailowej, kalendarza, rezerwacja biletów, hoteli, organizacja spotkań, konferencji, delegacji, kontakt z zewnętrznymi dostawcami usług, z interesantami, redagowanie pism, składanie reklamacji, notatki ze spotkań, prezentacje, zestawienia, sprawozdania, transkrypcje ze spotkań, wysyłka dokumentów;
- OFFICE ADMINISTRATION I MANAGEMENT- sprawdzenie i weryfikowanie umów z dostawcami usług, jeżeli trzeba monit, re-negocjowanie i aktualizacja warunków współpracy; nadzór dostaw, terminów, płatności; zarządzanie fakturami/wydatkami i kontrola budżetu firmy; obsługa rachunku firmowego i terminowych przelewów; kontakt, wsparcie i współpraca z księgowością; kontakt z instytucjami, urzędami oraz zajmuję się wszelkimi sprawami, które można załatwić online; organizacja, porządkowanie dokumentów biurowych, w tym umów;
- WSPARCIE BIZNESU - np. obsługa mailowa klientów, przygotowywanie ofert, realizacja zamówień, wystawianie faktur, wprowadzanie faktur do systemu, pakowanie i wysyłka zamówień, asysta w pracach księgowo-kadrowych, zarządzanie i obsługa baz danych, opracowywanie raportów, analiz, obsługa klienta anglojęzycznego, drobne tłumaczenia, obsługa przesyłek, odprawy celne, przygotowywanie dokumentów;
- WSPARCIE PROCESU REKRUTACJI - przygotowywanie ogłoszeń, umieszczanie i promowanie, wstępna selekcja, wsparcie rekrutacji, headhunting, wyszukiwanie specjalistów (oddzielna wycena), współpraca z kontrahentami i specjalistami;
- ASYSTENTKA PERSONALNA, CONCIERGE - organizacja i zarządzanie kalendarzem, umawianie spotkań, wizyt, rezerwacji, wyszukiwanie specjalistów, zakup prezentów, zamawianie zakupów online, organizowanie podróży, wakacji, wysyłanie podziękowań, zarządzanie rachunkami i kontrola budżetu, pomoc w innych, drobnych sprawach;
- WSPARCIE W PROWADZENIU BUSINESSU ONLINE I E-COMMERCE - zarządzanie mediami społecznościowymi i grupami, przygotowywanie i planowanie postów, odpowiadanie na wiadomości i komentarze, moderowanie komentarzy, ustawienia automatyzacji i reklam; wordpress - obsługa i tworzenie stron internetowych, tworzenie landing page, stron sprzedażowych, zapisy na webinary; listy mailingowe, newslettery (MailerLite, GetResponse), wsparcie bloga, przygotowywanie tekstów, materiałów edukacyjnych, monitoring treści, grafiki (i nie tylko) w canvie, obsługa sklepów internetowych, obsługa klientów online, research internetowy;
- INNE - wsparcie w organizacji spotkań, warsztatów, eventów, sesji, tłumaczenia etc.
a także:
- KOORDYNACJA I ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI;
Porozmawiajmy, poznajmy się :)
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Usługi dla firmy, biura
Usługi Call Center
Wirtualne biuro
Sklepy internetowe
Obsługa sklepów internetowych
Usługi IT
Obsługa klienta, help desk
Powiązane produkty i usługi:
Kadry i płace, Księgowy, Agencja interaktywna, Projektowanie logo, Reklama internetowa, Sklep internetowy Warszawa, Tworzenie sklepów internetowych Warszawa
O Firmie
Adres
Ulica
Sarmacka 20Kod pocztowy
02-972Miasto
WarszawaGodziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Dolnośląskie, Mazowieckie, Opolskie, Podlaskie, Pomorskie, Podkarpackie, Małopolskie, Lubuskie, Świętokrzyskie, Wielkopolskie, Łódzkie, Warmińsko-mazurskie, Zachodniopomorskie, Kujawsko-pomorskie, Śląskie, Lubelskie