W obecnej chwili niemalże każda działalność gospodarcza, prowadzona nawet
w niewielkiej skali, zobowiązuje do uzyskiwania pozwoleń oraz składania sprawozdań odpowiednim organom.
Nie wypełnianie tych obowiązków bądź nieterminowość skutkuje ogromnymi karami finansowymi a może także prowadzić do nakazu zamknięcia działalności gospodarczej czy pozbawienia wolności.
W ramach prowadzenia działalności proponuję Państwu następujący zakres usług:
1. Identyfikacja wymagań prawnych dotyczących działalności przedsiębiorstwa,
2. Uzyskiwanie pozwoleń/zezwoleń pozwalających na prawne korzystanie ze środowiska:
• pozwolenie na wytwarzanie, zbieranie, odzysk unieszkodliwianie i transport odpadów,
• pozwolenie na wprowadzanie pyłów i gazów do powietrza,
• pozwolenie wodno-prawne,
3. Sprawozdania i opłaty za gospodarcze korzystanie ze środowiska (emisje do powietrza, pobór wód, odprowadzanie ścieków, składowanie odpadów),
4. Zbiorcze zestawienia danych o rodzajach i ilościach odpadów,
5. Raporty do Krajowej bazy (KOBiZE) o emisjach gazów cieplarnianych i innych substancji,
6. Sprawozdania PRTR,
7. Zestawienia opakowaniowe (OPAK1, OPAK2 i OPAK3),
8. Sprawozdania o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym,
9. Pozostałe sprawozdania i raporty, wg potrzeb i wymagań klienta,
10. Sprawozdania do GUS,
11. Prowadzenie kart ewidencji odpadów,
12. Bieżąca informacja o zbliżaniu się przekroczeń w wytworzonych odpadach,
13. Monitorowanie granicznych wielkości emisji, zużycia surowców i wielkości produkcji określonych w decyzjach administracyjnych,
14. Prowadzenie bieżąco aktualizowanego szczegółowego rejestru aktów prawnych, mającego wpływ na działalność zakładu,
15. Stałe nadzorowanie i wdrażanie nowych przepisów z zakresu prawa ochrony środowiska,
16. Doradztwo w ramach bieżącej działalności zakładu wraz z zaproponowaniem konkretnych rozwiązań formalno – prawnych i udzielaniem wiążących porad prawnych opartych na aktualnie obowiązujących przepisach oraz interpretacjach organów administracyjnych,
17. Przeprowadzenie szkoleń dla Pracowników zakładu, w celu przestrzegania wymogów decyzji administracyjnych,
18. Opracowanie wewnątrzzakładowych procedur organizacyjnych zapewniających funkcjonowanie zakładu zgodnie z zapisami aktualnie obowiązującego Prawa Ochrony Środowiska,
19. Udzielanie oficjalnych, pisemnych porad i konsultacji i interpretacji prawnych w zakresie ochrony środowiska,
20. Nadzorowanie umów odpadowych z firmami zewnętrznymi (m.in. sprawdzenie niedozwolonych klauzul) wraz z weryfikacją legalności ich działania,
21. Nadzorowanie obowiązków pomiarowych zakładu (powietrze, woda, ścieki, hałas) wraz z organizacją terminów i warunków pomiaru.
Do każdego klienta podchodzę indywidualnie. Każdy klient ma inne obowiązki z zakresu ochrony środowiska. Ustalając cenę usługi zawsze biorę pod uwagę liczbę i zakres obowiązków, jakie będę wykonywać, czas, jaki poświęcę na wykonanie moich zadań oraz możliwości finansowe klienta.
Śląskie, Warmińsko-mazurskie, Lubuskie, Małopolskie, Świętokrzyskie, Dolnośląskie, Podkarpackie, Kujawsko-pomorskie, Lubelskie, Wielkopolskie, Łódzkie, Pomorskie, Mazowieckie, Zachodniopomorskie, Opolskie, Podlaskie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
19 opinii
Jesteś Klientem firmy?
Profesjonalne podejście do tematu. Polecam w 100%
Bardzo kontaktowa i konkretna osoba z ogromną wiedzą na temat BDO. Kontakt zarówno e-mailowy jak i telefoniczny bez zarzutu. Polecam Panią Patrycję i jej firmę.
Kompetentna, profesjonalna obsługa wraz z wyjaśnieniem wszelkich wątpliwości.
Bardzo dobra współpraca z firmą Eko-cel. Konkretnie i fachowo
100% profesjonalizmu! Polecam, bardzo miła, szybka, a przede wszystkim fachowa pomoc, dziękuję i jeszcze raz zdecydowanie polecam.
Z przyjemnością polecam firmę Eko-Cel. Wszelkie problemy z zakresu tematyki BDO przestały być problemem.
Jak najbardziej polecam! Szybka i fachowa obsługa. Na pewno jeszcze nie raz skorzystam.
Pełen profesjonalizm, a dla mojej firmy i dla mnie spokojna głowa.
Bardzo dobra współpraca. Wszystko zgodnie z ustaleniami i w terminie.
Profesjonalizm i chęć pomocy. Polecam tą firmę.
Na szóstkę z plusem. Wszytko sprawnie i szybko.
Superancko ;))) polecam wszystkim;))))))))))))))))))))))))
Pełen profesjonalizm. Bardzo dobry kontakt . Świetna obsługa .
Współpraca na najwyższym poziomie. Zdecydowanie polecam
Wszystko! Zaangażowanie w pracę, nieokreślona pomoc.
Jestem bardzo zadowolony z usługi Eko-Cel otrzymałem profesjonalne wsparcie, dokumentacja wykonana na czas, a wprowadzone zmiany usprawniły moją firmę. Polecam każdemu kto potrzebuje fachowej pomocy.
Profesjonalnie i konkretnie POLECAMY BO WARTO Skorzystać !!!!
Pełen profesjonalizm , duży zasób wiedzy . Polecamy firmę (y) .
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Alarmy domowe, Biura rachunkowe, Firmy elektryczne, Montaż kamer, Ogrodnik, Przyłącza Myszków, Wycinka drzew Myszków, Wymiana instalacji elektrycznej Myszków
Obsługa BDO oraz doradztwo w zakresie ochrony środowiska.
Nazwa firmy | EKO-CEL PATRYCJA DOROŻYŃSKA |
Imię (pierwsze) | PATRYCJA |
Drugie imię | ANNA |
Nazwisko | DOROŻYŃSKA |
Data rozpoczęcia działalności | 2019-05-01 |
NIP | 5771988822 |
Regon | 383235433 |
Kraj | Polska |
Województwo | ŚLĄSKIE |
Powiat | myszkowski |
Gmina | Myszków |
Miejscowość | Myszków |
Kod pocztowy | 42300 |
Poczta | Myszków |
Ulica | ul. Majora Sucharskiego |
Numer nieruchomości | 64 |
Numer lokalu | 8 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data wpisu do bazy REGON | 2019-04-30 |
Data powstania | 2019-04-30 |
Data rozpoczęcia działalności | 2019-05-01 |
Kod PKD | Nazwa |
7490Z |
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA Przeważające PKD |
4932Z | DZIAŁALNOŚĆ TAKSÓWEK OSOBOWYCH |
4941Z | TRANSPORT DROGOWY TOWARÓW |
4942Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZEPROWADZKAMI |
6202Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI |
6203Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
7112Z | DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE INŻYNIERII I ZWIĄZANE Z NIĄ DORADZTWO TECHNICZNE |
7711Z | WYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK |
7712Z | WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI |
7729Z | WYPOŻYCZANIE I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH ARTYKUŁÓW UŻYTKU OSOBISTEGO I DOMOWEGO |
7731Z | WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ ROLNICZYCH |
7732Z | WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BUDOWLANYCH |
7733Z | WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WŁĄCZAJĄC KOMPUTERY |
7739Z | WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH MASZYN, URZĄDZEŃ ORAZ DÓBR MATERIALNYCH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE |
7740Z | DZIERŻAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I PODOBNYCH PRODUKTÓW, Z WYŁĄCZENIEM PRAC CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
8559A | NAUKA JĘZYKÓW OBCYCH |
8559B | POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE |
Regon | Nazwa | Adres |
38323543300014 | EKO-CEL PATRYCJA DOROŻYŃSKA | ul.Krasickiego Myszków ŚLĄSKIE myszkowski |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
Bardzo konkretnie i rzeczowo. Polecam! Pani Patrycja jest na właściwym miejscu.