W branży contact center działamy już od 2008 roku. Ponad 13 lat na rynku zaowocowało unikalną znajomością potrzeb i oczekiwań partnerów. Wieloletnie doświadczenie i nieustanny rozwój oferty produktowej jest gwarancją dostosowania do dynamicznie zmieniających się trendów branży outsourcingowej.
Przez okres kilkunasu lat wyspecjalizowaliśmy się w realizacji pojedynczych zleceń jak i kompleksowej obsłudze CC. Dzięki rozbudowanej struktorze jesteśmy w stanie prowadzić dla obsługi ruchu przchodzącego, połączeń wychodzących, generowania ledów czy prowadzenia badań ankietowych.
Dbamy o to, by nasze usługi charakteryzowały się maksymalnym współczynnikiem konwersji i rentowności dla Klienta.
Kujawsko-pomorskie, Mazowieckie, Opolskie, Śląskie, Podkarpackie, Dolnośląskie, Świętokrzyskie, Małopolskie, Lubuskie, Warmińsko-mazurskie, Lubelskie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie, Podlaskie, Pomorskie, Łódzkie
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Agencja interaktywna, Reklama w google, Studio graficzne, Tworzenie sklepów internetowych
Rozliczanie bonów turystycznych oraz wsparcie w innych procesach. Cała Polska.
Telefoniczna aktualizacja baz danych - poprawność adresów mailowych, zgody RODO, weryfikowanie innych wskazanych parametrów. Cała Polska.
Przeprowadzanie telefonicznych ankiet badania satysfakcji klienta, dostarczanie informacji w zakresie lojalności klienta (NPS), dedykowane kampanie informacyjne. Cała Polska.
Nazwa firmy | DIRECT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Data rozpoczęcia działalności | 2016-02-10 |
NIP | 6793122562 |
Regon | 363709390 |
Kraj | Polska |
Województwo | MAŁOPOLSKIE |
Powiat | Kraków |
Gmina | Kraków-Nowa Huta |
Miejscowość | Kraków |
Kod pocztowy | 31864 |
Poczta | Kraków |
Ulica | ul. prof. Michała Życzkowskiego |
Numer nieruchomości | 19 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 1 - Osoba prawna |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2016-02-11 |
Data wpisu do rejestru ewidencji | 2016-02-11 |
Data powstania | 2016-02-10 |
Data rozpoczęcia działalności | 2016-02-10 |
Kod PKD | Nazwa |
8220Z |
DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER) Przeważające PKD |
4618Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW SPECJALIZUJĄCYCH SIĘ W SPRZEDAŻY POZOSTAŁYCH OKREŚLONYCH TOWARÓW |
4771Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA ODZIEŻY PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH |
4791Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET |
6190Z | DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE POZOSTAŁEJ TELEKOMUNIKACJI |
6201Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM |
6311Z | PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ |
6399Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
7021Z | STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
Profesjonalna, rzetelna firma. Fachowa obsługa klienta. Polecam.