O nas
Pracuję ze specjalistami różnych działów, handlowcami, menedżerami i właścicielami firm, którzy świadomie podchodzą do rozwoju zawodowego i chcąc sprawniej realizować swoje cele i zwiększać efektywność, szukają nowych narzędzi i umiejętności.
Posiadam praktyczne doświadczenie w obsłudze klienta, sprzedaży, zarządzaniu sprzedażą, budowaniu struktur sprzedaży oraz doświadczenie na stanowiskach menedżerskich. Rozumiem wyzwania zawodowe uczestników, bo też stawałam w ich obliczu. Pomagam zespołom wypracować praktyczne rozwiązania dostosowane do specyfiki ich działalności.
Menedżerom średniego i wyższego szczebla pomagam rozwijać umiejętność budowania zespołów, tworzenia optymalnego środowiska pracy oraz zdobywać wiedzę o zarządzaniu.
Sprzedawcom i specjalistom obsługi klienta pomagam rozwijać niezbędne w kontaktach z klientami umiejętności, doskonalić warsztat oraz zwiększać pewność siebie w codziennej pracy.
Proponuję również pracę w innych obszarach. Zarówno specjaliści, jak i menedżerowie znajdą tu szkolenia i warsztaty rozwijające różnorodne umiejętności i poszerzające wiedzę.
Posiadam praktyczne doświadczenie w obsłudze klienta, sprzedaży, zarządzaniu sprzedażą, budowaniu struktur sprzedaży oraz doświadczenie na stanowiskach menedżerskich. Rozumiem wyzwania zawodowe uczestników, bo też stawałam w ich obliczu. Pomagam zespołom wypracować praktyczne rozwiązania dostosowane do specyfiki ich działalności.
Menedżerom średniego i wyższego szczebla pomagam rozwijać umiejętność budowania zespołów, tworzenia optymalnego środowiska pracy oraz zdobywać wiedzę o zarządzaniu.
Sprzedawcom i specjalistom obsługi klienta pomagam rozwijać niezbędne w kontaktach z klientami umiejętności, doskonalić warsztat oraz zwiększać pewność siebie w codziennej pracy.
Proponuję również pracę w innych obszarach. Zarówno specjaliści, jak i menedżerowie znajdą tu szkolenia i warsztaty rozwijające różnorodne umiejętności i poszerzające wiedzę.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Ekspert Oferteo
Specjalista potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując artykuły w Oferteo.pl.
Opinie
Na Oferteo od 10 lat
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
Wszystkie
Szkolenia ze sprzedaży
Szkolenia interpersonalne
798619
markValuePositive
Dagmara
S
2023-11-21 10:34:12.677201
12555836
Szukam instruktora, szkolenie z komunikacji interpersonalnej dla 4os., Łódź
false
Warsztaty przeprowadzono bardzo profesjonalnie, Kontakt z Panią Dagmarą Tyc był bardzo miły i wszystko przebiegało zgodnie z ustaleniami. Mogę z całą pewnością polecić współpracę z Darogado.
false
false
721674
markValuePositive
Dominika
S
2023-04-07 08:54:48.890537
10904951
Szukam instruktora, szkolenie z techniki sprzedażowej dla do 5 osób, Warszawa
false
Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny z wykorzystaniem technik warsztatowych.
Przeprowadzone szkolenie zostało bardzo dobrze ocenione przez uczestników oraz organizatora szkolenia, Pani Dagmara wykazała się wysokim poziomem przygotowania, a przekazywana widza była dostosowana do wszystkich uczestników reprezentujących szerokie spektrum specjalności. Szkoleniowiec potrafił w sposób interesujący i klarowny przekazać posiadaną wiedzę, reprezentując wysoki poziom przygotowania merytorycznego popartego własnym doświadczeniem.
Pani Dagmara wykazała otwartość i gotowość do wyjaśnienia problemów i wątpliwości w atmosferze która sprzyjała wymianie doświadczeń.
Gorąco polecamy Panią Dagmarę jako kompetentnego partnera w realizacji szkoleń biznesowych.
false
false
Specjaliści z Twojej okolicy
Specjaliści z branży
Oferty
Obsługa klienta - szkolenie
Dla kogo?
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów obsługi klienta, działów handlowych, pracowników bezpośrednio kontaktujących się z klientami oraz wszystkich zainteresowanych rolą obsługi klienta w działalności firmy.
Przykładowe zagadnienia:
– Kim jest klient i czego potrzebuje? Wprowadzenie do profesjonalnej obsługi.
– Potrzeby... klienta – triada satysfakcji.
– Rozmowa telefoniczna a spotkanie. Standardy obsługi.
– Profesjonalizm w obsłudze – perspektywa klienta i pracownika.
– Trudne sytuacje komunikacyjne w obsłudze klientów.
– Emocje – perspektywa klienta i pracownika.
– Radzenie sobie z krytyką.
– Co się kryje za roszczeniową postawą klienta i jak sobie z nią radzić.
– Schemat rozmowy ze zdenerwowanym klientem.
– Poczta elektroniczna w obsłudze klienta.
– Zarządzanie słowem w obsłudze klienta. Jak unikać komunikatów tworzących trudne sytuacje.
– Praca z głosem w obsłudze klienta. Jak wykorzystać prozodię mowy dla lepszej komunikacji.
– Aktywne słuchanie jako podstawa efektywnej komunikacji z klientem.
– Zakłócenia komunikacyjne w obsłudze klienta i jak ich unikać.
– Udzielanie informacji i wyjaśnień: fakty, a opinie i interpretacje.
– Klient zewnętrzny a klient wewnętrzny.
– Rola głosu w obsłudze telefonicznej.
– Etykieta w obsłudze klienta. Etykieta towarzyska a biznesowa.
– Etykieta w rozmowach telefonicznych.
Ostateczny program i cele szkoleniowe są uzgadniane po konsultacjach z klientem i określeniu potrzeb szkoleniowych.
Metody pracy:
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową z wykorzystaniem metod: ćwiczenia w parach i grupach, studium przypadku, dyskusja moderowana, mini-wykłady.
Zapraszam do niezobowiązujących i bezpłatnych konsultacji!
Kompetencje menedżerskie - szkolenie
Dla kogo?
Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów zarządzających zespołami: kierowników działów, dyrektorów, właścicieli firm.
Przykładowe zagadnienia:
– Delegowania zadań i odpowiedzialności.
– Przekazywanie informacji zwrotnych pracownikom.
– Rozmowy rozwojowe oparte na technikach coachingowych.
– Rozmowy: planująca, monitorująca i po...dsumowująca.
– Zaangażowanie a motywacja.
– Wybrane teorie motywacji i ich praktyczne zastosowanie.
– Motywacja własna podstawą do motywowania innych.
– Zrozumienie osobistych motywatorów.
– Dbałość o automotywację.
– Niespójne zachowania menedżera a demotywowanie podwładnych.
– Motywowanie pozapłacowe.
– Rozpoznawanie potrzeb pracowników jako klucz do motywowania.
– Wpływ otwartej komunikacji na postawę zaangażowania pracownika.
– Czym jest charyzma i jak nad nią pracować.
– Budowanie autorytetu menedżera.
– Jak komunikuje się menedżer.
– Pytania w pracy menedżera.
– Komunikacja w zespole.
– Zakłócenia i bariery komunikacyjne.
– Komunikowanie i odczytywanie intencji.
– Źródła sytuacji konfliktowych.
– Konflikt: sygnały i dynamika.
– Przeciwdziałanie budowaniu „podziemia” w zespole.
– Konstruktywna komunikacja w sytuacji konfliktu.
– Asertywność i budowanie asertywnej postawy.
– Zarządzanie działaniami w czasie.
Ostateczny program i cele szkoleniowe są uzgadniane po konsultacjach z klientem i określeniu potrzeb szkoleniowych.
Metody pracy:
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową z wykorzystaniem metod: ćwiczenia w parach i grupach, studium przypadku, dyskusja moderowana, mini-wykłady.
Zapraszam do niezobowiązujących i bezpłatnych konsultacji!
Asertywna komunikacja - szkolenie
Dla kogo?
Szkolenie przeznaczone jest dla każdej osoby zainteresowanej usprawnieniem komunikacji z innymi ludźmi.
Przykładowe zagadnienia:
– Czym jest komunikacja – wprowadzenie.
– Komunikacja jako narzędzie pracy.
– Narzędzia efektywnego porozumiewania się.
– Zarządzanie słowem, czyli czego nie mówić, żeby nie tworzyć trudnych sytuacji.
...– Eliminowanie zakłóceń i barier komunikacyjnych.
– Udzielanie informacji i wyjaśnień: fakty a opinie i interpretacje.
– Asertywność – czym jest, a czym nie jest; rozprawienie z mitami.
– Postawy: asertywna, uległa, agresywna.
– Komunikat typu „ja” a komunikat typu „ty”.
– Zachowania asertywne: stawianie granic, asertywna odmowa.
– Demaskowanie aluzji.
– Przyjmowanie krytyki – wyciąganie wartości z krytyki bez poczucia krzywdy.
– Reakcja na nieuzasadnioną krytykę.
– Zamiana oceny na opinię.
– Asertywna i konstruktywna informacja zwrotna.
– Komunikowanie i odczytywanie intencji.
Ostateczny program i cele szkoleniowe są uzgadniane po konsultacjach z klientem i określeniu potrzeb szkoleniowych.
Metody pracy:
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową z wykorzystaniem metod: ćwiczenia w parach i grupach, studium przypadku, dyskusja moderowana, mini-wykłady.
Zapraszam do niezobowiązujących i bezpłatnych konsultacji!
Skuteczna sprzedaż - szkolenie
Dla kogo?
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów handlowych, działów sprzedaży i wszystkich osób związanych ze sprzedażą towarów lub usług.
Przykładowe zagadnienia:
– Przygotowanie do procesu sprzedaży.
– Etapy procesu sprzedaży.
– Badanie vs. budowanie potrzeb klienta.
– Jak pytać, żeby sprzedawać.
– Prezentacja rozwiązań i e...dukowanie klienta.
– Wartość w oczach klienta.
– Jak zaangażować klienta w proces sprzedaży.
– Czego może obawiać się klient i jak odpowiadać na jego obawy.
– Fakty i mity o zamykaniu sprzedaży.
– Zwiększanie wielkości transakcji: up-selling i cross-selling.
– Budowanie doświadczenia klienta – triada satysfakcji.
– Rodzaje potrzeb klienta.
– Rozum kontra emocje – podejmowanie decyzji zakupowych.
– Własne przekonania sprzedawcy i odpowiednie nastawienie do sprzedaży.
– Prezentacja ceny – kiedy i jak.
– Budowanie krótkich działań sprzedażowych.
– Długie cykle sprzedażowe.
– Obsługa potransakcyjna.
– Autoprezentacja sprzedawcy.
– Przygotowanie do wizyty handlowej – cele, plan wizyty.
– Etykieta biznesowa w sprzedaży.
Ostateczny program i cele szkoleniowe są uzgadniane po konsultacjach z klientem i określeniu potrzeb szkoleniowych.
Metody pracy:
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową z wykorzystaniem metod: ćwiczenia w parach i grupach, studium przypadku, dyskusja moderowana, mini-wykłady.
Zapraszam do niezobowiązujących i bezpłatnych konsultacji!
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Szkolenia i kursy
Szkolenia ze sprzedaży
Szkolenia z zarządzania
Szkolenia interpersonalne
Inne szkolenia i kursy
Powiązane produkty i usługi:
Kurs marketingu, Kursy programowania, Biznes plan, Dotacje unijne, Psycholog, Szkolenia bhp Zabrze, Terapia uzależnień Zabrze
O Firmie
Adres
Ulica
Keplera 22/9Kod pocztowy
41-818Miasto
ZabrzeNIP
6482534038Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
czat, e-mail, telefon
Obszar działania
Podkarpackie, Śląskie, Opolskie, Wielkopolskie, Lubelskie, Pomorskie, Lubuskie, Świętokrzyskie, Mazowieckie, Małopolskie, Zachodniopomorskie, Łódzkie, Podlaskie, Warmińsko-mazurskie, Kujawsko-pomorskie, Dolnośląskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
Darogado Dagmara Tyc
Imię (pierwsze)
DAGMARA
Nazwisko
TYC
Data rozpoczęcia działalności
2014-05-02
NIP
6482534038
Regon
243534058
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
ŚLĄSKIE
Powiat
Zabrze
Gmina
Zabrze
Miejscowość
Zabrze
Kod pocztowy
41818
Poczta
Zabrze
Ulica
ul. Jana Keplera
Numer nieruchomości
22
Numer lokalu
9
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
Przeważające PKD
4613Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ DREWNA I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
7420Z
DZIAŁALNOŚĆ FOTOGRAFICZNA
7430Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TŁUMACZENIAMI
8559A
NAUKA JĘZYKÓW OBCYCH
9003Z
ARTYSTYCZNA I LITERACKA DZIAŁALNOŚĆ TWÓRCZA