O nas
Firma Crystal Call działa w branży outsourcingu kompleksowych usług kontaktowego centrum od roku 2004. Dzięki partnerskiemu podejściu do naszych kontrahentów, najnowocześniejszej technologii ale przede wszystkim profesjonalnemu podejściu nieustannie podnoszących swoje kwalifikacje operatorom, zaliczamy się do europejskiej elity w branży telemarketingowej. Podczas naszej wieloletniej działalności na rynku przeprowadziliśmy ponad 1000 udanych projektów nie tylko na Słowacji ale również w Czechach. Naszymi klientami były firmy z Austrii, Francji, Węgier a także z Anglii i Niemiec.
Poszczególne call centa znajdują się :
• Słowacja–Bratysława, Trencin, Topolcany
• Czechy – Zlin
• Polska – Bielsko Biała
• Węgry - Újlengyel
• Rumunia – Oradea
Wszystkie one są połączone redundantną prywatną siecią a także bezpośrednio z centrum danych w Bratysławie (Data Centrum - Tier III). Pomieszczenia CC ją klimatyzowane a zabezpieczone CCTV oraz systemem elektronicznych kart które monitorują przemieszczanie się wszystkich pracowników a także zabezpieczają wejście do CC tylko uprawnionym osobą.
Momentalnie Crystal Call s.a. dysponuje 451 operatorskimi miejscami a ponad 900 przeszkolonymi pracownikami. Technologia Call Centa jest założona na dwóch niezależnych systemach które są połączone ze sobą. Centrala i wszystkie serwery kontaktowego centra są w strukturze klastra, a kopia bezpieczeństwa jest robiona on-line. Wszystkie systemy są podłączone do niezależnych źródeł energii. (UPS+ dieslowy agregat) które zabezpieczają ciągłą prace nawet przy zaniku energii elektrycznej. Usługi głosowe jak również transmisji danych są zabezpieczone przez dwóch niezależnych operatorów za pomocą łączy optycznych i radiowych. Od roku 2006 pracujemy w systemie całodobowego call centra 24/7/365 z gwarancją 99,5% dostępności.
Przy obecnych trendach orientowania się firm na core business outsourcing działań telemarketingowych w Crystal Call przyczynia się nie tylko do powiększenia przewagi konkurencyjnej oraz zniżenie nakładów, ale przede wszystkim uzyskujecie dostęp do najnowocześniejszych technologii i w pełni profesjonalną a kompleksową komunikacje z waszymi klientami.
Dzięki outsourcingowi usług w Crystal Call zyskujecie Państwo:
jesteśmy jednym z czołowych komercyjnych call centrum na rynku Środkowej Europy i dlatego możemy zaproponować najwyższą jakość od samego początku kampanii w przeciwieństwie do „samodoskonalenia”
nieograniczony czas pracy całą dobę 24/7 (wliczając follow the sun )
najbardziej zawansowane technicznie Call centrum na Słowacji
know-how a doświadczenia zdobyte przy realizacji ponad 1000 projektów
projekt manager dostępny 24/7 dla danego projektu Duże zniżki na opłaty telekomunikacyjne w tym na zielone i niebieskie numery
Operacyjna możliwość zmiany operatorskich miejsc w przypadku jednorazowych akcji bez konieczności inwestycji do rozbudowy własnego call centrum
regularne wysyłanie raportów i statystyk według przez was zdefiniowanych kryteriów
możliwość korzystania z technologii Crystal Call oraz know-how bezpośrednio w waszej firmie (IP telefonia)
Duże oszczędności finansowe, brak inwestycyjnych kosztów na back-up systemy oraz zasilanie awaryjne (więcej na www.crystalcall.eu)
Na Słowacji mamy status zakładu pracy chronionej. ( możliwość wypełnia obowiązku wynikającej z ustawy 5/2004 )
Poszczególne call centa znajdują się :
• Słowacja–Bratysława, Trencin, Topolcany
• Czechy – Zlin
• Polska – Bielsko Biała
• Węgry - Újlengyel
• Rumunia – Oradea
Wszystkie one są połączone redundantną prywatną siecią a także bezpośrednio z centrum danych w Bratysławie (Data Centrum - Tier III). Pomieszczenia CC ją klimatyzowane a zabezpieczone CCTV oraz systemem elektronicznych kart które monitorują przemieszczanie się wszystkich pracowników a także zabezpieczają wejście do CC tylko uprawnionym osobą.
Momentalnie Crystal Call s.a. dysponuje 451 operatorskimi miejscami a ponad 900 przeszkolonymi pracownikami. Technologia Call Centa jest założona na dwóch niezależnych systemach które są połączone ze sobą. Centrala i wszystkie serwery kontaktowego centra są w strukturze klastra, a kopia bezpieczeństwa jest robiona on-line. Wszystkie systemy są podłączone do niezależnych źródeł energii. (UPS+ dieslowy agregat) które zabezpieczają ciągłą prace nawet przy zaniku energii elektrycznej. Usługi głosowe jak również transmisji danych są zabezpieczone przez dwóch niezależnych operatorów za pomocą łączy optycznych i radiowych. Od roku 2006 pracujemy w systemie całodobowego call centra 24/7/365 z gwarancją 99,5% dostępności.
Przy obecnych trendach orientowania się firm na core business outsourcing działań telemarketingowych w Crystal Call przyczynia się nie tylko do powiększenia przewagi konkurencyjnej oraz zniżenie nakładów, ale przede wszystkim uzyskujecie dostęp do najnowocześniejszych technologii i w pełni profesjonalną a kompleksową komunikacje z waszymi klientami.
Dzięki outsourcingowi usług w Crystal Call zyskujecie Państwo:
jesteśmy jednym z czołowych komercyjnych call centrum na rynku Środkowej Europy i dlatego możemy zaproponować najwyższą jakość od samego początku kampanii w przeciwieństwie do „samodoskonalenia”
nieograniczony czas pracy całą dobę 24/7 (wliczając follow the sun )
najbardziej zawansowane technicznie Call centrum na Słowacji
know-how a doświadczenia zdobyte przy realizacji ponad 1000 projektów
projekt manager dostępny 24/7 dla danego projektu Duże zniżki na opłaty telekomunikacyjne w tym na zielone i niebieskie numery
Operacyjna możliwość zmiany operatorskich miejsc w przypadku jednorazowych akcji bez konieczności inwestycji do rozbudowy własnego call centrum
regularne wysyłanie raportów i statystyk według przez was zdefiniowanych kryteriów
możliwość korzystania z technologii Crystal Call oraz know-how bezpośrednio w waszej firmie (IP telefonia)
Duże oszczędności finansowe, brak inwestycyjnych kosztów na back-up systemy oraz zasilanie awaryjne (więcej na www.crystalcall.eu)
Na Słowacji mamy status zakładu pracy chronionej. ( możliwość wypełnia obowiązku wynikającej z ustawy 5/2004 )
Branża
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Usługi dla firmy, biura
Usługi Call Center
Kontakt
Adres
Ulica
Hálkova 1/AKod pocztowy
43-300Miasto
Bielsko-BiałaGodziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Opolskie, Lubelskie, Mazowieckie, Dolnośląskie, Łódzkie, Małopolskie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie, Świętokrzyskie, Kujawsko-pomorskie, Pomorskie, Podkarpackie, Śląskie, Lubuskie, Podlaskie, Warmińsko-mazurskie