O nas
Działamy już prawie 18 lat w sektorze Business Process Outsourcing, w branży marketingu bezpośredniego oraz wsparcia procesów administracyjnych. Prowadzimy projekty kompleksowego outsourcingu procesów obsługi Klienta oraz kampanie wsparcia Działów Sprzedaży i Marketingu dla firm polskich i międzynarodowych. Nasi Klienci to zarówno małe firmy rodzinne jak i wielkie koncerny, które doceniły doświadczenie i wiedzę naszego zespołu.
Najważniejsze dziedziny naszych działań to:
1. Kompleksowa obsługa Klienta – budowa od podstaw lub przygotowanie procesu outsourcingu.
2. Telemarketing – kampanie informacyjne, umawianie spotkań, telesprzedaż.
3. E-marketing – przygotowanie i wysyłka e-mailingów.
4. Badania ankietowe – projekt, ankietowanie i analiza wyników.
5. Projektowanie i obsługa kampanii marketingu bezpośredniego w tym telemarketingowych.
6. Przygotowanie i obsługa konkursów, programów lojalnościowych, programów punktowych.
Na potrzeby naszych działań związanych z usługami call center i marketingowymi wykorzystujemy system opracowany przez firmę Thulium oraz aplikację CATI zaprojektowaną i wykonaną przez nasz zespół IT. Jej funkcjonalności pozwalają na obsługę bardzo wyrafinowanych projektów zarówno w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym. System CATI pozwala nam na łatwe budowanie odpowiednich narzędzi, które optymalizują pracę Konsultantów. Rejestrują ważne informacje, automatycznie generują dokumenty do wysyłki do klientów (e-maile, faxy, listy z ofertą, potwierdzenia zamówień itp.). Pozwalają na szybkie i łatwe raportowanie w systemie online.
Każde stanowisko Konsultanta wyposażone jest w wysokiej klasy komputer z dostępem do sieci lokalnej i możliwością dostępu sieci zewnętrznych i Internetu, o ile takiego dostępu wymaga projekt. Sieć wewnętrzna jest odpowiednio zabezpieczona przed włamaniem z zewnątrz przez specjalistyczne urządzenia i oprogramowanie.
Najważniejsze dziedziny naszych działań to:
1. Kompleksowa obsługa Klienta – budowa od podstaw lub przygotowanie procesu outsourcingu.
2. Telemarketing – kampanie informacyjne, umawianie spotkań, telesprzedaż.
3. E-marketing – przygotowanie i wysyłka e-mailingów.
4. Badania ankietowe – projekt, ankietowanie i analiza wyników.
5. Projektowanie i obsługa kampanii marketingu bezpośredniego w tym telemarketingowych.
6. Przygotowanie i obsługa konkursów, programów lojalnościowych, programów punktowych.
Na potrzeby naszych działań związanych z usługami call center i marketingowymi wykorzystujemy system opracowany przez firmę Thulium oraz aplikację CATI zaprojektowaną i wykonaną przez nasz zespół IT. Jej funkcjonalności pozwalają na obsługę bardzo wyrafinowanych projektów zarówno w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym. System CATI pozwala nam na łatwe budowanie odpowiednich narzędzi, które optymalizują pracę Konsultantów. Rejestrują ważne informacje, automatycznie generują dokumenty do wysyłki do klientów (e-maile, faxy, listy z ofertą, potwierdzenia zamówień itp.). Pozwalają na szybkie i łatwe raportowanie w systemie online.
Każde stanowisko Konsultanta wyposażone jest w wysokiej klasy komputer z dostępem do sieci lokalnej i możliwością dostępu sieci zewnętrznych i Internetu, o ile takiego dostępu wymaga projekt. Sieć wewnętrzna jest odpowiednio zabezpieczona przed włamaniem z zewnątrz przez specjalistyczne urządzenia i oprogramowanie.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
Kampanie Telemarketingowe
od 60 do 65 zł
KOmpleksowa Obsługa Klienta
od 60 do 65 zł
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Usługi dla firmy, biura
Usługi Call Center
Wirtualne biuro
Sklepy internetowe
Obsługa sklepów internetowych
Powiązane produkty i usługi:
Biuro księgowe, Doradztwo podatkowe, Fotowoltaika, Księgowość, Obsługa prawna firm, Pełna księgowość Warszawa, Projektowanie stron internetowych Warszawa, Tworzenie sklepów internetowych Warszawa, Tworzenie stron internetowych Warszawa, Usługi informatyczne Warszawa
O Firmie
Adres
Ulica
ul. Zofii Nałkowskiej 5/40Kod pocztowy
01-886Miasto
WarszawaNIP
825-211-83-37Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Mazowieckie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
"CROMAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2009-02-12
NIP
8252118337
Regon
060444931
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
Warszawa
Gmina
Bielany
Miejscowość
Warszawa
Kod pocztowy
01886
Poczta
Warszawa
Ulica
ul. Zofii Nałkowskiej
Numer nieruchomości
5
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
8220Z
DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER)
Przeważające PKD
8299Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
8292Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PAKOWANIEM
7830Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW
7320Z
BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
6399Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
6311Z
PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
6209Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
4791Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET
4711Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH Z PRZEWAGĄ ŻYWNOŚCI, NAPOJÓW I WYROBÓW TYTONIOWYCH