Contact Solutions dołączył do jednostki dominującej SGP – Sorting Group Poland, działającej na europejskim rynku od przeszło 9 lat w 10 różnych krajach. Wraz z pozostałymi spółkami SGP – Training & Consulting oraz Human & Hunter zapewniamy wzorową jakość obsługi naszych partnerów biznesowych. Towarzyszymy im w każdym elemencie produkcji, w trakcie podnoszenia kwalifikacji pracowników czy przy doradztwie personalnym. Tworzymy centrum wielokanałowej obsługi klientów. Założone przez grupę managerów z wieloletnim branżowym doświadczeniem efektywnie działa na polu budowania współpracy z partnerami. Przez ostatnie lata byliśmy czynnym obserwatorem procesów zachodzących w sektorze finansowym, motoryzacyjnym, telekomunikacyjnym, edukacyjnym, sportowym oraz lotniczym. Ewoluowaliśmy razem z nimi czerpiąc ze zmian to co najlepsze. Mieliśmy to szczęście, że pracy i podejścia do standardów obsługi mogliśmy się uczyć od najlepszych z branży.Swoją wiedzę wspieramy modernizacyjnymi rozwiązaniami, co w efekcie pozwala zauważyć ciągły wzrost satysfakcji klienta ze świadczonych usług. Dzięki temu posiadamy miejsce pracy pełne pasji, gdzie zespół jest gotowy do realizacji celów postawionych przez biznesowego partnera. Wartości te wsparte naszym doświadczeniem i kreatywnością pozwalają z sukcesem reprezentować innowacyjne contact center.
Kujawsko-pomorskie
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Agencja internetowa, Programista, Reklama, Tworzenie portali internetowych, Tworzenie sklepów internetowych
Oferujemy usługę outsourcingu dla procesów call oraz contact center. Zapraszamy do współpracy.
Nazwa firmy | CONTACT SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Data rozpoczęcia działalności | 2015-07-16 |
NIP | 8762462335 |
Regon | 362068894 |
Kraj | Polska |
Województwo | ŚLĄSKIE |
Powiat | Częstochowa |
Gmina | Częstochowa |
Miejscowość | Częstochowa |
Kod pocztowy | 42202 |
Poczta | Częstochowa |
Ulica | ul. Legionów |
Numer nieruchomości | 92 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 1 - Osoba prawna |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością |
Kod i nazwa formy własności | 215 - Własność prywatna krajowa pozostała |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY W TORUNIU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2015-07-22 |
Data wpisu do rejestru ewidencji | 2015-07-22 |
Data powstania | 2015-07-16 |
Data rozpoczęcia działalności | 2015-07-16 |
Kod PKD | Nazwa |
8220Z |
DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER) Przeważające PKD |
4741Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA KOMPUTERÓW, URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH I OPROGRAMOWANIA PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH |
4742Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA SPRZĘTU TELEKOMUNIKACYJNEGO PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH |
4743Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA SPRZĘTU AUDIOWIZUALNEGO PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH |
6110Z | DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI PRZEWODOWEJ |
6120Z | DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI BEZPRZEWODOWEJ, Z WYŁĄCZENIEM TELEKOMUNIKACJI SATELITARNEJ |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
8291Z | DZIAŁALNOŚĆ ŚWIADCZONA PRZEZ AGENCJE INKASA I BIURA KREDYTOWE |
8292Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PAKOWANIEM |
8299Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
9609Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.