O nas
Firma Claude ICT Poland Sp. z o.o. działa na rynku od 2009 roku. Specjalizujemy się w dostarczaniu usług telekomunikacyjnych dla firm.
Naszym głównym produktem jest telefonia internetowa (VoIP) TeleCube.pl. Usługa łącząca w sobie produkty dla małych firm i startupów (np. pakiet Mini VoIP, czyli 2 numery telefoniczne, fax przez internet i bramka SMS w cenie 9 zł netto / miesiąc) jak również rozwiązania dla średnich firm i korporacji (wirtualna centrala telefoniczna, z dowolną ilością numerów wewnętrznych i miejskich oraz takimi opcjami jak: telekonferencje, nagrywanie rozmów, komunikaty głosowe czy ustawianie dzwoniących w kolejce już od 39 zł netto / miesiąc).
TeleCube dostarcza swoim użytkownikom bardzo prosty w obsłudze panel Klienta. Można na nim szczegółowo sprawdzać i analizować wszystkie połączenia, wysyłać SMSy i faxy. Na panelu można również opracowywać schemat centrali i każdej chwili go modyfikować. Nawet osoba bez przeszkolenia i wiedzy technicznej może samodzielnie zaprojektować jak ma działać wirtualna centrala w jego firmie - w jakich dniach i godzinach mają być odbieranie połączenia, jakie komunikaty usłyszy dzwoniący, którzy pracownicy mają obierać konkretne połączenia itd.
TeleCube można przetestować i w ciągu 14 dni przekonać się jak przydatnym narzędziem może się okazać dla każdej firmy.
TeleCube to również:
- autorski system CRM > TeleCube CRM, który miał swoją premierę w 2022 roku, i jest stale rozwijany o nowe funkcjonalności. Więcej informacji na stronie: https://ccrm.pl
- pakiety widgetu callback (przycisk umieszczony na stronie www) Ringy. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie: callback-ringy.pl/
Naszym głównym produktem jest telefonia internetowa (VoIP) TeleCube.pl. Usługa łącząca w sobie produkty dla małych firm i startupów (np. pakiet Mini VoIP, czyli 2 numery telefoniczne, fax przez internet i bramka SMS w cenie 9 zł netto / miesiąc) jak również rozwiązania dla średnich firm i korporacji (wirtualna centrala telefoniczna, z dowolną ilością numerów wewnętrznych i miejskich oraz takimi opcjami jak: telekonferencje, nagrywanie rozmów, komunikaty głosowe czy ustawianie dzwoniących w kolejce już od 39 zł netto / miesiąc).
TeleCube dostarcza swoim użytkownikom bardzo prosty w obsłudze panel Klienta. Można na nim szczegółowo sprawdzać i analizować wszystkie połączenia, wysyłać SMSy i faxy. Na panelu można również opracowywać schemat centrali i każdej chwili go modyfikować. Nawet osoba bez przeszkolenia i wiedzy technicznej może samodzielnie zaprojektować jak ma działać wirtualna centrala w jego firmie - w jakich dniach i godzinach mają być odbieranie połączenia, jakie komunikaty usłyszy dzwoniący, którzy pracownicy mają obierać konkretne połączenia itd.
TeleCube można przetestować i w ciągu 14 dni przekonać się jak przydatnym narzędziem może się okazać dla każdej firmy.
TeleCube to również:
- autorski system CRM > TeleCube CRM, który miał swoją premierę w 2022 roku, i jest stale rozwijany o nowe funkcjonalności. Więcej informacji na stronie: https://ccrm.pl
- pakiety widgetu callback (przycisk umieszczony na stronie www) Ringy. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie: callback-ringy.pl/
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Ekspert Oferteo
Specjalista potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując artykuły w Oferteo.pl.
Opinie
Na Oferteo od 10 lat
| 1 współpraca
5 gwiazdek 66%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 33%
875483
markValueNegative
MF
2024-06-26 00:20:26.49314
-1
false
Usługa fajna i działająca, ale klienta traktują "z buta" (i to jest eufemizm). Jedno konto mi wyłączyli i ZLIKWIDOWALI bez ostrzeżenia gdy wyczerpały się środki na depozycie, a teraz w kwietniu, jednokrotnie przysłali niewyraźnego maila napisanego jasną, szarą, nieczytelną czcionką, że likwidują mój mini abonament za 11zł, a że tego nie doczytałem, w czerwcu obciążyli mnie opłatą 110zł. Dla kontrastu tylko zaznaczę, że comiesięczne informacje o fakturach i opłatach wysyłają mailem, w którym CAŁA TREŚĆ NIE DOŚĆ, ŻE JEST CZARNA TO JESZCZE POGRUBIONĄ CZCIONKĄ (oba maile do wglądu w załączeniu) Szczyt ignorancji i wzór strategii jak się skutecznie pozbywać klientów.
NIE POLECAM!
false
false
844818
markValueNegative
Mirek
2024-03-26 12:11:24.701859
-1
false
Odradzam korzystanie z firmy Telecube.
Klient nie czuje się tam komfortowo, nie jest traktowany po partnersku.
Korzystałem z ich usług od wielu lat i wielokrotnie byłem bardzo zawiedziony w jaki sposób zostałem potraktowany.
Tym razem rozstanę się z nimi na dobre w skrócie moje niektóre problemy: zmiana parametrów usługi skutkująca nie działającym oprogramowaniem, brak realizacji połączeń z niektórymi numerami, długie oczekiwanie na usunięcie awarii, wyłączenie świadczenia usługi (brak mojej terminowej wpłaty) a po dokonaniu płatności i przesłaniu potwierdzenia dalsza odmowa włączenia usługi w oczekiwaniu na fizyczne pojawienie się wpłaty na ich rachunku, odmowa obniżenia rachunku za okres nieświadczenia usługi, dodatkowe obciążenia finansowe za przesłanie emaila z przypomnieniem braku wpłaty. Jest to zdecydowanie firma, którą należy omijać szerokim łukiem.
false
false
589635
markValuePositive
Emilia
L
2022-04-14 13:28:21.486672
-1
false
Serdecznie polecam usługi i współpracę z Telecube!
false
false
363242
markValuePositive
Karol
B
2020-06-05 16:13:23.960896
-1
false
Możemy polecić każdemu współpracę z firmą TeleCube. Do tej pory nie było żadnych problemów z wirtualną centralką, a wszystkie niejasności mogliśmy zawsze szybko wyjaśnić przez Support. Na plus również atrakcyjne ceny i łatwy w obsłudze panel. Szczerze polecamy!
false
false
185399
markValuePositive
Damian
S
2020-04-01 15:11:23.61648
-1
false
Korzystamy z usług firmy TeleCube od kilku lat i mogę śmiało polecić tę firmę każdemu kto szuka partnera w zakresie call center i wirtualnych centralek. Warto pochwalić też przejrzystość i łatwość poruszania się po ich stronie www oraz zawsze gotowy do pomocy support.
false
false
118614
markValuePositive
Hubert
K
2019-04-01 13:23:06.519727
-1
false
Bardzo polecam. Pełny profesjonalizm pracowników, super wirtualna centralna, bardzo przejrzysty panel dla klientów.
false
false
Oferty
Telefonia internetowa TeleCube
od 11 do 11 zł
Telefonia internetowa (VoIP) TeleCube dla firm. Najtańszy pakiet Mini oferujemy w cenie: 9 zł netto + 23% VAT / mc. Pakiet zawiera m.in. 2 numery telefoniczne, biling online i możliwość wysyłania SMSów przez Panel Klienta.
Od 39 zł netto + 23% VAT / mc można zakupić centralkę telefoniczną.
Telefonia VoIP - pakiet Mini z 2 numerami
Telefonia internetowa (VoIP) dla firm. Pakiet Mini telefonii TeleCube. Zawiera: polskie numery stacjonarne, billing online, dostęp do Panelu Klienta, SMS (wysyłanie z panelu Klienta), e-fax (fax internetowy, wysyłany z Panelu Klienta). Cena: 9 zł netto + 23% VAT / miesiąc. Możliwość przetestowania przez 14 dni, bez opłat.
Wirtualna centrala telefoniczna – pakiet Biznes
od 110 do 110 zł
Opis: Wirtualna centrala telefoniczna TeleCube.pl to usługa w chmurze, będąca alternatywną dla sprzętowych central telefonicznych. Pakiet Biznes to jeden z 4 pakietów e-centrali oferowanych przez TeleCube dla firm. Zawiera on m.in. IVR, kolejkowanie, nagrywanie rozmów, SMS, biling połączeń, statystyki (raporty) z kolejek, warunki czasowe i wiele in...nych funkcji.
Atuty: Centrala TeleCube udostępnia intuicyjny Panel Klienta z narzędziem graficznym (metoda "chwyć i upuść") do samodzielnego opracowania i edycji schematu centrali.
Cena: 89 zł netto + 23% VAT (109,47 zł brutto)/ miesiąc / 10 stanowisk telefonicznych
Ilość stacjonarnych numerów telefonicznych: 5 (z dowolnych polskich stref numeracyjnych, niezależnie od miejsca gdzie siedzibę ma firma)
Ilość numerów wewnętrznych (kont SIP, stanowisk telefonicznych) - 10
Ilość numerów komórkowych: 1
Możliwość rozbudowy: TAK. Centralę TeleCube można rozbudować o kolejne numery wewnętrzne, stacjonarne i komórkowe oraz telekonferencje. Dodatkowo można zakupić m.in.: polskie numery złote/platynowe, numery zagraniczne, widget callback RINGY oraz nowość! TeleCube CRM (https://ccrm.pl).
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Produkty dla firmy, biura
Centrale telefoniczne
Komputery, telefony, internet, usługi
Telefonia internetowa
Telekomunikacja
Telefony stacjonarne
Usługi IT
Telefonia internetowa
Powiązane produkty i usługi:
Agencja interaktywna, Agencja marketingowa, Naprawa komputerów, Copywriter, Reklama internetowa
Kontakt
Adres
Ulica
Toszecka 101Kod pocztowy
44-100Miasto
GliwiceNIP
969-162-87-27Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Lubelskie, Małopolskie, Kujawsko-pomorskie, Mazowieckie, Dolnośląskie, Lubuskie, Świętokrzyskie, Łódzkie, Podkarpackie, Opolskie, Podlaskie, Warmińsko-mazurskie, Pomorskie, Śląskie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
CLAUDE ICT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności
2017-12-20
NIP
9691628727
Regon
369023334
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
ŚLĄSKIE
Powiat
Gliwice
Gmina
Gliwice
Miejscowość
Gliwice
Kod pocztowy
44100
Poczta
Gliwice
Ulica
ul. Toszecka
Numer nieruchomości
101
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6190Z
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE POZOSTAŁEJ TELEKOMUNIKACJI
Przeważające PKD
4511Z
SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK
4651Z
SPRZEDAŻ HURTOWA KOMPUTERÓW, URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH I OPROGRAMOWANIA
4652Z
SPRZEDAŻ HURTOWA SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO I TELEKOMUNIKACYJNEGO ORAZ CZĘŚCI DO NIEGO
4799Z
POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI
6110Z
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI PRZEWODOWEJ
6120Z
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI BEZPRZEWODOWEJ, Z WYŁĄCZENIEM TELEKOMUNIKACJI SATELITARNEJ
6201Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
6209Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
9512Z
NAPRAWA I KONSERWACJA SPRZĘTU (TELE)KOMUNIKACYJNEGO