Zobacz wszystkie (9)
O nas
Firma C.D.F. powstała jesienią 1997 roku. Podstawową dziedziną działalności C.D.F. jest wdrażanie oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem. Systemy, które polecamy są dedykowane dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Świadczymy usługi doradcze w zakresie doboru oprogramowania, analizy procesów biznesowych pod kątem wprowadzenia proponowanych rozwiązań, szkolenia i kompleksowego wdrożenia systemów.
Naturalnym przedłużeniem współpracy z firmami użytkującymi oprogramowanie jest wsparcie po okresie wdrożenia.
Oferujemy pakiet usług „Asysta”, którego głównym elementem jest pomoc zdalna lub telefoniczna oraz konsultacje e-mail.
Klientom oczekującym większego zakresu wsparcia proponujemy kompleksową opiekę nad oprogramowaniem i sprzętem komputerowymi w ramach standardowych pakietów usług serwisowych.
Świadczymy usługi doradcze w zakresie doboru oprogramowania, analizy procesów biznesowych pod kątem wprowadzenia proponowanych rozwiązań, szkolenia i kompleksowego wdrożenia systemów.
Naturalnym przedłużeniem współpracy z firmami użytkującymi oprogramowanie jest wsparcie po okresie wdrożenia.
Oferujemy pakiet usług „Asysta”, którego głównym elementem jest pomoc zdalna lub telefoniczna oraz konsultacje e-mail.
Klientom oczekującym większego zakresu wsparcia proponujemy kompleksową opiekę nad oprogramowaniem i sprzętem komputerowymi w ramach standardowych pakietów usług serwisowych.
Opinie
Na Oferteo od 10 lat
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
664890
markValuePositive
Ewelina
Ś
2022-11-15 10:47:26.209962
-1
false
Profesjonalizm, indywidualne podejście do klienta, cierpliwość.
Efektywne rozwiązywanie problemów.
false
false
655479
markValuePositive
Anna
R
2022-10-19 10:19:15.201412
-1
false
Solidna firma, współpracujemy od 25 lat, dobra partnerska relacja.
false
false
619674
markValuePositive
Barbara
P
2022-07-06 16:17:57.846983
-1
false
Polecam firmę, jestem bardzo zadowolona, profesjonalne podejście.
false
false
545717
markValuePositive
Michał
L
2021-11-26 15:05:46.365622
-1
false
Bardzo fachowa pomoc.
Można na Was liczyć, pozdrawiam!
false
false
398846
markValuePositive
Dariusz
B
2020-10-13 12:38:02.073141
-1
false
Bardzo uprzejmi, doświadczeni i kompetentni ludzie. Potrzebowaliśmy szybkiej pomocy w programie SUBIEKT GT z systemu INSERT i oczywiście nie zawiedliśmy się. Firma C.D.F 0 partner godny polecenia i współpracy.
false
false
154185
markValuePositive
Sławomir
A
2019-11-07 13:35:41.35913
-1
false
Przede wszystkim fachowa i kompetentna realizacja, a przy tym rzetelna i terminowa.
false
false
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
PROGRAMY ANTYWIRUSOWE - G DATA
Polska
- Konin
1.00 zł
Nasza oferta programów antywirusowych firmy G DATA:
Rozwiązania G DATA na Twój komputer. Korzystasz z Internetu, pracujesz lub robisz zakupy.
Zadbaj o swoje bezpieczeństwo w sieci przy użyciu najnowszego oprogramowania.
Solidna ochrona przed wirusami, ransomware z niezawodnym firewallem chroniącym przed hakerami.
G DATA Software AG, z siedzibą w ...Bochum, jest innowacyjną i szybko rozwijającą się firmą, skupiającą się na rozwiązaniach antywirusowych. Jako specjalista od zabezpieczeń internetowych i pionier w dziedzinie ochrony antywirusowej, firma założona w Bochum w 1985 r., opracowała pierwszy program antywirusowy ponad 20 lat temu i świętowała swoje 30 urodziny w 2015 r. W związku z tym G DATA jest najstarszym producentem oprogramowania antywirusowego na świecie.
Przez ponad pięć lat żaden inny europejski dostawca oprogramowania zabezpieczającego nie wygrywał krajowych oraz międzynarodowych testów i nagród częściej niż G DATA. Jeśli chodzi o jakość, G DATA jest światowym liderem łączącym najlepsze na świecie technologie bezpieczeństwa w swoich produktach antywirusowych. Dowodem na to jest technologia DoubleScan, z dwoma niezależnymi skanerami antywirusowymi i natychmiastową ochroną OutbreakShield. Rozwiązania bezpieczeństwa G DATA są dostępne na całym świecie w ponad 90 krajach.
e-ARCHIWIZACJA
Polska
- Konin
199.00 zł
e-ARCHIWIZACJA
Nowoczesna forma archiwizacji danych zgromadzonych w programach linii InsERT nexo oraz InsERT GT, wykorzystująca najnowsze rozwiązania chmurowe Microsoftu.
Zapasowe kopie danych, przechowywane lokalnie na komputerze, narażone są na utratę w przypadku awarii, uszkodzenia dysku, kradzieży czy ataku złośliwego oprogramowania. e-Archiwiz...acja nie podlega tego typu zagrożeniom, a gromadzone za jej pośrednictwem dane są bezpieczne i szyfrowane – może je odczytać wyłącznie osoba, która zna ustanowione podczas archiwizacji hasło.
Zalety e-Archiwizacji
bezpieczeństwo - dostęp do danych ma tylko użytkownik poprzez login i hasło nadawane podczas zakładania konta. Wysyłane pliki archiwów są przechowywane w postaci szyfrowanej;
oszczędność - brak kosztów związanych z zakupem nośników do przechowywania kopii zapasowych ani z odzyskiwaniem danych w razie awarii sprzętu czy systemu;
wygoda - po ustaleniu harmonogramu wykonywania archiwizacji dane są automatycznie wysyłane do chmury, proces ten odbywa się w tle - nie obciąża systemu i nie wymaga zaangażowania użytkownika;
stały, łatwy dostęp do danych - technologia Cloud Computing umożliwia dostęp do zapisanych danych z dowolnego miejsca o dowolnej porze.
e-Archiwizacja działa w oparciu o platformę Windows Azure.
ZARZĄDZANIE PRODUKCJĄ - Mozart
Polska
- Konin
1.00 zł
Program do zarządzania produkcją Mozart.
Charakterystyka:
Mozart wspiera zarządzanie produkcją w ścisłej współpracy z wybranym Systemem Magazynowym opierając się na ideach: MRP / MRPII / ERP / MES / SCM.
Pomaga w gospodarowaniu zasobami:
• materiałowymi,
• ludzkimi,
• maszynowymi.
Aplikacja wspiera optymalne zarządzanie zapasami i możliwo...ściami produkcyjnymi poprzez:
- przyjazny, graficzny interfejs,
- prostą instalację i przygotowanie aplikacji do pracy,
- integrację z enova i SubiektGT,
- planowanie produkcji,
- pracę w sieci i/lub na pojedynczym stanowisku,
- bilansowanie,
- karty montażowe (dokumenty warsztatowe),
- obsługę wielu magazynów (np. wyrobów gotowych, braków, półproduktów),
- szybkie raportowanie z użyciem czytników kodów kreskowych,
- strukturę produktu: receptury, modyfikowanie i kopiowanie istniejących receptur, budowa struktury przy tworzeniu zamówienia, import z systemów CAD,
- koszty produkcji (do wyboru): planowane, rzeczywiste, z uwzględnieniem: pracowników, maszyn, operacji,
- harmonogramowanie pracy: ręczne, zautomatyzowane, raportowanie produkcji.
To tylko niektóre z funkcjonalności Mozarta.
KADRY I PŁACE
Polska
- Konin
1.00 zł
Nasza oferta obejmuje programy InsERT :
- Gratyfikant GT,
- Gratyfikant nexo
- Gratyfikant nexo PRO.
Gratyfikant GT posiada wiele rozbudowanych funkcji niezbędnych w dziale kadr i płac. Umożliwia prowadzenie ewidencji osobowej w firmie, wystawianie różnego rodzaju umów, ewidencjonowanie wypłat i rachunków, ponadto obsługuje Zakładowy Fundusz Świ...adczeń Socjalnych, ułatwia wystawianie deklaracji skarbowych (m.in.: PIT-4, PIT-4R, PIT-8AR, PIT-11/8B, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40) oraz ZUS (m.in.: RCA, RZA, RSA, DRA). System dostosowany jest do obowiązujących przepisów. Gratyfikant GT współpracuje z programem Płatnik.
Gratyfikant nexo to system kompleksowo wspomagający obsługę kadr i płac w małych i średnich firmach oraz w biurach rachunkowych. Intuicyjny interfejs i automatyzacja wielu czynności znacznie przyśpieszają pracę, a duża elastyczność daje szerokie możliwości konfiguracji.
Gratyfikant nexo zawiera wszystkie funkcje niezbędne w dziale kadr i płac – od prowadzenia rozbudowanej ewidencji osobowej i wystawiania umów o pracę i umów cywilnoprawnych, przez proste i zaawansowane planowanie i naliczanie wynagrodzeń, po generowanie rozliczeń z urzędem skarbowym i ZUS oraz wystawianie różnych dokumentów kadrowo-płacowych.
Gratyfikant nexo PRO jest rozszerzoną wersją Gratyfikanta nexo, stworzoną dla firm, które potrzebują elastycznego, otwartego systemu kadrowo-płacowego. Oprócz pełnej funkcjonalności standardowego programu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań. Pozwala m.in. na rozbudowaną obsługę umów cywilnoprawnych (składniki płacowe, dział, stanowisko, absencje i inne), zaawansowane definiowanie wartości składników płacowych, tworzenie własnych raportów i wydruków, specyficzne opisywanie danych z wykorzystaniem tzw. pól własnych. Poprzez tzw. punkty rozszerzeń i Sferę dla Gratyfikanta można dodawać indywidualne rozwiązania dostosowane do specyfiki firmy.
KSIĘGOWOŚĆ, FINANSE, ANALIZY
Polska
- Konin
1.00 zł
Nasza oferta:
* SCANYE - inteligentny asystent księgowych
Koniec papierkowej roboty, można skupić się na tym co ważne.
Klient łatwo przesyła dokumenty i otrzyma archiwum faktur. Dzięki automatycznemu odczytowi danych, błyskawicznie można je zaksięgować.
PLANY ABONAMENTOWE:
1) MIKRO – DLA FIRM: do 500 faktur, archiwum faktur, komunikacja z klientem...
2) STARTER: do 1000 faktur, archiwum faktur, komunikacja z klientem
3) STANDARD: do 2000 faktur, archiwum faktur, komunikacja z klientem
4) PRO: do 3000 faktur, archiwum faktur, komunikacja z klientem
5) MAXI: do 5000 faktur, archiwum faktur, komunikacja z klientem
Dlaczego Scanye?
MNIEJ BŁĘDÓW - Scanye przetworzy papierowe faktury na plik do importu, a dzięki szybkiemu systemowi weryfikacji unikną Państwo błędów w JPK.
WIĘCEJ PIENIĘDZY - Obsłużą Pańśtwo więcej klientów i zyskają czas na to, co naprawdę ważne. Dzięki temu obniżą się koszty i zwiększą przychody!
WIĘCEJ CZASU - W Scanye zaksięgują Państwo około 250 faktur w godzinę. Nawet jeśli księgowanie ręczne idzie szybko, ze SCANYE zrobią Państwo to jeszcze szybciej!
Co więcej?
Multieksport - Wgrywanie faktur wielu firm, a Scanye automatycznie posortuje je po NIPach. Oszczędzając czas!
Płać za zaksięgowane FV - Zapłacą Państwo tylko za zaksięgowane, a nie za wgrane do systemu faktury. Można wgrać tyle faktur, ile to potrzebne.
Łatwe korzystanie - Program Scanye jest niezwykle prosty i intuicyjny.
Faktury wielostronicowe - Scanye odczyta dane ze wszystkich stron faktury, a Państwo zapłacą tylko za całą fakturę, nie za stronę.
* InsERT Biuro
Biuro to system przeznaczony dla księgowych i kadrowych zatrudnionych w biurze rachunkowym oraz dla doradców podatkowych. Jest on uzupełnieniem programów księgowych i kadrowo-płacowych z linii InsERT GT (Rachmistrz GT, Rewizor GT, Gratyfikant GT, mikroGratyfikant GT) oraz narzędziem integrującym operacje wykonywane w tych programach.
Biuro obsługuje proces generowania plików JPK_VAT. Umożliwia on zbiorcze wygenerowanie i wysyłkę plików JPK_VAT dla klientów biura rachunkowego. Szczegółowe operacje związane z tą opcją to: przygotowanie plików w oparciu o ich statusy, zatwierdzanie plików niezatwierdzonych, wysyłka elektroniczna, pobieranie UPO oraz ich drukowanie. Możliwe jest także ponowne generowanie plików JPK_VAT (przydatne przy poprawie zapisów w ewidencji VAT) oraz ich ponowna wysyłka.
* InsERT Rachmistrz
Rachmistrz to nowoczesny system obsługi uproszczonej księgowości. Program ten polecamy firmom prowadzącym księgę przychodów i rozchodów oraz płatnikom podatku zryczałtowanego, którzy rozliczają się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Rachmistrz GT to doskonałe narzędzie zarówno dla przedsiębiorstw samodzielnie dokumentujących działalność gospodarczą, jak i biur rachunkowych. Dzięki dołączanemu bezpłatnie programowi mikroGratyfikant GT możliwa jest także podstawowa obsługa płac.
* InsERT Rewizor
Rewizor to nowoczesny system wspomagający prowadzenie pełnej księgowości. Zastosowane technologie i rozwiązania interfejsowe sprawiają, że obsługa księgowa firmy staje się wygodniejsza i szybsza.
Rewizor wspiera księgowych na każdym etapie pracy: od zarządzania planami kont, dekretacji i księgowania, poprzez ewidencje VAT, pojazdów, umów i płac, obsługę środków trwałych, po wystawianie deklaracji skarbowych, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych oraz ewidencjonowanie i rozliczanie rozrachunków. Mimo bogatej funkcjonalności wyróżnia się prostą, intuicyjną obsługą.
SPRZEDAŻ I MAGAZYN
Polska
- Konin
1.00 zł
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ
- Subiekt GT, nexo, i nexo PRO
Subiekt to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względ...u na branżę.
- mikroSubiekt
Program mikroSubiekt to niezwykle prosty i przyjazny system odpowiedzialny za ewidencjonowanie sprzedaży.
Jest on dedykowany przede wszystkim małym firmom handlowo-usługowym, których działalność nie wymaga oprogramowania obsługującego magazyny.
Z mikroSubiekta mogą korzystać zarówno zaawansowani, jak i początkujący użytkownicy programów komputerowych.
Nowoczesny interfejs, intuicyjna instalacja, łatwa obsługa oraz wszystkie niezbędne funkcje umożliwiają szybką i niezawodną pracę działów sprzedaży małych firm handlowo-usługowych.
System jest kontynuatorem programu sprzedażowego, który ma ugruntowaną pozycję wśród małych i średnich firm. Ta mniejsza wersja znanego systemu do obsługi sprzedaży doskonale spełni powierzone jej zadania.
HANDEL INTERNETOWY:
- Sello
Sello to nowoczesny system stworzony z myślą o tych, którzy sprzedają towary w serwisach aukcyjnych i poszukują wszechstronnego, a jednocześnie prostego narzędzia do obsługi aukcji internetowych. Program komunikuje się z serwisem Allegro.pl i eBay.pl oraz ich zagranicznymi odpowiednikami wspierając sprzedawcę na wszystkich etapach transakcji.
- vendero
Vendero to prosty i wygodny sposób na zaistnienie z biznesem w Internecie. Aplikacja umożliwia posiadaczom systemu InsERT GT lub InsERT nexo założenie sklepu internetowego, witryny z ofertą lub firmowego serwisu - szybko i łatwo, bez specjalistycznej wiedzy na temat tworzenia stron WWW. Intuicyjny kreator poprowadzi użytkownika krok po kroku do gotowej witryny w ciągu zaledwie kilku minut. Wystarczy wybrać jeden z wielu szablonów graficznych, liczbę podstron i elementy, które mają się na nich znaleźć. Stworzonym w ten sposób serwisem można zarządzać z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu.
Dzięki vendero można stworzyć jeden z trzech typów serwisów:
• sklep internetowy - umożliwia wygodną sprzedaż towarów z Subiekta GT lub Subiekta nexo. Zamówienia ze sklepu trafiają bezpośrednio do Subiekta, a panel administracyjny zapewnia pełną kontrolę nad zawartością, wyglądem oraz funkcjonalnością serwisu;
• witryna z ofertą - strona prezentująca szczegółową ofertę produktów i usług (z podziałem na kategorie). Dane o towarach są importowane z Subiekta GT lub Subiekta nexo do witryny (m.in. nazwa, cena, zdjęcia towaru). Można tam zamieścić również informacje o firmie, aktualności i dane kontaktowe;
• firmowy serwis WWW - serwis, w którym można zamieszczać najważniejsze informacje o firmie, ogólny opis oferty (bez prezentowania produktów), aktualności, dane kontaktowe itp.
CRM I OBSŁUGA KLIENTA:
- Gestor GT, nexo i nexo PRO
Gestor to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.
Gestor umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).
Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji
SPRZEDAŻ MOBILNA:
- inMobilus
inMobilus to nowoczesny i intuicyjny system wsparcia przedstawicieli handlowych klasy SFA/FFA. Jest efektywnym narzędziem do zarządzania pracą handlowców, zintegrowanym z systemami ERP i wykorzystującym urządzenia mobilne.
inMobilus posiada interfejs użytkownika dostosowujący się do rodzaju urządzenia (smartfon lub tablet). Aplikacja mobilna może pracować pod kontrolą systemu Android lub iOS. W zależności od typu pracy handlowca aplikacja może działać w trybie preselling oraz vanselling. Dodatkowym modułem jest CRM, który może pracować samodzielnie lub uzupełniać funkcjonalności handlowe. Użytkownik programu w trybie preselling wystawia dokumenty ZK, a w trybie vanselling może wystawiać dokumenty handlowe, zarówno faktury jak i paragony.
PODPIS ELEKTRONICZNY KIR - Szafir
Polska
- Konin
248.00 zł
PODPIS ELEKTRONICZNY KIR SZAFIR
Przy użyciu certyfikatu kwalifikowanego można złożyć i zweryfikować podpis elektroniczny.
Certyfikat kwalifikowany wydawany przez Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir jest generowany i zarządzany zgodnie z wymaganiami ustawy o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. 2016 poz. 1579) z 5 w...rześnia 2016 r. oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE.
W myśl ustawy i rozporządzenia eIDAS kwalifikowany podpis elektroniczny jest równoważny pod względem skutków prawnych podpisowi własnoręcznemu.
Każdy certyfikat kwalifikowany wydany przez KIR może zawierać:
• dane o subskrybencie,
• parametry dotyczące klucza publicznego zawartego w certyfikacie,
• zakres zastosowania certyfikatu,
• wysokość kwoty, do jakiej mogą być wykonywane transakcje przy użyciu danego certyfikatu,
• informacje określające zakres uprawnień subskrybenta,
• informacje określające w czyim imieniu występuje subskrybent.
Przygotowane zestawy to komplet narzędzi, dzięki którym można składać kwalifikowany podpis elektroniczny.
W skład zestawu wchodzi:
• certyfikat kwalifikowany ważny 1 rok lub 2 lata
• karta kryptograficzna CryptoCard z oprogramowaniem do jej obsługi
• czytnik mini
• aplikacja Szafir do składania podpisów elektronicznych
-> Karty i czytniki poza e-podpisem mogą służyć do logowania do systemów, kontroli dostępu do pomieszczeń oraz monitorowania czasu pracy.
Karta CryptoCard Graphite jest podzielona na dwa obszary:
• obszar, w którym znajduje się para kluczy i certyfikat kwalifikowany;
• obszar pozwalający na zapisywanie informacji niezwiązanych z podpisem kwalifikowanym (np. certyfikatów pozwalających realizować różne funkcje, tj. zestawiać bezpieczne połączenie z serwerem WWW – SSL, podpisywać wiadomości pocztowe – S/MIME, i służyć jako identyfikator przy logowaniu do domeny Windows).
-> Czytnik mini to czytnik mniejszych rozmiarów, obsługujący karty wielkości karty SIM.
Przenośny mini czytnik wyposażony we wtyczkę USB i gniazdo SIM dla karty procesorowej. Niewielki rozmiar i zwarta konstrukcja sprawiają, że urządzenie to znajduje szerokie zastosowanie na stale rosnącym rynku kart elektronicznych.
-> Przykłady zastosowań:
- deklaracje do ZUS (program Płatnik)
- składanie sprawozdań finansowych do KRS
- e-faktura (podpisywanie wielu faktur po jednokrotnym podaniu kodu PIN)
- e-deklaracje do urzędów skarbowych
- e-KRS
- e-GIODO
- JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia)
- podpisywanie dokumentacji medycznej
- przesyłanie danych do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF)
- przetargi i aukcje elektroniczne
KASY FISKALNE
Polska
- Konin
1.00 zł
Nasza oferta kas fiskalnych:
* KASY FISKALNE ONLINE i z KOPIĄ ELEKTRONICZNĄ
To w pełni samodzielne urządzenia fiskalne: małe, średnie i systemowe. Funkcjonujące w przestrzeni biurowej oraz mobilnie. W swym wyposażeniu oferują szereg cech niezbędnych do sprawnego prowadzenia biznesu m. in.: wydajny akumulator, wytrzymała konstrukcja, mechanizm druk...ujący „drop – in” oraz udogodnienia komunikacyjne jak USB host czy też komunikację bezprzewodową. Dzięki modułowości, oferują szeroką możliwość rozbudowy o urządzenia peryferyjne.
DRUKARKI FISKALNE
Polska
- Konin
1.00 zł
Nasza oferta urządzeń fiskalnych:
* DRUKARKI FISKALNE ONLINE i z KOPIĄ ELEKTRONICZNĄ
W asortymencie znajduje się szereg drukarek fiskalnych niezbędnych do prowadzenia przedsiębiorstwa handlowego lub usługowego. Posiadamy nowoczesne drukarki fiskalne, które mają wbudowane rozmaite, innowacyjne funkcje, takie jak np. pracowanie w poziomie lub pionie... czy możliwość zaprogramowania różnych walut, w których urządzenie będzie rejestrowało transakcje. Oferta, jaką prezentujemy jest bardzo szeroka i spełni oczekiwania każdego przedsiębiorcy.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Usługi IT
Analiza i projektowanie systemów IT
Outsourcing IT
Integracja systemów IT
Obsługa klienta, help desk
Bezpieczeństwo systemów
Archiwizacja danych
Systemy ERP
Szkolenia i kursy
Szkolenia z informatyki i komputerów
Inne towary
Oprogramowanie
Powiązane produkty i usługi:
Firma programistyczna, Kurs na wózki widłowe, Szkolenia menedżerskie, Szkolenia techniczne
Kontakt
Adres
Ulica
Zakładowa 11/111Kod pocztowy
62-510Miasto
KoninNIP
665-123-86-51Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Lubelskie, Podlaskie, Mazowieckie, Podkarpackie, Śląskie, Kujawsko-pomorskie, Zachodniopomorskie, Pomorskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, Lubuskie, Małopolskie, Świętokrzyskie, Dolnośląskie, Opolskie, Łódzkie