W ramach specjalizacji prowadzenia księg rachunkowych świadczymy usługi takie jak:
sprawdzanie poprawności dokumentów,
ujęcie zdarzeń gospodarczych w porządku chronologicznym na kontach syntetycznych i analitycznych,
prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz dokonywanie odpisów amortyzacyjnych,
prowadzenie rejestrów sprzedaży i zakupów krajowych oraz wewnątrzwspólnotowych na potrzeby podatku od towarów i usług,
dekretacja raportów bankowych walutowych,
obliczanie i sporządzanie deklaracji podatkowych VAT-7 i VAT-UE oraz należnych zaliczek na podatek dochodowy,
prowadzenie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami krajowymi i zagranicznymi,
sporządzanie sprawozdań finansowych,
tworzenie dokumentacji związanej z otrzymaniem kredytu,
analiza finansowo-księgowa,
udzielanie dodatkowych porad oraz sporządzanie dokumentacji na życzenie klienta.
Dział kadr zajmuje się szerokim zakresem spraw związanych z zatrudnieniem pracowników oraz z prowadzeniem rozliczeń z ZUS.
doradztwo w sprawach bieżącej działalności gospodarczej klienta,
udzielanie porad, opinii i wyjaśnień z zakresu obowiązków podatkowych na rzecz podatników i płatników,
interpretacja podatkowych przepisów prawnych,
doradztwo dotyczące wyjaśnień przed organami podatkowymi,
inne tematy związane z działalnością gospodarczą.
Prowadzenie książki przychodów i rozchodów w naszym biurze obejmuje:
prowadzenie księgi podatkowej z wykorzystaniem programu KP-Control
ewidencja środków trwałych,
ewidencja wyposażenia,
ewidencja przebiegu pojazdów,
rejestr podatku od czynności cywilno - prawnych,
obsługa pracowników, rozliczenia właścicieli,
sporządzenie sprawozdań do GUS oraz innych informacji na życzenie klienta.
Kadry i płace
zakładanie akt pracowniczych,
prowadzenie kartotek,
sprawy związane z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy,
obliczenia wynagrodzeń, wynagrodzeń chorobowych, zasiłków, zasiłków chorobowych, ekwiwalentów i ryczałtów,
sporządzanie deklaracji podatkowych dot. pracowników,
doradztwo z zakresu prawa pracy.
ZUS:
sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i raportów,
przekazywanie dokumentacji drogą elektroniczną,
zgłaszanie do ubezpieczeń pracowników i osób prowadzących działalność gospodarczą oraz wyrejestrowywanie z ubezpieczeń,
zgłaszanie w ZUS płatników składek,
sporządzenie i przekazywanie do ZUS druków Z-3 i Z-3a,
przekazywanie do ZUS druków L-4,
występowanie do ZUS o zaświadczenie o nie zaleganiu w opłacaniu składek,
występowanie z wnioskami o przywrócenie terminu na ubezpieczenie chorobowe.
INNE:
wyliczanie obowiązkowych odpisów na PFRON, sporządzanie deklaracji,
składanie do PFRON wniosków o refundacje składek ZUS,
składanie do PFRON wniosków o refundacje wynagrodzeń pracowników niepełnosprawnych,
sporządzenie sprawozdań GUS.
Śląskie, Łódzkie, Małopolskie, Opolskie
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Każdy nowy klient przy podpisaniu umowy na conajmniej 2 lata pierwsze 3 miesiące płaci wyłącznie 1 złoty.
Nazwa firmy | BIURO RACHUNKOWE WOMAWO SPÓŁKA CYWILNA WOJTKOWSKI, WOJTALA, KOMARNICKA, SKRZYPCZYK |
Data rozpoczęcia działalności | 1995-06-15 |
NIP | 6261011974 |
Regon | 272591071 |
Kraj | Polska |
Województwo | ŚLĄSKIE |
Powiat | tarnogórski |
Gmina | Tarnowskie Góry |
Miejscowość | Tarnowskie Góry |
Kod pocztowy | 42600 |
Poczta | Tarnowskie Góry |
Ulica | ul. Oświęcimska |
Numer nieruchomości | 2 |
Telefon kontaktowy | 0327691033 |
WOMAWO@PRO.ONET.PL |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 2 - Jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 019 - Spółki cywilne prowadzące działalność na podstawie umowy zawartej zgodnie z Kodeksem cywilnym |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 099 - PODMIOTY NIE PODLEGAJĄCE WPISOM DO REJESTRU LUB EWIDENCJI |
Data powstania | 1995-06-15 |
Data rozpoczęcia działalności | 1995-06-15 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.