O nas
Biuro Rachunkowe OPTIMA zapewniamy Państwu kompleksową obsługę, wykonujemy dla Państwa czynności zarówno w zakresie księgowości, jak i w obszarze kadrowo-płacowym. Udzielamy również pomocy przy zakładaniu i prowadzeniu firmy, a także w kwestii doradztwa księgowego i kadrowego.
Biuro Rachunkowe OPTIMA powstało z myślą o obsłudze osób fizycznych prowadzących działalność ( jednoosobowo lub w formie spółki) oraz małych i średnich przedsiębiorstw.
Właścicielka biura rachunkowego OPTIMA – Iwona Mioduszewska jest wieloletnią księgową, która posiada licencję Ministra Finansów nr 50359/2011 uprawniającą do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
Aby zapewnić Państwu fachową obsługę pracujemy na sprawdzonym i niezawodnym programie Comarch OPTIMA zgodnym z wymogami Ministerstwa Finansów.
Nowoczesny program OPTIMA Online – to zintegrowany program wspierający prowadzenie firmy w całości przez internet.
Nasze biuro posiada również ubezpieczenie OC w PZU S.A. ( polisa nr 07 BR/019/14).
Naszą ambicją jest zapewnienie Klientom obsługi na najwyższym poziomie, gdyż uważamy, że każda firma zasługuje na równe traktowanie bez względu na wielkość i formę prowadzonej działalności.
W związku z tym naszym Klientom oferujemy nasze wieloletnie doświadczenie oraz ciągłe dążenie do doskonalenia własnych umiejętności. Zadowolenie Klientów jest dla nas największą satysfakcją.
Zapraszamy Państwa do współpracy.
Biuro Rachunkowe OPTIMA powstało z myślą o obsłudze osób fizycznych prowadzących działalność ( jednoosobowo lub w formie spółki) oraz małych i średnich przedsiębiorstw.
Właścicielka biura rachunkowego OPTIMA – Iwona Mioduszewska jest wieloletnią księgową, która posiada licencję Ministra Finansów nr 50359/2011 uprawniającą do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
Aby zapewnić Państwu fachową obsługę pracujemy na sprawdzonym i niezawodnym programie Comarch OPTIMA zgodnym z wymogami Ministerstwa Finansów.
Nowoczesny program OPTIMA Online – to zintegrowany program wspierający prowadzenie firmy w całości przez internet.
Nasze biuro posiada również ubezpieczenie OC w PZU S.A. ( polisa nr 07 BR/019/14).
Naszą ambicją jest zapewnienie Klientom obsługi na najwyższym poziomie, gdyż uważamy, że każda firma zasługuje na równe traktowanie bez względu na wielkość i formę prowadzonej działalności.
W związku z tym naszym Klientom oferujemy nasze wieloletnie doświadczenie oraz ciągłe dążenie do doskonalenia własnych umiejętności. Zadowolenie Klientów jest dla nas największą satysfakcją.
Zapraszamy Państwa do współpracy.
Sprawdzona Firma
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem firmy. Dlatego firma otrzymała znak Sprawdzona Firma.
Najlepsi 2025
Klienci wysoko oceniają pracę tego wykonawcy.
Firma sprawdzona w GUS
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe przedsiębiorstwa w GUS.
Opinie
Na Oferteo od 11 lat
| 1 współpraca
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
Wszystkie
Pełna księgowość
814502
markValuePositive
Małgorzata
O
2024-01-16 22:49:19.922846
-1
false
Biuro godne polecenia, rzetelnie i terminowo przygotowywane dokumenty, niezbędne informacje przekazywane klientowi.
false
false
808782
markValuePositive
Piotr
W
2023-12-29 19:19:02.145754
-1
false
Profesjonalne, terminowe i rzetelne prowadzenie księgowości.
false
false
311206
markValuePositive
Andrzej
Z
2018-01-18 14:53:14.863727
1371253
Zlecę prowadzenie księgowości, Warszawa
false
false
false
304327
markValuePositive
Andrzej
O
2016-08-01 16:33:32.347229
889424
Zlecę prowadzenie księgowości spółki, Warszawa
false
false
false
27087
markValuePositive
Wiesław
U
2016-04-21 11:38:50.032072
-1
false
Nasza współpraca z Biurem Rachunkowym OPTIMA trwa od 2012 roku i obejmuje prowadzenie pełnej księgowości firmy. Jestem bardzo zadowolony z jakości usług, dlatego z pewnością będę kontynuował współpracę. Wszystkie obowiązki wynikające z umowy są zawsze wypełniane w terminie, a często nawet przed upływem ustalonego czasu. Księgowość jest prowadzona bardzo solidnie, nawet jeśli pewne kwestie wymagają dokładniejszego sprawdzenia czy potwierdzenia, żadne pytania nie pozostają bez odpowiedzi. Polecam Biuro Rachunkowe OPTIMA innym klientom jako sumienną i rzetelną firmę z branży księgowości.
false
true
26891
markValuePositive
Michał
F
2016-04-15 11:41:02.759877
-1
false
Biuro Rachunkowe OPTIMA obsługuje moją firmę w zakresie księgowości, rachunkowości. Nasza współpraca trwa od dwóch lat, dlatego mogę się już wypowiedzieć na temat jakości usług. Oceniam je bardzo wysoko, jestem zadowolony z obsługi pod względem wiedzy, kompetencji, a także pod względem propozycji rozwiązań oraz szybkości reakcji w sytuacjach, które tego wymagają. Pani Iwona jest na bieżąco, jeśli chodzi o interpretacje, o stronę merytoryczną, wszystko jest także zawsze wykonane na czas. W oparciu o doświadczenia ze współpracy mogę polecić Biuro Rachunkowe OPTIMA jako rzetelną firmę.
false
true
26890
markValuePositive
Adam
P
2016-04-15 11:39:48.611537
-1
false
Biuro Rachunkowe OPTIMA zajmuje się prowadzeniem księgowości mojej firmy. Współpracujemy już od trzech lat. Bardzo dobrze oceniam jakość usług, które świadczy firma pani Iwony Mioduszewskiej, ponieważ w pełni wywiązuje się z powierzonych zadań. Nie ma żadnych problemów z komunikacją, a terminy zawsze zostają dotrzymane. Na uwagę zasługuje dodatkowo fakt, że zarówno pracownicy, jak i sama pani Iwona często biorą udział w szkoleniach, co jest zdecydowanym atutem, ponieważ w branży finansowej bycie „na bieżąco” jest konieczne. Polecam Biuro Rachunkowe OPTIMA klientom, którzy poszukują profesjonalnych usług finansowych.
false
true
Specjaliści z Twojej okolicy
Oferty
KSIĘGOWOŚĆ, KADRY I PŁACE ORAZ WINDYKACJA NALEŻNOŚCI SPORNYCH
Polska
- Otrębusy
Oferta Biura Rachunkowego OPTIMA :
obejmuje kompleksową obsługę firm w następujących zakresach:
Księgi Handlowe /rachunkowe, pełna księgowość/
1. Prowadzenie ewidencji księgowej wg kosztów rodzajowych.
2. Prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży VAT.
3. Prowadzenie spraw kadrowych - akt personalnych zgodnie z wymogami Kodeksu Pracy.
4. Prow...adzenie dokumentacji kadrowej - naliczanie płac, tworzenie list płac oraz wynagrodzeń od umów zleceń, umów o dzieło, składek ZUS, prowadzenie kartotek pracowników.
5. Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
6. Prowadzenie rozrachunków z klientami.
7. Sporządzanie sprawozdań finansowych miesięcznych.
8. Sporządzanie deklaracji:
- CIT-8 - zaliczka na podatek od osób prawnych.
- VAT-7 - podatek od towarów i usług.
- PIT-4 - zaliczka na podatek od osób fizycznych.
- PIT 8B - podatek od umów cywilnoprawnych.
- ZUS - deklaracje miesięczne, sprawozdania statystyczne /zgodnie z wymogami GUS/.
Nasza kompleksowa obsługa firmy obejmuje w szczególności:
1. prowadzenie ksiąg rachunkowych w oparciu o zakładowy plan kont i politykę rachunkowości, zasady, metody i techniki przewidziane w ustawie o rachunkowości oraz innych przepisach szczególnych,
2. prowadzenie rozliczeń w zakresie księgowości materiałowej , kosztowej , księgowości środków trwałych,
3.sporządzanie planów amortyzacji, rozliczanie przeprowadzonych inwentaryzacji składników majątku Spółki,
4.prowadzenie kasy Spółki zgodnie z Instrukcją Kasową i obowiązującymi przepisami,
5. współpraca z bankami w zakresie prowadzonych rachunków bankowych, pozyskiwanie, obsługa kredytów i pożyczek, tworzenie lokat,
6.prowadzenie rejestru otrzymanych faktur i innych dokumentów oraz terminowe regulowanie zobowiązań, kontrolowanie wartości depozytów, stanowiących własność organizacji związkowych oraz społecznych,
7. prowadzenie ewidencji podatkowej i dokumentacji rozliczeniowej w odniesieniu do podatku dochodowego od osób prawnych, podatku VAT, Podatku od nieruchomości,
8. sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, sprawozdań statystycznych z zakresu finansów Spółki oraz wskaźników finansowych,
9. przechowywanie dokumentów księgowych, deklaracji podatkowych, sprawozdań finansowych.
Wynagrodzenie miesięczne
Wynagrodzenie miesięczne do uzgodnienia w zależności od ilości dokumentów oraz rodzaju prowadzenia ksiąg (zależy od liczby faktur sprzedaży, faktur zakupów, wyciągi bankowe oraz inne dowody wewnętrzne a także prowadzenie spraw pracowniczych i kadrowych).
W przypadku zwiększenia ilości księgowanych dokumentów ustalone wynagrodzenie może ulec zmianie w formie aneksu do zawartej umowy.
Za sporządzenie rocznego bilansu oraz sprawozdania finansowego jest naliczane dodatkowe wynagrodzenie w wysokości jednego wynagrodzenia miesięcznego( faktura VAT).
Za prowadzenie dokumentacji kadrowej - naliczanie płac, tworzenie list płac oraz wynagrodzeń od umów zleceń, umów o dzieło, składek ZUS, prowadzenie kartotek pracowników naliczane jest dodatkowe wynagrodzenie w wysokości 50 zł netto za jednego pracownika (faktura VAT) oraz od przygotowania każdej umowy cywilno-prawnej 30 zł netto .
Korzyści
Jedną z podstawowych korzyści zlecenia firmie zewnętrznej spraw związanych z prowadzeniem księgowości jest odpowiedzialność wykonawcy za wszystkie sprawy księgowe firmy.
Posiadam 8-letnie doświadczenie w prowadzeniu księgowości przedsiębiorstw.
Prowadzone przeze mnie biuro rachunkowe posiada aktualną polisę ubezpieczeniową od 13.01.2016r.
Po zaakceptowaniu oferty przekażę Panu umowę, której podpisanie przez obydwie strony uruchomi moją odpowiedzialność za ww. zakres prac.
Serdecznie zapraszam do współpracy.
Z wyrazami szacunku,
Iwona Mioduszewska
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Księgowość
Uproszczona księgowość
Kadry i płace
Pełna księgowość
Rejestracja spółek
Inne usługi księgowe
Powiązane produkty i usługi:
Doradca finansowy, Doradca podatkowy, Firma konsultingowa, Kredyt, Kredyt dla firm Pruszków, Obsługa prawna firm Pruszków, Biznes plan Pruszków, Wirtualne biuro Pruszków
O Firmie
Adres
Ulica
Akacjowa 1Kod pocztowy
05-805Miasto
OtrębusyNIP
8281111792Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
czat, e-mail, telefon
Obszar działania
Mazowieckie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
Biuro Rachunkowe OPTIMA Iwona Mioduszewska
Imię (pierwsze)
IWONA
Drugie imię
ALDONA
Nazwisko
MIODUSZEWSKA
Data rozpoczęcia działalności
2007-12-03
NIP
8281111792
Regon
730288415
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
pruszkowski
Gmina
Brwinów
Miejscowość
Otrębusy
Kod pocztowy
05805
Poczta
Otrębusy
Ulica
ul. Akacjowa
Numer nieruchomości
1
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
6499Z
POZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
6512Z
POZOSTAŁE UBEZPIECZENIA OSOBOWE ORAZ UBEZPIECZENIA MAJĄTKOWE
6619Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
6621Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OCENĄ RYZYKA I SZACOWANIEM PONIESIONYCH STRAT
6629Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA UBEZPIECZENIA I FUNDUSZE EMERYTALNE
6630Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM FUNDUSZAMI
6910Z
DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA
7430Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z TŁUMACZENIAMI
7711Z
WYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK
7911A
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW TURYSTYCZNYCH
7911B
DZIAŁALNOŚĆ POŚREDNIKÓW TURYSTYCZNYCH
7912Z
DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZATORÓW TURYSTYKI
7990A
DZIAŁALNOŚĆ PILOTÓW WYCIECZEK I PRZEWODNIKÓW TURYSTYCZNYCH
7990B
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE INFORMACJI TURYSTYCZNEJ
7990C
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE REZERWACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
8211Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
8219Z
WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA