Biuro Rachunkowe OFFICIUM mgr Katarzyna Majnert

Biuro Rachunkowe OFFICIUM mgr Katarzyna Majnert

 
Krotoszyn, Wielkopolskie
5.0/5
(1 opinia)

O nas

Szanowni Państwo,
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mniejszych i większych firm przedstawiamy Państwu kompleksową ofertę usług księgowych oraz finansowania dla firm dostosowanych do indywidualnych potrzeb i oczekiwań klientów.
Świadczymy usługi w zakresie prowadzenia ksiąg handlowych, podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów, rozliczenia ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych, rozliczeń z Urzędem Skarbowym oraz ZUS i obsługi kadrowo-płacowej.
Nasza oferta skierowana jest zarówno dla przedsiębiorstw prowadzonych w formie jednoosobowej działalności gospodarczej, spółek osobowych oraz spółek handlowych. Służymy także pomocą osobom chcącym rozpocząć działalność gospodarczą oraz firmom stawiającym pierwsze kroki na rynku poprzez bezpłatne konsultacje.
Atutem naszego biura rachunkowego jest długoletnie doświadczenie w prowadzeniu działalności księgowo-doradczej oraz dbałość o klienta w postaci bieżącego doradztwa. Wszystkie usługi świadczymy z dołożeniem należytej staranności oraz z zachowaniem najwyższych standardów obsługi klienta. Dzięki współpracy z naszym biurem rachunkowym, możecie Państwo skupić się na prowadzeniu firmy a obsługę księgową pozostawić nam.
Zapraszamy do współpracy.


Nasza oferta:

1. Obsługa rachunkowo - księgowa, prowadzenie:

* ksiąg rachunkowych
* podatkowej księgi przychodów i rozchodów
* ewidencji przychodów zryczałtowanych,
karty podatkowej
* rejestrów VAT
* metody kasowej itp.
* sporządzanie wszystkich wymaganych deklaracji i zestawień podatkowych
* szerokopojęta pomoc przy kontrolach podatkowych

2. Kadry i płace:

* sporządzanie wszelkich dokumentów kształtujących stosunek pracy, umów cywilno-prawnych
* prowadzenie ewidencji czasu pracy
* sporządzanie sprawozdań dla GUS
* naliczanie wynagrodzeń, z uwzględnieniem premii i nadgodzin
* sporządzanie i wysyłanie informacji do właściwego organu podatkowego PIT-11, PIT-8B, PIT-40 itp.

3. Rozliczenia z ZUS, PFRON:

* rejestrację przedsiębiorców oraz pracowników do ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych
* sporządzanie comiesięcznych deklaracji rozliczeniowych z ZUS
* rozliczanie obciążeń, dofinansowań oraz refundacji z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON)
* doradztwo w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz pozyskiwaniu dofinansowań na stanowiska pracy
* pełna obsługa SODiR


4. Doradztwo gospodarcze:

* wszelka pomoc przy rejestrowaniu własnego biznesu
* fachowe wypełnianie wniosków dotyczących dotacji z PUP, PFRON, innych funduszy pomocowych
* analiza sytuacji finansowej przedsiębiorstwa
* sporządzanie biznes planów
* sporządzanie wniosków kredytowych oraz współpraca z bankiem

5. OPTYMALIZACJA PODATKOWA


Przedsiębiorcy mogą legalnie płacić niższe podatki wykorzystując możliwości jakie dają przepisy podatkowe.

Korzystanie z optymalizacji podatkowej pozwala obniżyć obciążenia podatkowe, a co za tym idzie prowadzi do poprawy wyniku finansowego. Kluczowe jest w tym przypadku opracowanie odpowiedniej analizy oraz stworzenie na jej podstawie strategii podatkowej, która pozwoli w legalny sposób minimalizować obciążenia na rzecz fiskusa.


Ważne jest minimalizowanie ryzyka związanego z zastosowaniem określonych rozwiązań- należy weryfikować wykładnie obowiązujących przepisów podatkowych przez organy skarbowe, orzecznictwo sądów administracyjnych (zarówno WSA jak i NSA) oraz Trybunału Konstytucyjnego.

Istnieje kilka prostych rozwiązań, których zastosowanie zoptymalizuje obciążenia podatkowe.
Jeśli chcesz obniżyć podatki w swojej firmie, jeśli chcesz zainwestować zaoszczędzone pieniądze w rozwój firmy.Postaw na doświadczony zespół.
Mamy wielu zadowolonych klientów

Opinie

5.0  / 5 (1 opinia)
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie są opisane w Regulaminie
Na Oferteo od 13 lat
5 gwiazdek 100%
4 gwiazdki 0%
3 gwiazdki 0%
2 gwiazdki 0%
1 gwiazdka 0%
Wszystkie
Uproszczona księgowość

Oferty

Profesjonalne usługi księgowo-podatkowe

Profesjonalne usługi księgowo-podatkowe

Polska
Obsługa rachunkowo - księgowa, prowadzenie: - ksiąg rachunkowych - podatkowej księgi przychodów i rozchodów - ewidencji przychodów zryczałtowanych, karty podatkowej - rejestrów VAT - metody kasowej itp. - sporządzanie wszystkich wymaganych deklaracji i zestawień podatkowych - szerokopojęta pomoc przy kontrolach podatkowych ...
rozwiń
DOTACJE z Urzędu Pracy - profesjonalny wniosek - 100% skuteczność

DOTACJE z Urzędu Pracy - profesjonalny wniosek - 100% skuteczność

Polska
Dotacje z Urzędu Pracy: - na działalność gospodarczą - z Funduszu Pracy, z PFRON - na refundację stanowiska pracy - z Funduszu Pracy, Z PFRON Jeśli planujecie Państwo założyć własną działalność gospodarczą i przy tym skorzystać z dotacji z urzędu pracy lub zatrudnić pracownika i również skorzystać z dotacji to udzielimy Państwu wszelkich infor...
rozwiń

Co chcesz zlecić lub kupić?

Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Finanse
Doradztwo, pośrednictwo
Księgowość
Uproszczona księgowość
Usługi podatkowe
Kadry i płace
Pełna księgowość
Rejestracja spółek
Inne usługi księgowe
Usługi finansowe
Biznes plany, usługi finansowe
Inne usługi finansowe
Doradztwo, audyt
Doradztwo finansowe

O Firmie

Adres
Ulica
Rawicka 5
Kod pocztowy
63-700
Miasto
Krotoszyn
NIP
621-169-23-05
Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon

Obszar działania

Podlaskie, Podkarpackie, Wielkopolskie, Opolskie, Pomorskie, Lubuskie, Lubelskie, Mazowieckie, Zachodniopomorskie, Dolnośląskie, Kujawsko-pomorskie, Świętokrzyskie, Małopolskie, Łódzkie, Warmińsko-mazurskie, Śląskie
Odpowiedz na kilka pytań, a zainteresowani Wykonawcy sami zgłoszą się do Ciebie z ofertą.
Rozpocznij

Dane rejestrowe

Firma
Nazwa firmy
BIURO RACHUNKOWE "OFFICIUM" mgr KATARZYNA MAJNERT
Imię (pierwsze)
KATARZYNA
Drugie imię
ANNA
Nazwisko
MAJNERT
Data rozpoczęcia działalności
2012-06-01
NIP
6211692305
Regon
302120118
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Powiat
krotoszyński
Gmina
Krotoszyn
Miejscowość
Krotoszyn
Kod pocztowy
63700
Poczta
Krotoszyn
Ulica
ul. Rawicka
Numer nieruchomości
5
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
1813Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZYGOTOWYWANIEM DO DRUKU
4719Z
POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4789Z
SPRZEDAŻ DETALICZNA POZOSTAŁYCH WYROBÓW PROWADZONA NA STRAGANACH I TARGOWISKACH
6399Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
6619Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
6629Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA UBEZPIECZENIA I FUNDUSZE EMERYTALNE
8211Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
8560Z
DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ
Jednostki lokalne
Regon
Nazwa
Adres
30212011800047
BIURO RACHUNKOWE "OFFICIUM" mgr KATARZYNA MAJNERT
null
Kaczagórka
WIELKOPOLSKIE
gostyński
Zainteresował Cię ten Wykonawca?
Złóż zapytanie i otrzymaj oferty od tego
i kilku podobnych Wykonawców.
Reklama
Miejsce na reklamę
Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do: