Specjalizujemy się w świadczeniu kompleksowych usług księgowych i kadrowo-płacowych dla przedsiębiorstw korzystających z uproszczonych form księgowości oraz dla osób prywatnych.
Nasze Biuro powstało z pasji do zawodu księgowego, który właścicielka Biura wykonuje z pełnym oddaniem i zaangażowaniem od 2008r.
Nie unikamy wyzwań. Traktujemy je jako okazję do zdobycia nowych i cennych doświadczeń. Nieustannie podnosimy swoje kwalifikacje zawodowe, by sprostać Państwa potrzebom i oczekiwaniom, oraz by być na bieżąco ze zmieniającymi się przepisami. Wszystko po to, aby być dla Państwa rzetelnym wsparciem w zawiłym świecie księgowości. Indywidualne podejście do każdego Klienta, zrozumienie jego oczekiwań i potrzeb oraz wyjście im naprzeciw, to kluczowe zasady, którymi kierujemy się świadcząc nasze usługi. Zapewniamy miłą i przyjazną atmosferę oraz rzetelność i terminowość świadczonych usług.
Biuro obsługuje głównie Przedsiębiorców i osoby prywatne z Tarnowa i okolicznych miejscowości oraz z powiatu dębickiego. Chętnie nawiążemy również współpracę online z Klientami z innych regionów Polski.
Gwarantujemy, że wszystkie usługi świadczone przez nas zostaną wykonane rzetelnie, w terminie i w dobrej cenie.
Szanujemy Państwa czas, dlatego oferujemy Państwu również darmowy odbiór dokumentów z siedziby na terenie miasta Tarnowa, a także z kilku okolicznych miejscowości z terenu powiatu tarnowskiego i dębickiego, w zależności od trasy naszego przejazdu.
Poniżej prezentujemy główne obszary naszej działalności.
Księgowość i podatki:
• prowadzenie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów,
• prowadzenie ewidencji przychodów dla celów rozliczeń zryczałtowanego podatku dochodowego,
• prowadzenie rejestrów zakupów i sprzedaży dla potrzeb podatku VAT,
• prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia i innych,
• sporządzanie niezbędnych deklaracji podatkowych,
• sporządzanie rocznych zeznań podatkowych, zarówno dla Przedsiębiorców jak i osób prywatnych.
Kadry i płace:
• prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowych,
• prowadzenie akt osobowych pracowników,
• prowadzenie rejestru badań lekarskich i szkoleń BHP,
• prowadzenie rozliczeń oraz sporządzanie deklaracji dla ZUS,
• sporządzanie list płac,
• sporządzanie wniosków o refundację wynagrodzeń pracowników młodocianych,
• sporządzanie wniosków o refundację z PFRON,
• sporządzanie wniosków o wydanie zaświadczenia A1,
• kompleksowe rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło,
• sporządzanie deklaracji i zaświadczeń dla pracowników.
Dodatkowe usługi:
• obsługa umów uaktywniających dla niań,
• sporządzanie wniosków o dotację na rozpoczęcie działalności gospodarczej, np. z Powiatowego Urzędu Pracy,
• sporządzanie sprawozdań do GUS,
• pomoc przy rejestracji podmiotów gospodarczych oraz przy likwidacji działalności gospodarczej,
• możliwość odbioru dokumentów z siedziby Klienta,
• bieżące doradztwo w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
• współpraca z Klientem przy kontrolach z ZUS, Państwowej Inspekcji Pracy lub Urzędu Skarbowego.
Jeśli czegoś Państwo nie znaleźliście w ofercie naszego Biura, serdecznie zapraszamy do kontaktu aby sprawdzić, co jeszcze możemy Państwu zaoferować.
Ceny naszych usług księgowych ustalamy indywidualnie dla każdego Klienta na podstawie analizy opartej o następujące czynniki:
• forma prawna i rodzaj prowadzonej działalności gospodarczej,
• rodzaj prowadzonej ewidencji księgowej,
• opodatkowanie podatkiem VAT,
• występowanie transakcji: wewnątrzwspólnotowych, import, eksport,
• liczba wszystkich osób zatrudnionych w firmie,
• średnia miesięczna ilość dokumentów księgowych.
Jeśli zaproponowana przez nas cena nie spełnia Państwa oczekiwań – można próbować przystąpić do jej negocjacji. Jesteśmy otwarci na Państwa sugestie.
W celu wstępnego oszacowania kosztu naszej usługi prosimy o kontakt poprzez:
• wypełnienie formularza wyceny lub
• kontakt telefoniczny lub
• poprzez email lub
• wpadnięcie do nas do Biura na kawę.
Ale UWAGA!
W naszym Biurze czekają na Państwa atrakcyjne rabaty.
RABAT START
Dla Klientów rozpoczynających prowadzenie działalności gospodarczej i podpisujących umowę z naszym Biurem - rabat w wysokości 20% od ustalonej ceny brutto przez okres 2 miesięcy.
RABAT ZMIANA
Dla Klientów, którzy zmienią swoje dotychczasowe biuro rachunkowe na nasze Biuro i podpiszą z nami umowę - jednorazowy rabat w wysokości 20% od ustalonej ceny brutto.
RABAT NAGRODA
Dla Klientów, którzy polecą usługi naszego Biura - jednorazowy rabat w wysokości 50 zł od ceny brutto, obowiązujący po podpisaniu umowy z polecenia.
Dlaczego właśnie my?
PASJA
to ona sprawia, że zawód księgowego wykonujemy z pełnym oddaniem i zaangażowaniem a słowo problem zamieniamy na wyzwanie.
WSPARCIE
to rzetelna pomoc specjalisty w skomplikowanym świecie rozliczeń podatkowych, księgowych i kadrowo-płacowych, którą gwarantujemy świadcząc nasze usługi.
PROFESJONALIZM
to ciągłe doskonalenie wiedzy, którą na bieżąco uzupełniamy by sprostać oczekiwaniom i potrzebom naszych Klientów.
JAKOŚĆ
to indywidualne podejście do każdego Klienta, zrozumienie jego potrzeb i wyjście im naprzeciw, to również rzetelność i terminowość oraz troska o dokumenty, a wszystko po to by zapewnić Państwu spokój i poczucie bezpieczeństwa.
Serdecznie zapraszamy do współpracy.
Małopolskie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
9 opinii
Jesteś Klientem firmy?
Super, polecam. Pani Barbara świetnie pomaga stawiać pierwsze kroki :)
Pełen profesjonalizm! Zdecydowanie polecam, niska cena, wysoka jakość.
Profesjonalizm na najwyższym poziomie! Solidne i godne polecenia biuro rachunkowe. Właścicielka bardzo zaangażowana, żadne przepisy podatkowe nie stanowią dla niej tajemnicy, a "Nowy Ład" ma w małym paluszku.
Jeżeli szukasz rzetelnego, profesjonalnego biura rachunkowego to zdecydowanie polecam Panią Basie. Wszystko zostało mi dokładnie wyjaśnione a moja sprawa zbadana z każdej możliwej strony.
Duże zaangażowanie i profesjonalizm. Szczerze polecam.
Pełen profesjonalizm. Uzyskałam odpowiedzi na nurtujące pytania. Pani Basia miła i sympatyczna. Oby więcej takich księgowych. Zdecydowanie polecam do współpracy! :)
Pani Barbara jest rzetelna i bardzo dokładna. w Zwraca uwagę na każdy detal.
Świetnia współpraca i zaangażowanie ze strony pani Basi, ogromna wiedza i pełen profesjonalizm. Polecam
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Powiązane produkty i usługi: Doradztwo finansowe, Dotacje unijne, Kredyt, Kredyt dla firm Tarnów, Obsługa prawna firm Tarnów, Usługi księgowe Tarnów
Jeśli Państwo:
• planujecie otworzyć własną działalność gospodarczą i szukacie odpowiedniej księgowej,
• prowadzicie już działalność gospodarczą, ale z jakiegoś powodu szukacie nowego Biura Rachunkowego do prowadzenia księgowości,
• potrzebujecie pomocy w sporządzeniu wniosku o dotację na rozpoczęcie działalności gospodarczej, np. z Powiatowego Urz...
Adres
ul. Starodąbrowska 39, 33-100 Tarnów
WWW
Telefon
https://www.facebook.com/biurobarbarapodraza
Nazwa firmy | BIURO RACHUNKOWE Barbara Podraza |
Imię (pierwsze) | BARBARA |
Drugie imię | SYLWIA |
Nazwisko | PODRAZA |
Data rozpoczęcia działalności | 2021-08-02 |
NIP | 8722203403 |
Regon | 389550584 |
Kraj | Polska |
Województwo | MAŁOPOLSKIE |
Powiat | Tarnów |
Gmina | Tarnów |
Miejscowość | Tarnów |
Kod pocztowy | 33100 |
Poczta | Tarnów |
Ulica | ul. Starodąbrowska |
Numer nieruchomości | 39 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data wpisu do bazy REGON | 2021-07-29 |
Data powstania | 2021-08-02 |
Data rozpoczęcia działalności | 2021-08-02 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
Bardzo POLECAM. Pasja oraz pełne zaangażowanie, dla Pani Barbary nie ma trudnych pytań wszystko 2 razy sprawdzone wyjaśnione telefonicznie oraz mail, bardzo dobry oraz szybki kontakt.