Biuro rachunkowe AS Sp. J. oferuje kompleksową, przyjazną obsługę księgową i kadrowo-płacową podmiotów gospodarczych o różnym profilu działalności i formie prawnej. Swoim klientom zapewniamy prowadzenie księgowości na najwyższym poziomie i w zgodzie z obowiązującymi przepisami. Swoje obowiązki wypełniamy sumiennie i profesjonalnie. Gwarantujemy dyskrecję i poufność wykonywanych usług, stawiając na pierwszym miejscu dobro Klienta. Ponosimy odpowiedzialność za wykonane usługi. W ramach obsługi dokonujemy reprezentacji klienta przed Urzędem Skarbowym i ZUS. Od ponad 10 lat każdego klienta traktujemy indywidualnie i służymy mu naszym doświadczeniem i wsparciem.
Działalność biura objęta jest ochroną ubezpieczeniową z tytułu odpowiedzialności cywilnej.
Mazowieckie, Świętokrzyskie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
5 opinii
Jesteś Klientem firmy?
Współpraca od 12lat, kultura szacunek, oraz bardzo pozytywne podejście do klienta.
Bezproblemowy kontakt. Pełen profesjonalizm. Polecam współpracę.
Bardzo polecam tą firmę. Profesjonalne podejście.
Obsługa na najwyższym poziomie. Polecam to biuro.
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Doradztwo finansowe, Dotacje unijne, Kredyt, Kredyt dla firm, Obsługa prawna firm Kielce, Prawo gospodarcze Kielce, Prawo spółek Kielce, Wirtualne biuro Kielce
Nazwa firmy | BIURO RACHUNKOWE AS A. FĄFARA & S. MARKIEWICZ & A. BATOR SPÓŁKA JAWNA |
Data rozpoczęcia działalności | 2012-08-01 |
NIP | 9591948941 |
Regon | 260619666 |
Kraj | Polska |
Województwo | ŚWIĘTOKRZYSKIE |
Powiat | Kielce |
Gmina | Kielce |
Miejscowość | Kielce |
Kod pocztowy | 25323 |
Poczta | Kielce |
Ulica | al. Solidarności |
Numer nieruchomości | 11 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 2 - Jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 118 - Spółki jawne |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY W KIELCACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2012-07-27 |
Data powstania | 2012-07-26 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
8559B | POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE |
8425Z | OCHRONA PRZECIWPOŻAROWA |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
7490Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
7320Z | BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
6820Z | WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.
Świetna współpraca, oraz doradztwo w sytuacjach kryzysowych.