O nas
O nas
Biuro Rachunkowe „ABAKUS” Grzegorz Hrycikowski jest biurem zbudowanym
w oparciu o ponad 15 letnie doświadczenie w dziedzinie rachunkowości.
Świadczymy kompleksową obsługę w zakresie prowadzenia księgowości
i rozliczeń podatkowych, ubezpieczeń społecznych oraz obsługę kadrowo - płacową dla osób fizycznych i prawnych o różnym profilu działalności.
Zapewniamy swoim Klientom najwyższy poziom świadczonych usług. Gwarancją naszej solidności jest Certyfikat Księgowy nr 20848/2008 nadany przez Ministra Finansów uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Działalność prowadzona przez nas objęta jest ochroną ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.
Dodatkowo stale współpracujemy ze specjalistami z różnych dziedzin m.in.
z zakresu prawa, ubezpieczeń czy systemów informatycznych i dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić naszym Klientom pełne wsparcie również w tym zakresie. Chcemy, aby nasz Klient mógł załatwić wszystkie swoje sprawy
w jednym miejscu.
Dzięki zoptymalizowanej strukturze, nowoczesnym narzędziom pracy i właściwej organizacji działań jesteśmy w stanie zaoferować usługi realizowane w pełni profesjonalnie, rzetelnie, terminowo i w konkurencyjnych cenach.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz do skorzystania z usług naszego biura.
Dlaczego my?
OSZCZĘDNOŚĆ CZASU
Dbamy o to, by ograniczyć do minimum Państwa kontakt z urzędami – jako pełnomocnik reprezentujemy Państwa przed Urzędem Skarbowym, ZUS oraz Państwową Inspekcją Pracy. Dokumenty można przesyłać do naszego biura za pośrednictwem poczty, firmy kurierskiej, dodatkowo istnieje możliwość odbioru dokumentów z Państwa Firmy lub innego miejsca dogodnego dla Klienta.
BEZPIECZEŃSTWO
Jako biuro wpisane na listę Ministra Finansów nr 20848/2008 ponosimy pełną odpowiedzialność za poprawność prowadzonej przez nas księgowości. Posiadamy obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, co daje dodatkowy spokój i komfort.
DOŚWIADCZENIE
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu rozliczeń firm różnych branż. Nasze doświadczenie zawodowe dopełniamy ciągłym dokształcaniem oraz udziałem w licznych szkoleniach.
NAJWYŻSZA JAKOŚĆ
Wiemy, że każda działalność jest specyficzna, dlatego do wszystkich osób korzystających
z naszych usług podchodzimy indywidualnie i z zaangażowaniem.
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA
Pomagamy przygotować dokumenty już na etapie rozpoczynania działalności gospodarczej. Przygotowujemy wszystkie dokumenty do banków. Prowadzimy pełną dokumentację dotyczącą zatrudnionych pracowników. Pomagamy pozyskać i rozliczyć dotację na założenie bądź rozwój firmy.
STAŁY DOSTĘP DO DANYCH
W miarę rozwoju Biura dzięki oprogramowaniu nasi Klienci będą mogli w każdej chwili połączyć się zdalnie i na bieżąco mieć wgląd w dane swojej firmy (płatności, podatki, zestawienia księgowe). Zapewnimy dostęp do danych finansowych firmy przez Internet 24 godziny, 7 dni w tygodniu.
Biuro Rachunkowe „ABAKUS” Grzegorz Hrycikowski jest biurem zbudowanym
w oparciu o ponad 15 letnie doświadczenie w dziedzinie rachunkowości.
Świadczymy kompleksową obsługę w zakresie prowadzenia księgowości
i rozliczeń podatkowych, ubezpieczeń społecznych oraz obsługę kadrowo - płacową dla osób fizycznych i prawnych o różnym profilu działalności.
Zapewniamy swoim Klientom najwyższy poziom świadczonych usług. Gwarancją naszej solidności jest Certyfikat Księgowy nr 20848/2008 nadany przez Ministra Finansów uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Działalność prowadzona przez nas objęta jest ochroną ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.
Dodatkowo stale współpracujemy ze specjalistami z różnych dziedzin m.in.
z zakresu prawa, ubezpieczeń czy systemów informatycznych i dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić naszym Klientom pełne wsparcie również w tym zakresie. Chcemy, aby nasz Klient mógł załatwić wszystkie swoje sprawy
w jednym miejscu.
Dzięki zoptymalizowanej strukturze, nowoczesnym narzędziom pracy i właściwej organizacji działań jesteśmy w stanie zaoferować usługi realizowane w pełni profesjonalnie, rzetelnie, terminowo i w konkurencyjnych cenach.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz do skorzystania z usług naszego biura.
Dlaczego my?
OSZCZĘDNOŚĆ CZASU
Dbamy o to, by ograniczyć do minimum Państwa kontakt z urzędami – jako pełnomocnik reprezentujemy Państwa przed Urzędem Skarbowym, ZUS oraz Państwową Inspekcją Pracy. Dokumenty można przesyłać do naszego biura za pośrednictwem poczty, firmy kurierskiej, dodatkowo istnieje możliwość odbioru dokumentów z Państwa Firmy lub innego miejsca dogodnego dla Klienta.
BEZPIECZEŃSTWO
Jako biuro wpisane na listę Ministra Finansów nr 20848/2008 ponosimy pełną odpowiedzialność za poprawność prowadzonej przez nas księgowości. Posiadamy obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, co daje dodatkowy spokój i komfort.
DOŚWIADCZENIE
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu rozliczeń firm różnych branż. Nasze doświadczenie zawodowe dopełniamy ciągłym dokształcaniem oraz udziałem w licznych szkoleniach.
NAJWYŻSZA JAKOŚĆ
Wiemy, że każda działalność jest specyficzna, dlatego do wszystkich osób korzystających
z naszych usług podchodzimy indywidualnie i z zaangażowaniem.
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA
Pomagamy przygotować dokumenty już na etapie rozpoczynania działalności gospodarczej. Przygotowujemy wszystkie dokumenty do banków. Prowadzimy pełną dokumentację dotyczącą zatrudnionych pracowników. Pomagamy pozyskać i rozliczyć dotację na założenie bądź rozwój firmy.
STAŁY DOSTĘP DO DANYCH
W miarę rozwoju Biura dzięki oprogramowaniu nasi Klienci będą mogli w każdej chwili połączyć się zdalnie i na bieżąco mieć wgląd w dane swojej firmy (płatności, podatki, zestawienia księgowe). Zapewnimy dostęp do danych finansowych firmy przez Internet 24 godziny, 7 dni w tygodniu.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Specjaliści z branży
Oferty
USŁUGI DODATKOWE
Polska
• pomoc przy zakładaniu działalności gospodarczej,
• prowadzenie sprawozdawczości statystycznej,
• naliczanie opłat do Urzędu Marszałkowskiego,
• sporządzanie wniosków kredytowych,
• sporządzanie miesięcznych zestawień i analiz dotyczących działalności firmy w zakresie uzgodnionym z Klientem,
• podejmujemy się również zleceń nietypowych.
ROZLICZENIA ROCZNE PIT
Polska
• weryfikacja pod względem rachunkowym dokumentów księgowych,
• sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych:
- PIT-28 - dla płacących podatek w formie ryczałtu,
- PIT-36 - dla uzyskujących przychody z pozarolniczej działalności gospodarczej, przychodów uzyskanych za granicą oraz innych samodzielnie rozliczających podatek w ciągu roku,
- PIT-37 ...- dla pozostałych podatników,
- PIT-38 - dla uzyskujących przychody ze zbycia papierów wartościowych,
- PIT-39 - dla uzyskujących przychody ze zbycia nieruchomości,
• na życzenie klienta wysyłamy elektronicznie do Urzędu Skarbowego.
EWIDENCJA ZUS
Polska
• sporządzanie dokumentów rejestrujących firmę i pracowników wg zasad obowiązujących po reformie Ubezpieczeń Społecznych,
• sporządzanie deklaracji i raportów (DRA, RCX, RSA, RZA) oraz przekazywanie ich do poszczególnych oddziałów ZUS drogą elektroniczną - czynności wykonywane są przy użyciu oprogramowania Płatnik,
• sporządzanie dokumentów płatn...iczych (przelewy składek),
• sporządzanie zaświadczeń pracodawcy o wysokości wynagrodzeń dla celów ustalenia zasiłków (chorobowego, macierzyńskiego, wychowawczego),
• sporządzanie informacji RMUA dla wszystkich pracowników.
KADRY I PŁACE
Polska
• prowadzenie ewidencji pracowników (kartoteka wynagrodzeń, kartoteka podatkowa, kartoteka zasiłkowa, ewidencja czasu pracy miesięcznej oraz rocznej, kartoteka urlopowa, lista obecności),
• sporządzanie dokumentów podstawowych (umowa o pracę, umowa-zlecenie, wypowiedzenia umowy o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia o wynagrodzeniu),
• sporządz...anie listy płacowych wg różnych form zatrudnienia (wynagrodzenie stałe, stawki godzinowe, dodatki, premia, potrącenia, wynagrodzenie chorobowe),
• sporządzanie deklaracji podatkowych i informacji o wynagrodzeniach PIT-4R, PIT-11, PIT-8C i przekazywanie ich do Urzędu Skarbowego oraz dla pracowników,
• sporządzanie dokumentów płatniczych (przelewy podatków, przelewy wynagrodzeń),
• wyjaśnienia dla zainteresowanych dotyczące poprawności sporządzania dokumentacji kadrowej wg przepisów prawa pracy.
EWIDENCJA VAT
Polska
• dokumenty rejestrujące firmę w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) i Urzędzie Skarbowym (VAT-R),
• weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych,
• ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w Rejestrze Zakupów i Sprzedaży,
• sporządzanie deklaracji podatkowych VAT-7 i przekazywanie ich do... Urzędu Skarbowego drogą elektroniczną,
• sporządzanie dokumentów płatniczych (przelewy, dowody wpłaty),
• wyjaśnienia dla zainteresowanych dotyczące poprawności sporządzania dokumentacji rachunkowej wg przepisów prawa podatkowego.
RYCZAŁT EWIDENCJONOWANY, KARTA PODATKOWA
Polska
• dokumenty rejestrujące firmę w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG),
• weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych,
• ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w Księdze Przychodów,
• ewidencja wykazu środków trwałych, wyposażenia,
• wyliczenia należnego podatku za miesiące rozliczenio...we,
• sporządzanie i przekazywanie plików JPK organom podatkowym,
• sporządzanie dokumentów płatniczych (przelewy, dowody wpłaty),
• sporządzenie rocznego rozliczenia podatku dochodowego,
• wyjaśnienia dla zainteresowanych dotyczące poprawności sporządzania dokumentacji rachunkowej wg przepisów prawa podatkowego.
PODATKOWE KSIĘGI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW (mała księgowość)
Polska
• dokumenty rejestrujące firmę w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEiDG),
• weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych,
• ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w Podatkowej Księdze Przychodów
i Rozchodów,
• ewidencja środków trwałych – amortyzacja,
• ewidencja wyposażenia,
• sporząd...zanie i przekazywanie plików JPK organom podatkowym,
• sporządzanie dokumentów płatniczych (przelewy, dowody wpłaty),
• sporządzenie rocznego rozliczenia podatku dochodowego,
• wyjaśnienia dla zainteresowanych dotyczące poprawności sporządzania dokumentacji rachunkowej wg przepisów prawa podatkowego.
KSIĘGI RACHUNKOWE (pełna księgowość)
Polska
• dokumenty rejestrujące firmę w KRS,
• opracowanie dokumentacji podstawowych zasad (polityki) rachunkowości wg potrzeb,
• opracowanie zakładowego planu kont,
• weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych,
• ewidencja zdarzeń gospodarczych na kontach i dziennikach,
• ewidencja środków trwałych – amortyzacja,
• ewide...ncja wyposażenia,
• sporządzanie zestawień obrotów i sald,
• sporządzanie deklaracji podatkowych PIT, CIT i przekazywanie ich do Urzędu Skarbowego drogą elektroniczną,
• sporządzanie i przekazywanie plików JPK organom podatkowym,
• sporządzanie sprawozdań finansowych,
• sporządzanie dokumentów płatniczych (przelewy, dowody wpłaty),
• wyjaśnienia dla zainteresowanych dotyczące poprawności sporządzania dokumentacji rachunkowej wg przepisów prawa podatkowego.
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Księgowość
Uproszczona księgowość
Usługi podatkowe
Kadry i płace
Pełna księgowość
Rejestracja spółek
Inne usługi księgowe
Powiązane produkty i usługi:
Doradca finansowy, Faktoring, Kredyt, Kredyt dla firm Wałcz, Obsługa prawna firm Wałcz, Wirtualne biuro Wałcz
O Firmie
Adres
Ulica
Kilińszczaków, 43Kod pocztowy
78-600Miasto
WałczNIP
7651549162Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Zachodniopomorskie, Wielkopolskie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
BIURO RACHUNKOWE "ABAKUS" GRZEGORZ HRYCIKOWSKI
Imię (pierwsze)
GRZEGORZ
Drugie imię
MARCIN
Nazwisko
HRYCIKOWSKI
Data rozpoczęcia działalności
2017-01-02
NIP
7651549162
Regon
366050052
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Powiat
wałecki
Gmina
Wałcz
Miejscowość
Wałcz
Kod pocztowy
78600
Poczta
Wałcz
Ulica
ul. Kilińszczaków
Numer nieruchomości
43
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
6920Z
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
6203Z
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM URZĄDZENIAMI INFORMATYCZNYMI
6311Z
PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
6619Z
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
6622Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW I BROKERÓW UBEZPIECZENIOWYCH
6820Z
WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
7022Z
POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
8211Z
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
8219Z
WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
8291Z
DZIAŁALNOŚĆ ŚWIADCZONA PRZEZ AGENCJE INKASA I BIURA KREDYTOWE
8559B
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE