Biuro oferuje usługi w zakresie:
1. sporządzania dokumentacji przetargowej - oferty, wyjaśnienia, protesty ; w tym :
2. sporządzania pism procesowych - pozwów, wniosków;
3. pomoc w zakładaniu firm prawa handlowego
4. sporządzania umów: spółek prawa handlowego, sprzedaży, zlecenia, o dzieło, pożyczki, użyczenia, zastawu, poręczenia, darowizny, najmu, dzierżawy, komisu, o uświadczenie usług, i innych;
5. opiniowania treści umów przed ich podpisaniem;
6. sporządzania biznes planów i innej dokumentacji prawno-finansowej niezbędnej do uzyskania kredytu bądź wsparcia finansowego ze środków UE
7. opracowywanie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska; tym:
• programów i planów ochrony środowiska i gospodarki odpadami
• analiz i raportów oddziaływania na środowisko
• programów i planów rekultywacji terenów zdegradowanych
• bilansów energetycznych budynków
8. doradztwo w zakresie zaopatrzenia gospodarstw domowych w energię odnawialną oraz przydomowe oczyszczalnie ścieków.
Podkarpackie, Świętokrzyskie, Małopolskie
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Biura rachunkowe, Instalacje elektryczne, Kredyt dla firm, Kredyt samochodowy, Księgowość, Pełna księgowość Nowy Sącz, Prawnik rodzinny Nowy Sącz
Nazwa firmy | BIURO KONSULTINGOWO-PRAWNE BIENIEWSKI LESZEK |
Imię (pierwsze) | LESZEK |
Drugie imię | WOJCIECH |
Nazwisko | BIENIEWSKI |
Data rozpoczęcia działalności | 1991-11-15 |
NIP | 7340004288 |
Regon | 490015140 |
Kraj | Polska |
Województwo | MAŁOPOLSKIE |
Powiat | Nowy Sącz |
Gmina | Nowy Sącz |
Miejscowość | Nowy Sącz |
Kod pocztowy | 33300 |
Poczta | Nowy Sącz |
Ulica | ul. Królowej Jadwigi |
Numer nieruchomości | 23 |
Numer lokalu | 39 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data powstania | 1991-11-15 |
Data rozpoczęcia działalności | 1991-11-15 |
Kod PKD | Nazwa |
6910Z |
DZIAŁALNOŚĆ PRAWNICZA Przeważające PKD |
4619Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ TOWARÓW RÓŻNEGO RODZAJU |
6920Z | DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
7219Z | BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH |
7490Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ PROFESJONALNA, NAUKOWA I TECHNICZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
8291Z | DZIAŁALNOŚĆ ŚWIADCZONA PRZEZ AGENCJE INKASA I BIURA KREDYTOWE |
8299Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.