O nas
Bananique Sensible Brand Creation to nowy nurt zintegrowanej komunikacji marketingowej oraz świeże i nieszablonowe spojrzenie na wykorzystanie technologii cyfrowych przy projektowaniu kampanii wizerunkowych przedsiębiorstw.
To, co nas wyróżnia, to trafny dobór środków reklamowych, ze skutecznym zastosowaniem narzędzi marketingu internetowego. Priorytetem naszych działań jest kształtowanie trwałego i wiarygodnego wizerunku marki, który stanowi podstawę dla rozwoju każdego biznesu. Dlaczego to robimy? Kreując wizerunek firm, osób lub produktów, kreujemy rzeczywistość. Aktywne uczestnictwo w tym procesie, jest dla nas największą inspiracją.
Przykładowe case studies:
- CoachLab
Najprostszy krok na ścieżce kariery trenerskiej.
Interaktywny portal dotyczący tematyki piłki nożnej, dający możliwość rzeczywistego przybliżenia się do praktyki trenerskiej. Dzięki zastosowaniu w serwisie grywalizacji, użytkownicy mogą zamieniać zbierane punkty COACHPOINT w atrakcyjne rabaty, na prawdziwe, profesjonalne sesje szkoleniowe, prowadzone przez uznanych specjalistów europejskiego formatu.
CoachLAB został wyposażony przez nas w podwójny logotyp - wraz z księgami znaku - identyfikację wizualną oraz szereg projektów materiałów o charakterze promocyjnym. Serwis został zbudowany od absolutnych podstaw, podobnie jak dołączony do niego panel CMS - przejrzysty i prosty w obsłudze dla klienta.
- JKF
Policzyć można zawsze i wszystko.
Firma JKF świadczy kompleksowe usługi zarządzania majątkiem, inwentaryzacji oraz wdrożenia oprogramowania finansowo-magazynowego.
Owocem współpracy z JKF jest kompleksowy wizerunek w zakresie promocji w internecie oraz uatrakcyjnienie brandu w oczach stałych klientów. Odświeżony logotyp z identyfikacją wizualną wyznaczył nowe granicę implementacji i dał szansę na profesjonalny design firmy na nośnikach ATL. W skład naszych prac wchodziło również stworzenie ergonomicznego serwisu WWW, wyposażonego w autorski system zarządzania treścią - napisany z pełnym przygotowaniem strony pod kątem SEO. Naming produktowy pozwolił na uporządkowanie polityki produktowej, co dało firmie możliwości spójnego rozwoju nowch rozwiązaniami dla procesów zarządzania majątkiem. Pełne wsparcie copywriterskie wyznaczyło nowy trend w przedstawianiu informacji w branży inwentaryzacyjnej.
To, co nas wyróżnia, to trafny dobór środków reklamowych, ze skutecznym zastosowaniem narzędzi marketingu internetowego. Priorytetem naszych działań jest kształtowanie trwałego i wiarygodnego wizerunku marki, który stanowi podstawę dla rozwoju każdego biznesu. Dlaczego to robimy? Kreując wizerunek firm, osób lub produktów, kreujemy rzeczywistość. Aktywne uczestnictwo w tym procesie, jest dla nas największą inspiracją.
Przykładowe case studies:
- CoachLab
Najprostszy krok na ścieżce kariery trenerskiej.
Interaktywny portal dotyczący tematyki piłki nożnej, dający możliwość rzeczywistego przybliżenia się do praktyki trenerskiej. Dzięki zastosowaniu w serwisie grywalizacji, użytkownicy mogą zamieniać zbierane punkty COACHPOINT w atrakcyjne rabaty, na prawdziwe, profesjonalne sesje szkoleniowe, prowadzone przez uznanych specjalistów europejskiego formatu.
CoachLAB został wyposażony przez nas w podwójny logotyp - wraz z księgami znaku - identyfikację wizualną oraz szereg projektów materiałów o charakterze promocyjnym. Serwis został zbudowany od absolutnych podstaw, podobnie jak dołączony do niego panel CMS - przejrzysty i prosty w obsłudze dla klienta.
- JKF
Policzyć można zawsze i wszystko.
Firma JKF świadczy kompleksowe usługi zarządzania majątkiem, inwentaryzacji oraz wdrożenia oprogramowania finansowo-magazynowego.
Owocem współpracy z JKF jest kompleksowy wizerunek w zakresie promocji w internecie oraz uatrakcyjnienie brandu w oczach stałych klientów. Odświeżony logotyp z identyfikacją wizualną wyznaczył nowe granicę implementacji i dał szansę na profesjonalny design firmy na nośnikach ATL. W skład naszych prac wchodziło również stworzenie ergonomicznego serwisu WWW, wyposażonego w autorski system zarządzania treścią - napisany z pełnym przygotowaniem strony pod kątem SEO. Naming produktowy pozwolił na uporządkowanie polityki produktowej, co dało firmie możliwości spójnego rozwoju nowch rozwiązaniami dla procesów zarządzania majątkiem. Pełne wsparcie copywriterskie wyznaczyło nowy trend w przedstawianiu informacji w branży inwentaryzacyjnej.
Opinie
Wykonawca nie ma jeszcze opinii.
Specjaliści z Twojej okolicy
Co chcesz zlecić lub kupić?
Wybierz usługę, której potrzebujesz, aby złożyć zapytanie:
Marketing internetowy
Pozycjonowanie stron WWW
Filmowanie
Filmowanie imprez
Filmy na zamówienie
Montaż filmów
Wideoreportaże
Komputery, telefony, internet, usługi
Hosting, kolokacja
Usługi motoryzacyjne
Oklejanie samochodów
Strony internetowe
Tworzenie stron internetowych
Projektowanie stron internetowych
Obsługa stron internetowych
Inne usługi dotyczące stron internetowych
Sklepy internetowe
Obsługa sklepów internetowych
Projektowanie sklepów internetowych
Inne usługi dotyczące sklepów internetowych
Tworzenie sklepów internetowych
Marketing, reklama, teksty
Budowa, rozwój marki
Loga i identyfikacja wizualna offline
Projekty graficzne
Marketing bezpośredni
Copywriting
Kampanie reklamowe offline
Reklamy w mediach
Public relations
Usługi IT
Grafika komputerowa
Marketing IT
O Firmie
Adres
Ulica
ul. Radiowa 24Kod pocztowy
01-496Miasto
WarszawaNIP
5222828185Godziny pracy
Brak informacji
Preferowana forma kontaktu
e-mail, telefon
Obszar działania
Małopolskie, Podlaskie, Dolnośląskie, Pomorskie, Wielkopolskie, Lubuskie, Śląskie, Kujawsko-pomorskie, Lubelskie, Zachodniopomorskie, Opolskie, Warmińsko-mazurskie, Łódzkie, Podkarpackie, Świętokrzyskie, Mazowieckie
Dane rejestrowe
Firma
Nazwa firmy
BANANIQUE SENSIBLE BRAND CREATION KRZYSZTOF BANAŚ
Imię (pierwsze)
KRZYSZTOF
Nazwisko
BANAŚ
Data rozpoczęcia działalności
2011-05-04
NIP
5222828185
Regon
142913822
Siedziba
Kraj
Polska
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
Warszawa
Gmina
Bemowo
Miejscowość
Warszawa
Kod pocztowy
01485
Poczta
Warszawa
Ulica
ul. Radiowa
Numer nieruchomości
24
Numer lokalu
6
Zakres działalności (PKD)
Kod PKD
Nazwa
7311Z
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
Przeważające PKD